Skocz do zawartości
Gość r4q

Sportowe hamulce.

Rekomendowane odpowiedzi

to chyba wszystko wyjasnia :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szerszeniak

panowie o co tyle krzyku wiadomo od zawsze ze jak sie chce mieć lepsze hamulce to zakłada sie takie od topowego modelu W8 albo poprostu mocniejszego który na wieksze tarcze i po krzyku nie ma co udawadniać bo chyba sama fabryka pokazuje ze im mocniejsze auto tym tarcza wieksza w wiekszych tarczach nie chodzi do końca o to jakie jest tarcie bo przy pierwszym hamowaniu nie bedzie wielkiej różnicy ale za to wieksza tarcza lepiej oddaje ciepło czyli jest odpornijsza na przegrzanie i lepiej znosi hamowanie z dużej prętkości :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość guzol
postanowiłem zainwestować w hamulce, najlepiej jak najlepsze i w miarę niedrogie

 

ATE "POWER DISC" - nacinane tarcze hamulcowe i do tego klocki ATE (jak kupisz komplet z jednej firmy to masz gwarancje i na tarcze i na klocki )

 

szczerze polecam , mialem i sprawdzilem sa naprawde lepsze od standardowych i nie drogie bo drozsze od standardowych o ok 20-40 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mialem taki zestaw gotowy do montarzu ale poszedlem w wiercone zimmermany.

jak Ci sie te zimmermany sprawuja ? zastanawialem sie nad nimi. jak z zuzyciem klockow ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zimmermany calkiem ok, tylko trzeba czyscic co jakis czas otwory. szczegolnie po zimie. Do teych tarcz polecam Ci pagidy ale CZERWONE. czarne bez rewelacji...

pozdrawiam

piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak decyzja u mnie padla na Brembo gladkie i Ferrodo Premiery. Nacinane i nawiercana maja swoje wady i zalety, a niestety te wady u mnie w znacznym stopniu dokuczaja :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Ostatnimi czasy przymierzam się do lekkiego upgrade'u silniczka. Na początek postanowiłem zainwestować w hamulce, najlepiej jak najlepsze i w miarę niedrogie :D[you:ab4ee2aa63] masz może w swoim samochodzie takie hamulce? Jaki jest Twój typ? Co mógłbyś mi polecić?

 

Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam. :)

 

 

heh w moim siedza zwykle jeszcze oryginalne tarcze i klocki ale zamierzam "kiedys" je wymienic z tego względu ze auto jest ojca a JA jestem czestym kierowca to ON musi wylozyc hajs na nie :P bo mi sie jakos to nie widzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Manfred

Witam :)

 

Mój pasiu ma tarcze ATE power disk 288mm ( wentylowane i nacinane) do tego klocki ATE, wszystko sprawuje się bez zarzutu, hamulce są żyleta i do tego jak założysz ALU na lato to bardzo efektownie wyglądają. Cena tarcz to 170 zł za sztukę a klocki 180 zł za komplet do przodu.

 

Pozdrawiam Manfred.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam serje, i bardzo nad tym ubolewam, bo mnie nie zadowlają, a taka buda musi czymś chamować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michu_82

dj-tomik, ja mam u siebie na pokładzie oryginalne tarcze. Jeszcze nie zmieniałem nic w hamulcach, na razie bawie sie silnikiem i czeka mnie troche wymian w układzie przeniesienia napędu na tylną oś. Co do hamulców,to mam seryjne tarcze dla syncro z przodu wentylowane 256mm, z tyłu zwykłe 235mm. Klocki z tyłu Textar, przód nie wiem, bo jeszcze nie zagladałem :) Jak na razie spisuja sie dobrze, nic nie piszczy....

Jak będę coś zmieniał, to pewnie będzie Brembo albo ATE [komplet tarcze + klocki], ale do tego jeszcze daleka droga... :) Najpierw muszę nastukać nadgodzinek i odłożyć kasy.. Pewnie cooś sie na wakacje ruszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam też serie ,wydawało się że ok,dopuki przejechałem się golfem IV TDI 130KM,w golie seryjne heble poprostu żyleta,lekko dotknąłem pedał aon dęba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pawel ale tam w golfie jest inny skok hamulca. tzn inaczej trzeba naciskac... i do tego pewnie ma BAS. fakt ze seria w passacie to kiszka, no chyba z masz 312mm, wtedy juz jest lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poniał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam tez ostatnio zainwetsowalem i kupilem ATE powerdisck i do tego klocki Ate i jestem bardzo zadowolony.Po dotaciu nie ma porownania do standatrtowych pzrez ktore mialem wibracje na kierownicy kolo 140km/h do ok 100km/h no i przy hamowaniu np z 200 przy 100 juz skutecznosc ich spadala do zera prawie dlatego po jednym wystraszeniu od razu kupilem cos co mnie zatrzyma:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam na przodzie właśnie te tarcze ATE PowerDisk i klocki ATE ... na tyle również zestaw ATE ... mnie już nie zatrzymują tak jak trzeba ... jakie inne klocki można wsadzić zamiast tych standardowych ATE ... jakie będą dobrze współgrały z tymi nacinanymi tarczami ATE? jeżdże bardzo dużo i zazwyczaj dosyć szybko ... na razie tarcze są jak nowe więc szoda wymieniać je na inne ... dlatego w gre wchodzi dopasowanie klocków bo standadowe ATE przy mojej jeździe łatowo nagrzewają, przegrzewają i tracą swoję właściwości, obecnie piszczą na przodzie przy lekkim hamowaniu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ferodo ma dobre klocki. na pewno maja dobre plyny hamulcowe.

 

poza tym ebc brakes. w mk2 afn green stuff daja rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marios, pomyśl raczej o większych tarczach... Poza tym płyn jak najlepszy - coś o temperaturze wrzenia w okolicy 300stopni i od razu poczujesz się lepiej ;)

 

po roku używania zestawu zimmermann + green stuff mogę już coś niecoś powiedzieć - zestaw mega fajny jeśli chodzi o hamowanie, ale po przejechaniu 50 tysięcy tarcza wygląda... dziwnie.

 

O czym mówię? Kiedyś HHA (chyba) mówił, że tarcza po green stuffach jest bardzo nierówno starta. Czuć to jak się przejedzie palcem po tarczy - jest po prostu nierówno wytarta na promieniu... Ale po 80 tysięcach genialnych wręcz hebli, to chyba nie jest zły chyba nie mogę mieć do nikogo pretensji, tylko po prostu kupić nowe ;)

 

Podsumowując - green stuff jest super (koniecznie w połączeniu z dobrym płynem i.e. motul 5.1), o ile mamy świadomość, że trzeba po tym tarcze nowe kupić (tzn. dobry jako drugi komplet do danej tarczy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mnie już nie zatrzymują tak jak trzeba ...

no to chyba tylko spadochron Ci zostaje ewentualnie kotwica :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa

Ja polecam EBC TG i Klocki EBC GS.

Co prawda użytkuje je w Octavce, ale troszkę mocniejszej niż seria i sprawują się rewelacyjnie.

Jedyna ich wadą jest to, że są Głośne przy ostrym hamowaniu.

Do tego zestawu polecam płyn hamulcowy Motula. ( Z tym że nie pamiętam jaki mam, ale jakaś najwyższa półka )

 

Pozdrawiam i skutecznych hamulców życze :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co mysliscie o zestawie:

312mm, tarcze Tarox, klocki EBC Green, przewody w stalowym oplocie, płyn 5.1 Motula ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności