bolo02 Zgłoś #621 Napisano 8 Lipca 2011 ten który spełnia norme do silników PD 505,01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
6-tec Zgłoś #622 Napisano 8 Lipca 2011 (edytowane) ten który spełnia norme do silników PD 505,01 Oba oleje spełniają tylko że ten Formula dodatkowo spełnia 507.00 dla silników z PDF. A Ty bolo02 na jakim jeździsz??? Edytowane 8 Lipca 2011 przez 6-tec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #623 Napisano 8 Lipca 2011 Oba oleje spełniają tylko że ten Formula dodatkowo spełnia 507.00 dla silników z PDF to już kolegi wybór, a zależy od zasobności portfela, i jak często kolega zmienia. Na pewno ten 507 mniej wydziela przy spalaniu sadzy. A ogólnie to oryginalność oleju jest najważniejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
6-tec Zgłoś #624 Napisano 8 Lipca 2011 Wiem że ważna jest oryginalność oleju i dlatego kupuje tylko w sklepach a nie przez: allegro Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #625 Napisano 8 Lipca 2011 A Ty bolo02 na jakim jeździsz??? [/quote ja na motulu specyfik 5W/40 , wcześniej jeżdziłem na castrolu edge właśnie z normą 507.00 , ale kupowanym tylko w niemczech w 5 litrowych bankach i tez było ok , co do orginalności oleju się zgadzam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADi997 Zgłoś #626 Napisano 9 Lipca 2011 Witam Zakupiłem niedawno Passka z silnikiem AWX, przebieg 155tys km i będę za tydzień zmieniał olej. W poprzednich samochodach używałem zawsze Valvoline i byłem zadowolony z tego produktu ale jak czytam ten temat to większość z was jeździ w TDI na motulu który też jest dobrym olejem. Wyszukiwarka na Valvoline poleca 3 rodzaje oleji do tego silnika, dwa do normalnej wymiany i jeden longlife: Valvoline SynPower MST 5w-30 Valvoline DuraBlend Diesel 5w-40 lognlife Valvoline SynPower XL-III 5W-30 czy brać tego motula?? Motul Specific 505.01 5W-40 Co myślicie, który wybrać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #627 Napisano 9 Lipca 2011 nieważne który, bierz ten którego jesteś pewien że nie podrobili... motula już podrabiają... valvoline nie słyszałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #628 Napisano 9 Lipca 2011 ADi997 skontaktuj się z Tym kolegą , na pewno bedziesz zadowolony i nie musisz się matrwic że trawisz na podróbę . http://forum.vw-passat.pl/member.php?u=395 Polecam Motul . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADi997 Zgłoś #629 Napisano 9 Lipca 2011 ADi997 skontaktuj się z Tym kolegą , na pewno bedziesz zadowolony i nie musisz się matrwic że trawisz na podróbę .http://forum.vw-passat.pl/member.php?u=395 Polecam Motul . Dzięki za namiar na pewne źródło ale mieszkam w uk i po doliczeniu przesyłki nie wyjdzie ekonomicznie :-) Mam czas do jutra może ktoś jeszcze coś dopisze a jak nie to chyba wezmę tego motula mając nadzieję, że na ebayu.co.uk nie ma dużo podróbek Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macek Zgłoś #630 Napisano 9 Lipca 2011 (edytowane) Dzwoń , zapytaj . Edytowane 9 Lipca 2011 przez Macek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom-pl Zgłoś #631 Napisano 10 Lipca 2011 przed wymianą lałem 5w40 raz , po wymianie leje pełen syntetyk Castrol Edge 5w30 (longlife) i wymieniam co 15 tys km z wszystkimi filtrami i duperelami, i oki jest, wiem ze kolega stosował tez tylko 5w30 w pasku i octavii II, rzecz opinii i porad fachowców, mobil , valvoline czy castrol, a tak przy okazji stosował ktoś z was olej fabryczny do passata?? , taki jak w emden przy produkcji zalewali bo wiem ze można też kupić coś takiego: http://allegro.pl/filtr-oleju-5l-oleju-1-9-tdi-vw-audi-seat-skoda-i1709098833.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #632 Napisano 11 Lipca 2011 (edytowane) a tak przy okazji stosował ktoś z was olej fabryczny do passata?? , taki jak w emden przy produkcji zalewali bo wiem ze można też kupić coś takiego: ja stosowałem 505.01 i 507.00, stosuję i będę stosował, było też w dziale sprzedam. Dla osób z forum rzecz jasna jest jeszcze taniej niż z aukcji. http://allegro.pl/oryginalny-olej-505-01-vw-audi-skoda-tdi-filtry-i1709588784.html Plusem stosowania tego oleju ponad inne zalecenia i plusy, to że kupując ma się na 100% pewność że oryginał. Olej leję do 6 samochodów i nie tylko z grupy VAG. Edytowane 15 Lipca 2011 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #633 Napisano 15 Lipca 2011 Odkąd go posiadam,czyli 2,5 roku lata,dolałem może z 1L,czyli raczej w granicach normCzyli przez ten czas nie wymieniles oliwy, jak tylko dolewke robiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #634 Napisano 16 Lipca 2011 Wyczytałeś tę informację między wierszami???Ciekawa interpretacja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #635 Napisano 16 Lipca 2011 Wyczytałeś tę informację między wierszami???Ciekawa interpretacja... Jaka odpowiedz taka interpretacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #636 Napisano 17 Lipca 2011 Jaka odpowiedz taka interpretacja Być może,trza czytać ze zrozumieniem,choć masz sporo racji,nie wszyscy wymieniają olej,są tacy którzy bazują jedynie na dolewkach:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony870844 Zgłoś #637 Napisano 17 Lipca 2011 Witam mam paska 1,9tdi 130 km 2003,jak sprowadziłem z niemiec i jezdziłem na niemieckim oleju to nie miałem wycieków,zalałem shella z polecenia kolegi z forum i mam wycieki spod michy,to wina oleju czy micha jest rozszczelnioną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #638 Napisano 17 Lipca 2011 to wina oleju czy micha jest rozszczelnionąMoze w cos przychaczyles micha? A olej o tych samych parametrach dales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #639 Napisano 17 Lipca 2011 Witam mam paska 1,9tdi 130 km 2003,jak sprowadziłem z niemiec i jezdziłem na niemieckim oleju to nie miałem wycieków,zalałem shella z polecenia kolegi z forum i mam wycieki spod michy,to wina oleju czy micha jest rozszczelnioną a ile kolega wlał tego oleju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #640 Napisano 19 Lipca 2011 Witam, na co dzień używam pełny syntetyk motul x-cess 8100 jednak ostatnio zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju, więc sprawdzam no i niestety ubyło trochę motula, ale mniejsza o to, musiałem czymś na szybko uzupełnić i w tesco kupiłem full syntetyk 1L na dolewkę TOTAL QUARTZ 9000 5W40 spełniający również normę dla mojego silnika (1L w tesco 20 zł) Klasa lepkośći: SAE 5W-40 Klasa jakości: ACEA A3/B4 API: SM/CF Spełnia normy: VW 501.01 VW 502.00 VW 505.00 Miał ktoś styczność lub stosuje ten olej, jest sporo tańszy od motula a na necie opinie ma pochlebne. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach