Skocz do zawartości

ADi997

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ADi997

  • Urodziny 01.08.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leicester / KrakóVW

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Odpowietrzenie pomogło. Nie mogłem odkręcić odpowietrznika i robiłem przez rurkę. Zauważyłem, że jest nie ori zawleczka czyli już ktoś grzebał przy tym. Jak problem powróci to wymienie wysprzęglik. Na razie jest OK.
  2. Nie, nikt nic nie grzebał, z dnia na dzień się popsuło
  3. Poskładam to co rozgrzebałem, odpowietrzę profilaktycznie wysprzęglik i jak to nie pomorze to targanie skrzyni. Dzięki za szybkie odp.
  4. Witam Jest następujący problem. Z dnia na dzień sprzęło przestało działać jak należy. Nie wysprzęgla do końca, jedynka i wsteczny nie wchodzą a dwójka i trójka z trudem. Po włączeniu dwójki ciągnie już przy zwolnieniu pedału o kilka mm. Zacząłem wyrywać pompe przy pedale sprzęgła ale natrafiłem na sporo trudności i cały czas się zastanawiam czy tu jest przyczyna. Znajomy mówi, że może byc tez przez stary płyn w układzie i zalać go nowym i odpowietrzyć. Problem dotyczy audi a4 z 1.9tdi 90km '97 ale to to samo co passat więc może ktoś coś pomorze.
  5. Coś będę kombinował. Na razie wyprzedaję drobnostki. Dzięki za info.
  6. Słyszałem, że wymagają potwierdzenia wywiezienia samochodu za granicę. Kumpel za kilka dni pcha swojego na PL to będę wiedział co i jak.
  7. Siemka wszystkim Mam Passata B5 3B '99 1.8T na części, zostawiam sobie silnik i ecu na swap do golfa mk2 a reszta do sprzedania co się da. Wiecie może jak to potem załatwić w DVLA. W Log Booku jest info, że trzeba im dostarczyć certyfikat o zezłomowaniu pojazdu w miejscu do tego przystosowanym. Gdzieś na angielskim forum czytałem, że koleś wysłał list do DVLA o rozebraniu samochodu przez niego, sprzedaniu części i wyrejestrowali go bez problemu. Może ktoś ma jakieś doświadczenie w tym kierunku. Samochód jest na SORNie teraz. Jak ktoś potrzebuje jakieś części do ww. modelu to piszcie.
  8. Jak w temacie, passek b5 3b 1.8T na części. Jak ktoś cos potrzebuje to pisać. Silnik i ecu zostawiam na swapa reszta do sprzedania albo złom. 07928041207 - Damian / Leicester
  9. Jak kiedys mierzyłem różnicę sport a normalny to było tylko 1cm niżej więc przód dobrze siadł. W avatarze widzę, że masz kombi wersję może dlatego tył jest niżej.
  10. Pasek geytsa, napinacz i rolka chyba inna a pompa jakiś krzak bo tylko taka była.
  11. Witam Zrobiłem znajomemu rozrząd w 1.9TDI AWX, po założeniu nowego paska, nowej rolki napinającej, prowadzącej, nowej pompy wody po przekręceniu wału o kilka obrotów pasek ustawia się tak 1mm od tylnej krawędzi na na kole zębatym wałka rozrządu i jest na styk z obudową przy kole na wale korbowym. Na pompie wystaje do środka jakieś 2-3mm. Wszystko jest poskładane, synchro ustawione na 0 i silnik ładnie cyka. Co myślicie, zostawić tak czy rozbierać i szukać przyczyny ??
  12. Dalej nie ma odpowiedniego ciśnienia z dołu. Wydaje mi się, że gdyby to była wina kata to w całym zakresie był by problem a po logach widać, że na wyższych obrotach ciśnienie już jest ok. Mogę się mylić ale zaczął bym od czyszczenia kierownic w turbo i systemem sterowania nią, n75, wężyki i ten drugi zaworek (podobny do n75, nie pamietam jaki ma nr).
  13. Zloguj jeszcze gr 011 w BS i obserwuj jak porusza się sztanga przy turbinie, może kierownice nie wychylają się odpowiednio. Kolejną przyczyną może być zawór N75.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności