Skocz do zawartości

MiRobert

  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MiRobert

  • Urodziny 03.04.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    robo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. nie wiem jak jest w AVB ale w AFN zauważyłem zażyganą prawą strone, więc rozkręciłem wszystkie elementy od pokrywy zaworów aż do bloku silnika - no i był problem przy bloku silnika
  2. srubki ? dzieki za twą mądrość, będę teraz wiedzial
  3. puzniej !!! brrrr a ja mialem inna sytuacje, jak mial 200kkm to go kupilem, jakis zacny polski mech wlal polsyntetyk 10w40 - ze to niby juz przy tych kilosach nalezy mu sie. latalem tak chyba ze 3 wymiany + to co wczesniej. bral - dolewalem dosc czesto ale nie mierzylem ile polyka. przy ostatniej wymianie zrobilem odme - peklo mocowanie przy bloku i zalalem full synth mobil 5w50, dolalem ok 1l na 10kkm !! duzo czy mało przy 270 kkm na liczniku a na kolach pewnie tyle samo w milach morskich )) i jeszcze jedno zostac przy 5w50 czy zmienic na 5w30 ?
  4. jest taki trick, weź np wd40 i popsikaj na pasek, np w miejscu gdzie zawija z alternatorem , jak ucichnie to pasek, jak nie to cos innego :-))) ja to zlewam tak od jakis 15kkm, podobno pasek wyciera te kolka , a na kolkach opilki, rdzawki, i inne tam reakcje, i piszczy, ehhhhh
  5. wow, ale tu laryngologia, buczenie od wlotu powietrza szacun
  6. keta a w nomie2 na rozdzienskiego byles ? a w intercarsie w sosnowcu pytales ? w auchanie raczej nie znajdziesz
  7. jestem przekonany, że innego zastosowania nie mają, mam tak 3 lata - nic zlego nie zauważylem pzdr
  8. Łysy, no przecież napisalem ze bez zapalnego po prostu czytam kilka stron o super mega hiper zestawach po kilka ładnych stowek czytam o komforcie hamowania , o bezpieczenstwie a kolo mi konczy takim postem - ze lewe rece, ze bez narządzi, ze zona przy nadziei po prostu może się zastanowi zanim zacznie dlubac, bo znow coś pocznie ) Bart - przemysl, nie musisz mnie sluchac , trzymanko
  9. Sory ale nie moge sie oprzec komentarza BartCh, stać Cie bylo na samochód a nie stac Cie na jego utrzymanie ? 2 tarcze brembo to jakies 250-300 zl normalne nie gornolotnej markowosci klocki ze 100-150 robocizna pewnie ze 100 -200 zl na czym chcesz zaoszczedzić ? daj zarobic mechanikowi, przynajmniej nie będziesz jezdzil z sercem przy gardle a i mechanik kupi dzieciakowi np. buty do szkoly. Nie kumam twojego rozumowania.
  10. do sprawdzenia wahacze (raczej wątpie zeby tak plywał - chyba ze sie urwał jakis górny) półośki ( jak zle złożyłem przegub wewn to fajnie auto plywalo ) maglownica ( domniemam ) nic wiecej mi do glowy nie przychodzi
  11. jest takie jedno zabezpieczenie - sprzedaż
  12. jakie są objawy uszkodzonej pompy vacum w turbinie ( grucha ze sztangą ) ? BTW myslalem ze pompa vacum jest od podcisnienia do hamulców ...
  13. mam zalany dot-4 z POLSKIEJ firmy Organika od 1,5 roku, po 12 zł za 0,5 L - nie zabiłem się jeszcze , a kilka hamowań było hardcorowych a spodziewałem się badziewia ) bardziej niż producenta płynu obawiałbym się : - stanu uszczelek w zaciskach - stanu tłoczków w zaciskach - stanu wężyków gumowych (elastycznych) do zacisków dopóki nie znasz stanu tych elementów to debatowanie o klasach płynu jest stratą czasu. Ale to tylko moje zdanie.
  14. Co do zawiechy i ustawiania zbieżności to mogę Wam koledzy przekazać, że chłopaki w Katowicach na tzw 3 Stawach w warsztacie nazywanym z francuska FeuVert czy jakoś tak, są naprawde kumaci. Ustawiałem miesiąc temu zbieżność i jest super, przy okazji dostałem cały wydruk przed , po robocie ( ustawienia ), tłumaczyli mi coś o geometrii wstecznej w tym modelu i innych dziwnych rzeczach, których nie kumam. Jedno w tej historii jest najciekawsze - przed wizytą w fewercie każda wizyta na stacji diagnostycznej kończyła sie gadką - zbieżność jest ok. Mimo to jakoś nie za fajnie mi się prowadziło + skrzywiona kierownica w lewo. Po regulacji w fełwercie znow bylem na tej samej stacji i pan sie zaczał krzywic ze nie za bardzo widzi mu sie zbieznosc na tyle !!! pokazalem mu kwit ze zbiezności pokiwał , pochrząkał i powiedział że skoro sie dobrze prowadzi ...... ehhhh także jak ktoś na śląsku będzie hasał A4 w katowicach i znajdzie chwilke to koszt calkowity regulacji 85 zł , na samo sprawdzenie była promocja 25 zł. polecam i pozdrawiam
  15. ściągnąć opaske, ściągnąć gume, osuszyć , uzupełnić smar, założyć gume, założyc opaske może być ciężko jak jest na zwrotnicy, ale chyba możliwe :-) Inna sugestia , podjechać do mechanika, zjeb...krzyczeć, rzucić w twarz rękawice, żądać satysfakcji :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności