dren
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dren
- Urodziny 28.03.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Radek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 1.4 TSI 122KM
-
Rok produkcji
2009
-
a ja mam pytanie o kabelek do nowszego samochodu po 2019 roku. Kupiłem już kilka kabelków z eservice i ali i niestety nie działają Ostatni miałem OBD2 VAG COM V20.4.1 STM32F414VGT ARM, który łączy się z modułami ale nic nie można wykonać - tak jakby nie rozpoznał samochodu. A w ogłoszeniu było niby napisane że obsługuje nowe platformy MQB, MSB, MLB
-
dren obserwuje zawartość → Jak sprawdzić rozrząd VAG COM 1,9 tdi PD
-
witam, trochę się wtrącę bo nie mogę zakładać osobnych wątków - a jak sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu VCDS-em w silniku benzynowym TSI?
-
no wreszcie coś konkretnego, tylko ciekaw jestem ile jeszcze kosztuje usługa zamontowania takiego sterowniczka i czy bardzo trzeba ingerować w obwód elektryczny w B6. A może ktoś już to ma zainstalowane? Więc samym programem nie da rady?
-
napisz proszę, jak ta "zgrabna puszka" się nazywa, bo trudno znaleźć na allegro
-
Nie wiem jaki mam moduł - komputer MFA+ z 2009 r - jak ktoś to zrobił bez czeskich programów za pomocą vaga to proszę o opis - i jeszcze raz dodam że interesuje mnie krótkie naciśnięcie na pilota w celu zamknięcia okien wraz z zamknięciem drzwi. Wiem że jest aktywowane fabrycznie zamykanie okien po przytrzymaniu przycisku na pilocie ale nie oto mi chodzi. Przejrzałem to forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi - owszem jest mowa o czeskich programach w paskach B4 czy B5, ale nie w B6. W serwisie nie wiedzieli, ale może jest ktoś kto wie i podzieli się tą informacją.
-
Przejrzałem prawie cały wątek i nie znalazłem odpowiedzi, czy da się ustawić automatyczne zamykanie szyb po krótkim naciśnięciu na zamknięcie drzwi w pilocie w pasku B6. Jeśli tak to może ktoś będzie tak uprzejmy i napisze dokładnie jak. Dzisiaj byłem w serwisie vw i próbowali w module komfortu coś pozmieniać (chyba w bajcie 6) ale w końcu nici z tego. Proszę o konkretne odpowiedzi a nie typu chyba, czy słyszałem...
-
A ja pojechałem ze skrzypiącą deską do serwisu Volkswagena (całe szczęście mam go jeszcze na gwarancji) - myślałem że mnie pogonią, ale okazała się że nie, zostawiłem auto na cały dzień, ponoć wyjmowali deskę i teraz nic nie skrzypi.
-
nie no przecież nie można od razu skazywć serwisu ASO na porażkę, przecież tam pracują ludzie, którzy codziennie mają styczność z problemami i grzebią w samochodach, chyba mają oni większe pojęcie niż kierowcy, a serwis autoryzowany, który sobie nie radzi ze skrzypieniem to serwis do d..y albo nie chce im się d..y zawracać.
-
U mnie nie ma tego bajeru, ale na jazdach testowych jeździłem nową jettą i to miała, ale mnie to tylko denerwowało - sugerowanie biegu przez komputer to chyba tylko dla ułomnych
-
W instrukcji przynajmniej od paska 1,4 TSI napisali 0,5l/1000km, po roku sprawdzałem na rozgrzanym silniku i byłem zaskoczony bo na bagnecie nie było prawie nic oleju, nawet dokupiłem litr na dolewkę. Sprawdziłem drugi raz gdy silnik był zimny i okazało się że wszystko jest ok. Widocznie po jeździe trzeba czasu żeby olej spłynął do miski.
-
jak bym miał starego rumora to też bym rozkręcał, ale jak jest na gwarancji to jest obawa ... no i ciekaw jestem co na to ASO
-
widocznie jeździsz jak dziewica, jak depniesz trochę to i olej będziesz musiał dolać
-
Niespodziewałem się że w nowym pasku również będzie skrzypieć deska, przy szybie i sam wlot powietrza - ciekaw jestem jak podchodzi do tego ASO, czy na gwarancji coś z tym mogą zrobić.
-
Też jestem posiadaczem paska 1,4 TSI, chociaż mogłem kupić za podobną cenę 1,8 TSI - ale bałem się o wyższe spalanie. Teraz może trochę żałuję bo przydałoby się parę koni więcej dla 1,5 tonowej taczki. A spalanie baaaaaaaaardzo zależy od wagi naszej nogi - po mieście od 8 do 10 l, a w trasie żona przy bardzo spokojnej jeździe osiąga 5,8 l a u mnie średnio 6,8 l. Odradzałbym kupno 1,4 TSI na krótki okres bo strata wartości ogromna a poza tym problem ze znalezieniem kupca- ludzie obawiają się że tak mały silnik po paru latach eksploatacji może już być za słaby do takiej kobyły jak passat. Napiszcie jak tam zużycie oleju, w książce podają że nawet 0,5l/1000km jest dopuszczalne - ciekaw jestem jak u innych.