Mike2 Zgłoś #1021 Napisano 1 Listopada 2014 Panowie, mam takie pytanie: w B6 (2008) mojego teścia po wymianie silniczka zacisku ręczny chodzi OK, ale po naciśnięciu przycisku nie zapala mu się kontrolka zaciągniętego hamulca na desce rozdzielczej. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #1022 Napisano 3 Listopada 2014 Zaadaptowałeś hamulec po wymianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1023 Napisano 3 Listopada 2014 Ja troche nie jarze co to znaczy zaadaptowales? W VCDS mam zaznaczone zainstalowany hamulec reczny i juz, i mi dzialal. A zaadaptowanie to wg. mnie dodadanie czegos nowego do istniejacego. Czy jest tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1024 Napisano 3 Listopada 2014 Chodzi o to aby zrobic adaptacje taka sama, jak po wymianie klockow. Czyli reczny bedzie krecil od konca, do konca, aby poznac krancowe polozenia. Tylko, ze jest male "ale" z tym, bo w B6 nie ma czujnika Halla w motorach recznego, wiec nie jest konieczne robienie tego. Komputer nie uczy sie krancowych polozen. Tylko na zasadzie zwiekszonego oporu silniczka, wylacza prace owego. Sprobuj kilka razy zaciagnac i spuscic hamulec reczny, moze to pomoze. Jak nie to skan auta i powinno pokazac co jest, moze byc rownie dobrze przycisk walniety . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #1025 Napisano 3 Listopada 2014 (edytowane) Chodzi o to aby zrobic adaptacje taka sama, jak po wymianie klockow.Czyli reczny bedzie krecil od konca, do konca, aby poznac krancowe polozenia. Tylko, ze jest male "ale" z tym, bo w B6 nie ma czujnika Halla w motorach recznego, wiec nie jest konieczne robienie tego. Komputer nie uczy sie krancowych polozen. Tylko na zasadzie zwiekszonego oporu silniczka, wylacza prace owego. Sprobuj kilka razy zaciagnac i spuscic hamulec reczny, moze to pomoze. Jak nie to skan auta i powinno pokazac co jest, moze byc rownie dobrze przycisk walniety . Zaciąganie ręcznego nic nie pomaga. W przycisku po zaciągnięciu pali się kontrolka. Nie pali się na desce rozdzielczej w zegarach. Poza tym wszystko działa OK. Skanowałem auto na błędy, nic nie wykazuje, wszystko gra. Edytowane 3 Listopada 2014 przez Mike2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #1026 Napisano 6 Listopada 2014 hehe zimą już byś nie odjechał jak by woda naleciala i by zamarzło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #1027 Napisano 6 Listopada 2014 (edytowane) "Ps. na razie po zapoznaniu się z 30 stronami tego wątku "obstawiałbym"zacieranie lewego silniczka być może na skutek pękniętej obudowy,ewentualnie zanieczyszczenie wtyku lub gniazda silniczka." Po zdemontowaniu silniczków potwierdziły się przypuszczenia.Na obu obudowach w tym samym miejscu były pęknięcia.Zdecydowałem się na odesłanie obu silników do regeneracji w Sz-cin Zdroje-kontakt jak w stopce u kolegi-Weso.Dziś jestem po ich zamontowaniu w aucie- jest OK.Przed zamontowaniem przeczyszczono miejsce ułożenia oringów z utlenionego nalotu które posmarowano silikonem. Stan obudów przed i po jak na foto . Edytowane 6 Listopada 2014 przez ZBYSZEK66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #1028 Napisano 6 Listopada 2014 Po zdemontowaniu silniczków potwierdziły się przypuszczenia.Na obu obudowach w tym samym miejscu były pęknięcia.Zdecydowałem się na odesłanie obu silników do regeneracji w Sz-cin Zdroje-kontakt jak w stopce u kolegi-Weso.Dziś jestem po ich zamontowaniu w aucie- jest OK.Przed zamontowaniem przeczyszczono miejsce ułożenia oringów z utlenionego nalotu które posmarowano silikonem. Stan obudów przed i po jak na foto .[ATTACH=CONFIG]124925[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]124926[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]124927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]124928[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]124929[/ATTACH] A nie mówiłem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #1029 Napisano 10 Listopada 2014 A nie mówiłem ... no u mnie jak wymieniali w aso nie widać żadnych pęknięć chętnie bym je sprzedał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1030 Napisano 10 Listopada 2014 A ja chetnie kupilbym, nawet sama obudowe, bo mam peknieta w miejscu otworu na srube. Moja wina. Co ty na to wzlociq. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #1031 Napisano 12 Listopada 2014 Hej, mam pytanie. Rok temu wysłałem do naprawy obudowę wraz z silniczkiem do pewnej osoby z Szczecina. Bardzo solidna i konkretna osoba. Zwrócił mi naprawiony zacisk w ciągu 48h i do tej pory nie miałem z nim problemów. Wczoraj po roku bezproblemowej jazdy znowu "wyskoczył" błąd hamulca ręcznego. Jadę zaraz do mechanika ale podejrzewam że to ta sama usterka co ostatnio (czyli pęknięta obudowa i silniczek do regeneracji - w najlepszej opcji ). Czy numer do Daniela ( jeżeli się nie myle ) jest taki sam ?? 607 ... 173 ?? Dzwoniłem ale nikt nie odbiera .... Proszę o pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #1032 Napisano 12 Listopada 2014 Hej, mam pytanie. Rok temu wysłałem do naprawy obudowę wraz z silniczkiem do pewnej osoby z Szczecina. Bardzo solidna i konkretna osoba. Zwrócił mi naprawiony zacisk w ciągu 48h i do tej pory nie miałem z nim problemów. Wczoraj po roku bezproblemowej jazdy znowu "wyskoczył" błąd hamulca ręcznego. Jadę zaraz do mechanika ale podejrzewam że to ta sama usterka co ostatnio (czyli pęknięta obudowa i silniczek do regeneracji - w najlepszej opcji ). Czy numer do Daniela ( jeżeli się nie myle ) jest taki sam ?? 607 ... 173 ?? Dzwoniłem ale nikt nie odbiera .... Proszę o pomoc Pozdrawiam tak aktualny:) dlugi weekend był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #1033 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) hehe ok dzięki. zaraz zadzwonię ..... nie odbiera Edytowane 12 Listopada 2014 przez bartoszkg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punktar Zgłoś #1034 Napisano 23 Listopada 2014 (edytowane) hej, w czerwcu regenerowałem prawy zacisk i było wszystko. Ostatnio musiałem oddać do regeneracji też lewy i po zamontowaniu jest problem Gdy włączę hamulec to pojawia się sygnał dźwiękowy, przekreślone P i migający wykrzyknik, po zwolnieniu hamulca błędy znikają. i Właśnie podczas zaciągania (tzn już po zaciągnięciu) słuchać jakieś jakby brzęczenie, nie wiem czym to jest spowodowane :padaka Tutaj link do pliku dźwiękowego: http://vocaroo.com/i/s1wkObenLEg4 Dodaję jeszcze błąd z VCDS'a Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: Oznaczenie elementu: Komponent i/lub wersja: Kodowanie: Kod serwisu: VCID: 55AA12C48590 Znaleziono 1 błąd: 02432 - napięcie zasilania lewego silnika hamulca postojowego (V282) 012 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11111100 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 197 Przebieg: 162016 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2014.10.12 Czas: 14:54:39 Ramka zamrożona: Napięcie: 13.66 V Zliczanie: 86 Edytowane 23 Listopada 2014 przez punktar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal-ZST Zgłoś #1035 Napisano 29 Listopada 2014 koledzy mam maly problem który dziś sie objawił, a mianowicie po zaciśnieciu ręcznego pojawiła sie dyskoteka. Autem oczywiście niemogłem ruszyć bo ręczny ciągle trzymał. Po podłączeniu do Viakena i usunięciu kilku błedów i serwisowym otwarciu i zamknięciu zacisków mogłem jechać. Tu krótki film co miałem sorki że film z kalkulatora: a to błedy jakie wywaliło po podłaczeniu do kompa: domyślam się że coś z prawym hamulcem gdyż nawet nie chciał zacisnąć się. KOLEDZY DORADZICIE COŚ? Oczywiście musze zdjąć koło i zobaczyć obudowe oraz kable czy są całe. Jak jest zacisniety reczny i próbuje autem ruszyć auto idzie na ukos jakby tył prawy nie trzymał wogóle. Jakieś RADY ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batman Zgłoś #1036 Napisano 29 Listopada 2014 kolego miałem ten sam problem ostatnio przycisk hamulca do wymiany plus regeneracja silniczków hamulców i adaptacja po tej operacji kontrolek tych nie zobaczysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal-ZST Zgłoś #1037 Napisano 1 Grudnia 2014 Autko oddane do Daniela z Auto Serwis Zdroje. Czekam na auto. Jeszcze dziś passek ma 9 urodziny zafundowalem odrazu wymiane oleju i filtrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zipp1988 Zgłoś #1038 Napisano 2 Grudnia 2014 Witam mam problem z tymi kontrolkami od niedziałającego hamulca, silniczki są sprawne wszystko jest dobrze tylko te kontrolki przeszkadzają. Co może być przyczyną tego schitu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal-ZST Zgłoś #1039 Napisano 3 Grudnia 2014 jest opcja że jest walnięty przycisk hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #1040 Napisano 3 Grudnia 2014 Raczej nie przy przycisku tylko piszczy i kontrolki się świecą. Przynajmniej tak było u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach