tedy Zgłoś #1 Napisano 31 Marca 2009 witam panowie mam pytanie czy za pomocą polskiego vaga mozna regulowac obroty silnika, jak tak to był bym wdzięczny za pomoc jak to zrobic, bo cos mi sie zdaje ze mam ciut za wysokie i chciałbym troszke obniżyć pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #2 Napisano 1 Kwietnia 2009 Witam. W PD-kach obrotów się nie reguluje. Istnieje możliwość regulacji na kanale 2 w adaptacji, w AJM i ATJ, a czy AVF i AWX to nie wiem. Wg mnie, jeśli masz wyższe obroty to, któryś z czujników temperatury nie domaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #3 Napisano 1 Kwietnia 2009 Kolego AVF można regulować wolne obroty zrób tak jak kolega MACIEK-S napisał. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2009 A więc przez analogię także w AFN tak samo? Sprawdzę i napiszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2009 Sprawdzałem w AHU - można regulować, więc i w AFN też, kanał 2 adaptacji, login 12233. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy11511 Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2010 witam mam problem ten login nie dziala u mnie jakie sa jeszcze inne do silnika atj 1,9 pd rok 2000r ogin 12233. ten nie dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert199 Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2010 u mnie w avf poszło bez żadnego loginu wszystko w adaptacji. sprawdzasz nową wartośc i jak ci sie podoba to zapisujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2010 witam mam problem ten login nie dziala u mnie jakie sa jeszcze inne do silnika atj 1,9 pd rok 2000r ogin 12233. ten nie dziala Może to wina kabelka. Jakim fejsem to robisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy11511 Zgłoś #9 Napisano 16 Lutego 2010 kabelek jest kkl niebieski nie byl tani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #10 Napisano 16 Lutego 2010 kabelek jest kkl niebieski nie byl tani To że nie był tani nic nie znaczy, ja u siebie regulowałem wolne obroty i o ile dobrze pamiętam to więcej niż 40 rpm/m nie da się zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez31 Zgłoś #11 Napisano 2 Marca 2010 da rade więcej podnieść obroty niż o 40 ja w swoim pasku podniosłem z 861 na 924 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krypek Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2010 Witam Mam silnik AUY i trochę za wysokie obroty. VAG 311 pokazuje 908 o/min trochę to denerwuje jak silnik tak chodzi. Jak to zrobić aby obniżyć obroty i nic nie zepsuć (gdzie co wpisać)? Kabel KKL niebieski pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #13 Napisano 3 Marca 2010 Na górze masz wszystko opisane. Zmniejsz wartość na kanale 2 i obroty powinny byś niższe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #14 Napisano 3 Marca 2010 WitamMam silnik AUY i trochę za wysokie obroty. VAG 311 pokazuje 908 o/min trochę to denerwuje jak silnik tak chodzi. Jak to zrobić aby obniżyć obroty i nic nie zepsuć (gdzie co wpisać)? Kabel KKL niebieski pozdrawiam Najpierw znajdź przyczynę podwyższonych obrotów na ciepłym silniku: 90 st., a później ewentualnie możesz korygować obroty Vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #15 Napisano 3 Marca 2010 WitamMam silnik AUY i trochę za wysokie obroty. VAG 311 pokazuje 908 o/min trochę to denerwuje jak silnik tak chodzi. Jak to zrobić aby obniżyć obroty i nic nie zepsuć (gdzie co wpisać)? Kabel KKL niebieski pozdrawiam a kto Ci powiedzial ze te obroty w tym silniku sa za wysokie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #16 Napisano 4 Marca 2010 Vag w plikach etykiet podaje, że dla silnika AUY, obroty silnika powinny być takie, jak dla AJM/ATJ i AWX/AVF, czyli na rozgrzanym silniku Vag powinien pokazywać 819, 840 rpm. Chyba, że auta ma na 4 koła napęd to wtedy rpm'y są wyższe - wg plików etykiet Vaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #17 Napisano 4 Marca 2010 to jest PD-ek ułożony w poprzek .. tam sa zawsze obroty troszke wieksze ... moim zdaniem obroty sa prawidłowe [mam kilka logow AUY i wszystkie maja 903 rpm] podobnie jak chyba wszystkie PD-ki z tak ułożonym silnikiem ... co do plików etykiet to aż tak bym im nie ufał .... jednym słowem zainteresowany szuka dziury w doopie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2010 OK. - jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #19 Napisano 5 Marca 2010 akurat wczoraj trafił sie Galaxy AUY ... obroty na jałowym 903 rpm ... :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #20 Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam Jeśli juz o obrotach silnika mowa to mam pytanie: Czy da się zmienić włączanie się turbosprężarki z 1800rpm na ok2000rpm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach