tauka Zgłoś #3341 Napisano 28 Maja 2016 Niestety nie ma możliwości podłączenia. Tylko ori radio. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3342 Napisano 29 Maja 2016 Odepnij przewod z czujnika oleju i jak się nie zapali, to podaj na niego masę (nie pamiętam czy ma się kontrola świecic bez masy czy z masą). Jak dalej się nie zapali to coś jest nie tak Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3343 Napisano 29 Maja 2016 Pewnie gdzieś na podstawie filtra oleju. Patrzę że u mnie też się żadna kontrolka od oleju nie zapala, być może dlatego że jest to sygnalizowane Na fisie. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3344 Napisano 29 Maja 2016 Patrzę że u mnie też się żadna kontrolka od oleju nie zapala, być może dlatego że jest to sygnalizowane Na fisie. Dokładnie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3345 Napisano 30 Maja 2016 Nie wiem jakiego Full Fisa zapodałeś, ale jeśli to 849 to masz pin w 3D0-3D1. nie jestem przekonany Wojtku czy rzeczywiście pin od radia jest w tych komórkach bo mam kilka wsadów 849/949 i we wszystkich tych wsadach są tam takie same wartości a mianowicie 1E 0A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bosss Zgłoś #3346 Napisano 30 Maja 2016 W 847 zadziałało to co podałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3347 Napisano 30 Maja 2016 847 ma troszkę inna strukturę wsadu niż 849 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3348 Napisano 30 Maja 2016 nie jestem przekonany Wojtku czy rzeczywiście pin od radia jest w tych komórkach bo mam kilka wsadów 849/949 i we wszystkich tych wsadach są tam takie same wartości a mianowicie 1E 0A Szczerz powiem że nie weryfikowałem tego do końca w przypadku 849, mam to info od kolegi Grucha... Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3349 Napisano 30 Maja 2016 przeanalizowałem kilka wsadów liczników 849/949 i w każdym z tych epromów rożne są informacje w komórkach 3CC 3CD, wszystkie wcześniejsze jak i dalsze komórki są prawie takie same najlepiej spróbować zmienić te dwie komórki i sprawdzić czy radio będzie pytało o pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3350 Napisano 3 Czerwca 2016 wiem ze moje pytanie jest tendencyjne ale czy dobrze mi sie wydaje ze majac licznik od automata 1/2 fis zeby byl na manuala wystarczy zmieniec kodowanie w liczniku? codzi mi o dieselka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3351 Napisano 3 Czerwca 2016 wiem ze moje pytanie jest tendencyjne ale czy dobrze mi sie wydaje ze majac licznik od automata 1/2 fis zeby byl na manuala wystarczy zmieniec kodowanie w liczniku? codzi mi o dieselka Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardc Zgłoś #3352 Napisano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Witam serdecznie, Jestem aktualnie w trakcie zmieniania zegarów z 919 na 920. Wymieniłem komputer na 018GA i auto normalnie działa na starych zegarach. Po zmianie zegarów grałem wsady za pomocą VAG EEPROM programera. Czy znajdzie się jakaś dobra dusza która przekopiuje odpowiednie rzeczy do wsadu w nowym liczniku tak aby dało się odpalić samochód lub wyjaśni dokładnie jak to zrobić. wsady.zip Nieaktualne. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez mardc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnnyw81 Zgłoś #3353 Napisano 6 Czerwca 2016 Witam wszystkich, od dłuższego czasu studiuję temat i w końcu sam zabrałem się do tematu. no i ZONK - mam problem z immo, pomimo wykonania wszystkiego z instrukcją. przebieg i VIN jest OK, natomiast immo nie rozpoznaje kluczyka. modelowo moje auto to 2004(rocznik 2003), licznik bez fis - 809 nowy z FIS - 847D poniżej pliki - starego, nowego i zmodyfikowanego Duży browar za pomoc, bo na jutro potrzebuję auto, więc jak mi się nie uda to będę musiał znów rozbierać i założyć stare zegary. wsady.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardc Zgłoś #3354 Napisano 6 Czerwca 2016 Witam, Byłem w dokładnie takiej samej sytuacji wczoraj. Wszystko porozkręcane a do pracy trzeba było dojechać, ale udało się zaprogramować oba klucze bez problemu. Koniec końców 5 godzin szukania rozwiązania a 15 minut całej procedury. Skorzystałem z plików użytkownika marek29. Poniżej link do jego opisu dzięki któremu nie musiałem iść na autobus, http://chomikuj.pl/marek290/Passat+B5/Modyfikacje/Kodowanie+ecu+i+zegar*c3*b3w+VAG+do+2004,5177579318.txt U mnie pomogło kodowanie sposobem nr4 w załączonym pliku i myślę, że Tobie również powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnnyw81 Zgłoś #3355 Napisano 6 Czerwca 2016 Dzięki, powalczę, jak nie będzie innych pomysłów - mam nadzieję, że Ktoś zerknie na wsady, kilka razy sprawdzałem, ale może mam gdzieś babola. zaczynam się zastanawiać, czy anteny od immo nie rozłączyłem.... znów rozbieranie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardc Zgłoś #3356 Napisano 6 Czerwca 2016 Jeżeli miga lampka od immo to znaczy, że nie rozpoznaje klucza. Ja również wczoraj zamieściłem wsady jednak nie było odzewu... Naprawdę tamta metoda nie jest skomplikowana i ja jako całkowity laik uruchomiłem dzięki niej samochód. W każdym bądź razie nic nie ryzykujesz. Masz zgrane wsady oraz działający drugi licznik czyli naprawdę nie da rady nic zawalić. Ja bym nie rozbierał tylko spróbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnnyw81 Zgłoś #3357 Napisano 6 Czerwca 2016 Tylko, że u Ciebie jest immo2 i można. u mnie immo3 i transponder musi być czysty z tego co czytam. tak czy inaczej sprawdzę i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3358 Napisano 6 Czerwca 2016 icznik 847D przerobiony.rar Witam wszystkich,od dłuższego czasu studiuję temat i w końcu sam zabrałem się do tematu. no i ZONK - mam problem z immo, pomimo wykonania wszystkiego z instrukcją. przebieg i VIN jest OK, natomiast immo nie rozpoznaje kluczyka. modelowo moje auto to 2004(rocznik 2003), licznik bez fis - 809 nowy z FIS - 847D poniżej pliki - starego, nowego i zmodyfikowanego Duży browar za pomoc, bo na jutro potrzebuję auto, więc jak mi się nie uda to będę musiał znów rozbierać i założyć stare zegary. Spróbuj to. icznik 847D przerobiony.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnnyw81 Zgłoś #3359 Napisano 7 Czerwca 2016 na początek - Auto udało się odpalić - alleluja! @tauka - dzięki za wsad - porównałem z tym przygotowanym przeze mnie - nie było różnic, ale i tak wgrałem - immo dalej było zablokowane. nie wiem dokładnie jak to się stało, ale podłączyłem się VAG Commanderem 3.6 i w ECU "kliknąłem "immo off", ale po tym rozłączyło mi interface z błędem komunikacji i auto ożyło tj. immo się nie zgłasza kontrolka gaśnie standardowo i nie wiem, czy dezaktywowałem w końcu, czy "palec Boży" mi pomógł. Commanderem nie mogę sprawdzić(albo nie wiem jak) czy mam aktywne immo, czy nie. Na ten moment auto odblokowane więc wersja minimum wykonana. Pod koniec tygodnia przysiądę z innym kabelkiem i VWTool'em posprawdzam co i jak(m.in. czy uda się w razie czego dopasować kluczyki jak pisał Mardc. Tak czy inaczej dziękuję Wam za szybki odzew! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3360 Napisano 7 Czerwca 2016 Pewnie wyłączyłeś IMMO w ECU i dlatego auto odpala. Po co jakieś kombinacje. Jak nie wiesz co zmienić to można dopasować nowy licznik po PIN-ie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach