Grucha... Zgłoś #481 Napisano 3 Kwietnia 2015 przed złożeniem i odpaleniem silnika/ po raz pierwszy/nie wycisnęli oleju ze szklanek i zawory na 3 cylindrach spotkały się z tłokami,stąd nie ma na nich kompresji :dobrze Ponoć nie było żadnego niepokojącego objawu przy pierwszej próbie odpalenia... Sądzisz, że teraz bez problemu się przyznają i wyciągną kasę na remont?? w celu wyciągnięcia wałka ssącego Jak już to wałek wydechowy. w celu wyjęcia wałka wydechowego nie demontuje się przodu Pewnie chłopaki narobili w spodnie i zrzucili przód co by mieć obraz całego rozrządu z przodu. Bo jak trwoga to do Boga. Bo w nim przecież znajduje się czujnik ciśnienia oleju ? Nie czujnik oleju, a zawór N205 regulacji faz rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #482 Napisano 3 Kwietnia 2015 kupowałem w ciemno bo uja sie znam na tym , gosc mowił ze silnik ma cos koło 100 tys przebiegu i cały słupek mi sprzedał za 450 zł , zawiozłem do mojego mechanika , rozebral popatrzył podumał i mowi ze stan bardzo dobry i sam sie zdziwil ze udało mi sie kupic razem ze silnikiem za ta kase , przełozył i jak narazie cisza , rezerwowy silnik tez jest w dobrym stanie , przykryty a w gniazda swiec wlałem nafte .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #483 Napisano 3 Kwietnia 2015 przykryty a w gniazda swiec wlałem nafte ..:brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korass Zgłoś #484 Napisano 4 Kwietnia 2015 Więc sytuacja wygląda tak: Głowica ściągnięta. Wszystkie zawory wyglądają OK, nie są wizualnie krzywe, wszystkie dolegają na oko prosto do głowicy. Mają ją zawieźć do zakładu który się zajmuje regeneracją głowic na sprawdzenie i pomiar. Pod głowicą i na cylindrach była gruba warstwa SYFU, twardego i grubego. Z tego co mi pokazywali na jednym z zaworów to po ręcznym wypchaniu zaworu on powolutku lub nawet z oporem wraca zpowrotem na swoje miejsce... Tak jakby się rzeczywiście klinował lub był zapieczony... (taka też była wersja mechanika) Zarzeka się na wszystko że nic złego się nie stało za pierwszym odpaleniem, jest to mój kolega więc nie wiem co o tym wszystkim myśleć Dodatkowo po intensywnym myciu tłoków ukazało się to: (Po kliknięciu pojawia się w pełnym rozmiarze) Prawdopodobnie są to stare ślady po jakiejś kolizji w przeszłości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #485 Napisano 4 Kwietnia 2015 Niby wszystko ok, tymi odbiciami się nie przejmuj to są tzw cechy tłoka mają już takie coś fabrycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korass Zgłoś #486 Napisano 4 Kwietnia 2015 Przypatrz sie dokladnie na każdym tloku sa takie księżyce jak gdyby zawory się odbiły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #487 Napisano 4 Kwietnia 2015 Ciężko chodzi ,bo pewnie jest lekko krzywy .Dowiedz się gdzie będą robili głowicę i tam dopytaj się co z zaworami .Wszystko wskazuję na uszkodzone zawory .Nic innego nie mogli schrzanić przy montażu .Kolega ,kolegą a co mi Ci powiedzieć żeby tylko nie robić z własnej kasy .Jeżeli wmówi Ci że to wina nagaru to Ty zapłacisz za remont głowicy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #488 Napisano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Na 100% zawory pocałowały się z tłokami!!!.Oddajesz sprawne auto tylko na wymianę napinacza i co? nagar/ cyt.SYF/ jest powodem braku kompresji na 3 cylindrach? a przed wymianą napinacza kompresja była?,czy nie było ? bo ja już k...a zgłupiałem!!! Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez jurekjp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korass Zgłoś #489 Napisano 4 Kwietnia 2015 Oddawałem auto w pełni sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #490 Napisano 4 Kwietnia 2015 Tak to jest jak się oddaje auto w ręce kolegi czy znajomego.Teraz wyegzekwować przywrócenie auta do stanu pierwotnego to droga przez mękę. Ale jakim trzeba być zadufanym w sobie dyletantem,żeby przed podjęciem się wymiany napinacza nie sprawdzić procedury wymiany na forum czy na innych dostępnych stronach internetowych. Ja nie jestem z zawodu mechanikiem a rozrządy i napinacze wymieniałem wielokrotnie po uprzednim przewertowaniu dostępnych materiałów na te tematy w internecie. Na przyszłość pozostaje instalować ukryte kamery/ na wzór tvn turbo/ przed oddaniem samochodu do mechanika,bo inaczej wyegzekwowanie swoich praw po spapranej naprawie jest prawie ,że nie mozliwe! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #491 Napisano 4 Kwietnia 2015 http://archiwum.allegro.pl/oferta/tlok-tloki-korbowod-vw-audi-a4-1-8-benzyna-80975-i4428536363.html http://www.autoparto.pl/tlok-korbowod-audi-a4-95-1-8-20v-brutto,7271,p.html Na 100% zawory pocałowały się z tłokami!!! czy aby napewno, przypatrzcie się zdjęciom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
electric000 Zgłoś #492 Napisano 4 Kwietnia 2015 Czy w tym przypadku to będzie napinacz jeśli klepie tylko po odpaleniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #493 Napisano 5 Kwietnia 2015 Akurat te ślady na tłokach to nie fabryka lecz kolizja spowodowana niewiedzą mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #494 Napisano 10 Kwietnia 2015 Panowie napiszcie ile teraz trzeba zapłacic za zestaw napinacz+łancuch do AWT. Dzwoniłem do VW Gajewska w stolicy i u Nich to około 2700zł. Mozna gdzieś coś taniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #495 Napisano 10 Kwietnia 2015 Nie mów ,że chcesz ori nowy kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #496 Napisano 10 Kwietnia 2015 Panowie napiszcie ile teraz trzeba zapłacic za zestaw napinacz+łancuch do AWT. Dzwoniłem do VW Gajewska w stolicy i u Nich to około 2700zł. Mozna gdzieś coś taniej? No tyle kosztuje:mlask Ja płaciłem za sam napinacz 2 lata temu po rabatach 1970zł:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #497 Napisano 10 Kwietnia 2015 dokładnie , mnie 2800 krzykneli u bełtowskiego , załamka , nie kupilem , az takim desperatem nie jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KubaS1888 Zgłoś #498 Napisano 11 Kwietnia 2015 Ja tez jeszcze nie oszalałem. Jest w ogóle jakąś alternatywa? Używa w dobrym stanie lub sprawdzony zamiennik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #499 Napisano 11 Kwietnia 2015 Ja przyznam,że jestem pod wrażeniem po zamontowaniu zamiennika.Cisza przy odpalaniu i na rozgrzanym.Używany "no name" za 230zł śmiga jak marzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #500 Napisano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Cześć Wam. Mam pytanie, prośbę... Czy napinacz łańcucha ma zaworek zwrotny? To jest silnik 1.8T AEB, AJL, rok 97 / 98. Jak to wygląda? Może jakiś 'przekrój' fotki googla z tym silnikiem, zaworkiem itd? Nie mogę znaleźć. Z góry dzięki. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach