Skocz do zawartości

bartosz_80

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartosz_80

  • Urodziny 30.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    B
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Szanowni Panowie, tego typu modyfikacje to ingerencja w zaprojektowany przez producenta (i objęty homologacją) system bezpieczeństwa biernego pojazdu w którego skład wchodzą także fotele!!!! Aż nie chcę myśleć jak to będzie wyglądało w przypadku kolizji (przypomnę: energia zderzenia e=mV^2/2 -prędkość do kwadratu!!!) a co dopiero po zderzeniu pow. 50km/h. Wszelkie modyfikacje punktów mocowania siedziska (usztywnienie, osłabienie) powoduje odmiennie inne i nieprzewidywalne zachowanie ramy tegoż siedziska!!! Poduszka boczna w tym siedzisku (B6) nie była weryfikowana pod kątem użycia w karoserii B5 - brak dowodu na jej prawidłowe działanie (rozerwanie, prawidłowe rozwinięcie itp.) Proszę administratora o usunięcie tego postu - opisane modyfikacje zagrażają życiu pasażerów takiego pojazdu.
  2. Witam, Mniut malina. Gdyby tak sie wszystkie połączenia gwintowe rozkręcały to klucze by mogły być z plastiku. Wykręcałem na gorącym (10min po zgaszeniu). Aż dziwne że palił przy -14 (troche hełtałem), żadna nie grzała!!!!!! Osobny temat to oryginalne/ nieoryginalne świece. Na tych co wkręciłem napisy są wzdłuż świecy (według opisu poprzedników to podróby). Zobaczymy jak będą grzały.
  3. ok. 1000 zalany po korek jakieś 65l do pierwszego pisku rezerwy
  4. Stawiam na któryś układ korbowy na sworzniu lub wale
  5. Weź sobie kolego stetoskop warsztatowy do ręki i najnormalniej w świecie osłuchaj silnik (te okolice z których podejrzewasz wydobywanie się dźwięku). U mnie podobnie stukał wtrysk (jeżeli dobrze rozpoznałem dźwięk)
  6. Witaj, no tak tylko te dwie, jakiś No name. Zastanawia mnie dlaczego nie ma jakichś markowych. Czyżby VW licencji nie sprzedało. Tak czy siak muszę coś z tym zrobić bo coraz bardzie tłucze. Pozdrawiam
  7. Witam, bez jaj, takim magikiem to nie jestem żeby w gumie tuleje przeciskać. Jasne że chodzi o całość tylko bez tego wspornika, to jakiś stop jest i swoje kosztuje (szacuje że połowę całości, metale teraz drogie). Do przednich wahaczy jest mnóstwo a do tyłu brak.
  8. Witam A sa dostępne same tuleje/wkłady (markowe) i gdzie je można kupić? Przecież to można przebić na prasie i powinno wyjść o połowę taniej (zamiast 400PLN za tył). Znalazłem jakieś TOP_GUM po 70PLN albo inne No name, ale co to takiego hmm... Będą pasować od A4/B5? Pozdrawiam
  9. Witam, odgrzeje trochę temat. U mnie było podobnie i padło na wtrysk, a że impreza trochę kosztuje i stuki są słabo słyszalne i się nie nasilają to jeżdżę tak nadal (delektując się ich brzmieniem na światłach ). Wpadłem na to gdy osłuchiwałem silnik stetoskopem. Zaniepokoił mnie inny dźwięk od pozostałych. (może to banalne urządzenie przez wielu wyśmiewane ale bardzo dużo powie o każdym silniku nawet tym najnowocześniejszym) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=988519#post988519 Pozdrawiam
  10. Dzieki ormowiec za podpowiedź. Potwierdziło się stuka trzeci wtrysk, sterujący :rozpacz. Więc się wybrałem do pompiarza i powiedział tak: "Nie sprawdzę jego na przyrządzie bo mam tylko do normalnych a mój jest dwustopniowy (szacun za grę fer, inny by wziął skasował za diagnozę i powiedział ze do d...). Stukanie jest niewielkie wiec może spróbuj dolać trochę mixolu do paliwa i jest jeszcze szansa że się ułoży i się go uratuje (w końcu i tak stuka). Mogę wymienić końcówkę na nową ale one są Made in Italia lub Turkey i pochodzą krócej niż ten twój stukający oryginał. Jeżeli mixol nie pomoże to szukaj używanego z pewnego źródła i zmienimy:hmm." co wy na to? chyba jutro zacznę kurację mixolem, zaszkodzić nie zaszkodzi a może kto wie .... (odpukać w niemalowane.....:kciuczki) Ile tego wlać na zbiornik??? Pozdrawiam
  11. Witam I wiadomo już co z tym stukaniem u kolegów?? U mnie coś zaczęło stukać. Na początku myślałem ze to któryś popychacz, ale dzisiaj osłuchałem silnik stetoskopem i wyszło mi że stuka 3. wtrysk (sterujący ) Pozdrawiam
  12. bartosz_80

    spaliny w kabinie

    Witam, W zasadzie to ciężko powiedzieć czy to ta część (po oznaczeniach to jakby za małe 12x1x11). Kupiłem w serwisie zaślepkę fi30 i tez za mała. na razie zakleiłem, ale nie wiem jak długo wytrzyma Dzieki J@ceq
  13. bartosz_80

    zapach spalin

    Dzieki cooler jednak fizyki nie oszukasz http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=938980#post938980
  14. bartosz_80

    spaliny w kabinie

    Teraz to się każdy może mądrzyć. A tu ani nieszczelny kolektor czy odma, ani nieszczelny układ wydechowy, tylko tak po prostu głupia dziura w karoserii z której wypadła zatyczka. Najbardziej mnie przekonała teoria z prawem Bernoulliego coolera: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=149612#post149612 Wiedząc że fizyki się nie da oszukać, idąc tym tropem znalazłem ten nieszczęsny otwór w karoserii.
  15. Witam, Fachowiec od pomp który mi uszczelniał powiedział, że mam szczęście (w nieszczęściu) bo tylko te uszczelnienia w nastawniku można wymienić bez demontażu pompy. za wymianę uszczelek pod nastawnikiem i deklem wraz z regulacja dawki dałem 250PLN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności