ormowiec Zgłoś #61 Napisano 28 Maja 2010 wyciągnołem z anglika za grosze licznik i anglik ten miał też manetkę MFA którą też przygarnołem. Początkowo moim zamiarem było tylko wymiana szybki w moim liczniku i uruchomienie tempomatu sterowanego za pomocą manetki z MFA. Naszła mnie jednak myśl żeby moze jednak wsadziś ten licznik do mojego paska i mieć MFA, tylko że zauważyłem że ten licznik który zakupiłem nie posiada żadnego krućca z tylu. I moje pytanie czy zawsze ten kruciec musi być jeżeli licznik jest z MFA?W TDI nie ma podciśnienia, tylko sygnał z ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymoneon Zgłoś #62 Napisano 22 Lipca 2010 Ja mam licznik na linkę. Chcę wstawić licznik MFA z elektronicznym prędkościomierzem. Powiedźcie jak mam podpiąć czujnik. Jaki to czujnik, co muszę mieć, itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #63 Napisano 23 Lipca 2010 Ja mam licznik na linkę. Chcę wstawić licznik MFA z elektronicznym prędkościomierzem. Powiedźcie jak mam podpiąć czujnik. Jaki to czujnik, co muszę mieć, itp. Podłączam się do pytania. Muszę z pewnych względów mieć elektroniczny wskaźnik przebiegu i co potrzebuję oprócz zegarów? Tam jest zamiast linki jakiś impulsator na skrzyni? Wiązka jest skomplikowana czy sam dorobię? No i były zegary z wyświetlaczem ale bez MFA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #64 Napisano 24 Lipca 2010 Tam jest zamiast linki jakiś impulsator na skrzyni? zamiast linki masz impulsator odkręcasz element który wchodzi linka a przykręcasz impulsator.Wiązka jest skomplikowana czy sam dorobię? wiązka od impulsatora to 3 kable + i - oraz impuls prędkości raczej sam dasz rade.No i były zegary z wyświetlaczem ale bez MFA? oczywiście ze były bez MFA w młodszych rocznikowo Passatach wyświetlacz elektroniczny to standard ale MFA już nie koniecznie.Ogólnie rzecz biorąc jeśli znasz wtyczkę wiązkę idąca od licznika do bezpieczników co gdzie to na pewno dasz radę.Gdzieś na forum jest który kabelek za co odpowiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #65 Napisano 24 Lipca 2010 Dzięki, plus i minus to bez problemacji ale ktoś mi może pomóc jaki kabel i gdzie go wpiąć? Z elektryką to słabo u mnie i nie zarzucajcie mnie schematami bo nie za bardzo się na tym rozeznaję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #66 Napisano 24 Lipca 2010 zamiast linki masz impulsator odkręcasz element który wchodzi linka a przykręcasz impulsator.No albo w zegarach z MFA na linkę impulsator jest w liczniku i linka zostaje wtedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymoneon Zgłoś #67 Napisano 25 Lipca 2010 Ja mam licznik na linkę. Chcę wstawić licznik MFA z elektronicznym prędkościomierzem. Powiedźcie jak mam podpiąć czujnik. Jaki to czujnik, co muszę mieć, itp. wie ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #68 Napisano 7 Lipca 2011 Panowie czy wiązki MFA są takie same w dieslu i benzynie? Miałem najtańszą wersję licznika na linkę i wymieniłem na elektronika z funkcją MFA ale w mojej wiązce skrzynka bezpieczników - licznik brakuje spoooro żył i pokazuje mi jedynie temp zewnętrzną (a też musiałem wyprowadzić kable do czujnika wg rozpiski pinów). Oczywiście linka wymieniona na impulsator, licznik km i przebiegu działa, na VAG-u prędkość widzi a pokazuje jedynie temp:dupablada Dlatego chcę założyć ori wiązkę od MFA a nie ma tego zbyt wiele np na Allegro i stąd moje pytanie. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #69 Napisano 7 Lipca 2011 (edytowane) wszystko jest w trzecim poście: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=12547 w tdi potrzeba tylko kilka kabelków. Niektóre są już nawet jak nie ma MFA np od temp oleju. Edytowane 7 Lipca 2011 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #70 Napisano 7 Lipca 2011 Ale ja nie pytam jak podłączyć tylko potrzebuję zmienić wiązkę na ori od MFA bo w mojej nie ma wielu kabli i są puste miejsca we wtyku przy liczniku (np od temp zewnętrznej, miejsca gdzie się wpina 4 kable od manetki itp.). I co z tego że mam np oryginalnie podciągnięty do filtra oleju dodatkowy kabel na czujnik temp oleju jak w wiązce skrzynka - licznik we wtyku licznika mam pusty pin nr 17 odpowiadający właśnie za temperaturę oleju :dupablada Potrzebuje kupić ori wiązkę MFA i stąd moje pytanie czy mam szukać tylko od TDI z MFA czy może pasować od benzyniaka z MFA. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #71 Napisano 7 Lipca 2011 (edytowane) Potrzebuje kupić ori wiązkę MFA i stąd moje pytanie czy mam szukać tylko od TDI z MFA czy może pasować od benzyniaka z MFA. nie wiem czy benzyniak ma tak samo ale mój tdi bez MFA miał oprócz wiązki manetka->skrzynka wszystkie niezbędne kabelki żeby podłączyć licznik z MFA bez żadnej rzeźby wiązki. Także możesz poszerzyć zakres poszukiwań o wiązkę z tdi, pytając sprzedającego czy w poszczególnych pinach (od MFA) są kabelki. Edytowane 7 Lipca 2011 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #72 Napisano 2 Grudnia 2011 A ja mam pytanie - czy w angielskim mfa da się zmienić na wyświetlaczu mile na km? pytam, bo tarcza prędkościomierza ma dwie skale - mile i km, ale czy mfa też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #73 Napisano 2 Grudnia 2011 Witam Ja chcę trochę po czarować tylko nie krzyczeć Czy MFA w liczniku to tylko cały ten wyświetlacz czy coś jeszcze, chodzi o to że licznik do diesla z MFA trudno jest dostać a jeżeli już jest dostępny to za sporą kasę i tak mnie nachodzi taka myśl kiedyś rozbierałem licznik od b3 tylko cały analogowy i tarcze np. od temp. wody / ilości paliwa oraz zegar analogowy był wciskany czy jest taka możliwość żeby MFA przełożyć z licznika benzynowego do licznika diesla?? czy tylko zadałem głupie pytanie?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #74 Napisano 2 Grudnia 2011 (edytowane) mile i km, ale czy mfa też? O tym mówi info w trybie serwisowym... kod kraju...ale jak zmienić...hmmm. ryłem w necie jak rozgryżć wtyczke obok ustawień min i hour ale nic nie wygrzebałem...albo nie umiem szukać...poliglotą nie jestem a szkoda.. MFA przełożyć z licznika benzynowego do licznika diesla?? Pewnie idzie ale co do spalania to może byc problem bo benzyna to podciśnienia a diesel...nie mam pojęcia co..niech sie wypowie ktoś kto ma MFA w TDI i wie skąd brany jest sygnał o spalaniu. Jak ktoś TO przetłumaczy..tylko z sensem..to moze poznamy prawdę. Edytowane 2 Grudnia 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #75 Napisano 2 Grudnia 2011 Gdyby tak dało radę to każdy mógłby założyć MFA o wiele taniej niestety j. angielski to nie mój język ale może komuś uda się to przetłumaczyć przyznaję punkt za próbę pomocy i mam nadzieję że ktoś to dalej pchnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #76 Napisano 2 Grudnia 2011 To jeszcze zapytam o tą samą sytuację w liczniku z VR6 USA - on jest w milach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #77 Napisano 2 Grudnia 2011 (edytowane) Jak ktoś TO przetłumaczy..tylko z sensem..to moze poznamy prawdę. Z tego co wyczytałem to chodzi o przełożenie MFA z licznika benzynowego do licznika tdi bez MFA, ale ... chodzi tylko o liczniki elektroniczne, czyli z 96 i 97 roku (temperatura i paliwo na silnikach krokowych) Tu jest więcej na ten temat http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=101455 Edytowane 2 Grudnia 2011 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #78 Napisano 3 Grudnia 2011 To ja zapytam w imieniu brata, chce dołożyć MFA do swojego B3 RP, ale chciałby przełączniki (wycieraczki i kierunki) wpasować od B4. Czy wszystko pasuje p&p ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #79 Napisano 3 Grudnia 2011 Wtyczki są te same. Miałem w jednej be trójce wajchy od B4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #80 Napisano 3 Grudnia 2011 Poczekam aż ktoś jeszcze się wypowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach