Skocz do zawartości

arkadio

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arkadio

  • Urodziny 18.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oborniki Wlkp.

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. EGR pracuje tak jak powinien - zresztą na próbę też go na chwile zaślepiłem. Przepływki, które podmienaiałem były 100% sprawne gdyż wyciągałem je z jeżdżących afn-ów. Jedna była idento jak moja bosch, a druga była mercedesa i też nici.... Kolego ziaaiz mówisz, że wina może leżeć po stronie nastawnika?
  2. Witam. Aby nie zakładać kolejnego wątku dotyczącego braku mocy w tym modelu to opiszę swój problem tutaj. Otóż przy moim passku afn problem polega na tym, że przy wysokich obrotach 3000-4000 auto zachowuje się jakby mu ecu paliwo odcinalo, po chwili znów ciągnie..Do prędkości 150km/h baaardzo długo musi sie rozpędzać. Błędów brak. Kierownice po czyszczeniu. Wężyki podciśnieniowe i elektrozawory sprawdzone-zresztą logi dynamiczne 03 i 11 zrobione i wszystko w normie poza właśnie w 3 grupie odczyt przepływu masy powietrza. Otóż przy pełnym obciażeniu wartość wymagana 850mg a rzeczywista zaledwie 650mg. Przepływka podmieniona z dwóch innych afn-ów, u których wszystko jest ok. Gdzie zatem jeszcze szukać przyczyny tego zamulacza..? pozdrawiam.
  3. Witam. Aby nie zakładać kolejnego wątku dotyczącego braku mocy w tym modelu to opiszę swój problem tutaj. Otóż przy moim passku afn problem polega na tym, że przy wysokich obrotach 3000-4000 auto zachowuje się jakby mu ecu paliwo odcinalo, po chwili znów ciągnie..Do prędkości 150km/h baaardzo długo musi sie rozpędzać. Błędów brak. Kierownice po czyszczeniu. Wężyki podciśnieniowe i elektrozawory sprawdzone-zresztą logi dynamiczne 03 i 11 zrobione i wszystko w normie poza właśnie w 3 grupie odczyt przepływu masy powietrza. Otóż przy pełnym obciażeniu wartość wymagana 850mg a rzeczywista zaledwie 650mg. Przepływka podmieniona z dwóch innych afn-ów, u których wszystko jest ok. Gdzie zatem jeszcze szukać przyczyny tego zamulacza..? pozdrawiam. Sorki, nie zauważyłem, że temat dotyczy B4.
  4. Witam. Podczas diagnozy abs następuje brak komunikacji. Otóż sprawdzałem to już na kilku passkach i za każdym razem tak samo. Diagnozę wykonuję Launchem x431 i prawdopodobnie coś w nim się zgnoiło.. Na postoju elegancko łączy się ze sterownikiem, można wykonać wszystkie "operacje". Ale podczas jazdy kiedy chcę chociażby w 1 grupie podejrzeć prędkości z poszczególnych kół, po przekroczeniu +- 30km/h wywala ze sterownika i w czasie jazdy już się nie mogę skomunikować. Zatrzymam auto i znów ok.. Dodam, że ABS jest ok. Co może być tego przyczyną? Pomożecie??
  5. Dzięki za odpowiedź. Dziś może koleś podjedzie to zobaczymy co tam siedzi..
  6. Witam. Panowie, czy po wymianie skrzyni automatycznej (nie wiem dokładnie jakiej) w golfie IV 2.3 V5 jest potrzebna jej adaptacja? Gdyż właśnie znajomy wymienił ową skrzynię i twierdzi, że teraz auto jest słabe, nie rozpędza się...
  7. Charakterek ten filmik dokładnie przedstawia taką sytuację
  8. Hmm... Generalnie to mój staruszek się tym wszystkim zajmuje i mam zatem kilka nowych info. Otóż gościu (ten który kupił) twierdzi, że poprzedni silnik tak samo im uszkodziło. I to jednoznacznie wskazuje że nastąpił tzw. samozapłon. Wmontowali ten blok ode mnie a prawdopodobnie (tak przypuszczamy) ta turbina co mieli była uszkodzona, zassała olej, nastąpił samozapłon i dostał tak kosmicznie wysokie obroty, że gdzieś się to musiało udzielić....i w ten sposób geniusze załatwili dwa słupki...Taka jest nasza teoria. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje to pisać..
  9. Witam. Jakiś czas temu sprzedałem blok (jest to golf 4 tdi 110KM) komuś na alledrogo i po tygodniu gościu dzwoni, że silnik eksplodował i że to niby moja wina. Ok, przywiózł mi go, pieniążki mu oddałem, ale tak z ciekawości chciałbym poznać opinie innych mechaników..bo dal mnie ten koleś powinien bawić się klockami lego, a nie naprawiać samochody. Wstawiam fotki abyście mogli ocenić, podać wasze przypuszczenia dlaczego stało się tak a nie inaczej.. Dodam, że na tłokach pojawił się olej. Czekam na odpowiedzi. pozdrawiam
  10. Dzięki. Spróbuję tak zrobić. Tylko kurcze Launchem nie da się jednego bajtu zmienić, tylko muszę we wszystkie ingerować. Np. zmieniam wartość w bajcie 00, wciskam OK i automatycznie przechodzi do bajtu 01 i tak dalej aż do ostatniego bajtu. Mam nadzieję, że nic nie namieszam..
  11. no zdecydowanie;))) dzięki. Teraz fajnie by było jeśli ktoś by mi cosik podpowiedział
  12. Witam. Sorki, że tak późno... Z Launch'a mam tylko taki wydruk. passat 3C vag.rar
  13. Witam ponownie. Hmm...próbowałem Launchem wykodować te halogeny tak jak ormowiec pisał w 09 bloku, ale się nie udało. Nie mam vag'a, tam jest to dość czytelnie wyszczególnione w LCode i wystarczy chyba tę opcję odznaczyć, a właśnie w Launchu nie bardzo czaję...Ktoś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności