farszu Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2009 Dziś wyskoczył mi bład wspomagania kontrolka zaczeła mrygać na pomarańczowo po zgaszeniu auta wszystko wróciło do normy czy ktoś miał cos podobnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2009 Zrób diagnostykę tego sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farszu Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2009 po podłaczeniu vag niepamietam numeru błedu ale było coś klaskon czy coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2009 Jeżeli to błąd sporadyczny to możesz go skasować. Jeżeli się powtórzy to wtedy trzeba będzie sprawdzić co się dzieje. Działa Ci w ogóle ten klakson? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marc73 Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2009 Witam mam problem z kontrolką wspomagania świeci się caly czas na pomarańczowo.Byłem już u kilku fachmanów ,jak również w ASO Noma 2 w katowicach. Niepotrafią sobie z tym do konca poradzić .Początkowo stwierdzono ,że to problem z nie zakodowanym czujnikiem.ASO zakodowało stwierdzilo ,że jest ok ale po wyłączeniu i załączeniu silnika pojawił się problem znomu.Mechanik stwierdzil,ze wszystko jest zakodowane ale kontrolka dalej świeci i żeby to zdiagnozowac potrzebują minimum 3 dni!!! Czy ktos z was miał podobny problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2009 Według mnie skoro świeci się kontrolka to coś jest z przekładnią.Ja miałem podobny problem z Seatem Altea 2.0 TDI - jeżdżąca usterka.Pewnego dnia zapaliła sie kontrolka na pomaranczowo i po krotkim czasie kiedy samochod wpadl np w studzienke albo nawet mala dziure kontrolka zmieniala sie na czerwona i nie bylo wspomagania.Ponowne uruchomienie silnika powodowalo zapalenie sie ponownie kontrolki na pomaranczowo a za chwile znowu na czerwono i brak wspomagania.Samochod stal w srewisie 3 dni i tez wymieniali czujnik pod kierownica ale nic to nie dalo.VAG wykazywal awarie czujnika momentu skretu ktory jak twierdzil serwis znajduje sie wlasnie pod kierownica i to wymienili.Po tym wszystki zabralem samochod z serwisu i wstawilem do Bosch Service i tam okazalo sie ze czujnik momentu skretu znajduje sie w przekladni kierowniczej i jest nierozbieralny i niestety trzeba wymienic cala przekladnie.Wymiana przekladni faktycznie pomogla i zlikwidowala problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marc73 Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2009 Kontrolk świeci sie tylko na pomarańczowo ,kontrolka świeci się już 2 miesiąc a wspomaganie dziala bez zarzutu,nie ma żadnych błedów.Tu jest problem.Moze ktoś wie jak ona jest wpieta ? moze jakiś inny czujnik nie domaga a swieci sie kontrolka wspomagania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #8 Napisano 7 Marca 2009 a jaki blad?g85? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #9 Napisano 9 Marca 2009 spróbuj tej procedury: Steering Limit Stop Adaptation (Engine still running) * Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds. * Turn steering wheel completely to the left and hold it there for a second. * Turn steering wheel completely to the right and hold it there for a second. * Center steering wheel (±10°). * Switch OFF engine and ignition. * Switch ON ignition. * Wait 5 seconds. * Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive. może pomoże. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marc73 Zgłoś #10 Napisano 10 Marca 2009 Witam Sprawdziłem błąd który się pojawia w trakcie skanowania : 00573 (G269) 008 niezrozumiały sygnał. czy to coś wam mówi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teopeo Zgłoś #11 Napisano 25 Stycznia 2010 Witam. Ostatnio w czasie tych zwiększonych mrozów zauważyłem dziwny objaw w moim aucie. Zazwyczaj po włożeniu kluczyka do stacyjki pojawiała się na chwilkę żółta kontrolka kierownicy która głasnęła po chwili pojawiała się ponownie przy zapłonie i ponownie znikała. Teraz jak wkładam kluczyk do stacyjki pojawia się żółta kontrolka kierownicy jednak gdy docisnę kluczyk na zapłon kontrolka robi się czerwona i gaśnie wraz z uruchomieniem silnika( niestety nie sprawdziłem czy gaśnie po chwili na zapłonie czy nie) nie zauważyłem żadnych różnic w jeździe związanych z kierowaniem autem. Kontrolka w czasie jazdy NIE zapala się nie mruga. Czytałem na forum na temat czujnika skrętu tyle że tam kontrolka zapalała się w czasie jazdy a u mnie nie ma takich objawów. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Czy to możliwe, że jakiś czujnik zaniemógł od mrozu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grondas Zgłoś #12 Napisano 27 Stycznia 2010 Witam. Mam problem ze wspomaganiem elektrycznym w B6 po odpaleniu kontrolka wspomagania świeci cały czas na czerwono,oczywiście brak wspomagania .Błąd to brak połączenia z modułem . Czy ktoś miał taki problem i jak go rozwiązał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter25 Zgłoś #13 Napisano 28 Stycznia 2010 grondas-tu masz wszystko o tym problemie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=32934 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grondas Zgłoś #14 Napisano 29 Stycznia 2010 piter dzieki za podpowiedz ale tego problemu nie ma tam opisanego bo mój pasek odpala i jeździ bez problemu tylko nie ma wspomagania kierownicy i dlatego świeci się czerwona kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostrysg Zgłoś #15 Napisano 23 Września 2010 czesc mam problem i potrzebuje waszej pomocy. chcialem dolozyc tempomat znajomemu w passacie b6 2008 2.0 tdi sport. okazalo sie ze w miejscu pinu 20 tam gdzie powinnien byc wlozony kabel od tempomatu byl juz inny kabel. takze odpuscilem tempomacik do casu az upewnie sie co z tym podlaczeniem. poskladalem wszystko i pojawily sie problemy. 1.kontrolka air bagu nie gasnie. mam orginalny kabel ross techa i uzywalem VCDSa. zrobilem skan silnika, potem skan airbagu i nie bylo zadnych bladow. a kontrolka dalej swieci. aku byl odlaczony oczywiscie. gdzie szukac? co moze byc nie tak? czy jest mozliwosc sprawdzenia wszystkich poduszek VCDSem?(np. w blokach pomiarowych?) a jesli tak gdzie szukac? 2.wspomaganie dziwnie dziala. jakos nie wspomaga tak jak wczesniej.... z czym to moze byc zwiazane. bladu czujnika skretu kierownicy nie ma, chyba go nie przekrecilem. ?????? 3.zaczela piszczec kierownica przy kreceniu. wyglada na to ze to czujnik kata skretu piszczy ale czemu. mozna go nasmarowac? czym? dziekuje za szelka pomoc. pozdrawiam zdesperowny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #16 Napisano 24 Września 2010 Jesli chodzi o airbag to moze zerwales tasme ?? Sprawdz czy klakson dziala. Jak nie to tasma ( zrobilem tak u siebie, jak skladalem do kupy to zlozylem byle jak skrecona i pekla przy kreceniu kiera ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostrysg Zgłoś #17 Napisano 24 Września 2010 SORRY teraz dopiero do mnie dotarlo ze to nie kontrolka airbagu tylko od wspomagania kierownicy. kontrolka nr 1. jest problem ze wspomaganiem czyli z tego wynika ze faul jest tam w pon. zrobie skan , a czy moze byc taka opcja ze pompa dziala w trybie awaryjnym albo cos takiego? a moze po prostu zle zlozylem czujnik z modulem. a moze bezpiecznik? moze jak znajde faul i go skasuje to wspomaganie zacznie dzialac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #18 Napisano 24 Września 2010 sprawdz nastawy w module wspomagania, ewentualnie zrob je jeszcze raz, procedura jest gdzies opisana na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #19 Napisano 24 Września 2010 Kolego zrób nastawy podstawowe czujnika skrętu a następnie przejedź się samochodem kręcąc kierownicą w prawo i w lewo, wspomaganie powinno powrócić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostrysg Zgłoś #20 Napisano 25 Września 2010 jamal czy mowisz o tym samym czujniku co robertkamyk ? chodzi o czujnik skretu? czy o kompletnie inne ustawienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach