Skocz do zawartości
Gość r4q

Sportowe hamulce.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Nexus6
Dystrybutorze produktów EBC widzę, że zaczynasz się

 

:rotfl: za cienki jestem na dystrybucję :padam:

ale jestem bardzo zainteresowany tym tematem :D

na OCP dostarczam cały przekrój - tarcz, klocków i płynów hamulcowych :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy wóz który ma 1000kg i powyzej 100km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szerszeniak
każdy wóz który ma 1000kg i powyzej 100km
to są szybkie wozy :rotfl:

polecam klocki pagid nie są zbyt drogie a o wiele lepsze np od frodo i wielu innych

z tymi EBC musiało być coś nie tak albo poprostu żle współpracowały z tarczami i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szakal

Ja odradzam zestaw : tarcze BREMBO & klocki ATC... Cholernie piszczą :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że dobry zestaw to ATE power disc tarcze,a klocki to pagida sportowe,EBC zielone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nexus6

pawelb6, do Power Disców ATE najlepiej jednak podchodzą klocki ATE :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozdro ctv, widze zawiatales na to forum :)

 

wiec tak jak napisał ctv najlepsze i najtansze rozwiazanie to tarcze 312mm z passata b6, audi A6 lub swieższego superba:) jesli zrobisz upgrade na 312mm to na seryjnych klockach i tarczach bedziesz duuuzo lepiej hamował. jesli chcesz pozostac przy serii czyli 282mm albo 288 nie wiem ktore masz to wrzuc sobie tansze zimmermanny i klocki pagid ale czerwone. czarne to szajs.

 

z drugiej strony autor watku też chyba jest z deka zielony jesli chodzi o tuning 1.8T, skoro mowi ze chce osiagnac 250km i mowi ze zrobi kolektor a program pozniej jesli starczy kasy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tarcze 312mm z passata b6

 

Ktory rocznik passata masz na mysli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

the.wolf, witamy na naszym forum ;) Tu walczymy z polską nomenklaturą "B6" :)

 

zakładałeś do swojego auta 312mm ? Sam się zastanawiam nad takim modem, ale nie znalazłem nikogo, kto by w tym większy sens widział...

 

napisałeś:

upgrade na 312mm to na seryjnych klockach i tarczach bedziesz duuuzo lepiej hamował

napisz co to znaczy i czy to nie jest tylko Twoja teoria... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to teoria kolegi,dlatego w porsche albo s6,s4 montuja duże tarcze zeby dobrze sie komponowaly z dużymi felgami taki bajer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wyczerpującą wypowiedź bardzo poważnego człowieka

 

ale mnie facet zapieniłeś.

 

wiele osób wymienia jarzmo żeby założyć sobie tarczę 312mm. Pytam - bo nie znam nikogo kto by to zrobił w Passacie. Golf ma inny rozstaw osi i inną masę - czytałem, że ludzie nie zauważają różnicy po zamianie. DLATEGO PYTAM POSIADACZ PASSATA

[mod]chamie kur wa jeden[/mod]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znam Twoją opinię o zestawie zimmermann + ebc. Zaskoczę Cię - ja na tym jeżdżę i nie jest tak źle. Może nie porsche, ale na razie jest spoko.

 

Oczywiście nie jesteś mi w stanie udzielić odpowiedzi na moje pytanie, ale odpowiadasz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki za wyczerpującą wypowiedź bardzo poważnego człowieka

 

ale mnie facet zapieniłeś.

 

wiele osób wymienia jarzmo żeby założyć sobie tarczę 312mm. Pytam - bo nie znam kurw@ nikogo kto by to zrobił w Passacie. Golf ma inny rozstaw osi i inną masę - czytałem, że ludzie nie zauważają różnicy po zamianie. DLATEGO PYTAM POSIADACZ PASSATA

 

;) w superbie była róznica jak najbardziej na plus,wszystkie audi 2.5 tdi ciezkie fury maja 312,jak masz zwykle zwrotnice to możesz użyc jarzm z tt,s3 jak aluminowe to musza byc z audi

luzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marecek - nie po to jest lista zabronionych slow bys sobie robil konkurs "100 sposobow na obejscie zablokowanego slowa". Co to w ogole ma byc? :zdegustowany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc,

 

a wiec jesli zamienic tarcze na 312 to chyba normalne ze beda lepiej hamowaly niz 288? zgadza się?

 

nie zmienialem hamulców niestety gdyż musialbym wyrzucic zimówki 15" a to mnie niestety nie stac :(

 

@ nie za bardzo rozumiem ctv co chciales napisac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak masz zwykle zwrotnice to możesz użyc jarzm z tt,s3 jak aluminowe to musza byc z audi

luzik

nie ma luzika, bo to już wiem, napisałem to post wyżej. Nie zmieniałeś tego w swoim samochodzie, nie czułeś różnicy, nie robiłeś pomiaru drogi hamowania, nie wiesz jak to jest - bo nie masz passata. Dlatego pytam - po co udzielasz mi odpowiedzi?

 

Rozumiem, że różnica by była, gdybym założył 4-tłoczkowe zaciski, ale przy tej masie, przy tym silniku - zmieniam tylko promień tarczy o 8%, zostawiam TE SAME zaciski, nic więcej nie robię, a pozbawiam się możliwości założenia 15" felgi na zimę.

 

wszystkie audi 2.5 tdi ciezkie fury maja 312,

te bryki jak i 4x4, ważą 'trochę' więcej niż mój, więc... zaryzykuje stwierdzenie, że tam dopiero są te hamulce za słabe...

 

Teraz konkretnie - kto obali tą teorię?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa ok zajarzyłem... za duzp pracy ;)

 

jak tam postepy z A4? sorka za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ marecek

jakos na przełomie 2000-2001 na poczatku B6 (ok po polsku B5.5 :) )wprowadzono do passatów 312mm tarcze.

tak samo jak w 99 roku zmieniono z 282 na 288mm :)

 

i pomyśl chłopaku ze jezeli wieksza tarcza wieksze tarcie wieksze opory :) musi lepiej hamować.

wymieniasz jarzma i zaciski. Mialem taki zestaw gotowy do montarzu ale poszedlem w wiercone zimmermany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś pionierował już może w temacie zmiany tarcz i jarzm tyłu w 3B na te z 3C. W 3C są na oko większe. Będzie to grało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak masz zwykle zwrotnice to możesz użyc jarzm z tt,s3 jak aluminowe to musza byc z audi

luzik

nie ma luzika, bo to już wiem, napisałem to post wyżej. Nie zmieniałeś tego w swoim samochodzie, nie czułeś różnicy, nie robiłeś pomiaru drogi hamowania, nie wiesz jak to jest - bo nie masz passata. Dlatego pytam - po co udzielasz mi odpowiedzi?

 

Rozumiem, że różnica by była, gdybym założył 4-tłoczkowe zaciski, ale przy tej masie, przy tym silniku - zmieniam tylko promień tarczy o 8%, zostawiam TE SAME zaciski, nic więcej nie robię, a pozbawiam się możliwości założenia 15" felgi na zimę.

 

wszystkie audi 2.5 tdi ciezkie fury maja 312,

te bryki jak i 4x4, ważą 'trochę' więcej niż mój, więc... zaryzykuje stwierdzenie, że tam dopiero są te hamulce za słabe...

 

Teraz konkretnie - kto obali tą teorię?

Zrobilem takiego moda w a4 8E,czy moge sie wypowiadac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności