rado82 Zgłoś #181 Napisano 18 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam, a u mnie dziś wystąpił problem taki że zaświeciła kontrolka przy naciśnięciu przycisku P na pomarańczowo z przekreślone (P),wykrzyknik (!)- Nie chciał się włączyć hamulec i po 3 razie jak naciskałem przycisk P włączył się normalnie hamulec ręczny. Jak na razie problemu z wyłączaniem się hamulca nie miałem tylko dziś z włączeniem był problem boje się że to początek nowej usterki Mam pytanie czy to może być spowodowane np. zepsutym przyciskiem włącz/wyłącz P czy zużyła się jakaś część jakiś zacisk hamulcowy, czy trzeba wpisać jakiś kod, zrestartować komputer? Pozdrawiam Edytowane 18 Sierpnia 2011 przez rado82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #182 Napisano 18 Sierpnia 2011 podpiąć vag-a i zczytać błędy, będziesz wiedział co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
taser Zgłoś #183 Napisano 19 Sierpnia 2011 Dolegliwość hamulca ręcznego dopadła mnie dwa razy. w pierwszym przypadku przycisk, w drugim element wykonawczy czyli silnik elektryczny z przekładnią. Silnik z przekładnią da się naprawić, a koszt naprawy to koszt łożysk około 70 zł. Łożyska korodują. Jest ich w sumie cztery ja wymieniłem tylko trzy (pozostawiłem igiełkowe). Łożyska korodują z powodu pękających obudów (silnika i przekładni). Hamulce postojowe w B6 diagnozują się samoczynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwola Zgłoś #184 Napisano 23 Sierpnia 2011 dodam coś od siebie bo dzisiaj się stało. od jakiegoś czasu miałem problem z tym ręcznym. zawiesił się i już ani rusz. CO ZROBIŁEM? kluczyk wyjęty , wciskamy przycisk hamulca ręcznego i trzymamy a drugą rączką wkładamy kluczyk i trzymając cały czas włącznik ręcznego zapalamy motor. PROBLEM SIĘ SKASOWAŁ I RĘCZNY ŚMIGA. całe szczęście że w eurocarparts i gsf nie było włącznika bo już bym wydał parę funcików. mało tego tak samo się robi KASOWANIE SERWISU tylko do tego używamy przycisku serwisu.(nie wiem czy nowość dla mnie tak) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agent007 Zgłoś #185 Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam! w swoim pasku zauważyłaem wyciek płynu hamulcowego z tylnego lewego zacisku- - okazało się,że jest pęknięta obudowa silniczka. Skąd tam płyn? Czy rozebranie i sklejenia obudowy silniczka pomoże?Ktoś miał taki problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #186 Napisano 23 Sierpnia 2011 prawdopodobnie poleciala ci uszczelka na tloku i przecieka ci do obudowy mechanizmu z silniczkiem pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #187 Napisano 26 Sierpnia 2011 No i niestety u mnie też po włączeniu hamulca ręcznego zaświeciło się żółte P i nie mogłem przyciskiem zwolnić hamulca. Dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki uruchomieniu ponownego auta i zapięciu pasu, hamulec zwolnił. Narazie nic się nie zaświeciło ponownie, ale przycisk na wszelki wypadek kupiony, bo to kwestia czasu raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #188 Napisano 26 Sierpnia 2011 Dlatego ja, czytając te wszystkie informacje o ręcznym, używam go tylko wtedy, gdy jest to naprawdę niezbędne. W zasadzie jedyny moment, gdy go używam, to gdy muszę na chwilę wysiąść z samochodu przy włączonym silniku. A tak, to staram się zostawiać samochód na biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #189 Napisano 26 Sierpnia 2011 No a ja prawie nigdy go nie używam... Raz na miesiąc na jakimś dużym skosie. To zasługa pozycji P przy dsg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #190 Napisano 26 Sierpnia 2011 Dlatego ja, czytając te wszystkie informacje o ręcznym, używam go tylko wtedy, gdy jest to naprawdę niezbędne. W zasadzie jedyny moment, gdy go używam, to gdy muszę na chwilę wysiąść z samochodu przy włączonym silniku. A tak, to staram się zostawiać samochód na biegu. No ja tak samo ale niestety nie wiem ile używał go poprzedni właściciel, a auto ma w tej chwili 178kkm, więc trochę wytrzymał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaczorq Zgłoś #191 Napisano 27 Sierpnia 2011 dodam coś od siebie bo dzisiaj się stało.od jakiegoś czasu miałem problem z tym ręcznym. zawiesił się i już ani rusz. CO ZROBIŁEM? kluczyk wyjęty , wciskamy przycisk hamulca ręcznego i trzymamy a drugą rączką wkładamy kluczyk i trzymając cały czas włącznik ręcznego zapalamy motor. PROBLEM SIĘ SKASOWAŁ I RĘCZNY ŚMIGA. całe szczęście że w eurocarparts i gsf nie było włącznika bo już bym wydał parę funcików. mało tego tak samo się robi KASOWANIE SERWISU tylko do tego używamy przycisku serwisu.(nie wiem czy nowość dla mnie tak) U mnie było tak samo ale też sobie nic z tego nie robiłem aż padł przycisk definitywnie Polecam kupić w aso i wymienić samemu. 100zł i dwie minuty roboty. Lipa będzie jak wam padnie gdzieś na wyjeździe i nie bedzie w pobliżu ASO. PS: Mi jak już padł przycisk musiałem zrobić reset kompa odłaczając aku. Złapał totalna zawiechę że nawet kablem nie mogłem go odblokować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artekson Zgłoś #192 Napisano 27 Sierpnia 2011 Kolego Serwis wita, miałem tak w moim aucie i stanąłem kiedyś na górce przed przejazdem i wcześniej miałem też takie sytuacje, że reczny zaciągnięty nie chciał puścić i jakoś w końcu po paru próbach puścił, a przed tym przejazdem nie miał takiej ochoty i zwyczajnie był ciągle zaciągniety i kolega musiał lawetą przyjechać i musiałem uderzyć do serwisu ale to jest ponoć częsta usterka w tym samochodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowjack Zgłoś #193 Napisano 30 Sierpnia 2011 Witam. Panowie macie moze num czesci tego wlacznika ???? Sedecznie dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #194 Napisano 30 Sierpnia 2011 Panowie macie moze num czesci tego wlacznika ???? Numer 3C0 927 2258 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #195 Napisano 30 Sierpnia 2011 Tylko że jak nie używacie ręcznego , to ta śmieszna przekładnia zintegrowana z silniczkiem przy zacisku jakimś cudem dostaje wilgoci i koroduje i się zaciera i wtedy robi się prawdziwy problem -- ustrojstwo w ASO kosztuje niecałe 1300 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowjack Zgłoś #196 Napisano 31 Sierpnia 2011 johny x, Wielkie dzieki :-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #197 Napisano 31 Sierpnia 2011 Tylko że jak nie używacie ręcznego , to ta śmieszna przekładnia zintegrowana z silniczkiem przy zacisku jakimś cudem dostaje wilgoci i koroduje i się zaciera i wtedy robi się prawdziwy problem -- ustrojstwo w ASO kosztuje niecałe 1300 Ja używam go codziennie, tyle, że jak najrzadziej. Np. nie zostawiam go na noc, czy pod firmą na ręcznym, tylko na biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #198 Napisano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Numer 3C0 927 2258 Kolega podał błędny nr. poprawnie jest 3C0 927 225 B http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:m1Y--6k279MJ:www.dacar.pl/sklep-4-94-2-0-1-0.html+3C0927225B&cd=4&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-a&source=www.google.pl ile kosztuje przycisk w ASO VW bez rabatów ??? hm.. muszę się zaopatrzyć bo dzisiaj żona walczyła z autem, finalnie musiałem odpiąć klemę i dopiero puścił a co mi się dostało za taką padaczkę to tylko ja wiem Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #199 Napisano 31 Sierpnia 2011 Kolega podał błędny nr. poprawnie jest 3C0 927 225 B http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:m1Y--6k279MJ:www.dacar.pl/sklep-4-94-2-0-1-0.html+3C0927225B&cd=4&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-a&source=www.google.pl ile kosztuje przycisk w ASO VW bez rabatów ??? hm.. muszę się zaopatrzyć bo dzisiaj żona walczyła z autem, finalnie musiałem odpiąć klemę i dopiero puścił a co mi się dostało za taką padaczkę to tylko ja wiem Sławek za kupiłem zap 103pln, ale nie wiem czy wszędzie taka sama cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowjack Zgłoś #200 Napisano 31 Sierpnia 2011 witam. @S27 dzieki . Na stronie gajosa wychodzi 106.31 gr . " A moglem sie nie zenic i coz by to komu szkodzilo :-) " Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach