Skocz do zawartości

tuner 63

  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tuner 63

  • Urodziny 15.02.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. Nie ma czegoś takiego , przerabia się odpowietrznik w oryginalnym zbiorniku i wchodzi wtedy około 105 L
  2. witam mam podobnie czyli wilgoć (wodę) w aucie z tylu po obu stronach winne są folie w drzwiach (poprzerywane) a oto rozwiązanie: trzeba kupić około 1,5 mb foli budowlanej (takiej do izolacji dachu) i silikon do klejenia szyb. Jest trochę zabawy ale efekt gwarantowany. stara folie usunąć i resztki kleju tez ,następnie przyłożyć folie i przyciąć na miarę nożykiem do tapet lub nożyczkami ,następnie nałożyć klej (około 0,5 cm szeroki pasek na całym obwodzie i w kilku miejscach w środku ( tak jak było oryginalnie) ,przypasować folie i docisnąć, odczekać około godziny i przykręcić tapicerkę drzwi.Powinno się jeszcze sprawdzić czy odpływy w drzwiach są drożne.Podobnie postąpić z drugą stroną i mamy problem mokrych dywaników z głowy a jeżeli nie to odpływy z szyberdach są niedrożne
  3. poczytałem ten temat w niedzielne przedpołudnie i humor mi się poprawił od razu i dalej ciesze się autem napędzanym na LPG bo tak był napędzany 1 silnik spalinowy ( dokładnie był napędzany gazem świetlnym )wymyślony przez niemieckiego naukowca Otto a ze to bardziej ekologiczne niż jazda na benzynie to wszyscy wiemy.
  4. mój pali paczkę Cameli na dzień i 2 piwa ale krajowe bo na zagranicznych się krztusi
  5. nie ma co deliberować na temat gdzie ma być tablica rej. bo wiadomo ze na aucie i czy widać na foto naklejkę na szybie bo nie widać tylko chodzi o to jak zrobić chowająca się błyskawicznie tablice rej.
  6. wszystko ładnie i pięknie ale dalej pomysłu na dobry patent z chowana tablica rej. nie ma , ja znalazłem na YT super patent ale gostek nie chce zdradzić jak to zrobił to link do filmiku i teraz trzeba pogłówkować jak to jest zrobione
  7. do B-3 i B-4 pasują na tył zaciski od Audi A3,Skody Oktawii , Forda Mondeo (chyba MK2) i Golfa 4 najlepsze bo są z alu przed założeniem mala regeneracja i zapomina się o tym problemie , ja niestety jestem jeszcze przed ale coś mi się widzi ze do tego nie dojdzie bo chyba zmienię markę , ostanio sciagnalem tylne kolo i mało zawału nie dostałem jak zobaczyłem w jakim są stanie tarcze .
  8. wiem już ze tego filtra się nie wymienia no chyba ze zostanie mechanicznie uszkodzony nie ma tez potrzeby czyszczenia ,temat do zamknięcia.
  9. okazało sie ze miałem padnięty przełącznik obrotów wentylatora wiec go trochę podoginalem i gra dalej , wymieniłem profilaktycznie płytkę z oporami no i odpowietrzyłem układ chłodzenia ...efekt? wszystko znowu działa na 100 . Sorki ze tak późno odpowiadam ale Windows mi padł i straciłem wszystkie hasła. temat do zamknięcia.
  10. mam to samo ale tylko od czasu do czasu nie zwróciłem uwagi czy po szybkiej jeździe czy po wleczeniu się w korku ale zawsze jak jadę na LPG wyłączę silnik i trochę jeszcze potrzepie czyli samozapłon.Bylem przed tymi objawami u mechaniora i myślę ze on coś poprzestawiał bo nie ustawił nic bo rzekomo sonda lambda nie dawała sygnału , wymienię sondę i jeszcze raz do mechaniora
  11. Do nawiewu jest tylko jedna płytka z opornikami zabudowana bezpośrednio nad wentylatorem w celu zmniejszenia obrotów wentylatora bo 4 bieg idzie bezpośrednio z instalacji , ale mniejsza o to bo juz ja przemierzyłem i jest OK okazało się ze wentylator padł. Acha i ja mam Thermotronika
  12. wczoraj wymontowałem płytkę z opornikami od nawiewu kabiny i nie mam ogrzewania w aucie mimo ze wcześniej było choć wymuszone z powodu uszkodzonego wentylatora lub czegoś innego ( jeszcze nie znalazłem uszkodzenia ) , moje pytanie jest nastepujace : jakie sa wartości oporu na płytce żeby sprawdzić czy jest uszkodzona cala lub częściowo oraz napięcia na kablu dochodzacym od regulatora ( 5-pin )
  13. tuner 63

    Parowanie szyb

    Witam ja miałem kiedyś takie problemy ale parę zmian w aucie i się poprawiło a mianowicie : na zimę gumowe wycieraczki na podłogę bo szmaciane tylko na lato a pod nie gazety i wymiana co 2 do 5 dni ,wymieniony filtr pyłkowy a jak nie to dobrze wysuszony , jest taki preparat do zbierania wilgoci ( LIDL ) w domu można jedno lub 2 pudelka ze przednie fotele rzucić i po kłopocie.Wiadomo ze w zimie jest śnieg a jak nie śnieg to woda na ulicy wiec te wycieraczki gumowe często wysuszać .Niestety Passaty nie maja ani dobrej wentylacji ani ogrzewania wiec problemy pozostaną bo to nie Mercedes ani BMW .
  14. a nie prościej coś takiego ?? około 200 zeta ...+25mm w gore i utwardzone.
  15. wszystko ładnie i pięknie ale ta pokrywa zaworów całość oszpeca albo ja pomalować na czarno proszkiem albo dać do chromowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności