arkadio
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O arkadio
- Urodziny 18.07.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Oborniki Wlkp.
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik AFN zawór N75 i N18 brak mocy błąd 00575
arkadio odpowiedział soften → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
EGR pracuje tak jak powinien - zresztą na próbę też go na chwile zaślepiłem. Przepływki, które podmienaiałem były 100% sprawne gdyż wyciągałem je z jeżdżących afn-ów. Jedna była idento jak moja bosch, a druga była mercedesa i też nici.... Kolego ziaaiz mówisz, że wina może leżeć po stronie nastawnika? -
Silnik AFN zawór N75 i N18 brak mocy błąd 00575
arkadio odpowiedział soften → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Aby nie zakładać kolejnego wątku dotyczącego braku mocy w tym modelu to opiszę swój problem tutaj. Otóż przy moim passku afn problem polega na tym, że przy wysokich obrotach 3000-4000 auto zachowuje się jakby mu ecu paliwo odcinalo, po chwili znów ciągnie..Do prędkości 150km/h baaardzo długo musi sie rozpędzać. Błędów brak. Kierownice po czyszczeniu. Wężyki podciśnieniowe i elektrozawory sprawdzone-zresztą logi dynamiczne 03 i 11 zrobione i wszystko w normie poza właśnie w 3 grupie odczyt przepływu masy powietrza. Otóż przy pełnym obciażeniu wartość wymagana 850mg a rzeczywista zaledwie 650mg. Przepływka podmieniona z dwóch innych afn-ów, u których wszystko jest ok. Gdzie zatem jeszcze szukać przyczyny tego zamulacza..? pozdrawiam. -
Witam. Aby nie zakładać kolejnego wątku dotyczącego braku mocy w tym modelu to opiszę swój problem tutaj. Otóż przy moim passku afn problem polega na tym, że przy wysokich obrotach 3000-4000 auto zachowuje się jakby mu ecu paliwo odcinalo, po chwili znów ciągnie..Do prędkości 150km/h baaardzo długo musi sie rozpędzać. Błędów brak. Kierownice po czyszczeniu. Wężyki podciśnieniowe i elektrozawory sprawdzone-zresztą logi dynamiczne 03 i 11 zrobione i wszystko w normie poza właśnie w 3 grupie odczyt przepływu masy powietrza. Otóż przy pełnym obciażeniu wartość wymagana 850mg a rzeczywista zaledwie 650mg. Przepływka podmieniona z dwóch innych afn-ów, u których wszystko jest ok. Gdzie zatem jeszcze szukać przyczyny tego zamulacza..? pozdrawiam. Sorki, nie zauważyłem, że temat dotyczy B4.
-
Witam. Podczas diagnozy abs następuje brak komunikacji. Otóż sprawdzałem to już na kilku passkach i za każdym razem tak samo. Diagnozę wykonuję Launchem x431 i prawdopodobnie coś w nim się zgnoiło.. Na postoju elegancko łączy się ze sterownikiem, można wykonać wszystkie "operacje". Ale podczas jazdy kiedy chcę chociażby w 1 grupie podejrzeć prędkości z poszczególnych kół, po przekroczeniu +- 30km/h wywala ze sterownika i w czasie jazdy już się nie mogę skomunikować. Zatrzymam auto i znów ok.. Dodam, że ABS jest ok. Co może być tego przyczyną? Pomożecie??
-
2.3 V5 Wymiana skrzyni automat -> czy potrzebna adaptacja?
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki za odpowiedź. Dziś może koleś podjedzie to zobaczymy co tam siedzi.. -
"Korbowód wyszedł mu bokiem" 1.9TDI 110PS
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Charakterek ten filmik dokładnie przedstawia taką sytuację -
"Korbowód wyszedł mu bokiem" 1.9TDI 110PS
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Hmm... Generalnie to mój staruszek się tym wszystkim zajmuje i mam zatem kilka nowych info. Otóż gościu (ten który kupił) twierdzi, że poprzedni silnik tak samo im uszkodziło. I to jednoznacznie wskazuje że nastąpił tzw. samozapłon. Wmontowali ten blok ode mnie a prawdopodobnie (tak przypuszczamy) ta turbina co mieli była uszkodzona, zassała olej, nastąpił samozapłon i dostał tak kosmicznie wysokie obroty, że gdzieś się to musiało udzielić....i w ten sposób geniusze załatwili dwa słupki...Taka jest nasza teoria. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje to pisać.. -
"Korbowód wyszedł mu bokiem" 1.9TDI 110PS
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
nie no..to akurat jestem pewny.. -
Witam. Jakiś czas temu sprzedałem blok (jest to golf 4 tdi 110KM) komuś na alledrogo i po tygodniu gościu dzwoni, że silnik eksplodował i że to niby moja wina. Ok, przywiózł mi go, pieniążki mu oddałem, ale tak z ciekawości chciałbym poznać opinie innych mechaników..bo dal mnie ten koleś powinien bawić się klockami lego, a nie naprawiać samochody. Wstawiam fotki abyście mogli ocenić, podać wasze przypuszczenia dlaczego stało się tak a nie inaczej.. Dodam, że na tłokach pojawił się olej. Czekam na odpowiedzi. pozdrawiam
-
Passat B6 - halogeny- oszukanie kompa
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Dzięki. Spróbuję tak zrobić. Tylko kurcze Launchem nie da się jednego bajtu zmienić, tylko muszę we wszystkie ingerować. Np. zmieniam wartość w bajcie 00, wciskam OK i automatycznie przechodzi do bajtu 01 i tak dalej aż do ostatniego bajtu. Mam nadzieję, że nic nie namieszam.. -
Passat B6 - halogeny- oszukanie kompa
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
no zdecydowanie;))) dzięki. Teraz fajnie by było jeśli ktoś by mi cosik podpowiedział -
Passat B6 - halogeny- oszukanie kompa
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
kurcze wiem...spróbuj teraz -
Passat B6 - halogeny- oszukanie kompa
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam. Sorki, że tak późno... Z Launch'a mam tylko taki wydruk. passat 3C vag.rar -
Passat B6 - halogeny- oszukanie kompa
arkadio odpowiedział arkadio → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam ponownie. Hmm...próbowałem Launchem wykodować te halogeny tak jak ormowiec pisał w 09 bloku, ale się nie udało. Nie mam vag'a, tam jest to dość czytelnie wyszczególnione w LCode i wystarczy chyba tę opcję odznaczyć, a właśnie w Launchu nie bardzo czaję...Ktoś podpowie?