Skocz do zawartości

ramon_chapter

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ramon_chapter

  • Urodziny 18.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nysa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Hmmmm, dzięki za odp. Jutro posprawdzam co i jak w sterownikach. Na weekend nie było mnie w domu. Ojciec drugi ecu chciał kupić za 80 zł ale tu raczej też będzie problem chyba z immo;p
  2. Mozesz powiedziec jakie kodowania sa prawidlowe?
  3. Witam. Chodzi o Passata B5 TDI AFN 110 km 96 r. Chciałem zmienić dawke startową, bo auto na zimnym ciężko paliło, mimo dobrego aku i dobrych świec. Dawki nie zmieniłem..a jedyne co się stało to to, ze auto wogóle nie chce odpalić.Kręci i nic więcej.Podczas kręcenia rozrusznikiem świeci kontrolka ABS..Wywaliło błąd 1044. Jakieś rady?:hmm
  4. Nie chce nikogo tutaj obrażać ale jak czytam co Wy robicie, zeby wyciągnąć alternator to normalnie śmiać mi się chce!!! 1. Żeby wyciągnąć alternator potrzeba ściągnąć pasek wielorowkowy (klucz 15 w łape i w lewo odchylamy napinacz) 2. Alternator trzymają 2 długie śruby(na klucz 13) 3. Śrube z prawej strony wyciągamy bez problemu. 4 Srube z lewej strony wysuwamy maksymalnie i wsadzamy łeb śruby w wycięcie ktore znajduje sie w wisko!!!Bierzemy małą breszke i delikatnie podwarzamy altka (u mnie ciasno siedział). Śruba wychodzi z alternatorem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O to sposób bez rzeźbiarstwa... ale myślenie co niektórych boli widze.
  5. Brzęczyk działa ale z oświetleniem jest coś nie tak:P ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- Z tego co patrzyłem to kabel idzie do drzwi, ale światełko drzwi działa...... tak więc jaki jest problem?
  6. Witam. 1. Mam problem z zamkiem od kierowcy i pasażera w sumie też: - nie mogę otworzyć auta od strony kierowcy kluczykiem - mogę zamknąć auto od strony kierowcy ale muszę najpierw przekręcić kluczykiem lekko w lewo i potem w prawo -otwieram od strony pasażera - jak zamkne auto od strony pasażera i spróbuje je później otworzyc to auto się samo zamyka;p 2. Mam neony oświetlające miejsce pod nogami (poprzedni właściciel je tam wsadził) poświeciły kilka dni pózniej znowu świeciły i już nie świecą.Dlaczego?
  7. 1100 km do zapalenia się rezerwy.głównie trasa 90 km w 2 strony(do pracy)
  8. U mnie to tylko remont był(teraz wiem co mam).Podczas jazdy silnik zaczął nagle wibrować(podczas dodawania gazu) jechał normalnie tlko to drzenie. Zgasiłem go i pózniej na zimym jak go odpaliłem to siwy dym i rzucało autem! Co sie okazało? - pęknięty tłok przez cały przekrój (po wyciągnięciu rękoma go rozpołowiłem) - drugi tłok miał juz lekkie peknięcie Co obejmowała naprawa? - wymiana tłoków (2 używane w dobrym stanie... chciałem nowe ale okazało sie, że dostępne są tylko w serwisie za 450 zł sztuka) - piersicienie - planowanie głowicy, uszczelki wszystkie,gniazda zaworowe,płyny filtry i nowe świece żarowe) Koszt: 1300 zł z robocizną Tłoki nie wiadomo dlaczego pękły. Mechanik sugerował lanie wtrysków ale po sprawdzeniu okazało się, że rozpylają tak jak fabryka nakazała! Wq mnie lepiej wywalic kase na remoncik jak na coś co nie wiesz jak bedzie chodzić i jak długo... bo to tylko może być podwójny wydatek:dupablada
  9. temat stary jak świat ale musze cos powiedzieć dla potomnych. 1.NIE TRZEBA ZDEJMOWAĆ PRZODU!!!!! 2.ODKRECASZ WENTYLATOR ALE GO NIE WYCIAGASZ BO PO CO??ZRZUCASZ GO I NIECH SOBIE LEZY!!JESTEM WLASNIE PO WYMIANIE.40 min i problem z głowy
  10. a co z olejem?nie wycieka jak sie wykreci ten przewód?czy trzeba olej spuszczać najpierw?bo zauwazyłem dzisiaj plame oleju pod autem i okazało sie , ze cieknie własnie z tego przewodu tzn z nakretki góra wycieka olej:wsciekly
  11. Witam. Wczoraj odebrałem samochód i jestem szczęśliwy:):)chodzi jak zegarek.Dymka wogóle nie puszcza!!:fajnyale nadal nie wiem co mogłoby byc przyczyna pękniecia tłoka;p Wtryski działaja tak jak fabryka nakazała;p
  12. Mi się wydaje, że jak puści chmurke czarnego dymu podczas ostrego przyspieszania ,ze to norma. Pytanie z innej beczki: Jaki jest powód pękniecia tłoków?I jaka jest cen tych tłoków?Myślałem, ze uszczelka mi poszła pod głowica albo sama głowica bo nagle zaczał kopcic na niebiesko(bardzo) ale po rozebraniu okazalo sie, ze 2 tłoki sa pękniete(jeden bardziej a drugi ma ryse już mała).
  13. Siema. Auto rozebrane i powiem wam , ze głowica jak i uszczeleczka jest w najlepszym porzadeczku. Powodem kopcenia i rzucania silnikiem okazały sie 2 pekniete tłoki:dolamam:dolamam:dolamam:dolamam. Mechanik wycenił to na 1600 zł: nowe 4 tłoki, pierścienie,wymiana oleju i filtrów, wymiana płynów, planowanie głowicy i wsyzstkie uszceleczki.Co o tym sądzicie?Jaki mogł byc powod tego????Mechanik mówił, ze najprawdopodobniej wtryski lały
  14. Nie było mnie w domu przez ostatni tydzień, dlatego dopiero dzisiaj dzwoniłem do mechanika (ponoć dobry) i dowiadywałem sie o koszty wymiany uszczelki.Sprawa ma sie tak: planowanie głwoicy, wymiana gniazd zaworowych, wszystkich uszczelek, wymiana płynu chłodzacego i robocizna to koszt 630 zł. Umówiłem sie na piatek. Dzwoniłem do innego mechaniora to za wymiane uszczelki zaspiewał 1000 zł:debil. Co o tym myslicie?
  15. Dodam ze odpaliłem auto i po rozgrzaniu puszczał lekki dymek i przestał drzec??ale jak odkreciłem korek wlewu oleju to dziwnie mocno dmuchało i dymiło:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności