Skocz do zawartości

mateusztbg91

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mateusztbg91

  • Urodziny 11.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tarnobrzeg

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie a co myślicie o obdeleven? Jest na allegro wersja pro do kupienia za ok 300zl Chce to używać do aut takich jak Passat b6 2.0tdi cr, golf 5 1.9tdi oraz a4 b5fl 1.9tdi Interesuje mnie głównie prawidłowy odczyt błędów, kasowanie błędów, diagnostyka podzespołów, możliwość robienia logów no i od czasu do czasu może jakieś kodowanie. Warto kupić ten obdeleven czy jednak jepiej zakupić do tych aut co wypisałem(w przyszłości pewnie A6 C7) Obdeleven czy lepiej jakiegoś klona z Ali vcds?
  2. Ok dziękuje, fajnie by teraz wypowiedział się podobnie do kolegi Kamila jakiś użytkownik 170hp, jak to wygląda w praktyce, bo kreski już przeglądnąłem
  3. Lukaswu Wiesz, mi tu też nie chodzi o to by moc było czuć już przy 1000obr/min bez przesady. Po prostu nie chcę by auto było bardzo mulaste w dolnych częściach obrotów jak ta Vectra teścia która "kopa" dostaje dopiero od 2100-2200 a z 1500-2000obr przyspiesza jak ślimak, jakby turbo w ogóle nie dmuchało. W salonie B6 nie znajdę a takiego Passata właśnie chcę kupić B6 z 2.0TDI CR, musiał bym oglądać takie i takie i odbywać nimi jazdy testowe by mieć porównanie, no albo właśnie pytać na forum ludzi którzy mieli styczność z jednym i drugim silnikiem w B6 i mogą coś na ten temat powiedzieć.
  4. Kamil_30 No i widzisz sam, przeglądając "suche dane" CBAB wychodzi na to, że pełny moment obrotowy ten silnik powinien mieć już od 1750obr/min czyli to, co na papierze nie zawsze jest zgodne z tym co jest na drodze podczas jazdy. Ty masz serię bez mapy tak?
  5. Luk jeśli dobrze zrozumiałem ten fragment który pogrubiłem, Twoim zdaniem w 170hp jest większa turbo dziura? Czyli Turbo w 170hp wstaje później Twoim zdaniem tak?
  6. lukaswu Dziękuję bardzo za odpowiedź. Ty miałeś okazję porównać oba te silniki oczywiście na CR tak? Właśnie skoro różnica między 2.0TDi CR 140hp a 2.0TDI CR 170hp to tylko turbo, to zastanawiam się czy większa turbina w 170'tce nie będzie z dołu bardziej zamulona i nie będzie czasem później wstawać porównując z 140'tka. Dlaczego tak mi na tym zależy, po prostu bardzo nie lubię aut "zamulonych" z dołu, w których bez przerwy trzeba redukować biegi w dół po każdym lekkim przyhamowaniu, wyprzedzaniu w mieście. Mieszkam obecnie w Hiszpanii i tu drogi są nawet w miastach 2 pasmowe, ronda są ogromne, póki co jeżdżę teścia Vectrą C 1.9CDTI 150hp i niestety auto do 2000obr nie jedzie, zamula, Od 1500-2000obr przyspiesza bardzo długo (właściwie trudno to nazwać przyspieszaniem) dopiero w okolicach 2100-2200 czuć tego "buta". Wiąże się to z ciągłymi redukcjami np na dużych rondach, czy próbie omijania samochodu na 2 pasmowej drodze w mieście który wyjątkowo wolno jedzie lub np skręca z drogi i dohamowywuje się. Jest tu też dość górzysty teren więc w Vectrze co chwile trzeba redukcje robić by nie zdusić silnika... Może ta Vectra ma coś nie tak, ciężko powiedzieć inną nie jeździłem dlatego oceniam tylko tą. Automatu nie chcę to z góry napiszę. Moim ostatnim autem było A4 B7 2.0TDI BRD 170hp quattro, BRD też ma duże turbo i słynie z zamulonego dołu, ale programem udało się podciągnąć ją na 207hp 430nm i przenieść ten moment trochę w dół, że turbo budziło się niżej i jeździło się już całkiem przyjemnie. Jeszcze wcześniejszym autem Było A4 B5 FL 1.9TDI AHH które kupiłem już chyba trochę dłubnięte, bo bardzo żwawe jak na 90hp, tu przyspieszenie odczuwalne miałem przy ok 1400obr, naprawdę bardziej elastycznym autem nie jeździłem nigdy... No chyba, że Golfem 2 1.6 TD IC o oznaczeniu silnika SB, w tym to "ciągnęło" mocno już od 1300-1400obr ?
  7. Dziękuję kolego za odpowiedź. Robiłem tak jak napisałeś byłem na tym forum w temacie chiptuningu 2.0tdi ale niestety znaleźć 2.0TDI CR 140/170hp na tej samej hamowni JEST NIEMOŻLIWE... Przeglądałem 10 stron tematu, Dlatego pytam tu o subiektywne odczucia osób które miały okazję przejechać się Passatem B6 z 2.0TDI CR 140 i 170hp o ich własne odczucia który silnik szybciej zbierze się z niskich obrotów, w którym niżej i szybciej wstaje turbo i który jest bardziej elastyczny. Którego bym w końcu nie kupił to z czasem i tak pojadę do zaprzyjaźnionego tunera i zrobimy mapę
  8. Kolego te 1200zl za Ori turbinę to oferta jakąś specjalnie dla Ciebie? Czy kadmzdy może tak kupić w tej cenie aktualnie?
  9. Panowie a co myślicie o obdeleven? Jest na allegro wersja pro do kupienia za ok 300zl Chce to używać do aut takich jak Passat b6 2.0tdi cr, golf 5 1.9tdi oraz a4 b5fl 1.9tdi Interesuje mnie głównie prawidłowy odczyt błędów, kasowanie błędów, diagnostyka podzespołów, możliwość robienia logów no i od czasu do czasu może jakieś kodowanie. Warto kupić ten obdeleven czy jednak jepiej zakupić do tych aut co wypisałem(w przyszłości pewnie A6 C7) Obdeleven czy lepiej jakiegoś klona z Ali vcds?
  10. Dziękuję za opinię Ja rozważam manual i tak jak pisałem bardzo zależy mi na elastyczności i by auto zbierało się dobrze z niskich obrotów. Dzięki za opinię Ty masz CR czy PD? Jak byś mógł to podaj oznaczenie silnika. pamietasz odbili mniej więcej obrotów czuć już przyśpieszenie?
  11. Panowie mam pytanie do osób które miały okazję przejechać się passatem b6 2.0tdi CR 140 i 170hp W którym silniku auto ma lepszą "zbiórę" z dolnych obrotów i jest bardziej elastyczne? Nie to, żebym chciał zmieniać biegi przy 1300obr ale bardzo nie lubię gdy auto ma bardzo zamulony dół a turbo budzi się dopiero powyżej 2000obr. Z góry dzięki za odp
  12. Panowie mam pytanie do osób które miały okazję przejechać się passatem b6 2.0tdi CR 140 i 170hp W którym silniku auto ma lepszą "zbiórę" z dolnych obrotów i jest bardziej elastyczne? Nie to, żebym chciał zmieniać biegi przy 1300obr ale bardzo nie lubię gdy auto ma bardzo zamulony dół a turbo budzi się dopiero powyżej 2000obr. Z góry dzięki za odp
  13. Sprzedam lub zamienię (na mniejsze, tańsze, miejskie auto dla kobiety + dopłata) Volkswagena Passata B6. Auto w rękach prywatnych, używane na codzień. Rok produkcji: 2007, silnik 2.0TDI 170KM, czyli silnik już pozbawiony wady fabrycznej jaką były pękające głowice w modelach produkowanych do 2006r. Z najważniejszych rzeczy: - przerobiona pompa oleju (dożywotnia gwarancja), - usunięty bezinwazyjnie i wyłączony DPF (auto świeżo po przeglądzie, nie dymi), - wraz z DPF-em zrobiony bezpieczny program na 186KM i 430nm (CP Tuning w Sędziszowie, przed każdym chiptunningiem Panowie z tej firmy dokładnie sprawdzają wtryski itp. oraz podejmują się jedynie zdrowych jednostek, ponieważ na całą usługę udzielana jest gwarancja, dla zainteresowanych mogę wysłać wykres z hamowni), koszt 1300zł, - zmieniony olej w skrzyni. Auto posiada: - radio z wyświetlaczem (bluetooth, USB, karty pamięci, możliwość odtwarzania filmów), - kamerę cofania oraz czujniki parkowania (1 czujnik do wymiany), - alarm oraz czujniki ruchu wewnątrz samochodu, - automatyczną skrzynię DSG (nie przeciąga biegów, płynnie je zmienia), - pompowtryskiwacze po akcji serwisowej VW, - klimatyzacja, tempomat, elektryczne, pompowane fotele, skórzana kierownica. Auto sprowadzone z Niemiec parę lat temu, przebieg praktycznie w całości autostradowy, także od razu Januszom mechaniki dziękuję za telefony (wolałem 300tys. pewnego, niemieckiego przebiegu i 60tys. polskich dróg zamiast 200tys. cofniętego z 500tys. połączonego z miejskim męczeniem auta). Środek nie wysiedziany, kierownica niepoobdzierana, Passat jest na prawdę zadbany. Jak to VW - wiadomo, jakieś niedoskonałości na nadkolu, czy klapie się znajdzie, ale jest to 11-letnie auto. VIN dla zainteresowanych na zdjęciu, wyrażam zgodę na sprawdzenie na dowolnej stacji diagnostycznej. Do zrobienia moduł elektronicznego ręcznego (150zł), ja tego nie robiłem ponieważ jest to automat, mamy funkcję parking, ręczny w przycisku nie jest niezbędny W ostatnim czasie wymieniany przegub, sterownik silnika (komputer), nowa chłodnica, także wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco, samochód doinwestowany, jeździmy z dzieckiem, więc na prawdę nigdy nie oszczędzałem na częściach i wolałem zapobiegać usterkom (usunięty DPF zanim całkiem by się zapchał). Prawie nowe klocki hamulcowe, na lato 16' alufelgi, dorzucam komplet zimowych opon na stalówkach. Wypływam do pracy na morze, także mogę wymienić samochód na mniejszy, miejski dla kobiety + dopłata ze strony kupującego. Więcej informacji udzielę telefonicznie, zapraszam do oględzin razem z czujnikiem lakieru (AUTO POSIADA ORYGINALNY LAKIER). Proszę dzwonić cały dzień, do 22 jestem pod telefonem, gdybym nie odbierał -sms i na pewno oddzwonię. Cena 18500 do negocjacji Nr kontaktowy 725400638
  14. może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
  15. Panowie czy taki objaw jak głośne wycie, większe przy skręconych kołach i mniejsze na prostych kołach oraz dość ciężko chodząca kierownica to może być wina tylko pompy? Auto Passat B4 1.9 TDI 90hp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności