tauka Zgłoś #3361 Napisano 6 Czerwca 2016 icznik 847D przerobiony.rar Witam wszystkich,od dłuższego czasu studiuję temat i w końcu sam zabrałem się do tematu. no i ZONK - mam problem z immo, pomimo wykonania wszystkiego z instrukcją. przebieg i VIN jest OK, natomiast immo nie rozpoznaje kluczyka. modelowo moje auto to 2004(rocznik 2003), licznik bez fis - 809 nowy z FIS - 847D poniżej pliki - starego, nowego i zmodyfikowanego Duży browar za pomoc, bo na jutro potrzebuję auto, więc jak mi się nie uda to będę musiał znów rozbierać i założyć stare zegary. Spróbuj to. icznik 847D przerobiony.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnnyw81 Zgłoś #3362 Napisano 7 Czerwca 2016 na początek - Auto udało się odpalić - alleluja! @tauka - dzięki za wsad - porównałem z tym przygotowanym przeze mnie - nie było różnic, ale i tak wgrałem - immo dalej było zablokowane. nie wiem dokładnie jak to się stało, ale podłączyłem się VAG Commanderem 3.6 i w ECU "kliknąłem "immo off", ale po tym rozłączyło mi interface z błędem komunikacji i auto ożyło tj. immo się nie zgłasza kontrolka gaśnie standardowo i nie wiem, czy dezaktywowałem w końcu, czy "palec Boży" mi pomógł. Commanderem nie mogę sprawdzić(albo nie wiem jak) czy mam aktywne immo, czy nie. Na ten moment auto odblokowane więc wersja minimum wykonana. Pod koniec tygodnia przysiądę z innym kabelkiem i VWTool'em posprawdzam co i jak(m.in. czy uda się w razie czego dopasować kluczyki jak pisał Mardc. Tak czy inaczej dziękuję Wam za szybki odzew! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3363 Napisano 7 Czerwca 2016 Pewnie wyłączyłeś IMMO w ECU i dlatego auto odpala. Po co jakieś kombinacje. Jak nie wiesz co zmienić to można dopasować nowy licznik po PIN-ie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3364 Napisano 7 Czerwca 2016 Po co jakieś kombinacje. Jak nie wiesz co zmienić to można dopasować nowy licznik po PIN-ie... Tylko wtedy trzeba kupić nową pestke do kluczyka, a po przeróbce wsadu nie trzeba. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3365 Napisano 7 Czerwca 2016 Nie trzeba transpondera jeśli licznik dopisuje się do auta, a nie auto do nowego licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3366 Napisano 7 Czerwca 2016 Właśnie kolego po to robi się tą edycję wsadu, żeby tego transpondera nie zmieniać... Ja zawsze tak robię przy wymianie licznikow immo3 i działa. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3367 Napisano 7 Czerwca 2016 Mi nie musisz tłumaczyć bo IMMO 3 to dla mnie stary przeżytek. Ja mam sprzęt i ogarniam nowe fury i nowe generacje IMMO o których Ci się nie śniło, a jęśli uważasz, że trzeba zmienić transponder to widocznie taka Twa wiedza i nie znasz za wielu sposobów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #3368 Napisano 9 Czerwca 2016 w sumie nie znalazłem odpowiedzi, Muszę podłączać te przewody do radia i navi w tych kostkach jeżeli nie będe mieć radia ani navi org.? ta manetka musi być zmieniona? org. manetka nie będzie przełaczać menu w liczniku z fisem? (mam licznik bez fisu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3369 Napisano 9 Czerwca 2016 Kabli do radia nie musisz podlaczac. Maskę musisz podłączyć, bo przecież w twojej nie ma sterowania to jak chcesz zmieniać funkcje. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #3370 Napisano 9 Czerwca 2016 jak nie ma sterowania jak przełacza mi funkcje pod zegarkiem(manetka ma przyciski), czyli ta nie będzie przełaczać funkcji na fisie?, a o te przwody to chodzi mi pomiędzy manetka a licznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3371 Napisano 9 Czerwca 2016 A jak masz mfa, to nie trzeba zmieniać, zrozumiałem że nic nie masz. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dylus87 Zgłoś #3372 Napisano 9 Czerwca 2016 Witam. Z gory przepraszam jesli ten post zle zamieszczam bo jestem tutaj nowy. Czy w Passacie B5 fl z '01 r. mozna wymienic licznik lub same tarcze na takie jak na tym zdjeciu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #3373 Napisano 9 Czerwca 2016 Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3374 Napisano 13 Czerwca 2016 (edytowane) -czujnik tem. nalezy podpiac bezposrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpiety pin8 T12 w climatroniku)- upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line Czesc, witam Wole sie upewnic niz cos popsuc Jako ze nie znalazlem osobnego opisu chcialbym sie zapytac czy to powyzej jest tym co trzeba zrobic aby panel klimy od FL dzialal sprawnie po zmianie licznika na xxx920xxx?? + oczywiscie przekodowanie panelu Na starym mam 02000 a na tym od FL jest 17000 wiec o ile dobrze rozumiem ten tez na 02000 powinien byc Edytowane 13 Czerwca 2016 przez lukasz_B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3375 Napisano 13 Czerwca 2016 Rozumiem że przekładasz 919 na 920? Ja robiłem to tak: - upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line - Wypiąć pin8 T12 i pin1 t20 climy i je ze sobą łaczymy. Gotowe. Co do kodowania to zmieniasz z 17000 na 07000 i będzie ok. Climatronik z fl ma inny soft, i inne codowania 02000 Ci nie wejdzie. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3376 Napisano 14 Czerwca 2016 No niby zasadniczo to prawie to samo ? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3377 Napisano 14 Czerwca 2016 Generalnie tak. Przy tym opisie co wrzucałeś spotkałem się że niektórzy niepotrzebnie ciągnęli bezpośrednio do licznika kabel od czujnika temp. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #3378 Napisano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Jaki numer ma czerwona wtyczka do licznika przed lift, jednak będę podłączał pod ori navi, w sumie to niepotrzebna można każdy pin w termokurczkę i do ganiazda ale jak robić to robić ---------------------update----------------------------- znalazłem wtyczka T20 czerwona do licznika przed liftem ma numer 4a0972883b Edytowane 14 Czerwca 2016 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3379 Napisano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Może ktoś ma pomysla. Po wymianie 919 na 920 zegarki albo nie działają albo się wieszaja. Nawet po wyjęciu kluczyka czasami zostaja w pozycji z jazdy Tu zawiesiłw się podczas jazdy i tak zostal po wyjeciu kluczyka Licznik jest od automata. Wszystko przekodowane na: Can 00000 Licznik 04105 Klima 07000 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Czerwca 2016 przez lukasz_B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3380 Napisano 15 Czerwca 2016 Mi jak się wskazówka blokowała to okazało się że za mocno wciśnięta była i ocierała o tarczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach