zibitcom26 Zgłoś #61 Napisano 3 Marca 2010 Witam kolegow! Wiekszosc z Was w tym temacie posiada diesla i dziwi mnie niestety wasze spalanie po miescie (silnik 1,9 bo takie sie tu przewijaja) to 7,5 -10 litra/100 ropki a ja Was zaskocze i niestety nikt z moich znajomych ,ktorzy tez sie zachwycaja diselkami nie chca mi wierzyc ,ze moj silnik 1,8 20v po miescie ktore nie slynie z dobrej przepustowosci spala srednio 8,5 do 10 max oczywiscie przy spokojnej ,aczkolwiek co nie ktorym przymiezajacym sie na swiatlach musze pokazac ze auto ma potege ,nie jest to potwor ,ale smiga niezle i tez trzeba rozruszac silnik, zeby nie zapomnial do czego jest stworzony. trasa 120-130 max 6,5- 7,0 l . trasa 90km/h prosta droga, gora 6,0 l ,wiec nie jest tak zle z tymi benzyniakami passatowskimi, ale nastypnym zakupem prawdopodobnie bedzie juz diesel bo musze sie przekonac na wlasnej skorze co te cacka sa warte. pozdrawiam pasjonatow "paskow" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #62 Napisano 3 Marca 2010 Mi też właśnie po zimie mi się wydaję że mam za duże spalanie kiedyś jak jechałem do 100 km/h to komp mi pokazywał 5,5 nieraz 5,2 a średnie spalanie miałem okolo 6 l/100km na krótkich odcinkach i dziś na tych samych odcinkach pokazuje 7.2l , fakt że mam jeden wtrysk do regeneracji i turbinke bo puszcza olej ale czy to może wpływać na danę z komputera ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibitcom26 Zgłoś #63 Napisano 7 Marca 2010 Moje zdanie to przede wszystkim, sprawne wszystkie urzadzenia,podzespoly odpowiadajace za wzorowa prace silnika i ukladu jezdnego. Jak rowniez, oleje, filtry,jakosc paliwa (stacje benyzynowe na peryferiach z jednym dystrybutorem na krzyz po komunistyczne, cholera wie jakie tam paliwo jest, czy nie chszczone) ogomienie,cisnienie w kolach, ba... nawet tarcze,klocki ,(zapieczone cylinderki)plyn hamulcowy (wymiana co 2 lata) zbieznosc kol, wszystko co daje opor przy toczeniu bryki, musi byc maksymalnie wyeliminowane.Ja na przyklad jak jade w trase daleka jak wiem ze jade po dobrej drodze bez garbow ,faldow, dobijam wiecej powietrza do kol ,lepsze toczenie. No i najwazniejsze STYL JAZDY, nie ma auta ekonomicznego jak chcesz zrywac asfalt na kazdych swiatlach,nawet matiz spali 11 i wiecej po miescie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #64 Napisano 7 Marca 2010 kolego ty mi każesz zrobić prawie remont kapitalny samochodu chodzi mi o to że takie spalanie jest po zimie a przed zimą nie było aż tak wielkie, określi mi ktoś skąd komputer czerpie te dane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #65 Napisano 7 Marca 2010 Twoje spalanie na poziomie 9 litrów jest moim zdanie zbyt wysokie. Ja posiadam silnik identyczny jak ty, do pracy podobnie i moje spalanie jest na poziomie 7,5 litra. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #66 Napisano 7 Marca 2010 mam terz taki problem przy przyspieszanniu jak depne do podlogi to musze troche odpuscic to dopiero sie zbiera I jak poradziles sobie z tym objawem? Mam to samo w Passku, w Vectra B tez to czulem. Co do temp. to tez zauwazylem u siebie, ze gdy sie zrobilo cieplej powyzej 5C, to auto mniej spala. W miescie to rozumiem bo silnik zimny, ale skad roznica prawie 0,5L/100km na trasie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #67 Napisano 20 Marca 2010 Witam u mnie spalanie chwilowe jeszcze nie widziałem by kiedykolwiek zeszło poniżej 0,8 l/h na postoju temperatura na zewnątrz około 20 stopni silnik na desce 90 stopni termostat zmieniałem 2 tygodnie temu,po mieście to pali jak smok 8,8 l/100km.Jak sprawdzić czy to przepływomierz jest uwalony bo to chwilowe spalanie jadąc na luzie skacze w górę i opada??Co jeszcze mam sprawdzić??Do mechanika tu nie pojadę bo ciężko o jakiegoś dobrego!!(Już sam poprawiałem zderzak po jednym mechaniku co mi rozrząd robił tak go dobrze założył) pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #68 Napisano 21 Marca 2010 Jak sprawdzić czy to przepływomierz jest uwalony Wpisać w szukajke np. hasło "przepływomierz" i poczytać.?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #69 Napisano 22 Marca 2010 (edytowane) mam ten sam problem co wiekszosc z was tez mi wiecej pali po zimie, ale robie testy i wychodzi mi ze jak sie jezdzi dynamiczniej nie przesadzajac oczywiscie to po trasie (taki trochę tryb mieszany) pali ok 7,3 Edytowane 6 Lipca 2011 przez zawodnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #70 Napisano 23 Marca 2010 TAKI TOCHE TRYV=B MIESZABY A jaki to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kreska Zgłoś #71 Napisano 24 Marca 2010 Kolega chyba po prostu szybko pisał i walił literówki. Moim zdaniem chodziło mu o tryb mieszany, a w kontekście reszty posta, o to, że większość w trasie, trochę w mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #72 Napisano 25 Marca 2010 prostu szybko pisał i walił literówki Po to jest funkcja EDYTUJ zeby jej uzywac. Kolego zawodnik zapoznaj sie z ponizszym linkiem:http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MiRobert Zgłoś #73 Napisano 25 Marca 2010 a czy wzorst spalania i - takie subtelne odczucie mam : raz jest żwawy a raz jakby bardziej mułowaty + subiektywny wzrost spalania czy to także może być kwestia przepływki ? macie jakieś linki do sprawdzenia poprawnosci działania przepływki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #74 Napisano 26 Marca 2010 macie jakieś linki do sprawdzenia poprawnosci działania przepływki Wszystko masz na forum. Uzyj szukajki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiec_80 Zgłoś #75 Napisano 1 Kwietnia 2010 Widzę, że na tym wątku wypowiadali się właściciele takiego samego modelu jak i ja posiadam. Chodzi o spalanie passka 1.9 130 kucy na tiptroniku. U mnie wychodzi jakieś 8 litrów w jeździe mieszanej(pół na pół trasa miasto). Jazda w miarę spokojna ale nie kapelusznikowa. A przy okazji. Ten model jakie ma oznaczenie AV?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #76 Napisano 3 Kwietnia 2010 o spalanie passka 1.9 130 kucy na tiptroniku. U mnie wychodzi jakieś 8 litrów w jeździe mieszanej(pół na pół trasa miasto). Czyli co zauwazyles? Za duze, za male?? Po przeczytanych wypowiedziach mozna stwierdzic ze masz w normie.Ten model jakie ma oznaczenie AV?? Co autor mial na mysli?? Oznaczenie silnika? Jesli tak to wszystko opisane na forum. Jesli nie to zadaj inaczej pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #77 Napisano 30 Kwietnia 2010 Witam. Podpowiedzcie proszę czy jest to normalne - Auto nagrzane, tryb ECON i spalanie w miejscu pokazuje 0,5 - 0,6. Włączam KLIMĘ i od razu leci do 1.0. Wydaje mi się, że wcześniej chyba tak nie było. Czy ma z tym coś wspólnego temperatura na zewnątrz? Dziś było dosyć gorąco i tłumaczę sobie to tym, że klima musiała mocniej zadziałać aby schłodzić auto w środku ale nie wiem czy dobrze myślę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #78 Napisano 30 Kwietnia 2010 Spoko nie martw sie normalna sprawa .U mnie standardowa spalanko wzrasta o okoo 0.7 jak jezdze dluzej na klimatyzacji .Normalnie na postoju plasuje sie na granicy 0.4 0.6 ale juz po zapaleniu swiatel rosnie takz cos za cos Fizyka dziala i yak musi byc ......Moc klmatyzacji nie ma znaczenia yzn ustawienia dajesz LO i do przodu robi sie chlodno dajesz raz do gory na 18st. lecisz spokojnie niezmarzniesz klima zrobi swoje jak jest cieplo na dworze ale niestety paliwko ciut wiecej pali /Takie zycie.............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doktor80 Zgłoś #79 Napisano 30 Kwietnia 2010 To gitara Wydawało mi się, że jeszcze w zimę jak włączałem klimę to oscylowało w granicach 0.8 ale w zimie przy ujemnej temp. na zewnątrz sprężarka klimy jednak nie działa, a przy dodatniej temp. działa i pewnie stąd różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach