radek0112 Zgłoś #481 Napisano 24 Stycznia 2013 nie wiem czy wtyczka ma siedzieć ciasno, że ani drgnie, ale u mnie jest bardzo luźna, nawet mogę ją obrócić o jakieś 90 st. a jednak nie mogę wyciągnąć i tu mój problem, może dla was to proste, ale ja nie umiem a nie chcę czegoś ułamać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #482 Napisano 30 Stycznia 2013 Czy ktos mi powie czy w nowszych modelach passata rozwiązano jakoś problem tychże wadliwych silniczków? Wiem tylko że chyba po 08' wrócili do żeliwnych zacisków i zmienili troche mechanizm silniczków tylko czy to rozwiązało problem? Oglądałem wiele zdjęć pękniętych 'motorków' i wszystkie które widziałem do tej pory pękają IDENTYCZNIE Na początku myślałem że pęknięcia są wywołane jakimś uderzeniem kamieni czy mrozem ale teraz dochodze do wniosku że mechanizm zebaty jest poprostu źle skonstruowany. Czy te 'nowsze' tez pękają i czy w B7 dalej występują problemy z ręcznym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #483 Napisano 30 Stycznia 2013 Mogę tylko powiedzieć, że nie słyszałem o błędach w B7 a znam 5-6 osób, które już pokonały dystans 40-60Tkm. Sam mam przejechane 63tkm i nigdy nie było z ręcznym problemów (raz mi puścił Auto Hold i puknąłem w gościa, który stał za mną na skrzyżowaniu:dupablada) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #484 Napisano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Sam mam przejechane 63tkm i nigdy nie było z ręcznym problemów czyli coś z tym chyba zrobili. znalazłem taki silniczek od Audi A6, chyba jest taki sam jak od tych nowszych zacisków w passkach po 08' ale do starego zacisku nie podejdzie? Czy zaciski z A6 pasują do paska plug&play? Edytowane 30 Stycznia 2013 przez carlo55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #485 Napisano 5 Lutego 2013 No i dziś i mnie ten nieszczęsny ręczny dopadł. Autkiem przyjechałem do celu, wysiadając przycisnąłem przycisk ręcznego i poszedłem. Wracam za 30min chcę odjechać i nagle: Wyświetla się czerwona kontrolka od hamulca i pomarańczowe, przekreślone P oraz miga przycisk od ręcznego i ten denerwujący gong i informacja na MFA. Przyciskając przycisk silniczek słychać tylko z jednej strony (z lewej) z prawej jest cisza. Podniosłem autko na podnośnik zdjąłem koło i sprawdziłem wtyczkę . Wtyczka siedzi tak jak powinna, silniczek nie wygląda jakby był pęknięty. I teraz moje pytanie czy trzeba wymienić ten silniczek sam czy razem z zaciskiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #486 Napisano 6 Lutego 2013 Sam, jednak jeśli będziesz szukał to łatwiej z zaciskiem trafisz. Generalnie sprawdz napięcie we wtyczce no i na Twoim miejscu przed wymianą na nowy rozebrałbym go wg instrukcji z forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #487 Napisano 6 Lutego 2013 Dziś rozebrałem. Obudowa była pęknięta i woda wlewała sie do środka i troszkę rdzy sie pojawiło. Nie wiem czy ta zębatka powinna sie obracac czy być sztywna jak reszta. Jeśli powinna to jak to wszystko rezebrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #488 Napisano 7 Lutego 2013 (edytowane) oddalem auto do mechanika na drobne naprawy i przy odbiorze pojawil sie problem jak pisze erde. co poczynić? auta nie odebralem. dajcie linka na początek do tej instrukcji rozebrania u mnie lewego silniczka elektrycznego. Edytowane 7 Lutego 2013 przez gw87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #489 Napisano 9 Lutego 2013 Nie wiem czy ta zębatka powinna sie obracac czy być sztywna jak reszta. Jeśli powinna to jak to wszystko rezebrać? ten układ zębaty sie nie rozbiera, zębatka ma być sztywna, zalej wszystko wd40 lub innym odrdzewiaczem, zostaw na jakis czas a potem spróbuj rozruszac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #490 Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) dajcie linka na początek do tej instrukcji rozebrania u mnie lewego silniczka elektrycznego. w tym temacie na 22 stronie, zamiast sklejać obudowe klejem pomyśl nad 'pospawaniem' plastików lutownicą, mi po klejeniu poszło po jakimś czasie a po 'lutowaniu' hula do dzisiaj Edytowane 9 Lutego 2013 przez carlo55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #491 Napisano 10 Lutego 2013 Witam I mnie dopadło. Jechałem w ulewnym deszczu w góry a w nocy był duży mróz. W efekcie rano zapaliła się kontrolka, bo hamulce nie "puściły". Słychać było prace silniczków, ale klocki przymarzły. Polałem koła kilkoma czajnikami gorącej wody i wszystko wróciło do normy. Jako, że to na wyjeździe, to podjechałem do ASO w Nowym Sączy i poprosiłem o sprawdzenie. Diagnoza znana - pęknięte obie obudowy i wymiana po 1400 za silniczek. Fachowiec twierdził, że pościły uszczelnienia i do środka dostało się ful wody i lód rozsadził obudowy. Dziwne tylko, że uszczelnianie puściło w obu na raz. Teraz przeczytałem tą dyskusje i wiele spraw mi sie wyjaśniło. Mam pytanie. Jako, że nie mam dostępu do warsztatu/garażu, chce zlecić wymianę silniczków na regenerowane. Takie http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2956275466&msg=Obserwujesz+t%C4%99+transakcj%C4%99.%3Cbr+%2F%3E%0D%0ANie+przegap+jej+zako%C5%84czenia.+Ustaw+przypomnienie+w+zak%C5%82adce+%3Ci%3E%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E.&watched=1&msgtoken=2115c2a3abfe1d62338ee15a0f666a574a80fea88dffff9b62fb8b71e1e483bb Czy ktoś się już zetknął z tą firmą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #492 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) WW wyslij mi ja ci zregeneruje za flaszke(walisz mlotkiem obudowe moczysz noc w nafcie rano olej jaki masz skladasz kleisz i ma dzialac jak dlugo to juz swoją drogą.. nowki z aso pochodzą napewno troche$$$ miałem lutowac ale niemam takowego sprzetu i skleilem poxipol na szybko + wycialem plastik i przywalilem na pękniecie:D powinno trzymac chwile glosno chodzi niby dalem oleju.., ale najwazniesze działa błedy znikneły same jak sie zesra znowu a sie da to może nawet lożyska wymienie. zresztą ja tego gowna nie uzywam z raz na tydz. moze Linka lepsza!!!! Edytowane 15 Lutego 2013 przez gw87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek0112 Zgłoś #493 Napisano 19 Lutego 2013 witam, pisalem juz wcześniej, mam ten sam problem, z jednej strony zaciska z drugiej nie, mechanik stwierdzil po podłączeniu do kompa, że sterownik do wymiany. Dzwonilem do ASO i nowy 1820 zł. Dziś wyciągnąłem calą środkową konsolę z podłokietnikiem wg instrukcji z forum. Dorwałem ten sterownik, oznaczenie ma 3C0907801B. Znalazłem taki na allegro i chciałbym sobie sam wymienić. Moje pytanie, czy jeżeli już założe sprawny sterownik, kontrolki przestaną migać, a gong przestanie wyć, czy może będzie trzeba podłączyć pod kompa i usunąć błędy? Dzięki za odp. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #494 Napisano 19 Lutego 2013 czy może będzie trzeba podłączyć pod kompa i usunąć błędy? Dzięki za odp. pozdr Oczywiście, że trzeba podpiąć VAG przed podłączeniem sprawnego sterownika w celu usunięcia błędu. W jakiej cenie znalazłeś używkę- sterownik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek0112 Zgłoś #495 Napisano 19 Lutego 2013 (edytowane) Na forum czytałem, że u nie których po regeneracji silniczka błędy znikały same bez podłączenia do kompa, więc myślałem, że po wymianie sterownika też znikną. Znalazłem na allegro za 150 zł http://allegro.pl/passat-b6-sterownik-hamulca-recznego-i3038831173.html Ale jakiś nie pewny ten sprzedawca, nie wiem dlaczego ma pokreślone kody kreskowe. Jeszcze jest taki za 500 zł http://allegro.pl/vw-passat-b6-sterownik-hamulca-recznego-3c0907801b-i3025546612.html. Sa też na http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p4069.m570.l1313&_nkw=passat+b6+electronic+parking&_sacat=0&_from=R40. Edytowane 19 Lutego 2013 przez radek0112 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #496 Napisano 20 Lutego 2013 Błąd będziesz musiał i tak skasować żeby nie komputer ponownie go nie odczytywał. Z pokreślonymi kodami nie kupuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #497 Napisano 21 Lutego 2013 u gajosa ten sterownik nowy kosztuje 1300 zł te dodatkowe 500 to rozumiem, za montaż, czy taką aż przebitkę ma to Twoje ASO? A jesteś pewien, że to w ogóle sterownik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciejewski Zgłoś #498 Napisano 21 Lutego 2013 Witam kupilem vw pasat b6 i mialem problem z recznym i niewiem czy z mojej winny i zlej jego obslugi czy cos sie w nim wali powinien sie zalaczac gdy wciskam hamulec i guzik jednoczesnie i tak tez jest i zwalniac przy zapietych passach (chyba) po wcisnieciu hamulca i po chwuili guzika jednak czasem gdy wciskam guzik razem z hamulcem wyskakuje przekreslone p i wykrzyknik to samo przy odpuszczaniu hamulca i niformacja pof mfd ze cos tam blad hamulca i serwis jednak jest to sporadyczne ale sie zdarza raz musialem wlaczyc i wylaczyc auto poczyt za 2-3 razem zaskoczylo niewiem czy jest jakas regula na to czy powinny sie te lampki palic przy blednym uzytkowaniu hamulca czy raczej musze to sprawdzic u mechanika samochod byl na serwisie 2 miesiace temu i zaraz po serwisie go kupilem jednak serwis serwisowi nie rowny .... moze ktos z was mi cos poleci .. oglnie teraz wszystko dziala tylko zdarza sie to sporadycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #499 Napisano 21 Lutego 2013 ja miałem podobnie; był problem z przyciskiem... popatrzyłem na niego groźnym wzrokiem, parę razy dałem mu klapsa i na razie działa... ale pewnie przyjdzie czas go wymienić, to częsta usterka. Przekreślone "P" nie powinno się palić przy normalnym użytkowaniu, sygnalizuje błąd. W kompie peanie jest zapisany numer błędu, należy go zczytać i porównać z tym co już napisano na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciejewski Zgłoś #500 Napisano 21 Lutego 2013 no to w takim razie musze sie spytac w serwisie jutro mam podjechac to moze mi powiedza numer bledu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach