Skocz do zawartości

robert199

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robert199

  • Urodziny 11.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tomaszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. nie bardzo rozumiem odpinać kazdy sterownik, jaki od abs od poduszek??, ze wszystkim w aucie mam komunikacje tylko nie z silnikiem. może jakieś połączenia kablowe, tylko gdzie ich szukać?? alno bezpośrednio do sterownika sie podłączyć tyko niewiem w które piny.
  2. Mam dośc istotny problem z komunikacją vagiem z silnikiem 1,9 tdi 90km z każdym innym modułem czyli abs, licznik, klima łaczu sie bez problemu, wykluczam uszkodzony interface, bo próbowałem trzech vag can commandera, elm327 i oczywiście vag kkl. gdzie powinienem zacząć szukać przyczyny braku możliwości komunikacji? bezpieczniki sprawdziłem, akumulator tez odpinałem, pozatym na włączonym zapłonie coś brzeczy , nawet niewiem czy tak ma być.
  3. u mnie w avf poszło bez żadnego loginu wszystko w adaptacji. sprawdzasz nową wartośc i jak ci sie podoba to zapisujesz.
  4. problem polega na tym, że jeśli próbuje otworzyc szyberdach pokretłem to otwiera sie do góry i zaraz wraca na swoja pozycje, bez znaczenia w która strone przekrece pokretło, jesli otworze dach za pomoca korbki, to po przekrecenu pokrętła dach zamyka sie do połowy i dalej wraca na pozycje otwarta. pod vagiem nie ma żadnych błędów dotyczących szyberdachu, chyba że jest od niego oddzielny sterownik. awaria powstała wtedy kiedy rozpinany był szyber i po ponownym podłączeniu juz cały czas ten problem występuje czyli uszkodzenie mechaniczne jest mało prawdopodobne. mogę ktoś wie jak zresetować ustawienia szyberdachu, albo przynajmniej zdiagnozować, niewiem czy ma to jakiś znaczenie ale passat jest anglikiem. prosze o pomoc.
  5. potwierdzam. Da sie zdiagnozowac BMW ale tylko odczytasz błedy i skasujesz. juz nie pamietam jakim programem, bo juz dawno to robiłem, ale sie udało. pozatym, opla też bez problemu kablem do vw sie robi.
  6. Czy ktoś próbował juz włączyć/wyłączyć światła dzienne w passacie 3BG, jeszcze nie próbowałem, wcześniej chciałbym wiedziec czy można bezpiecznie cos takiego robic .
  7. WIELKIE DZIĘKI właśnie o to mi chodziło, jeszcze może mógłbyś zdradzic takjemnice na przyszłość gdzie można znaleźć takie informacje
  8. Nie moge znaleść informacji ile powinno być oleju w dyferencjale i jaki to powinien byc olej, na obudowie skrzyni niema żadnej kontrolki do sprawdzania prawidłowego stanu oleju. szukałem informacji w eTechu, serwis nie może udzielić takiej informacji, albo z braku wiedzy, albo chęci. silnik 1,8 RP skrzynia automatyczna, nie znam oznaczenia, ale wiem, że do przekładni wlewa sie olej ATF a o dyferencjale niema informacji. Proszę o pomoc.
  9. dzięki wielkie, jakbys jeszczemógł napisać gdzie ich szukać, tzn, czy z tyłu skrzynki bezpieczników, czy w jakiejś wiązce kabli.
  10. szukałem na forum ale tej konkretnej informacji nie znalazłem. gdzie w okolicy skrzynki bezpieczników znajde przewody do sterowania kierunkowskazami. jakie to kolory. licze na pomoc, poniewaz, sprawdzanie każdego kabla ze skrzynki bezp. troche czasu zajmie. moze ktoś już podłączał i może i udzielić takiej informacji.
  11. te wszystkie temperatury juz sprawdziłem, przy okazji wymiany czujnika temperatury płynu chłodzącego g62 wcześniej ten czujnik robił błąd i niekontrolowanie zwiększał obroty. po wymianie jest wszystko ok z tym czujnikiem. więc zapytam, jakie piowinno być prwidłowe spalanie na biegu jałowym??
  12. w silniku avf tez przestawiałem kąt wtrysku. miałem na początku -2,8 do-3,3 teraz ustawiłem na +0,6 do +1.1 spalanie raczej nie nie zmieniło, chociarz jazda jest tylko na krótkich odcinkach. niepokojące dla mnie jest spalanie na postoju. 0,7l/h z wyłąćzonymi światłami klimatyzacją radiem i nawiewem. a z tymi odbiornikiami to około 0,9 1l/h może być jeszcze jakaś przyczyna?? np. jakość paliwa??
  13. swojemu AVF zrobiłem logowanie grupy 20 ,ja mam 6 biegów, i 4motion. moje najwysze waroości momentu obrotowego to 348Nm przy 2200obr/min więc moje pytanie do vaitka: czy masz silnik po jakimś tuningu, czy u mnie te wartości sa poprostu nizsze, ja mam prawdopodobnie serie. a tak wogóle to instrukcja podaje 310Nm maxymalnego momentu obrotowego.
  14. robert199

    polski vag i opel

    używałem takiego http://allegro.pl/item433357964_hit_vag_kkl_obd2_hurt_33_oszczedzisz_100zlszt.html kabla czyli zwykły standardowy kabel, nie na maxie. dodam, ze jeszcz udało mi sie połączyć z oplem combo z 2001r jeśli ktoś jest zainteresowany to moge podesłać programy. z bmw i mercedesem spróbuje jak będe miał, okazje.
  15. robert199

    polski vag i opel

    potwierdzam działanie takiego kabla w oplu vectra B 2000r używałem programu AB-COM i chyba za wiele sie nim nieda zrobić, może wyświetlić błędy skasować i jest podgląd bloków pomiarowych. na tym jego możliwości sie kończą. mam kabel na usb nowego laptopa i nie miałem większych problemów z uzyskaniem komunikacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności