Skocz do zawartości
Stochastic

Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.

Rekomendowane odpowiedzi

Ps. Gdzie na wahaczu oryginalnym jest rok jego produkcji?

 

Mój ma przebieg 390k, z czego 30k w Polsce. Wymiennie górny prawy tylny, górny lewy przód. siedzą jeszcze oryginały, stąd moje pytanie czy były już wymianie. Wymiana na GAP. Wymieniałem już końcówkę 25k temu na Gap i jestem zadowolony.

 

Powinien być wybity.Strzałka wskazująca rok prod.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

171 tyś km i jeszcz OK.

Cały przebieg na polskich drogach.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może z tymi Msport to taka sama historia jak z Lemfoorder z Allegro za 1000PLN. Jeden pisze że na Msport ma 80kkm, inny 20 i koniec (dziwny rozrzut). Kiedyś mi się obiło o uszy, że firma Msport (z Bawarii) już nie robi wahaczy do B5 od jakiegoś czasu, a u nas na Allegro dziwnym trafem ciągle są w sprzedaży (czyżby takie zapasy u nas???)

 

Ja mam przejechane 239000 ('98) i odezwały się górne prawe:wsciekly (tak sądzę bo na początku było skrzypienie jakieś 5 tyś). przy 230 tys sprowadzony, a na wydruku z serwisu stoi że przy 200 tyś wymienione wszystkie dolne.

Edytowane przez bartosz_80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem na Msport'y, wszystkie i przy okazji nowe amortyzatory Kayaba na przód. Jak będą klekotać to napewno napisze ich przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

196 tyś w oryginale i nic nie puka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem paska z przebiegiem 198 tyś z objawem lekkiego stukania w prawym kole kiedy się nim mocniej ruszało na podnośniku. W trakcie przeglądu u mechanika, wyszło, ze jedna śruba mocująca ukryta pod akumulatorem jest poluzowana. Po dokręceniu jest perfekt. Na 85% zawieszenie jest oryginalne i sprawuje się świetnie. Na razie nic nie wskazuje na problemy.

 

roger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

178 wahacze ok, ale amory mam na śmietnik;p dodam, że przebieg po PL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Miki392

ja mam 224 tyś na całym zawieszeniu od początku produkcji o dziwo nie było nic robione w zawieszeniu i się na to nie zapowiada pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 130 tys. wymieniłem prawy górny reszta OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 250 tys.km wymieniłem lewy górny przedni (oryginał LMO 2000r.) reszta ok. (Audi A6 2000r.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w fabrycznym zawieszeniu (lemforder) przy 270.000 poległy górne przednie wahacze (po lewej i prawej stronie); poprzedni właściciel wymienił prawy dolny tył na TRW (przy 120.000). Autko od 20.000 km jeździ po Polsce, co pewnie przyspieszyło zużycie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 200 tyś. i wszystko ok. w Polsce ok. 40 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Miałem przejechane 110tyś.,stukała końcówka drążka (pęknięta osłona gumowa,piach itp...wiadomo),przy cofaniu na skręconych kołach trzeszczały tuleje gumowe w dolnym wahaczu (banan).Postanowiłem wymienić komplet.Kupiłem od gościa z Warszawy -allegro... niby oryginał.(999zł) -Turecka tandeta.Po 12 tyś.górne 4 szt.lewa i prawa strona stuka...i chyba wrócę do poprzednich,górnych i myślę,że jeszcze wytrzymają tyle co nowe z allegro...pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Postanowiłem wymienić komplet.Kupiłem od gościa z Warszawy -allegro... niby oryginał.(999zł) -Turecka tandeta.Po 12 tyś.górne 4 szt.lewa i prawa strona stuka...i chyba wrócę do poprzednich,górnych i myślę,że jeszcze wytrzymają tyle co nowe z allegro...pozdrawiam wszystkich

 

Nie wiem jakie są ceny zestawu LMO w hurtowniach (moze ktos kto prowadzi sklep mi pomoze) ale skoro w detalu kosztuje cos okolo 1800 to za 999 niemozliwe jest zakupienie pelnowartosciowego produktu.

Czego Wy sie ludzie spodziewacie... po takiej cenie. Przeciez, ten z alledrogo jeszcze musi na tym zarobic - to za ile to kupuje? 700-800?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wymieniłem GORNE (jeden pukał na sworzniu, dwa miały lekko peknietą tuleje metalowo gumowa), wymieniłem na nowy komplet LEMA wszystkie 4 (były jeszcze z pierwszego montażu). Przebieg 215 000 w Polsce 50 000.

Edytowane przez Czarny0122
Dopisanie danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I przyszedł czas wymiany 240kkm.

Wymieniłem prawa gore (te co stukały) na Febi (od JarekC1978/Allegro) zobaczymy ja długo polatają. Podczas wymiany okazało się ze gumy na końcówkach kier. są popękane i wymieniłem na MOOG (Fota). Z auta wymontowałem oryginał LMF 98'.

 

Pozdro

 

P.s.

te dolne które poprzedni właściciel wymienił przy 200kkm to TRW a wiec już maja 40kkm

Edytowane przez bartosz_80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniałem zawieszenie i powiem tak: górne wahacze były od nowości, czyli rok produkcji 1997 :D Wytrzymały 13 lat i 260 tkm przebiegu. 170 tkm po niemieckich drogach i 90 tkm po polskich. O dolnych nie piszę, bo sam przez własną głupotę wymieniałem je wczesniej :)

Ale fakt faktem, ze z podziwu wyjść nie mogłem, jak zobaczyłem datę produkcji na górnych wahaczach. Oczywiście były to Lemfordery. Teraz kupiłem FEBI - ciekawe ile wytrzymają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sprowadziłem swego paszczura z holandi miał przebieg 176tkm , był na 17 calowych felgach i od razu zmieniłem prawe 2 górne wachacze firmy TRW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy 150tkm zacząłem wymieniac dolne wahacze pozniej gorne do momenty gdy nie dostałem szalu na to wymienianie i kupilem caly zestaw lemfordera i nie żałuje bo mam juz 210tkm i wszystko jest ok pewnie posmigam nimi jeszcze nastepne 60tkm mam taka nadzieje:) koszt z mega znizka w sklepie jak i rowniez u mechaniora to wszystko dało łącznie 1500zł:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 220 kkm (podobno) i mam wszystkie oryginalne wahacze z wybitym znakami VW/AUDI .wymieniałem końcówke drążka z jednej strony zrobiłem na niej 10 kkm i juz wywalona znowu:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności