slaweq Zgłoś #81 Napisano 22 Sierpnia 2011 http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-passat-1-8-20v-i1761018068.html Ja mam zamontowany ten a'la DP. Jeżdże juz z tym 4 miechy i jest nieźle. Ostatnio autko miało przegląd, diagnosta spojrzał i nie wnikał. Na dodatek mój jest obandażowany, a to co Ty pokazałeś ma niby takie pseudo wybrzuszenie niczym katalizator Według mnie bierz i montuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malutki83 Zgłoś #82 Napisano 22 Sierpnia 2011 Panowie, napiszcie jak się Wam sprawuje ten zamiennik: http://allegro.pl/katalizator-zamien...736846945.html Sam nosze się z zamiarem wymiany, ale wpierw chciałbym poznać opinie po kilku miesiącach użytkowania. Po wymianie na tą rurę robiliście juz przegląd? ja już zrobiłem na tym z 1500 km i wszystko jest jaknarazie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #83 Napisano 27 Sierpnia 2011 Panowie jak co niektórzy wiedzą, że na kanale 046 w Basic Settings można przeprowadzić test katalizatora. Na tym kanale mamy 4 okienka, które wskazują wartości. 1- obroty silnika, 2- temperatura katalizatora 3-??? 4- wynik testu katalizatora. Nie wiem co wskazują wartości widoczne w 3 okienku, może ktoś ma taką wiedzę?? Dodam, że pod tym właśnie trzecim okienkiem jest opis "amplit ratio >=2,5" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #84 Napisano 14 Października 2011 ja już zrobiłem na tym z 1500 km i wszystko jest jaknarazie ok Czy wylaczales programowo sondy, czy moze jakies tulejki dystansowe... bo musze kata zmienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #85 Napisano 15 Października 2011 Grzesiu nie sondy tylko sondę za katem można by wyłączyć. Niektórzy twierdzą, że niby tunerzy (zapytaj swojego) mają sprzęt do tego i wiedzieliby jak to zrobić, ale na forum jeszcze nikt się nie chwalił, że u siebie ma sondę wyłączoną programowo. Co do zamiennika katalizatora, który już ma kilku forumowiczów w swoich autach to on ma już gotową tulejkę oddalającą drugą sondę. Możesz też wyrzucić wnętrze swojego kata i dospawać tulejkę. Na pewno nie kupuj jakiś używanych oryginałów bo wydasz kilka stówek, a i tak nie będziesz wiedział co kupiłeś i ile to pochodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #86 Napisano 15 Października 2011 .. tulejkę oddalającą drugą sondę. ... Takie tulejki chodzą na allegro za jakieś 50zł. Jak masz możliwość samemu coś takiego zrobić to mogę podesłać na emaila fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #87 Napisano 17 Października 2011 Poki co, polecili mi w warsztacie najpierw wyjac kata i go jakos chca przepalic, nie za bardzo wiem jak to chca zrobic. Jesli sie nie uda, chca zamontowac wlasnie takie cos jak montowali niektorzy z was po te 180 pare zlotych. Jednak ja sie zastanawiam nad zamiennikiem kata bosal, itp. u mnie kosztuje ok 400zl plus montaż. Sam już nie wiem, co zrobić, a póki co znowu wydawać kasę na kata.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #88 Napisano 14 Lutego 2012 Nie do konca rozumiem po co wstawiac tulejke w druga sonde skoro kat wyjety wsadzona rura przelotka w obudowe, przeciez w obudowie nie ma spalin tylko rura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xardas Zgłoś #89 Napisano 17 Października 2012 Witam! Ja mam podobną sytułację mam samochód passat 1.8 b5 benzyna/Gaz .Samochód nie wyświetla rzadnych błędów .Gdy go odpalam musze kręcić kluczykiem z kilka razy gdy jest zimny ,kiedy odpali i silnik będzie gorący nie ma problemu z zapłonem .Byłem już u kilku elektryków i mechaników i kazali wymieniać to tamto modół świec i nic nadal to samo.Proszę o pomoc ---------- Dodano o 20:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:05 ---------- Witam! Ja mam podobną sytułację mam samochód passat 1.8 b5 benzyna/Gaz .Samochód nie wyświetla rzadnych błędów .Gdy go odpalam musze kręcić kluczykiem z kilka razy gdy jest zimny ,kiedy odpali i silnik będzie gorący nie ma problemu z zapłonem .Byłem już u kilku elektryków i mechaników i kazali wymieniać to tamto modół świec i nic nadal to samo.Auto bije w tłumnik. Bardzo proszeę o POMOC i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #90 Napisano 15 Listopada 2012 w weekend montaz cena 120 plus przesyłka ciekaw jestem efektu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #91 Napisano 15 Listopada 2012 Ja również przymierzam sie do wywalenia oryginalnego kata.Choc mój jest w idealnym stanie.Mam drugą obudowe kata i wspawam w nia rure tylko trzeba jakos pokombinowac z 2 sonda azeby bledu nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #92 Napisano 16 Listopada 2012 Ano właśnie jaki wpływ na moc ma uszkodzony- kończący sie katalizator? Mój pasek ma wszystko OK. zadnych błędów na VAGu pali odpala super,Gazu pali w mieszanym +- 10,30 sonda zmieniona,czyli wszysko dobrze a jednak mocy jakby mało.Miałem 90KM i nieustepował temu 125KM.Ostatnio p. od wydechu mówił że KAT. jest na końcówce i kiedy sie urwie środek może sie obrócic i zatykać wydech i kawałki mogą pozatykac tłumiki. Moje pytanie, czy jeżeli zaczyna gruchotac to może osłabiac moc? Czy jak założe zamiennik zyska jej wiecej ? Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #93 Napisano 16 Listopada 2012 U mnie bedzie ciezko odnosnie drugiej sony mam bład 16804 za mała wydajnosc katalizatora czyli zapchany i nie spełnia swojej roli.... wsadziłem tulejke ale nic z tego nawet jezeli mniej spalin do niej dociera to i tak są one bardzo zanieczyszczone i bład znowu sie pojawia.Zostaje chyba tylko kupic emulator elektroniczny .Dziwne bo otwór 3 mm w tulejce i tak bład wywala, sonda dobra bo kupiłem drugą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #94 Napisano 16 Listopada 2012 W silniku awt w kacie sa dwa wkłady najpierw mniejszy a za nim drugi duzy i przeważnie gdy pierwszy sie rozklekocze to potrafi pokaleczyc drugi tak ze przeplyw spalin staje sie bardzo utrudniony.Miałem tak u siebie wiec skończyło sie na zakupieniu używki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #95 Napisano 16 Listopada 2012 Ja ponad rok temu też borykałem się z błędem 16804, rozwiązaniem był zakup tłumika przelotowego takiego http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i2726624900.html lecz dalej wywalało sporadycznie błąd niesprawności katalizatora, wizyta u tunera i pozostawienie tam czterech setek rozwiązało problem (odpięcie systemowe drugiej sondy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #96 Napisano 17 Listopada 2012 Ja ponad rok temu też borykałem się z błędem 16804, rozwiązaniem był zakup tłumika przelotowego takiego http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i2726624900.html lecz dalej wywalało sporadycznie błąd niesprawności katalizatora, wizyta u tunera i pozostawienie tam czterech setek rozwiązało problem (odpięcie systemowe drugiej sondy) Rozumiem że to jest stumienica? Pytam bo kiedy dzwoniłem do tlumikarza to mówił żeby nie kupować strumienicy bo będzie za głośny.Jak jest u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #97 Napisano 17 Listopada 2012 to nie jest strumienica, to jest typowy tlumik przelotowy w obudowie jak z katalizatora znajduje sie perforowana rura z zwezka wenturiego. Co do glosnosci naprawde minimalnie sie podniosla, za to turbina dostala jakby nowe zycie: budzi sie wczesniej oraz ladnie slychac gwizd juz przy 1500 obrotow. Sorki za brak polskich znakow ale pisze z komorki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy0105 Zgłoś #98 Napisano 27 Stycznia 2013 W moim przypadku tulejka sie nie sprawdziła, ;< zamierzam kupic teraz emulator elektroniczny za 50zł, tylko niewiem czy 0-1, czy 0-5 jest na drugiej sondzie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #99 Napisano 27 Stycznia 2013 W AWT zakres pracy drugiej sondy to: 0-1V. Na początku grudnia w pewnym AWT-ku wyrzuciliśmy wkład z katalizatora doszła tulejka taka jak w załączniku i jak do tej pory OK brak checka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fejb Zgłoś #100 Napisano 7 Listopada 2013 Witam podepnę się pod temat. Posiadam od niedawna passata b5 1.8t AWT 2001r. Przebieg 215kkm. Technicznie auto jest bez zarzutu poza spalaniem, które pozostawia wiele do życzenia. Tempem emeryta średnio spala ok 11-12 l/100km przy stosunku trasy do miasta 50/50. Dodam, że zawsze jeździłem autami koncernu PSA i nie znam tego ustrojstwa Ostatnio zrobiłem trasę 120km z prędkością ok 90-100km/h (do 3000 rpm) i wciągnęło mi 1/4 baku Wskazówka opada w zastraszającym tempie .... Dzisiejsze błędy : 1. 16804 - Zespół 1: system katalizatora P0420- 35-00 - za mała skuteczność 2. 16795 - Układ doprowadzania powietrza wtórnego P0411 - 35-00 - wykryty nieprawidłowy przepływ Dodam, że wymieniałem ostatnio termostat na WAHLERa bo temperatura skała. Podczas przejażdżki z kompem temperatura cieczy chłodzącej wynosiła 92 stopni. Auto ma moc i idzie ładnie od dołu (wiem, że to nie Diesel), sondy lambda pracują bez zastrzeżeń. Czy ktoś przerabiał kiedyś powyższy temat? Jeśli to katalizator to na jaki wymienić i ile to kosztuje? Proszę również o odkodowanie błędu związanego z układem powietrza wtórnego. Dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach