Patryk_ Zgłoś #101 Napisano 16 Czerwca 2012 Powiedz mu że ma jakieś dziwne pomysły Masz wsio apisane w wątku... Sprawdź ciśnienie oleju,później ewentualnie pompę i przede wszystkim ssak w misce-lubią się zatykać...Jak będzie OK to masz napinacz do wymiany. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andhen83 Zgłoś #102 Napisano 16 Czerwca 2012 Własnie wczoraj chyba z 4 gpdziny czytalem na ten temat i sie troszke uspokoilem, a to co napisales dopiero mi poprawilo humor :-) wszystko juz tam zrobilem rozrzac i to wszystko co opisalem a on mi wyskoczyl z takim czyms ze kapitalka mnie moze czekac bo jest maly nalot ( nagar ) i mowil ze pewnie pompa nie daje cisnienia i jest nalot na calym silniku pewnie i nie da sie tego nalotu juz pozbyc i bedzie on sciekal z olejem do miski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy1989b5 Zgłoś #103 Napisano 16 Czerwca 2012 Skad masz takiego mechanika kolega Patryk madrze pisze. Ja w srode zaczynam od ssaka michy i pompy dam znac jak cos. A dowiedzialem sie tez ze na zimnym musi chwile klekotac zreszta czytaj powyzej. Pozdrp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy1989b5 Zgłoś #104 Napisano 22 Czerwca 2012 Witam zainteresowanych odebrałem auto po czuszczeniu michy ssaka. Przejechałem ok 40 km no i jakby cisza. Koszt czyszczenia 260 jakaś uszczelka poszla nowa. Olej odzyskał ma niecałe 2 tyś. Ale powiedział ze czarny jak na dwa tysie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borysek_86 Zgłoś #105 Napisano 7 Lipca 2012 (edytowane) Witam kolegow mam passata 1.8 20V z silnikiem ADR 195tys km + lpg sekwencyjny . Natomiast mam taki maly problem, rano jak odpalam auto to przez 2-3 sek. silnik delikatnie za klekocze i cisza, oraz jak silnik jest rozgrzany normalnie (90stopni) i wyłączam silnik po 20-30 min. odpalam to znowu slychać klekotanie ale juz troche dluzej to trwa chyba ze dodam troche gazu to odrazu i jest cichutko. Dodam ze jak chodzi na biegu jalowym czy cieply czy zimny to jest cichutko, olej mam wymieniony dopiero ma 1500 km 10W40. Czy potrafi mi ktos odpowiedziec czy to jest ten napinacz, czy moze pompa olejowa, albo szklanki, a moze jezdzic tak bo to jest normalne. Doddam jak wylacze silnik i zaraz odpale to jest tez cicho Edytowane 7 Lipca 2012 przez borysek_86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm33 Zgłoś #106 Napisano 27 Grudnia 2012 Witam kolegów mam passata 1.8 20V z silnikiem ADR 157tys km .Kupiłem go miesiąc temu. Natomiast mam taki mały problem, jak silnik się rozgrzeje to zaczyna klekotać jak diesel po dodaniu gazu uspokaja się i po chwili zapala się kontrolka oleju (olej wymieniony 50 km przejechane 10W40) jak ostygnie jest ok. Co mam robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #107 Napisano 27 Grudnia 2012 czy przed zmiana oleju tez byly takie objawy ? Wyglada to spadek cisnienia oleju, tylko teraz przyczyna jest niewiadoma, moze to byc jakas drobnostka a moze na panewkach puszczac a moze tylko ssak w misce syf zatykac po wyplukaniu przez olej, trzeba szukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm33 Zgłoś #108 Napisano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Przed wymianą też mi to się stało raz mechanik kazał wymienić olej na gęstszy był zalany 5W40 ciśnienie sprawdził na zimnym i na ciepłym było ok. Zacznę od odkręcenia miski i sprawdzę smok. Edytowane 27 Grudnia 2012 przez slawekm33 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiboqq Zgłoś #109 Napisano 29 Grudnia 2012 Panowie. Mam podobny problem tj: Przy odpaleniu występuje klekotanie czasem pojawia się również na wolnych obrotach. Zmierzyłem ciśnienie oleju i niby jest w normie ale zaciekawiło mnie jedno. Przy rozruchu silnika pompa nie pompowała odrazu tylko po kilku sekundach. W tym czasie właśnie wystąpiło nieszczęsne klekotanie. Moje pytanie: Czy to wina pompy czy już jakiś element silnika nie trzyma ciśnienia oleju. Ktoś mi kiedyś wspomniał że pompa oleju posiada zawór zwrotny który ma za zadanie nie dopuścić do spłynięcia z powrotem oleju z kanału zasilającego. Co o tym myślicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #110 Napisano 29 Grudnia 2012 Spływać to nie może z napinacza i dlatego dzwoni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiboqq Zgłoś #111 Napisano 29 Grudnia 2012 to pompa czy nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #112 Napisano 29 Grudnia 2012 raczej na 99% nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #113 Napisano 30 Grudnia 2012 Panowie. Mam podobny problem tj: Przy odpaleniu występuje klekotanie czasem pojawia się również na wolnych obrotach.Zmierzyłem ciśnienie oleju i niby jest w normie ale zaciekawiło mnie jedno. Przy rozruchu silnika pompa nie pompowała odrazu tylko po kilku sekundach. W tym czasie właśnie wystąpiło nieszczęsne klekotanie. Moje pytanie: Czy to wina pompy czy już jakiś element silnika nie trzyma ciśnienia oleju. Ktoś mi kiedyś wspomniał że pompa oleju posiada zawór zwrotny który ma za zadanie nie dopuścić do spłynięcia z powrotem oleju z kanału zasilającego. Co o tym myślicie?? To typowy objaw w benzyniaku nie jesteś sam z tym,że jak już Ci klekocze na wolnych obrotach to zainteresuj się tym w miarę szybko. Mój puki co ma takie objawy tylko przy rozruchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #114 Napisano 30 Grudnia 2012 I jak dopompuje oleju to jest :ok wiem coś o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm33 Zgłoś #115 Napisano 31 Grudnia 2012 Witam właśnie odebrałem auto smok był zabity miska oklejona na ściankach sam syf czyszczenie zajęło 1,5 godz. wymieniłem od razu pompę i smok,olej na nową tak mi doradził mechanik koszt niewielki na razie jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #116 Napisano 1 Stycznia 2013 Witam właśnie odebrałem auto smok był zabity miska oklejona na ściankach sam syf a moze tylko ssak w misce syf zatykac po wyplukaniu przez olej, trzeba szukac to dobrze że skończyło się na pierdółce i małym koszcie naprawy teraz warto lać tylko syntetyk do silnika by się nagar nie zbierał i od czasu do czasu przy wymianie płukankę wlać, która pomaga a nie szkodzi jak co niektórzy twierdzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm33 Zgłoś #117 Napisano 2 Stycznia 2013 Jak w temacie. Dziś zgłupiałem, gdyż pierwszy raz coś takiego usłyszałem. Przyjechałem pod dom, i gdy podszedłem od strony pasażera z przodu, to usłyszałem dziwny dźwięk, który można porównać do bulgotania lub dźwięku syfonu jak jest lub dużej ilości wody przelewającej się gdzieś przez mały otwór, powstaje wtedy charakterystyczny odgłos. Schylałem się i to gdzieś tak pod progiem, jakby na podwoziu, nie mogłem dokładnie ustalić miejsca. Nie była to raczej woda, która się gdzieś uzbierała, bo stałem w miejscu i nie było ruchu, który by powodował chlupotanie. Jak zgasiłem silnik dźwięk ustał i nie było tego słychać. Co może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #118 Napisano 2 Stycznia 2013 Co może być http://forum.vw-passat.pl/threads/5069-bulgotanie-przelewanie-sie-wody-albo-kamyczki-)?highlight=bulgotanie ale napewno nie napinacz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #119 Napisano 19 Marca 2013 Kolego - w ilu jeszcze tematach o tym pisać będziesz??? :fajny Wystarczy w jednym. A jak tak bedziesz walił KOPIUJ/WKLEJ, to otrzymasz parę punktów ŻEGNAY i odpoczniesz od forum - za spamowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #120 Napisano 20 Marca 2013 (edytowane) Panowie mam pytanko. Problem jak wiekszosc posiadaczy ADR-a. W ubieglym roku wymienilem sobie napinacz (zakup z allegro), bylo do pod koniec czerwca. "W grudniu.. zaczelo zas klekotac to pod koniec stycznia zas wymienilem napinacz (pierwszy odeslany na reklamacje, ktora mi uznano). No i ten co wymienilem 26 stycznia zas daje sie we znaki (na zimnym jest raczej cicho, dopiero jak sie nagrzeje to sie odzywa, na wolnych obrotach na ogol) . Mechanik mowil ze cisnienie oleju jest dobre (powiedzial, ze nie widzi sensu wymieniac pompy skoro cisnienie jest ok). Pytanie mam takie, czy o ile po wymianie w styczniu tego napinacza wszystko na miesiac ucichlo, jest opcja ze to cos innego niz napinacz? (w grudniu wymienialem uszczelke pod miska oleju, i mechanik powiedzial ze sporo drobinek metalu jest w oleju ale ssak zekomo byl czysty) Czy poprostu trefny sie trafil po raz drugi? Edytowane 20 Marca 2013 przez maxblink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach