arkadio Zgłoś #41 Napisano 10 Lutego 2011 Ok. już co nieco wiem. Teraz kolej na mojego poczciwego AFN'a. Koledzy podpowiedzcie mi proszę co jest nie tak. Otóż mam zamiar dodać sobie nowy kluczyk (jeszcze go nie kupiłem ale plany są..) no i zczytałem sobie już pin z licznika - 2543. I teraz dla ciekawości chciałem się tym pinem zalogować do ECU ale niestety Login nieprawidłowy. I moje pytanie: czy jeśli nic nie było nowego montowane (sterownik silnika) i wszystko jest ok (sterownik dopasowany do immo) to będzie taki błąd wywalał czy po prostu ten pin jest zły? Pytam, bo kurcze kupię kluczyk, a się okaże, że posiadam zły pin.. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #42 Napisano 10 Lutego 2011 Jak do ECU? Masz się zalogować do licznika, poprzedzając login zerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadio Zgłoś #43 Napisano 11 Lutego 2011 No ok, ale do ECU też on powinien pasować prawda? Czy mylę pojęcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #44 Napisano 11 Lutego 2011 Nie powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadio Zgłoś #45 Napisano 11 Lutego 2011 Dlaczego nie? Przecież pin immo jest podobno taki sam w liczniku jak i w sterowniku silnika. Jeśli gadam głupoty to proszę mnie poprawić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domimik Zgłoś #46 Napisano 1 Lutego 2012 Mam pytanie czy jeśli zmieniam silnik w passacie b5 1,6 na silnik od golfa 1,6 oczywiście przekładam mocowanie pokrywę zaworów miskę kolektory itd. to czy muszę też zmienić sterownik silnika czy może zostać mój który był w pasacie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #47 Napisano 1 Lutego 2012 ster silnika jest przypisany do konkretnego silnika tzn. oznaczenia literowego można powiedzieć i wyposażenia auta, jeżeli zmieniasz tylko część silnika i będzie funkcjonował jak stary to może pozostać serownik bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #48 Napisano 7 Lutego 2012 problem immo można szybko rozwiązac Immo Adaptacja Kanał 00 Wartość 0 Test Save Gotowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirko1 Zgłoś #49 Napisano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Wiec i ja poprosze o porade. W moim Passacie 2004 padl ECU.Brak jest jakiejkolwiek komunikacji,wiec nie wyciagne pinu. Zamowilem oczywiscie uzywke. Jak bedzie z tym Immo? Czy to o czym pisze kolega arsen w poscie wyzej zadziala? Edytowane 24 Czerwca 2012 przez mirko1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #50 Napisano 27 Czerwca 2012 czytam ten wątek i dalej nie zauważyłem odpowiedzi na pytanie jak zczytać pin z ECU który zakupiłem i chce włożyć do autka. Podpowie ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirko1 Zgłoś #51 Napisano 6 Lipca 2012 (edytowane) Wiec przerobilem problem z sukcesem! Posiadam Immo3 i robie tak: 1.Trzeba miec kod pin swojego sterownika silnika i kod tego "nowego" uzywanego. 2.Zamontowac sterownik.Dioda Immo bedzie migac.Wybrac w Vag-Comie [01-silnik]-[11-login]-->wpisac kod pin "nowego"uzywanego sterownika-->OK. 3.Wybrac [10-adaptacja]-->kanal 50 -->wpisac kod pin starego sterownika silnika-[OK][test][zapisz]. 4.Wylaczamy zaplon i wlaczamy po ok. 30 sekundach,lecz jeszcze nie uruchamiamy silnika. 5.Silnik uruchamiamy po ok.2 minutach. No dobra,gdzie znajde piny i czym? Ja uzylem Vag+K+Can+Comander Interface. Pin starego ECU wydobylem z licznika,bo ECU trafil szlag i z niego juz nic wydobyc sie nie dalo. Pin z nowego"uzywanego"ECU poprostu wydobylem ze sterownika. Piny sa 4 cyfrowe i nalezy dodac 0-zero przed pinami,by piny byly 5 cyfrowe. Ach,bo zapomnialem dodac. Punkty 1-5 nie sa miom dzielem,znalazlem gdzies na necie i dziekuje autorowi! Edytowane 6 Lipca 2012 przez mirko1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #52 Napisano 12 Lipca 2012 No dobra,gdzie znajde piny i czym? Ja uzylem Vag+K+Can+Comander Interface. Pin starego ECU wydobylem z licznika,bo ECU trafil szlag i z niego juz nic wydobyc sie nie dalo. Pin z nowego"uzywanego"ECU poprostu wydobylem ze sterownika. Idalej prostej odpowiedzi jak wydobyłeś PIN z "nowego" sterownika? - metoda na stole ? - czy podpiołeś w miejsce starego i zczytywanie VAG+K+Can?..... Moje pytanie jest następujące, czy w przypadku wymiany sterownika silnika w FL , zadziała metoda plug&play jak przy wymianie licznika... odczyt stary, wkąłdamy nowy+zapis soft do niego z starego + adaptacja i kodowanie.... ---------- Dodano o 22:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:29 ---------- ok., mam taki 038906019 EA, COD 00001, 1,9I R4 EDC G 000AG 1263 WSC0511, czy myszę znaleźdz o takich samych oznaczenich czy coś z tego może się różnić. wiem na swoim przykładzie że jak wymieniałem sterownik skrzyni biegów i w nowym sterownku o tym samym nr. końcówka była inna to niedało sie go skodować. czekam na info.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirko1 Zgłoś #53 Napisano 12 Lipca 2012 (edytowane) No dobra,gdzie znajde piny i czym?Ja uzylem Vag+K+Can+Comander Interface. Pin starego ECU wydobylem z licznika,bo ECU trafil szlag i z niego juz nic wydobyc sie nie dalo. Pin z nowego"uzywanego"ECU poprostu wydobylem ze sterownika. Idalej prostej odpowiedzi jak wydobyłeś PIN z "nowego" sterownika? - metoda na stole ? - czy podpiołeś w miejsce starego i zczytywanie VAG+K+Can?..... Moje pytanie jest następujące, czy w przypadku wymiany sterownika silnika w FL , zadziała metoda plug&play jak przy wymianie licznika... odczyt stary, wkąłdamy nowy+zapis soft do niego z starego + adaptacja i kodowanie.... ---------- Dodano o 22:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:29 ---------- ok., mam taki 038906019 EA, COD 00001, 1,9I R4 EDC G 000AG 1263 WSC0511, czy myszę znaleźdz o takich samych oznaczenich czy coś z tego może się różnić. wiem na swoim przykładzie że jak wymieniałem sterownik skrzyni biegów i w nowym sterownku o tym samym nr. końcówka była inna to niedało sie go skodować. czekam na info.... Tak,podpialem nowy i wydobylem z niego pin.Potem VCDSem wykasowalem dwokrotnie bledy i przeprowadzilem adaptacje bez wylaczania zaplonu,by bledy znowu sie nie narodzily.ECU wymienilem na identyczny jak ten poprzedni. Pasek po lifcie z 2004 i immo3. Zczytaj comanderem eeprom i pojawi sie czterocyfrowy pin po prawej stronie.Przed pinem dodaj zero juz w adaptacji i tak samo z pinem z licznika. A jesli comanderem wylaczysz immo,to silnik chodzi? Jesli nie,to sterownik nie pasuje-tak mysle. Edytowane 13 Lipca 2012 przez mirko1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #54 Napisano 13 Lipca 2012 ok, wpierw muszę sprawdzić który kupić by dało się skowować..., bo niby nr, ten sam a inna końcówka i lipa...... chya że jest ktos tu kto może to zweryfikować, który podejdzie...wg, Etki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AWT1.8t Zgłoś #55 Napisano 2 Czerwca 2013 Witam. Mam pytanie czy z racji tego że awt i awm to podobno bliźniacze silnika różniące się jedynie softem (wiadomo awt=150km, awm 170km) czy można by było przełożyć sterownik silnika z awm do awt i tym samym powiększyć moc o 20 koników? Czy to jest w ogóle możliwe? Czy zadziała to na zasadzie plug&play czy to grubsza sprawa i wymaga jakiś adaptacji czy coś? To byłba by dość tania odmiana tuningu bo serownik od awm to koszt koło 250zł. Proszę o odpowiedź i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #56 Napisano 3 Czerwca 2013 czy można by było przełożyć sterownik silnika z awm do awt i tym samym powiększyć moc o 20 koników? Teoretycznie tak, a w praktyce różnie może być serownik od awm to koszt koło 250zł. Hmm... Ciekawe... Pokaż gdzie bo za tą kasę to sam bym kupił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #57 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Też o tym myslałem.Wypadało by zaryzykować kupić i zaprogramować pod immo i by sie okazalo jak i co.Silniki awm W paskach po 2000 roku miały oznaczenia sterownika 4B0 906 018 DP,DQ,DL MEXICO,w wersji 4 motion CN,DD. W tym że DQ to tiptronic. Edytowane 3 Czerwca 2013 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AWT1.8t Zgłoś #58 Napisano 4 Czerwca 2013 czyli jesli mam manual i przedni napęd to jakiego szukać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #59 Napisano 5 Czerwca 2013 To by było trochę za proste jak by sie tylko zmieniło sterownik na taki z awm.Wypadało by zajrzeć do etki może tam sa lepiej opisane rodzaje sterowników . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #60 Napisano 7 Lutego 2014 Witam. Ja mam takie pytanie. Mam passata z 2000r czyli immi 2. Przelozylem silnik z 2001r czyli sterownik silnika ma immo 3 taak? Mozna zrobic adaptacje dla takiego moda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach