MiRobert
-
Liczba zawartości
77 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MiRobert
- Urodziny 03.04.1991
Informacje osobiste
-
Imię
robo
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
sosnowiec
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
-
Rok produkcji
1999
-
nie wiem jak jest w AVB ale w AFN zauważyłem zażyganą prawą strone, więc rozkręciłem wszystkie elementy od pokrywy zaworów aż do bloku silnika - no i był problem przy bloku silnika
-
Dziwne ocieranie po wymianie rozrządu
MiRobert odpowiedział teesiak → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
srubki ? dzieki za twą mądrość, będę teraz wiedzial -
puzniej !!! brrrr a ja mialem inna sytuacje, jak mial 200kkm to go kupilem, jakis zacny polski mech wlal polsyntetyk 10w40 - ze to niby juz przy tych kilosach nalezy mu sie. latalem tak chyba ze 3 wymiany + to co wczesniej. bral - dolewalem dosc czesto ale nie mierzylem ile polyka. przy ostatniej wymianie zrobilem odme - peklo mocowanie przy bloku i zalalem full synth mobil 5w50, dolalem ok 1l na 10kkm !! duzo czy mało przy 270 kkm na liczniku a na kolach pewnie tyle samo w milach morskich )) i jeszcze jedno zostac przy 5w50 czy zmienic na 5w30 ?
-
Dziwne ocieranie po wymianie rozrządu
MiRobert odpowiedział teesiak → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jest taki trick, weź np wd40 i popsikaj na pasek, np w miejscu gdzie zawija z alternatorem , jak ucichnie to pasek, jak nie to cos innego :-))) ja to zlewam tak od jakis 15kkm, podobno pasek wyciera te kolka , a na kolkach opilki, rdzawki, i inne tam reakcje, i piszczy, ehhhhh -
Dolot powietrza -mocowanie z przodu, buczenie
MiRobert odpowiedział Rotor → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
wow, ale tu laryngologia, buczenie od wlotu powietrza szacun -
keta a w nomie2 na rozdzienskiego byles ? a w intercarsie w sosnowcu pytales ? w auchanie raczej nie znajdziesz
-
Korki na zaworkach klimy-potrzebne?
MiRobert odpowiedział Maniek77 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jestem przekonany, że innego zastosowania nie mają, mam tak 3 lata - nic zlego nie zauważylem pzdr -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
MiRobert odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Łysy, no przecież napisalem ze bez zapalnego po prostu czytam kilka stron o super mega hiper zestawach po kilka ładnych stowek czytam o komforcie hamowania , o bezpieczenstwie a kolo mi konczy takim postem - ze lewe rece, ze bez narządzi, ze zona przy nadziei po prostu może się zastanowi zanim zacznie dlubac, bo znow coś pocznie ) Bart - przemysl, nie musisz mnie sluchac , trzymanko -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
MiRobert odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Sory ale nie moge sie oprzec komentarza BartCh, stać Cie bylo na samochód a nie stac Cie na jego utrzymanie ? 2 tarcze brembo to jakies 250-300 zl normalne nie gornolotnej markowosci klocki ze 100-150 robocizna pewnie ze 100 -200 zl na czym chcesz zaoszczedzić ? daj zarobic mechanikowi, przynajmniej nie będziesz jezdzil z sercem przy gardle a i mechanik kupi dzieciakowi np. buty do szkoly. Nie kumam twojego rozumowania. -
do sprawdzenia wahacze (raczej wątpie zeby tak plywał - chyba ze sie urwał jakis górny) półośki ( jak zle złożyłem przegub wewn to fajnie auto plywalo ) maglownica ( domniemam ) nic wiecej mi do glowy nie przychodzi
-
jest takie jedno zabezpieczenie - sprzedaż
-
jakie są objawy uszkodzonej pompy vacum w turbinie ( grucha ze sztangą ) ? BTW myslalem ze pompa vacum jest od podcisnienia do hamulców ...
-
[B5] Płyn hamulcowy - jaki, ile, jak wymieniać?
MiRobert odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
mam zalany dot-4 z POLSKIEJ firmy Organika od 1,5 roku, po 12 zł za 0,5 L - nie zabiłem się jeszcze , a kilka hamowań było hardcorowych a spodziewałem się badziewia ) bardziej niż producenta płynu obawiałbym się : - stanu uszczelek w zaciskach - stanu tłoczków w zaciskach - stanu wężyków gumowych (elastycznych) do zacisków dopóki nie znasz stanu tych elementów to debatowanie o klasach płynu jest stratą czasu. Ale to tylko moje zdanie. -
Wczorajsza wymiana zawieszenia (27.03.10r)
MiRobert odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Co do zawiechy i ustawiania zbieżności to mogę Wam koledzy przekazać, że chłopaki w Katowicach na tzw 3 Stawach w warsztacie nazywanym z francuska FeuVert czy jakoś tak, są naprawde kumaci. Ustawiałem miesiąc temu zbieżność i jest super, przy okazji dostałem cały wydruk przed , po robocie ( ustawienia ), tłumaczyli mi coś o geometrii wstecznej w tym modelu i innych dziwnych rzeczach, których nie kumam. Jedno w tej historii jest najciekawsze - przed wizytą w fewercie każda wizyta na stacji diagnostycznej kończyła sie gadką - zbieżność jest ok. Mimo to jakoś nie za fajnie mi się prowadziło + skrzywiona kierownica w lewo. Po regulacji w fełwercie znow bylem na tej samej stacji i pan sie zaczał krzywic ze nie za bardzo widzi mu sie zbieznosc na tyle !!! pokazalem mu kwit ze zbiezności pokiwał , pochrząkał i powiedział że skoro sie dobrze prowadzi ...... ehhhh także jak ktoś na śląsku będzie hasał A4 w katowicach i znajdzie chwilke to koszt calkowity regulacji 85 zł , na samo sprawdzenie była promocja 25 zł. polecam i pozdrawiam