Karoll Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2009 Witam. Mam mały problem, na wyswietlaczu komputera <MFA>tam gdzie powinna byc temperatura oleju nie ma nic,tylko kreski. Mysle ze jest to czujnik temperatury oleju.ponoc sa dwa ale nie jestem pewien ktory to.Moze ktos podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2009 czujnik temperatury oleju jest jeden 2 są od ciśnienia oleju. Czujnik temperatury to jest ten mniejszy jest wkręcony w podstawę filtra a drugi większy to jest 1 z tych od ciśnienia. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2009 Upewnij się jeszcze czy na pewno. Jak jest zimny to mi też nic nie pokazuje, dopiero od 50 stopni wzyż jak się trochę rozgrzeje... Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karoll Zgłoś #4 Napisano 27 Marca 2009 czujnik temperatury oleju jest jeden 2 są od ciśnienia oleju. Czujnik temperatury to jest ten mniejszy jest wkręcony w podstawę filtra a drugi większy to jest 1 z tych od ciśnienia. pozdrawiam to wychodzi na to ze czujnki temperatury sa dwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2009 Jak jest zimny to mi też nic nie pokazuje, dopiero od 50 stopni wzyż jak się trochę rozgrzeje... Pzdr Sprawdzałeś to ? Ja zawsze ustawiałem na MFA na zimnym temp oleju i zanim nie wskoczyła, od 50 C to jazda emerycka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karoll Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2009 mam Paska od 2latek i zawsze w miejscu temp. oleju sa --- <trzy kreski> mysle ze to jest ten czujnik temp oleju ale nie wiem jak wyglada i gzdie go szukac przetrzrpalem forum i google i nie ma konkretnego zdjecia ani opisu... HELLP ME!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2009 czujnik temperatury oleju jest jeden i jest on wkręcony w podstawę filtra oleju. ---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 16:41 ---------- numer 21 prawdopodobnie albo któryś obok pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karoll Zgłoś #8 Napisano 27 Marca 2009 dobra ide sprawdzic... ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 16:55 ---------- kupilem nowy czujnik, rozgrzalem silnik 90*C i dalej nic została elektryka:636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2009 a no to musisz juz po kablach iść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiorowski Zgłoś #10 Napisano 27 Marca 2009 zimne luty wyciagnij wtyczke w licznika przeczyść sytki i napewno bedzie działać juz to przechodziłem pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karoll Zgłoś #11 Napisano 28 Marca 2009 pojawil sie nowy problem gdy w nocy jechalem z trasy autem wlaczyla sie lampka oleju zaczela migac i piszczec.olej jest ok poziom ok.pierwszy raz tak mialem.a dzien wczesniej wymienilem czujnik temp. oleju(zreszta nic to nie dalo bo MFA dalej pokazuje --- ) ale to juz inna bajka.Moze komputer sygalizuje bledy???moze spotkal sie ktos z tym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #12 Napisano 28 Marca 2009 a dzien wczesniej wymienilem czujnik temp. Jaki założyłeś , oryginał ? Jak podróba to się nie dziw że pipczy a tak w ogóle to który ty czujnik wymieniłeś ? Bo mi się zdaje że od ciśnienia oleju a nie od temperatury oleju na MFA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karoll Zgłoś #13 Napisano 28 Marca 2009 temperatury - mały,bialy,na jedna wsuwke,na klucz 24 miesci sie przy filtrze oleju.plan byl taki by mfa pokazal wkoncu temp oleju.a tu nagle miganie i piszczenie. moze teraz padl ktoryz z czujnikow cisnienia oleju, wydaje mi sie ze ten od gornego cisnienia bo akcja zaczela sie w granicach 2000-2500tys obr.lub pompa pada,i brak mu cisnienia. ---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 11:37 ---------- zwracam honor w sklepie pacjent wlepil mi czujnik cisnienia i na dodatek nie ten wstawilem stary i gitara. tylko teraz jest pytanie gdzie jest ten czujnik od temperatury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #14 Napisano 28 Marca 2009 kolego zrób zdjęcie podstawy filtra to Ci pokarze ale patrząc od przodu to powinien być ten po lewej stronie, bo masz tam 2. pozdrawiam ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:08 ---------- wygląda tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karoll Zgłoś #15 Napisano 29 Marca 2009 wtglada na to ze u mnie jest zaslepione miejsce po lewej:(zdjecie robilem wczesniej i dobrze nie widac. amozna go jakos wstawic???jakas kombinacja alpejska...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #16 Napisano 29 Marca 2009 jeśli wisi gdzieś luźny kabelek tam w pobliżu to wykręcasz zaślepkę wkręcasz czujnik i jest cacy jeśli niema to trzeba sprawdzić skąd on idzie i go puścić tak czy inaczej nic trudnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rikardo Zgłoś #17 Napisano 6 Kwietnia 2009 Panowie powie mi ktoś do ilu stopni powinna max dochodzić temperatura oleju,zimom mialem jakieś 99 stopni a latem do ilu wam pokazuje?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio0394 Zgłoś #18 Napisano 4 Maja 2009 (edytowane) Sorry, że odświeżam temat Jak nie działa to jest coś w liczniku weź drugi licznik i sprawdź u mnie też kiedyś kontrolka temp. oleju migała, ale liczniki w B3,B4 tak mają że luty pękają i się tak robi. Pozdro Edytowane 4 Maja 2009 przez dyzio0394 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michall152 Zgłoś #19 Napisano 22 Czerwca 2009 witam czy to jest normalne w B4 1,9 TDI Z1, że jak jade stałą prędkością to temp. oleju mi wzrasta do 98 stopni a jak stoje to mi spada do 88 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #20 Napisano 22 Czerwca 2009 stopni a jak stoje to mi spada do 88 ??? Hmm... trochę to dwuznacznie brzmi , to może usiądź A tak na serio masz na myśli długie postoje w korku czy chwilowe na światłach bo u mnie -tym bardziej latem- w korkach idzie w górę jak diabli , ale olej to nie woda temperatura wrzenia jest wyższa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach