Skocz do zawartości

dren

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dren

  • Urodziny 28.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  1. dren

    interfejs diagnostyczny

    a ja mam pytanie o kabelek do nowszego samochodu po 2019 roku. Kupiłem już kilka kabelków z eservice i ali i niestety nie działają Ostatni miałem OBD2 VAG COM V20.4.1 STM32F414VGT ARM, który łączy się z modułami ale nic nie można wykonać - tak jakby nie rozpoznał samochodu. A w ogłoszeniu było niby napisane że obsługuje nowe platformy MQB, MSB, MLB
  2. witam, trochę się wtrącę bo nie mogę zakładać osobnych wątków - a jak sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu VCDS-em w silniku benzynowym TSI?
  3. no wreszcie coś konkretnego, tylko ciekaw jestem ile jeszcze kosztuje usługa zamontowania takiego sterowniczka i czy bardzo trzeba ingerować w obwód elektryczny w B6. A może ktoś już to ma zainstalowane? Więc samym programem nie da rady?
  4. napisz proszę, jak ta "zgrabna puszka" się nazywa, bo trudno znaleźć na allegro
  5. Nie wiem jaki mam moduł - komputer MFA+ z 2009 r - jak ktoś to zrobił bez czeskich programów za pomocą vaga to proszę o opis - i jeszcze raz dodam że interesuje mnie krótkie naciśnięcie na pilota w celu zamknięcia okien wraz z zamknięciem drzwi. Wiem że jest aktywowane fabrycznie zamykanie okien po przytrzymaniu przycisku na pilocie ale nie oto mi chodzi. Przejrzałem to forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi - owszem jest mowa o czeskich programach w paskach B4 czy B5, ale nie w B6. W serwisie nie wiedzieli, ale może jest ktoś kto wie i podzieli się tą informacją.
  6. Przejrzałem prawie cały wątek i nie znalazłem odpowiedzi, czy da się ustawić automatyczne zamykanie szyb po krótkim naciśnięciu na zamknięcie drzwi w pilocie w pasku B6. Jeśli tak to może ktoś będzie tak uprzejmy i napisze dokładnie jak. Dzisiaj byłem w serwisie vw i próbowali w module komfortu coś pozmieniać (chyba w bajcie 6) ale w końcu nici z tego. Proszę o konkretne odpowiedzi a nie typu chyba, czy słyszałem...
  7. A ja pojechałem ze skrzypiącą deską do serwisu Volkswagena (całe szczęście mam go jeszcze na gwarancji) - myślałem że mnie pogonią, ale okazała się że nie, zostawiłem auto na cały dzień, ponoć wyjmowali deskę i teraz nic nie skrzypi.
  8. nie no przecież nie można od razu skazywć serwisu ASO na porażkę, przecież tam pracują ludzie, którzy codziennie mają styczność z problemami i grzebią w samochodach, chyba mają oni większe pojęcie niż kierowcy, a serwis autoryzowany, który sobie nie radzi ze skrzypieniem to serwis do d..y albo nie chce im się d..y zawracać.
  9. U mnie nie ma tego bajeru, ale na jazdach testowych jeździłem nową jettą i to miała, ale mnie to tylko denerwowało - sugerowanie biegu przez komputer to chyba tylko dla ułomnych
  10. dren

    Poziom oleju w TSI

    W instrukcji przynajmniej od paska 1,4 TSI napisali 0,5l/1000km, po roku sprawdzałem na rozgrzanym silniku i byłem zaskoczony bo na bagnecie nie było prawie nic oleju, nawet dokupiłem litr na dolewkę. Sprawdziłem drugi raz gdy silnik był zimny i okazało się że wszystko jest ok. Widocznie po jeździe trzeba czasu żeby olej spłynął do miski.
  11. jak bym miał starego rumora to też bym rozkręcał, ale jak jest na gwarancji to jest obawa ... no i ciekaw jestem co na to ASO
  12. dren

    Poziom oleju w TSI

    widocznie jeździsz jak dziewica, jak depniesz trochę to i olej będziesz musiał dolać
  13. Niespodziewałem się że w nowym pasku również będzie skrzypieć deska, przy szybie i sam wlot powietrza - ciekaw jestem jak podchodzi do tego ASO, czy na gwarancji coś z tym mogą zrobić.
  14. Też jestem posiadaczem paska 1,4 TSI, chociaż mogłem kupić za podobną cenę 1,8 TSI - ale bałem się o wyższe spalanie. Teraz może trochę żałuję bo przydałoby się parę koni więcej dla 1,5 tonowej taczki. A spalanie baaaaaaaaardzo zależy od wagi naszej nogi - po mieście od 8 do 10 l, a w trasie żona przy bardzo spokojnej jeździe osiąga 5,8 l a u mnie średnio 6,8 l. Odradzałbym kupno 1,4 TSI na krótki okres bo strata wartości ogromna a poza tym problem ze znalezieniem kupca- ludzie obawiają się że tak mały silnik po paru latach eksploatacji może już być za słaby do takiej kobyły jak passat. Napiszcie jak tam zużycie oleju, w książce podają że nawet 0,5l/1000km jest dopuszczalne - ciekaw jestem jak u innych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności