Skocz do zawartości
Karoll

Temperatura oleju mfa

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też tak jest - jak jadę temperatura wyższa (im szybciej jadę tym wyższa temp.), na luzie/wolnych obrotach tez spada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe jakoś mi tak wyszło:D

na mysli mam długie postoje. Racja jest wyższa ale wcześnie tego nie było i mnie to troche martwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem od pewnego czasu mam zamiast temperatury oleju na MFA tylko te 3 cholerne kreski , podmieniłem czujnik temp. oleju na używany ale nie sprawdzony i dalej kicha...moze cos poradzicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam podobny problem od pewnego czasu mam zamiast temperatury oleju na MFA tylko te 3 cholerne kreski , podmieniłem czujnik temp. oleju na używany ale nie sprawdzony i dalej kicha...moze cos poradzicie.

 

Dzieje się tak cały czas podczas jazdy ? Nawet jak Twoim zdaniem olej jest rozgrzany to nic nie pokazuje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zamiast temperatury oleju na MFA tylko te 3 cholerne kreski

Temp. oleju pokazuje dopiero od 50 stopni,poniżej są "trzy kreski".

A osiągnąć może nawet 140, przy normalnej jeżdzie oscyluje w granicach 100-110 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieje się tak cały czas podczas jazdy ?

caly czas nawet przy gorącym silniku gdy temp. oleju powinna byc ponad 100 °C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
caly czas nawet przy gorącym silniku gdy temp. oleju powinna byc ponad 100 °C

 

To wygląda na uszkodzony czujnik lub instalację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli muszę w czasie piątkowego pobytu na szrocie ogołocić wszystkie przebywające tam VW z czujnikow temperatur i oleju .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy normalnej jeżdzie oscyluje w granicach 100-110 stopni.

No to u mnie git, a bałem się że coś nie teges ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tuner 63, sprawdź kabel idący od czujnika do skrzynki bezpieczników, na bank gdzieś jest przetarty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy normalnej jeżdzie oscyluje w granicach 100-110 stopni.
ja ostatnio miałem 110 i już sie martwiłem że za dużo :D ale to chyba też jest zależne od oleju jaki mamy ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyglada na uszkodzony kabel :wscieklychyba ze czujnik jeszcze jeden podmienie...zawsze cos w tym aucie :taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak temp oleju przekroczy 120 stopni celcjusza to olej jest do wyrzucenia.

Ja jak mialem Cordobe to w upaly nie przekroczylo mi nigdy 110 stopni.

Normalnie przewaznie bylo 90-98

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak temp oleju przekroczy 120 stopni celcjusza to olej jest do wyrzucenia.

Bzdura...

Temp. oleju może osiągnąć w skrajnych przypadkach nawet do 200 stopni ,a temp 120 to praktycznie nic dla dobrego oleju ,dopiero powyżej 200 stopni olej może ulec samozapłonowi...wyjątkiem jest sytuacja gdy do oleju dostaje sie benzyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje po przekroczeniu 120 st odpuścić pałowanie auta żeby niepotrzebnie nie zużywać silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafal198618

A moze macie pozamieniane wsuwki na filtrze tez tak mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy na tym rysunku na poczatku posta część nr 6 między podstawą filtra a chłodnicą to np bedzie to:

 

http://allegro.pl/oring-chlodnica-oleju-vw-1-7-1-9-2-0-2-4-2-5-2-8-i4978751945.html

 

nieknie mi "ciurkiem" olej ale tylko jak silnik zimny, więc chyba te uszczelke trzeba zmienić?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy na tym rysunku na poczatku posta część nr 6 między podstawą filtra a chłodnicą to np bedzie to:

 

http://allegro.pl/oring-chlodnica-oleju-vw-1-7-1-9-2-0-2-4-2-5-2-8-i4978751945.html

 

nieknie mi "ciurkiem" olej ale tylko jak silnik zimny, więc chyba te uszczelke trzeba zmienić?????

 

Tak, to jest dokładnie ten oring. Wymiana prosta: odkręcasz filtr oleju, odkręcasz śrubę oznaczoną jako nr.8, ściągasz do dołu chłodniczkę oleju ( mi dało się bez odłączania przewodów doprowadzających wodę, choć trzeba się trochę nagimnastykować), czyścisz chłodniczkę, wymieniasz oring i składasz wszystko w odwrotnej kolejności. Nasmaruj oring olejem podczas montażu, tak samo jak uszczelkę filtra oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności