Amanda Zgłoś #21 Napisano 22 Czerwca 2009 U mnie też tak jest - jak jadę temperatura wyższa (im szybciej jadę tym wyższa temp.), na luzie/wolnych obrotach tez spada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michall152 Zgłoś #22 Napisano 24 Czerwca 2009 hehe jakoś mi tak wyszło:D na mysli mam długie postoje. Racja jest wyższa ale wcześnie tego nie było i mnie to troche martwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #23 Napisano 29 Maja 2010 mam podobny problem od pewnego czasu mam zamiast temperatury oleju na MFA tylko te 3 cholerne kreski , podmieniłem czujnik temp. oleju na używany ale nie sprawdzony i dalej kicha...moze cos poradzicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #24 Napisano 30 Maja 2010 mam podobny problem od pewnego czasu mam zamiast temperatury oleju na MFA tylko te 3 cholerne kreski , podmieniłem czujnik temp. oleju na używany ale nie sprawdzony i dalej kicha...moze cos poradzicie. Dzieje się tak cały czas podczas jazdy ? Nawet jak Twoim zdaniem olej jest rozgrzany to nic nie pokazuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 30 Maja 2010 zamiast temperatury oleju na MFA tylko te 3 cholerne kreski Temp. oleju pokazuje dopiero od 50 stopni,poniżej są "trzy kreski". A osiągnąć może nawet 140, przy normalnej jeżdzie oscyluje w granicach 100-110 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #26 Napisano 30 Maja 2010 Dzieje się tak cały czas podczas jazdy ? caly czas nawet przy gorącym silniku gdy temp. oleju powinna byc ponad 100 °C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #27 Napisano 30 Maja 2010 caly czas nawet przy gorącym silniku gdy temp. oleju powinna byc ponad 100 °C To wygląda na uszkodzony czujnik lub instalację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #28 Napisano 30 Maja 2010 czyli muszę w czasie piątkowego pobytu na szrocie ogołocić wszystkie przebywające tam VW z czujnikow temperatur i oleju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #29 Napisano 30 Maja 2010 przy normalnej jeżdzie oscyluje w granicach 100-110 stopni. No to u mnie git, a bałem się że coś nie teges Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0nr4d Zgłoś #30 Napisano 31 Maja 2010 tuner 63, sprawdź kabel idący od czujnika do skrzynki bezpieczników, na bank gdzieś jest przetarty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #31 Napisano 1 Czerwca 2010 przy normalnej jeżdzie oscyluje w granicach 100-110 stopni. ja ostatnio miałem 110 i już sie martwiłem że za dużo ale to chyba też jest zależne od oleju jaki mamy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #32 Napisano 9 Czerwca 2010 wyglada na uszkodzony kabel :wscieklychyba ze czujnik jeszcze jeden podmienie...zawsze cos w tym aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #33 Napisano 14 Grudnia 2010 Jak temp oleju przekroczy 120 stopni celcjusza to olej jest do wyrzucenia. Ja jak mialem Cordobe to w upaly nie przekroczylo mi nigdy 110 stopni. Normalnie przewaznie bylo 90-98 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #34 Napisano 15 Grudnia 2010 Jak temp oleju przekroczy 120 stopni celcjusza to olej jest do wyrzucenia. Bzdura... Temp. oleju może osiągnąć w skrajnych przypadkach nawet do 200 stopni ,a temp 120 to praktycznie nic dla dobrego oleju ,dopiero powyżej 200 stopni olej może ulec samozapłonowi...wyjątkiem jest sytuacja gdy do oleju dostaje sie benzyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #35 Napisano 16 Grudnia 2010 ja proponuje po przekroczeniu 120 st odpuścić pałowanie auta żeby niepotrzebnie nie zużywać silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafal198618 Zgłoś #36 Napisano 23 Grudnia 2010 A moze macie pozamieniane wsuwki na filtrze tez tak mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #37 Napisano 4 Marca 2015 czy na tym rysunku na poczatku posta część nr 6 między podstawą filtra a chłodnicą to np bedzie to: http://allegro.pl/oring-chlodnica-oleju-vw-1-7-1-9-2-0-2-4-2-5-2-8-i4978751945.html nieknie mi "ciurkiem" olej ale tylko jak silnik zimny, więc chyba te uszczelke trzeba zmienić????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #38 Napisano 4 Marca 2015 czy na tym rysunku na poczatku posta część nr 6 między podstawą filtra a chłodnicą to np bedzie to: http://allegro.pl/oring-chlodnica-oleju-vw-1-7-1-9-2-0-2-4-2-5-2-8-i4978751945.html nieknie mi "ciurkiem" olej ale tylko jak silnik zimny, więc chyba te uszczelke trzeba zmienić????? Tak, to jest dokładnie ten oring. Wymiana prosta: odkręcasz filtr oleju, odkręcasz śrubę oznaczoną jako nr.8, ściągasz do dołu chłodniczkę oleju ( mi dało się bez odłączania przewodów doprowadzających wodę, choć trzeba się trochę nagimnastykować), czyścisz chłodniczkę, wymieniasz oring i składasz wszystko w odwrotnej kolejności. Nasmaruj oring olejem podczas montażu, tak samo jak uszczelkę filtra oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach