Skocz do zawartości
tedy

Regulacja obrotów silnika vagiem

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam pytanie czy za pomocą polskiego vaga mozna regulowac obroty silnika, jak tak to był bym wdzięczny za pomoc jak to zrobic, bo cos mi sie zdaje ze mam ciut za wysokie i chciałbym troszke obniżyć pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W PD-kach obrotów się nie reguluje. Istnieje możliwość regulacji na kanale 2 w adaptacji, w AJM i ATJ, a czy AVF i AWX to nie wiem. Wg mnie, jeśli masz wyższe obroty to, któryś z czujników temperatury nie domaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego AVF można regulować wolne obroty zrób tak jak kolega MACIEK-S napisał.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc przez analogię także w AFN tak samo? Sprawdzę i napiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w AHU - można regulować, więc i w AFN też, kanał 2 adaptacji, login 12233.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem ten login nie dziala u mnie jakie sa jeszcze inne do silnika atj 1,9 pd rok 2000r

 

ogin 12233. ten nie dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w avf poszło bez żadnego loginu wszystko w adaptacji. sprawdzasz nową wartośc i jak ci sie podoba to zapisujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem ten login nie dziala u mnie jakie sa jeszcze inne do silnika atj 1,9 pd rok 2000r

 

ogin 12233. ten nie dziala

 

Może to wina kabelka. Jakim fejsem to robisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kabelek jest kkl niebieski nie byl tani

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kabelek jest kkl niebieski nie byl tani

To że nie był tani nic nie znaczy, ja u siebie regulowałem wolne obroty i o ile dobrze pamiętam to więcej niż 40 rpm/m nie da się zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da rade więcej podnieść obroty niż o 40 ja w swoim pasku podniosłem z 861 na 924

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam silnik AUY i trochę za wysokie obroty. VAG 311 pokazuje 908 o/min trochę to denerwuje jak silnik tak chodzi.

Jak to zrobić aby obniżyć obroty i nic nie zepsuć (gdzie co wpisać)?

Kabel KKL niebieski

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na górze masz wszystko opisane. Zmniejsz wartość na kanale 2 i obroty powinny byś niższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam silnik AUY i trochę za wysokie obroty. VAG 311 pokazuje 908 o/min trochę to denerwuje jak silnik tak chodzi.

Jak to zrobić aby obniżyć obroty i nic nie zepsuć (gdzie co wpisać)?

Kabel KKL niebieski

pozdrawiam

 

Najpierw znajdź przyczynę podwyższonych obrotów na ciepłym silniku: 90 st., a później ewentualnie możesz korygować obroty Vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam silnik AUY i trochę za wysokie obroty. VAG 311 pokazuje 908 o/min trochę to denerwuje jak silnik tak chodzi.

Jak to zrobić aby obniżyć obroty i nic nie zepsuć (gdzie co wpisać)?

Kabel KKL niebieski

pozdrawiam

 

a kto Ci powiedzial ze te obroty w tym silniku sa za wysokie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vag w plikach etykiet podaje, że dla silnika AUY, obroty silnika powinny być takie, jak dla AJM/ATJ i AWX/AVF, czyli na rozgrzanym silniku Vag powinien pokazywać 819, 840 rpm. Chyba, że auta ma na 4 koła napęd to wtedy rpm'y są wyższe - wg plików etykiet Vaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest PD-ek ułożony w poprzek .. tam sa zawsze obroty troszke wieksze ...

moim zdaniem obroty sa prawidłowe [mam kilka logow AUY i wszystkie maja 903 rpm] podobnie jak chyba wszystkie PD-ki z tak ułożonym silnikiem ... ;)

co do plików etykiet to aż tak bym im nie ufał ....

 

jednym słowem zainteresowany szuka dziury w doopie ... :devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. - jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat wczoraj trafił sie Galaxy AUY ... obroty na jałowym 903 rpm ... :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jeśli juz o obrotach silnika mowa to mam pytanie:

Czy da się zmienić włączanie się turbosprężarki z 1800rpm na ok2000rpm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności