-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ADi997
- Urodziny 01.08.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Leicester / KrakóVW
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
-
Problem ze sprzęgłem - biegi nie wchodzą
ADi997 odpowiedział ADi997 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Odpowietrzenie pomogło. Nie mogłem odkręcić odpowietrznika i robiłem przez rurkę. Zauważyłem, że jest nie ori zawleczka czyli już ktoś grzebał przy tym. Jak problem powróci to wymienie wysprzęglik. Na razie jest OK. -
Problem ze sprzęgłem - biegi nie wchodzą
ADi997 odpowiedział ADi997 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie, nikt nic nie grzebał, z dnia na dzień się popsuło -
Problem ze sprzęgłem - biegi nie wchodzą
ADi997 odpowiedział ADi997 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Poskładam to co rozgrzebałem, odpowietrzę profilaktycznie wysprzęglik i jak to nie pomorze to targanie skrzyni. Dzięki za szybkie odp. -
Witam Jest następujący problem. Z dnia na dzień sprzęło przestało działać jak należy. Nie wysprzęgla do końca, jedynka i wsteczny nie wchodzą a dwójka i trójka z trudem. Po włączeniu dwójki ciągnie już przy zwolnieniu pedału o kilka mm. Zacząłem wyrywać pompe przy pedale sprzęgła ale natrafiłem na sporo trudności i cały czas się zastanawiam czy tu jest przyczyna. Znajomy mówi, że może byc tez przez stary płyn w układzie i zalać go nowym i odpowietrzyć. Problem dotyczy audi a4 z 1.9tdi 90km '97 ale to to samo co passat więc może ktoś coś pomorze.
-
Breaking down Passat - Jak załatwić z DVLA
ADi997 odpowiedział ADi997 → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Coś będę kombinował. Na razie wyprzedaję drobnostki. Dzięki za info. -
Breaking down Passat - Jak załatwić z DVLA
ADi997 odpowiedział ADi997 → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Słyszałem, że wymagają potwierdzenia wywiezienia samochodu za granicę. Kumpel za kilka dni pcha swojego na PL to będę wiedział co i jak. -
Siemka wszystkim Mam Passata B5 3B '99 1.8T na części, zostawiam sobie silnik i ecu na swap do golfa mk2 a reszta do sprzedania co się da. Wiecie może jak to potem załatwić w DVLA. W Log Booku jest info, że trzeba im dostarczyć certyfikat o zezłomowaniu pojazdu w miejscu do tego przystosowanym. Gdzieś na angielskim forum czytałem, że koleś wysłał list do DVLA o rozebraniu samochodu przez niego, sprzedaniu części i wyrejestrowali go bez problemu. Może ktoś ma jakieś doświadczenie w tym kierunku. Samochód jest na SORNie teraz. Jak ktoś potrzebuje jakieś części do ww. modelu to piszcie.
-
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ADi997 odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Na foto wygląda elegancko -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ADi997 odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Chyba za schowkiem jest -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
ADi997 odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Jak w temacie, passek b5 3b 1.8T na części. Jak ktoś cos potrzebuje to pisać. Silnik i ecu zostawiam na swapa reszta do sprzedania albo złom. 07928041207 - Damian / Leicester -
Po wymianie sprężyn mam problem z przodem - help
ADi997 odpowiedział focuspl → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jak kiedys mierzyłem różnicę sport a normalny to było tylko 1cm niżej więc przód dobrze siadł. W avatarze widzę, że masz kombi wersję może dlatego tył jest niżej. -
Pasek rozrządu na krawędzi koła zębatego
ADi997 odpowiedział ADi997 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pasek geytsa, napinacz i rolka chyba inna a pompa jakiś krzak bo tylko taka była. -
Witam Zrobiłem znajomemu rozrząd w 1.9TDI AWX, po założeniu nowego paska, nowej rolki napinającej, prowadzącej, nowej pompy wody po przekręceniu wału o kilka obrotów pasek ustawia się tak 1mm od tylnej krawędzi na na kole zębatym wałka rozrządu i jest na styk z obudową przy kole na wale korbowym. Na pompie wystaje do środka jakieś 2-3mm. Wszystko jest poskładane, synchro ustawione na 0 i silnik ładnie cyka. Co myślicie, zostawić tak czy rozbierać i szukać przyczyny ??
-
Dalej nie ma odpowiedniego ciśnienia z dołu. Wydaje mi się, że gdyby to była wina kata to w całym zakresie był by problem a po logach widać, że na wyższych obrotach ciśnienie już jest ok. Mogę się mylić ale zaczął bym od czyszczenia kierownic w turbo i systemem sterowania nią, n75, wężyki i ten drugi zaworek (podobny do n75, nie pamietam jaki ma nr).
-
Zloguj jeszcze gr 011 w BS i obserwuj jak porusza się sztanga przy turbinie, może kierownice nie wychylają się odpowiednio. Kolejną przyczyną może być zawór N75.