Łysy Zgłoś #81 Napisano 27 Lipca 2007 Ok, Argument za ZImmermannami jest jeden: o 300zł cięższy portfel Pytanie: jakie przebiegi zrobiliście na Zimmermannach z klockami Ferrodo DS Performance? U mnie Zimmermann + Green Stuff po niecałych 40 tysiącach wygląda tragicznie. Te klocki są po prostu za twarde do tej tarczy... a widzisz ja zrobilem prawie 10 tys i tarcza wyglada sliczniutko same lusterko a hamuje dosc mocno. Tez myslalem wczesniej o klockach Green Stuff ale Hani mi odradzil i polecil Ferodo DS Perfmormance ze te bede idealnie pod wzgledem twardosci do tej tarczy Mysle ze jakbys mial Ferodo to tarcza po 40 tys wygladala by przyzwoicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #82 Napisano 27 Lipca 2007 Rozmawialem telefonicznie z przedstawicielem ZIMMERMANNa... ONI preferuja klocki FERODO DS. Podobnio idealnie sa dopasowane twardosci obu rzeczy. Ja mam ZIMMERMANNy SPORT z przodu i z tylu. A co do stylu jazdy...w miescie nie wiecej niz 50 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #83 Napisano 29 Lipca 2007 Czy ktoś może mi doradzić gdzie kupić komplecik ZIMMERMANNa+klocuszki FERRODO DS2000 do mojej padlinki?,bo wczoraj przyhamowałem mocniej kilka razy i ten SZAJS ATE nie wytrzymał,a zaznaczam że jest to już drugi komplet który sę zwichrował.Z tego co widzę to ATE nie wytrzymują ciepła,jak są zimne jest ok.troszkę się zagrzeją i jest kiszka Cały zestaw jest na ATE PRZEBIEG 10tkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #84 Napisano 29 Lipca 2007 tu kupisz klocki: http://www.sklepmoto.pl FDS1323 jesli mnie pamiec nie myli a tarcze: tel: 632701066 firma LEWIAN. Do naszych AWX tarcze przod 288mm. tyl 245mm Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #85 Napisano 30 Lipca 2007 Mam oryginały ale przed zimą zamieniam przód na zimmermanny+ferodo. Wracałem teraz z wakacji i czułem wyraźnie iż te co mam są takie sobie a zamierzam chipaowć passka więc będzie jeszcze gorzej.Tył posiadam nówki ATE+ATE i jest nieźle (lubię czasem poszaleć na ręcznym,tylko wkurza piszcząca kontrolka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #86 Napisano 30 Lipca 2007 ...tylko wkurza piszcząca kontrolka) Zrob blokade guzika. Dystrybutor Zimmermanow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_kl Zgłoś #87 Napisano 24 Sierpnia 2007 a ja mam inne pytanko. chce zamontowac Zimmermann Sport+ Ferodo Ds Performance - narazie na przód czy coś jeszcze mi potrzeba jeżeli teraz mam fabryczny zestaw?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #88 Napisano 24 Sierpnia 2007 a ja mam inne pytanko.chce zamontowac Zimmermann Sport+ Ferodo Ds Performance - narazie na przód czy coś jeszcze mi potrzeba jeżeli teraz mam fabryczny zestaw?? nic kolego kupuj tarcze klocki i montuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #89 Napisano 24 Sierpnia 2007 plyn hamulcowy RBF600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_kl Zgłoś #90 Napisano 24 Sierpnia 2007 a co z zaciskami? bo te co mam sa wyjatkowo brzydkie czy jest różnica jakie się kupi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #91 Napisano 24 Sierpnia 2007 a co z zaciskami? bo te co mam sa wyjatkowo brzydkie czy jest różnica jakie się kupi? nie noo bez JAJ !! ladnymi zaciskami sie lepiej nie hamuje !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_kl Zgłoś #92 Napisano 24 Sierpnia 2007 wyglad to jedno a lepsze hamowanie to drugie. pytam tylko czy zaciski majł wpływ na drogę hamowania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #93 Napisano 24 Sierpnia 2007 chce zamontowac Zimmermann Sport+ Ferodo Ds Performance Siła hamowania bardzo dobra, dobrze dają się dozować, zimne czy mokre tarcze łapią od razu, cena przystępna. W sumie same pozytywy poza jedną wadą - lubią pogiąć się a w ekstremalnych przypadkach wokół dziurek powstają pęknięcie. Uprzedzę pytanie kolegi Derlysy i jednocześnie odpowiem na jego wcześniejsze pytania z innego postu: - znam to z praktyki, jeździłem na tych Zimmermannach, - pooglądaj zdjęcia i poczytaj opinie użytkowników tych tarcz na Octavia forum i Leon Clubie, - klocki do tych tarcz mogą być miękkie (premier lub np Mintex zwykły) jak i twardsze (np. Performace, Mintex 1144), mogą też być do nich stosowane sportowe klocki. http://www.ebcbrakes.pl/samochody/testklockow.html Generalnie przy cenie ok 400 zł za komplet tarcz na przód warto spróbować. Jakby co panowie z Lewiana nie stwarzają problemów przy reklamacji. Aha - jakbyście zamawiali w Lewianie (najtaniej tam było i można z załatwić z Panem Andrzejem zniżki klubowe ok 10-15%) to poproście o zawinięcie jakąś tekturą paczki z tarczami bo w środku nie ma styropianu i jedną tarczę załatwił mi kurier jak pierd... paczką o beton. Od razu miałem zaklepany rant tarczy i bicie na czujniku zegarowym. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #94 Napisano 24 Sierpnia 2007 W sumie same pozytywy poza jedną wadą - lubią pogiąć się a w ekstremalnych przypadkach wokół dziurek powstają pęknięcie. Powiem TAK... NIE ZGODZE SIE Tarcze Zimmermana pekaja wokol dziurek z 3 przyczyn, z winy TYLKO I WYLACZNIE UZYTKOWNIKA !! 1. DZIURKI musza byc czyste !! zeby mogly prawidlowo oddawac cieplo, zaklejone pylem z klockow PEKAJA 2. Tarcze te nie sa przystosowane do EXTRAMALNEGO katowania 3 zmiany klockow przez 30tys km. Nie znam ukladu hamulcowego ktory to wytrzyma. 3. Klocki MUSZA byc TWARDE, miekie piszcza podczas hamowania, szybko sie scieraja zalepiajac otworki w tarczach i, najwazniejsze, MIEKKIE klocki dobijaja termicznie tarcze. Producent ZIMMERMANN...jasno mowi TYLKO TWARDE KLOCKI !! A poza tematem. Mam w swoim PASSACIE tarcze ZIMMERMANNa sport (nawiercane) z przodu i z tylu. Z przodu mam klocki FERODO DS a z tylu FERODO premier. Powiem jedno. Przod dziala bez zarzutu a TYL...PISZCZY i non stop czuje smrod palonego klocka. Lada dzien zmieniam na DS. NO i oczywiscie PLYN..RBF600 lub Mintex Racing....inaczej hebelki sa bezurzyteczne a tak wogule poza tematem....pokazcie mi tarcze ktore sie nie pogiely albo nie popekaly...a moze zejdziemy na temat urywajacych sie paskow rozrzadu przed 90tys km ....ODROBINKA ZDROWEGO ROZSADKU ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #95 Napisano 24 Sierpnia 2007 a tak wogule poza tematem....pokazcie mi tarcze ktore sie nie pogiely albo nie popekaly...a moze zejdziemy na temat urywajacych sie paskow rozrzadu przed 90tys km ....ODROBINKA ZDROWEGO ROZSADKU ! "Generalnie przy cenie ok 400 zł za komplet tarcz na przód warto spróbować." Właśnie to był zdrowy rozsądek Można pójść w przód i próbować Brembo Oro, TarOxa, Black Diamonda i podobne tylko jak mam zapłacić za parę tercz ok 1200-1400 zł to wolę 3 pary Zimmermanna założyć Generalnie Zimmerann jest chyba pierwszą tarczą "sportową". Do tego jest przystępny cenowo. W jego klasie cenowej z popularnych tarcz można jeszcze kupić ATE PD i EBC TG. Każdemu wedle uznania Mam Leona 1 i w nim, jak we wszystkich innych samochodach na płycie podłogowej Golfa IV tarcze przednie gną się jak cholera. Wzmocniłem więc heble z przodu i dałem 288x25 z Top Sporta 150 KM TDI. Było lepiej ale krótko. Próbowałem tam kilka typów tarcz i klocków, łącznie z oryginalnymi VW. Zawsze to samo - jedna trasa, kilka ostrych hamowań po wyprzedzaniu i tarcze zaczynały bić. Po 10 kkm już się jeździć nie dawało. Dopiero jak zawaliłem hamulce od Skody Octavi I RS (przód 312x25, tył 256x22 wentylowany) to skończyły się problemy z hamulcami. Co ciekawe jeżdzę teraz na oryginalnych Lucasach i klockach przód Mintex miękkich, podstawowych, tył Bosch. Siła hamowania ok, nie piszczą nadmiernie (tylko mintexy popiskują). Jednak tarcze już się kończą. Dlatego w ramach eksperymentu kupiłem gładkie tarcze EBC i komplet klocków Ferodo Premier. Szału nie będzie ale do normalnej jazdy styka. Za to w ramach ciekawostki powiem, że promowany ostatnio mocno Bosch, proponuje rewelacyjne ceny na tarcze i klocki. Zamontowane je mam w żony Corsie, szwagra A4 1,9 TDI 110 KM, w kilku samochodach służbowych. Jak do tej pory zero, powtarzam zero problemów z krzywiącymi się tarczami. Podobne są opinie warszawskich taksówkaży, nawet w Mercedesach W210 z dużymi i cieżkimi silnikami Diesla CDI. Są to seryjne zestawy ale o doskonałej cenie i bardzo dobrych parametrach użytkowych. Wcześniej stosowaliśmy w to miejsce gładkie ATE + klocki ATE i bywało, że po 2-3 kkm tarcze napieprzały tak, że kierownice z rąk wyrywało (zamontowane były w 100% poprawnie, łącznie z pomiarem bicia). W hamulacach niestety w przystępnej cenie szału nie będzie, choć może być nieco lepiej jak seria. A komu mało polecamy ceramiki + klocki węglowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #96 Napisano 29 Października 2007 Koledzy doradzcie mi jakiś sklep internetowy,bo chciałem kupić klocki ham. ferodo ds 2000 do mojej niuni,a pytałem już w (sklepmoto) i tam niestety te klocki są niedostępne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #97 Napisano 30 Października 2007 kyniovtg, w każdym intercarsie masz dostępne od ręki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_kl Zgłoś #98 Napisano 30 Października 2007 a ja odradzam orygimalne klocki ZIMMERMAN. Jak zakładałem sobie lepsze tarcze to mówie niech dadzą oryginalne klocki napewno będzie si. No i troszkę się pomyliłem. Jeżeli chodzi o siłę chamowania to wszysko ale piszczą jak nienormalne przy lekkim hamowaniu. Za to jak wdusze do podłogi to przedni zderzak opiera się o asfalt a tył jest metr nad drogą A tarcza sama w sobie jest jak najbardziej super. Przez 3 miesiące jeżdże i wczoraj podjechałem sprawdzić hamulce i tak z ciekawości sprawdziliśmy czy nie tarcze biją. Ich stan jest taki sam jak podczas montażu. podsumowując: Tarcze ZIMMERMAN sport - OK Klocki ZIMMERMAN - 90% satysfakcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #99 Napisano 30 Października 2007 dlatego do tarcz zimmerman przynajmniej dla mnie najlepiej nadaja sie klocki ferodo ds Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys_kl Zgłoś #100 Napisano 30 Października 2007 dlatego do tarcz zimmerman przynajmniej dla mnie najlepiej nadaja sie klocki ferodo ds teraz też to wiem i dlatego uprzedzam przed takim błędem. chyba zrobie przes terminową wymianę właśnie na ferodo ds. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach