StreamHD Zgłoś #381 Napisano 21 Czerwca 2016 A ja mam takie pytanko: Patrzyłem dziś w VCDS i kąt synchro wacha się od 2,8 do 3,8, a spalanie pokazuje 1,2 - 1,4 l/h Odczyty były na postoju. Czy skoro spalanie na postoju jest zwiększone to w trasie również? Sorry jeżeli pytanie jest idiotyczne. Uczę się. Ogólnie rozrząd do poprawki prawda ? Wachanie się i takie spalanie kwalifikuje się do szybkiej poprawki prawda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #382 Napisano 21 Czerwca 2016 Pasowało by poprawić w okolice zera, spalanie powinno spaść do ok 0,7-0,9. A czy w trasie jest zwiększone? My jeździmy tym autem czy Ty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #383 Napisano 21 Czerwca 2016 Jutro trasa około 150 KM to będę mógł sprawdzić w trasie jak to tam działa. Marcin - autem jeżdżę ja ale doświadczenie macie Wy Jak wyżej, jutro biorę ze sobą kompa i coś tam posprawdzam. Narazie ten rozrząd, potem pompowtryski i turbo ogarnę czy wszystko tam lata jak ma latać. EDIT: po odpaleniu spaliny określam jako dosyć intensywne i dosyć takie gryzące ale bez tragerdii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #384 Napisano 21 Czerwca 2016 Ale sam możesz stwierdzić jakie masz średnie spalanie Poprawienie kąta to 5 min, ja bym sie czail skoro masz komp pod ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #385 Napisano 21 Czerwca 2016 Wiesz, powoli eliminuję błędy tego auta. Już kilka podzespołów wymieniłem. Własnie chciałem z ASO ściągać kolejny G2/G62 bo uszkodzony wymieniłem na FEBI. Błąd G62 znikł, ale G2 został na kilka tygodni. Dziś patrzę i błędu G2 nie ma i muszę się upewnić czy ta usterka jest konkretnie wyleczona, a czy za chwile nie wróci. Spalanie ciągle mam za duże. Zeszło delikatnie ponad 3/4 baku, a zatankowany był DOSŁOWNIE pod korek i zrobiłem na tym RÓWNE 700 KM. Mało. Nie wiem na ile to wina tego, że wtedy jechałem na kołach 15 cali, a teraz na kołach 16 cali i zimówkach. Nie wiem do kiedy ten G2 szwankował bo w ostatnich tygodniach tego nie sprawdzałem. Być może niedawno się "naprawiło" ale jeszcze na tym baku. Ogólnie powoli do celu. Jutro płyn wspomagania, a potem rozrząd z komputerkiem zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #386 Napisano 21 Czerwca 2016 Jak zwykle za mało szczegółów podaję. Więcej jestem w trasie. Nie jeżdżę w mieście ale jeżdżę do miasta. Jakieś 85% zrobionych kilometrów to trasa. Pamiętam, że miałem kiedyś na pełnym baku zrobione coś około 1050 KM. Teraz zużyłem delikatnie ponad 3/4 baku zalanego jak pisałem pod korek, że mało się nie wylało na 700 KM. Jak mówiłem były przygody z G2/G62. Po zmianie czujnika G2 nadal wywalało. Zmieniły się koła na cal większe i styl jazdy się zmienił bo ciągnę go do wyższych obrotów niż wtedy jak się uczyłem. W trasie nie jeżdżę 90 tylko 100 - 120 km/h. Upatruję w tym wszystkim przyczyny, że paliwa więcej zeżarło ale sami widzicie. Z G2/G62 problemy jeszcze do niedawna były, kąt wtrysku ma wahania i wyskakuję poza normę. Tym się zajmę w ten czwartek pod okiem mechanika. U siebie nie mam teraz warunków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #387 Napisano 22 Czerwca 2016 Witam Ja troche z innej beczki, jestem po wymianie rozrządu i o ile o skokach w synchronizacji zostalem juz doinformowany, tak teraz mam jeszcze jedno pytanie, czy normalne są odchylki na znakach na napinaczu? Ustawiłem napinacz na znaki, po przejechaniu kilkudziesięciu km, na cieplym silniku ta strzałka wysunęła sie do przodu poza ten wrabek jakies pól cm, jak silnik sie wystudzi to nieznacznie sie cofa ale nadal jest jakby przeciagniety, czy to normalne? Czy go luzowac? Śruby dokręcane momentami itp, operacja na letnim silniku (jakies 5h po zgaszeniu na dworze przy aktualnych temp na zewnątrz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #388 Napisano 24 Czerwca 2016 Podbijam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #389 Napisano 24 Czerwca 2016 być moze pasek się ułożył na zebach. Jesli auto byłoby moje to ustawił bym znowu na znaki i znowu przeprowadził kontrolę za 300-400 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #390 Napisano 6 Lipca 2016 Sprawa jest kilka postów wyżej, a to ciąg dalszy. Poprawiłem kąt. Teraz jak stoję to wacha się od 0,0 do +0,6 Jak jadę i przyspieszam to widzę skok do +1.1. Jak jadę jednym tempem to komp pokazuje + 0.6. Spalanie na postoju spadło z 1,4 do 0,8. Wykonałem szereg pomiarów spalania na każdym biegu i każdej prędkości przed i po. Po lewej przed poprawą, po prawej aktualne dane. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LfavggOtjXOz3I4ppW4Pw7MorAXu-HYGnaJAIa7EELY/edit?usp=sharing Spalanie jest w litrach na godzinę Dane należy traktować bardziej jako ciekawostkę niż ściśle precyzyjne wartości ponieważ dziś jak robiłem logi po poprawie było zdecydowanie bardziej wietrznie, w samochodzie był dodatkowy pasażer no i jechałem na włączonym nawiewie na ECON jeżeli ma to wpływ. Da się jednak zauważyć, że spalanie spadło w każdym przypadku. Powtarzam to są bardziej dane orientacyjne niż precyzyjne. Różniły się warunki pogodowe i trasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dren Zgłoś #391 Napisano 20 Sierpnia 2016 witam, trochę się wtrącę bo nie mogę zakładać osobnych wątków - a jak sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu VCDS-em w silniku benzynowym TSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #392 Napisano 14 Grudnia 2016 Kto ma jakiś sensowny kabel i program który z tym kablem będzie działał??Kupiłem na alle...ale nie działa...lub też szukam kogoś kto by mi to sprawdził/ustawił Szczecin/Gorzów oczywiście odpłatnie.Po wymianie rozrządu spalanie mam 0,8-0,9 l/h przed miałem 0,5-0,6 l/h i wydaje mi się że i w trasie spala więcej.A w zasadzie nie wydaje mi się a spala więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #393 Napisano 15 Grudnia 2016 a kąt wyprzedzenia do sprawdzenia. program vcds 12.12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czopek Zgłoś #394 Napisano 16 Grudnia 2016 W Gorzowie jest firma Aqua Power na ul. Kostrzyńskiej 1.Mają profesjonalną diagnostykę Vag. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davo Zgłoś #395 Napisano 30 Stycznia 2017 Czytałeś opinie tej firmie??Ja po przeczytaniu roweru bym tam nie postawił.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach