erjot1973 Zgłoś #21 Napisano 29 Stycznia 2010 Muszę wymienić sterownik silnika. Ma nr 038906019CE. Szukam ale nigdzie nie ma. Są z końcówką CD i z opisów wynika, że do takiego właśnie silnika jak mój. Może ktoś wie co znaczą te litery na końcu numeru i czy można podpiąć 038906019CD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 29 Stycznia 2010 Muszę wymienić sterownik silnika. Ma nr 038906019CE.Szukam ale nigdzie nie ma. Są z końcówką CD i z opisów wynika, że do takiego właśnie silnika jak mój. Może ktoś wie co znaczą te litery na końcu numeru i czy można podpiąć 038906019CD. 038906019wg etki oba są do silnika wysokoprężnego a koszt to 1144,32 jednego i drugiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erjot1973 Zgłoś #23 Napisano 29 Stycznia 2010 wg etki oba są do silnika wysokoprężnego a koszt to 1144,32 jednego i drugiego wg etki oba są do silnika wysokoprężnego a koszt to 1144,32 jednego i drugiego Chciałem założyć używany z końcówką CD - koszt około 200 zł. Myślisz, że bez problemu można go podpinać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 29 Stycznia 2010 tu masz nr sterownika jaki powinien mieć twój silnik http://img707.imageshack.us/img707/3950/sterownik.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erjot1973 Zgłoś #25 Napisano 29 Stycznia 2010 To wiele wyjaśnia. Mam esp i muszę w takim razie dalej szukać tego z końcówką CE. W ostateczności kupię nowy bo jak piszesz jest to 1144 zł, a fachowcy chcą ten mój uszkodzony naprawić za 800 zł. Jakby ktoś z czytających miał do sprzedania używany 038906019CE to proszę o wiadomość. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szykulasty Zgłoś #26 Napisano 29 Stycznia 2010 Dojrzewacie koledzy.Do serwisu.Gratuluję. ---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:46 ---------- Nie zapominajcie się targować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bertoldo Zgłoś #27 Napisano 23 Marca 2010 Panowie pomocy. Poleciał mi sterownik silnika w moim Pasku B6 ( 2.0 TDI 16V 140 KM ; oznaczenie silnika BKP ) nie wiem co robić. Może ktoś zna jakiegoś fachowca z okolic Szczecina który mógłby mi pomóc( przełożyć sterownik i zaadoptować go do reszty ) Auto pali ale wywala Ciągle błedy. Nie jeżdze bo nie chce załatwić silnika. Pozdrawiam serdecznie. Z góry dziękuję za pomoc Autko naprawione. Wisiało nade mną widmo dużych kosztów ale udało się. Serwis w którym robiłem samochód nie dość że szybko zrobił to jeszcze niskim kosztem. Samochód odzyskał siły a ja uśmiech na twarzy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #28 Napisano 30 Grudnia 2010 witam a ja mam problem tego typu iż wyskakuje błąd sterowania silnikiem jak można go naprawić bo nie da się zresetować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JANUARY111 Zgłoś #29 Napisano 31 Grudnia 2010 A jaki blad ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czuj Zgłoś #30 Napisano 2 Stycznia 2011 pisało tak bład sterowanika komputera czy pomoze mi ktos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #31 Napisano 22 Stycznia 2011 z kad wziasc te kody i piny mogl by ktos to opisac "po polsku " Jakie kody i jakie piny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadio Zgłoś #32 Napisano 9 Lutego 2011 Koledzy zakupiłem nowy (używany) sterownik silnika do golfa IV 1.9TDI ASV i teraz jak go dopasować do immo? Pin immo ze starego ECU odczytałem Vag-Tacho, ale jak odczytać pin z "nowego" sterownika, żeby móc się zalogować? Bardzo proszę o pomoc pozdrawiam, arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #33 Napisano 9 Lutego 2011 Koledzy zakupiłem nowy (używany) sterownik silnika do golfa IV 1.9TDI ASV i teraz jak go dopasować do immo? Pin immo ze starego ECU odczytałem Vag-Tacho, ale jak odczytać pin z "nowego" sterownika, żeby móc się zalogować? Bardzo proszę o pomoc pozdrawiam, arek skoro ze starego odczytałeś to w nowym zrób to samo z SAVEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #34 Napisano 9 Lutego 2011 skoro ze starego odczytałeś to w nowym zrób to samo z SAVEm Co ty piszesz on mowi ze odczytal ze starego,ale on odczytywal za pomoca vag tacho czyli z licznika,a nie ze sterownika silnika. Kolego ja ci radze podjechac do dobrego elektronika i zabierz ze soba dwa kompy i on ci z pewnoscia przelozy wsady bez kombinowania z immo tylko bedziesz mial plug & play Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #35 Napisano 10 Lutego 2011 Kolego Omni81 mówisz że nie trzeba się bawić z immo?? będzie plug&play? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #36 Napisano 10 Lutego 2011 (edytowane) Kolego Omni81 mówisz że nie trzeba się bawić z immo?? będzie plug&play? napisz w tej sprawie do kolegi riccardoa on ci wyjaśni co i jak zrobić Edytowane 10 Lutego 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #37 Napisano 10 Lutego 2011 mówisz że nie trzeba się bawić z immo?? będzie plug&play? Tak bedzie po wymianie wsadow z kompa do kompa tak samo jak to sie robi w licznikach odczyt-zapis i wystarczy wczytac do nowego lub tez uzywamego sterownika o tych samych danych !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #38 Napisano 10 Lutego 2011 Dobra, właśnie kupiłem urzywany sterownik o tych samych numerach 028906021GL ( nie mam do niego żednego keya)i juro zacznę wymianę tylko jakiś tutorial musze znaleźć z wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadio Zgłoś #39 Napisano 10 Lutego 2011 Dzięki koledzy za ekspresową odpowiedź. Czyli jednak trzeba mieć programator...ehh. No cóż, trzeba w końcu też dać innym zarobić... jeszcze raz dziękuję. ---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 15:55 ---------- Jeszcze jedno pytanko bym miał. Skoro do zalogowania się do 'nowego' sterownika potrzebujemy jego pin, to tak się zastanawiam do czego jest potrzebny ten popularny login 12233? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 10 Lutego 2011 Dzięki koledzy za ekspresową odpowiedź.Czyli jednak trzeba mieć programator...ehh. No cóż, trzeba w końcu też dać innym zarobić... jeszcze raz dziękuję. ---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 15:55 ---------- Jeszcze jedno pytanko bym miał. Skoro do zalogowania się do 'nowego' sterownika potrzebujemy jego pin, to tak się zastanawiam do czego jest potrzebny ten popularny login 12233? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21394&highlight=pin+immo do tego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=583&highlight=pin+immo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74808&highlight=pin+immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach