Skocz do zawartości
Gość bigkamil

MFA-jak dołożyć ?

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy mi jedynie na pokazywaniu spalania. Temperatur, długości trasy etc nie koniecznie głównie spalanie. Co musiał bym dokupić? Kompletne zegary z mfa na alledrogo kosztują 300zł trochę to za drogo jak na moje możliwości a dochodzi jeszcze robocizna dla kogoś kto to będzie robił.

Jeżeli potrafisz wyjąć/włożyć licznik to poradzisz sobie sam. Taniej to chyba tylko licznik od anglika (spalanie w MPG) ja dałem coś koło 50 pln z manetką i do tego N18 u kolesia który opylał angola na części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

300zł to tanio znalazłeś chyba..

W pasku to bardzo droga zabawa jak na wartość auta. Po prostu było tego bardzo mało bo paski były gołe strasznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się dobrze poszuka to można znaleźć w przystępnej cenie ;) Licznik do TDI z MFA w okolicach 200-300 zł spokojnie da się trafić a swój spokojnie za 100 zł opylisz. Manetkę i czujniki też za ok sto parę zł kupiłem. Dołożyć trzeba impulsator do skrzyni oraz wymienić jeszcze trzeba wiązkę między licznikiem a skrzynką bezpieczników jeśli zależy Ci na pokazywaniu spalania (przy okazja cała reszta funkcji Ci wpadnie ;) ). Od spalania jest dodatkowy kabelek fioletowy z bodajże czarnym czy białym paskiem zakończonym czarną wtyczką 1-pinową (dokładnie nie pamiętam, teraz jestem w pracy ale w domu mam notatki jakby coś 004.gif ).

Wcześniej też miałem najzwyklejszy licznik na linkę a teraz mam taki i wcale nie kosztowało mnie to nie wiadomo ile :fajny

 

mfa_gotowe.jpg

 

PozdraVWiam i życzę wytrwałości w poszukiwaniu. Ja swoje MFA kompletowałem jakieś 1,5 - 2 lata ale opłacało się ;)

Edytowane przez artkon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dołożyć trzeba impulsator do skrzyni oraz wymienić jeszcze trzeba wiązkę między licznikiem a skrzynką bezpieczników jeśli zależy Ci na pokazywaniu spalania (przy okazja cała reszta funkcji Ci wpadnie ). Od spalania jest dodatkowy kabelek fioletowy z bodajże czarnym czy białym paskiem zakończonym czarną wtyczką 1-pinową (dokładnie nie pamiętam, teraz jestem w pracy ale w domu mam notatki jakby coś ).

Wcześniej też miałem najzwyklejszy licznik na linkę a teraz mam taki i wcale nie kosztowało mnie to nie wiadomo ile

wszystko zależy jaki ma licznik teraz, jeżeli elektroniczny(nie nalinkę) to do samego spalania wstarczy wpiąć nowy licznik i podłaczyć manetke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety elektroniczny mam jedynie zegar, przebieg i resztę licznika niestety nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety elektroniczny mam jedynie zegar, przebieg i resztę licznika niestety nie.

a linkę masz czy impulsator??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra jako bardzo słabo znający się na elektryce człowiek zadam pytanko ;)

mam zegary z wiązką od b4 ady mam do tego ori impulsator i badyl mfa z b3

przy podłączeniu wiązki zegarów z ady do mojego 2E nie wyświetla żadnych informacji na obydwu wyświetlaczach co więcej świecą się kontrolki a z okolic obrotomierza słychać tykanie nawet po wyłączeniu zapłonu ma ktoś pojęcie co może być ?

druga sprawa to gdzie wpiąć przewody od badyla mfa ?

ma ktoś gdzieś zdjęcia na którym to dokładnie widać albo jakiś rysunek z etki z zaznaczonym łopatologicznie miejscem podłączenia ?

i trzecia sprawa dotyczy impulsatora gdzie wpiąć sygnał i tez tu prośba o łopatologiczne wyjaśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawa to gdzie wpiąć przewody od badyla mfa ?

musisz mieć wiązkę od badyla zakończone kostką V, wpina się ją w skrzynkę bezpieczników...

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html&ei=o7iZSZ7hMYqw0AXj5YiyAg&sa=X&oi=transla

nie wyświetla żadnych informacji na obydwu wyświetlaczach

wiązkę silnika potrzebujesz, lub jej część zależy czy chcesz mieć zrobione to ori czy sztukowane...

trzecia sprawa dotyczy impulsatora gdzie wpiąć sygnał i tez tu prośba o łopatologiczne wyjaśnienie

tu też wiązka silnika potrzebna z kostkami G1/G2..

 

mam nadzieję że Cię w błąd nie wprowadziłem, bo na szybko przeglądałem schematy i opisy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

badyla mam z przewodem do chyba pierwszej wtyczki i od tej wtyczki do skrzynki i tam nie wiem co dalej gdzie wpiąć ten wtyk dokładnie i tu to co napisałeś nie wiele mi rozjaśnia dla mnie jedyne pewne jest że musi być foto lub rysunek z konkretnym slotem

wiązkę silnika potrzebujesz, lub jej część zależy czy chcesz mieć zrobione to ori czy sztukowane...
co dokładnie ? zdjęcia i opis bo ja naprawdę z elektryką na bakier
tu też wiązka silnika potrzebna z kostkami G1/G2..

 

mam nadzieję że Cię w błąd nie wprowadziłem, bo na szybko przeglądałem schematy i opisy

to też mi nie wiele mówi traktuj mnie jak durnia i wzystko łopatologicznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
badyla mam z przewodem do chyba pierwszej wtyczki i od tej wtyczki do skrzynki i tam nie wiem co dalej gdzie wpiąć ten wtyk dokładnie i tu to co napisałeś nie wiele mi rozjaśnia dla mnie jedyne pewne jest że musi być foto lub rysunek z konkretnym slotem

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html&ei=o7iZSZ7hMYqw0AXj5YiyAg&sa=X&oi=transla

widzisz po kolei oznaczone gniazda?? tak samo oznaczoną masz z tyłu skrzynkę bezpieczników. Ciebie w tym wypadku interesuje kostka V. zdjęć nie mam, trochę wyobraźni użyj i kombinowania. kostki są tak skonstruowane że w inne miejsce jej nie włożysz..

to też mi nie wiele mówi traktuj mnie jak durnia i wzystko łopatologicznie

no normalnie, całą wiązkę silnika potrzebujesz z silnika 2.0 115 kuni. inaczej nie będziesz miał wskazań, jak nie podepniesz np. czujnika temperatury to nie będzie Ci pokazywało jej. wiązkę tą wpina się w skrzynkę w gniada G1 i G2. kliknij w linka to zobaczysz. a i jeszcze nie wiem czy nie będziesz potrzebował ECU też, ale to musi się ktoś wypowiedzieć kto wkładał MFA..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli podłączenie badyla i zegarów wcale nie gwarantuje informacji typu średnie i chwilowe spalanie ?

sprawdziłem podłączenie badyla jest ok a wyświetlacz nic nie pokazuje zegary mam takie http://imageshack.us/photo/my-images/372/zeg2xn1.jpg/ z tyłu na linkę ale jest w nich wolne miejsce na wtyczkę 3 piny nie wiem do czego

po nad to mam drugi zestaw, wiązkę zegarów od ADY http://imageshack.us/photo/my-images/339/img4352f.jpg/ (też 2.0 tylko z b4) na drugiej wiązce też nie pokazuje mfa na pokazanych wyżej zegarach i chyba nie wzystkie piny są jak powinny bo nie wszystkie kontrolki świecą jka powinny z kolei zegary od wiązki ady mają jakiś problem bo po podłączeniu słychać cykanie z pod tarczy gdzie jest wskaźnik poziomu paliwa

jakieś sugestie ?najchętniej przeszedł bym na zegary z cyfrowym przebiegiem od ady ale potrzebuję wiedzieć czy da rady na tych gratach od ady

Edytowane przez Luq@sz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli podłączenie badyla i zegarów wcale nie gwarantuje informacji typu średnie i chwilowe spalanie ?

a podciśnienie podłączyłeś??

sprawdziłem podłączenie badyla jest ok a wyświetlacz nic nie pokazuje zegary mam takie http://imageshack.us/photo/my-images/372/zeg2xn1.jpg/ z tyłu na linkę ale jest w nich wolne miejsce na wtyczkę 3 piny nie wiem do czego

to miejsce na wtyczkę jest obok "kołnierza" na linkę??

 

jakieś sugestie ?

pokaż jeszcze stary licznik, ten co masz założony teraz?? na nim zegarek chodzi??

najchętniej przeszedł bym na zegary z cyfrowym przebiegiem od ady ale potrzebuję wiedzieć czy da rady na tych gratach od ady

zegary z b4 do b3?? :P tyle ile wiedziałem to podpowiedziałem.. resztę niech ktoś dopowie bo ja mfa nie wkładałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a podciśnienie podłączyłeś??

hmm nie bij tłumasz bo nie wiem o jakim podciśnieniu mowa

to miejsce na wtyczkę jest obok "kołnierza" na linkę??

tak zgadza się

 

pokaż jeszcze stary licznik, ten co masz założony teraz?? na nim zegarek chodzi??

http://imageshack.us/photo/my-images/38/img4340b.jpg/ wygląda że działa zegarek na "starych zegarach"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś orientuje sie czy w Passacie'95 z silnikiem ADY jest poprowadzony przewód od spalania gdzies w okolice skrzynki bezpieczników czy należy podłaczyc się pod kompa - jesli tak to jaki numer pinu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wygląda w benzyniaku ale w moim TDI za wskazanie średniego spalania odpowiada pin nr 26 w wiązce licznika. Za skrzynką bezp. znalazłem czarną 1-pinową wtyczkę na fioletowym kabelku z białym paskiem.

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a linkę masz czy impulsator??

 

a jak mogę to najłatwiej sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podnosisz maskę i sprawdzasz czy od skrzyni biegów idzie przewód czy linka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności