tauka Zgłoś #3321 Napisano 28 Maja 2016 Przed liftem nie ma na bank, bo sam tak miałem zrobione, i trzeba było brać na czuja grzanie świec A co do fl, to nie wiem, ale skoro piszesz że kontrolka jest, to powie tak jest Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3322 Napisano 28 Maja 2016 Jest jeszcze jedna opcja, ale chyba najwięcej zabawy przy niej jest. Zmienić sterownik na ...018GA btw. co muszę dokładnie wiedzieć żeby być pewnym że grzanie świec będzie działało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3323 Napisano 28 Maja 2016 Żeby być pewnym grzania świec, kupić licznik od diesla no bo jak czytałeś Konrada post, to w fl nawet benzyna po przeróbce ma grzanie świec. Tylko że to wymaga dołożenia can. A z tym chwilę zabawy jest, ale i z doświadczenia napisze, że ogromna przyjemność, jak wszystko zadziała. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #3324 Napisano 28 Maja 2016 Zmiana na sam licznik po FL to żaden problem Zmiana komputera też nic wielkiego, podmieniasz kompa i ciagniesz dwa kabelki dodatkowe do licznika i tyle, licznik działa. Zalezy co chcesz dalej osiagnac. Sygnalizacja drzwi kierowcy do zrobienia i temperatura też bez większych problemów. A jeżeli chcesz mieć wszystko "tip top" to zmiana klimatronika, sterownika Air Bag no i aby w pełni wykorzystać licznik to moduł komfortu i silniczki w drzwiach Ja zmieniłem wszystko i jestem szczęśliwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3325 Napisano 28 Maja 2016 Ja też jestem MEGA zadowolony z tej pełnej modyfikacji. A u mnie jeszcze hypeFis dopełnia dzieła. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3326 Napisano 28 Maja 2016 Ogólnie nie mam nic w zamysle, sama wymiana spowodowana jest diodami w starym liczniku. Miałem powypalanediody w starym liczniku wiec nabylem droga kupna ~40 diod i siedzialem sie bawilem 4h i przelutowalem co trzeba. Ale po przelutowaniu pojawil sie problem (przynajmniej dla mnie). Ogólnie efekt jest AWESOME ale do czasu - czyli do zachodu słońca. Tu pojawia sie problem taki że nawet na najwiekszym przyciemnieniu źle sie jedzie, ostatnio po 2h jazdy w nocy, czułem sie jakbym caly dzien przy komputerze siedzial. Chyba ze wlutuje opornik w obwod - co da mi jeszcze wieksze przyciemnienie. Ale to juz malo wazne. Teraz bardziej mysle nad zmiana licznika - czasami tak jest ze chce sie cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3327 Napisano 28 Maja 2016 Kolego nie w obwód, tylko zmieniając diody, powinieneś zmienić rezystory na płycie na odpowiednio większe i byłoby ok tak większość ludzi robi, tylko musiałbyś sobie doczytać jakie wsadzić. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3328 Napisano 28 Maja 2016 Co to jest ten hypeFIS? Interfejs podłączany do licznika fullfis, dzięki któremu można zrobić np. Diagnostykę auta, tak jak za pomocą vagcom. Można sprawdzić i kasować błędy, oraz sprawdzać na bieżąco parametry. Można także wyświetlić wybrane parametry na całym fisie, lub wybrane wyświetlić w pętli na wyświetlaczu dla radia... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3329 Napisano 28 Maja 2016 No dobra. Żeby nie robić sobie problemu będę szukał od diesla. Ale jeszcze jedna rzecz. Co z radiem? Mam Sony cdx-gt828u, czy dobrze rozumiem że da radę podłączyć je do fisa? Żeby coś tam się wyświetlało co może Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3330 Napisano 28 Maja 2016 Niestety nie ma możliwości podłączenia. Tylko ori radio. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3331 Napisano 29 Maja 2016 Odepnij przewod z czujnika oleju i jak się nie zapali, to podaj na niego masę (nie pamiętam czy ma się kontrola świecic bez masy czy z masą). Jak dalej się nie zapali to coś jest nie tak Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3332 Napisano 29 Maja 2016 Pewnie gdzieś na podstawie filtra oleju. Patrzę że u mnie też się żadna kontrolka od oleju nie zapala, być może dlatego że jest to sygnalizowane Na fisie. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3333 Napisano 29 Maja 2016 Patrzę że u mnie też się żadna kontrolka od oleju nie zapala, być może dlatego że jest to sygnalizowane Na fisie. Dokładnie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3334 Napisano 30 Maja 2016 Nie wiem jakiego Full Fisa zapodałeś, ale jeśli to 849 to masz pin w 3D0-3D1. nie jestem przekonany Wojtku czy rzeczywiście pin od radia jest w tych komórkach bo mam kilka wsadów 849/949 i we wszystkich tych wsadach są tam takie same wartości a mianowicie 1E 0A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bosss Zgłoś #3335 Napisano 30 Maja 2016 W 847 zadziałało to co podałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3336 Napisano 30 Maja 2016 847 ma troszkę inna strukturę wsadu niż 849 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3337 Napisano 30 Maja 2016 nie jestem przekonany Wojtku czy rzeczywiście pin od radia jest w tych komórkach bo mam kilka wsadów 849/949 i we wszystkich tych wsadach są tam takie same wartości a mianowicie 1E 0A Szczerz powiem że nie weryfikowałem tego do końca w przypadku 849, mam to info od kolegi Grucha... Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3338 Napisano 30 Maja 2016 przeanalizowałem kilka wsadów liczników 849/949 i w każdym z tych epromów rożne są informacje w komórkach 3CC 3CD, wszystkie wcześniejsze jak i dalsze komórki są prawie takie same najlepiej spróbować zmienić te dwie komórki i sprawdzić czy radio będzie pytało o pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_B5 Zgłoś #3339 Napisano 3 Czerwca 2016 wiem ze moje pytanie jest tendencyjne ale czy dobrze mi sie wydaje ze majac licznik od automata 1/2 fis zeby byl na manuala wystarczy zmieniec kodowanie w liczniku? codzi mi o dieselka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3340 Napisano 3 Czerwca 2016 wiem ze moje pytanie jest tendencyjne ale czy dobrze mi sie wydaje ze majac licznik od automata 1/2 fis zeby byl na manuala wystarczy zmieniec kodowanie w liczniku? codzi mi o dieselka Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach