Skocz do zawartości
Nol

Elastyczny łącznik rury wydechowej...

Rekomendowane odpowiedzi

Po roku czasu od wymienionego złącza elastycznego znowu w kabinie nastało buczenie i rezonans. Ja już się poddaję chcę kupić cały zestaw. Czy może ktoś brał katalizator wraz z złączem z tej firmy?

http://www.jmj.com.pl/?lang=pl&page=oferta&subpage=1&dzial=katalizatory&submenu=montazowe#view

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też się nad tym zastanawiałem :)

W poniedziałek jade "to" wymienić. U mnie jest trochu z tym dziwnie bo wystarczy, że jest mniej niż 7stopni i "to" przestaje o sobie znać :D hehe

mam nadzieje, że po poniedziałku zapomne o tym w ogóle:)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mialem podobny problem, w koncu kupilem strumienice u tego goscia LINK łacznik jak i cała reszta pasuje idealnie wykonanie wydaje sie naprawde solidne. Ogolnie polecam. Stary kat. sprzedalem na alledrogo za 100 zuszkodzonym lacznikiem weic czesc kosztow sie zwrocila.

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tez mialem podobny problem, w koncu kupilem strumienice u tego goscia LINK łacznik jak i cała reszta pasuje idealnie wykonanie wydaje sie naprawde solidne. Ogolnie polecam. Stary kat. sprzedalem na alledrogo za 100 zuszkodzonym lacznikiem weic czesc kosztow sie zwrocila.

 

pozdr.

I jaki rezultat tej wymiany, wszystko ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pozbyłem się problemu po wymianie wszystkiego na raz, tj.:

1. poduszki pod silnikiem (obie)

2. poduszki pod skrzynią biegów

3. dospawany drugi łącznik elastyczny, który został zamocowany do skrzyni biegów (na wzór nowszych silników - ja mam AFN). Hha opisywał to rozwiązanie w tym wątku.

4. oryginalny łącznik elastyczny wymieniłem parę miesięcy wcześniej.

 

Mam problem z głowy, ale koszt był duży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O, i super, a jak możesz to podaj orientacyjne ceny za poszczególne klamoty oraz producentów? Poduchy z ASO? Możesz podać wymiary łączników jakie zastosowałeś? Tej poduchy (odbojnika) z przodu nie wymieniałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dokładnego kosztorysu, ale można bezpiecznie założyć, że zamknął się poniżej 800 zł z robocizną (robiłem sporo innych rzeczy przy okazji, więc nie mam dokładnego zestawienia). Zresztą możesz sobie to obliczyć na podstawie części do mojego silnika (brałem Lemfordera):

 

1. poduszka silnika lewa 8D0 199 379 J, LMI17701

2. poduszka silnika prawa 8D0 199 382 M, LMI21737

3. poduszka skrzyni lewa 8D0 399 151 H, LMI17702

4. poduszka skrzyni prawa 8D0 399 151 J, LMI21114

5. drugi łącznik elastyczny chyba 230mm, w każdym razie nie mniej niż 200mm zamocowany na prostym odcinku rury wydechowej, już po zejściu do tunelu w podwoziu.

6. dorobione zamocowanie do skrzyni biegów

 

Fotki nie mogę przedstawić, bo w najbliższym czasie na podnośnik się nie wybieram, może na wiosnę.

 

P.S.

Jak ktoś ma dostęp do ETKI, a ma kłopoty z wydechem silnika AFN, to polecam spojrzeć na nowsze rozwiązania w Octaviach i Passatach z silnikami 1.9TDI - można tam sobie obejrzeć gdzie jest zastosowany ten łącznik i czy jest mocowanie do skrzyni biegów, czy nie. Na tej podstawie można zrobić rzeźbę, ale ogólnie rzecz biorąc śmiało stwierdzam, że hha miał rację.

Edytowane przez Nol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze takie pytanie, czy jak dopychałeś wydech w stronę silnika do burczenie i wibracje ustawały? Katalizator rozumiem zostawiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katalizator miałem sprawny, więc został, a jakiekolwiek ustabilizowanie wydechu (np popchnięcie w stronę silnika) w moim wypadku pomagało i rezonans ustawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki oto problem zakupiłem paska 1.9 AVF 4x4 2003 r. i powoli wychodzą jego grzeszki samochód mi dziwnie drży i buczy w poprzednim passacie 1.9 AFN [ przerobiony anglik] miałem ciszę, wymieniłem wszystkie filtry i olej od Marcina wtajemniczeni wiedzą kto to taki drgania silnika w dużym procencie zmniejszyły się ale jeszcze drży myślę że, to winna jest plecionka bo jest dziurawa zrobiłem fotke tej plecionki i mam pytanie czemu ta plecionka jest taka krótka przecież ona nie wytłumi drgań , jaką najlepiej kupić? spójrzcie na foto pozdrawiam.

DSC01127.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś jaki najlepiej kupić ten łącznik? bardzo mi na tym zależy pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie taki normalny zeby byla plecionka normalna na zewnatrz, jakiejs lepszej firmy bo taniocha po miesiacu sie rozleci ,wymiary to 105x55 taka jest orginalna ,a przy okazji jak bedziesz ja zmienial to wspawaj druga 200mmx55 na tym prostym odcinku przy skrzyni to bedziesz mial spokoj u mnie pomoglo na buczenie i na drgawki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a przy okazji jak bedziesz ja zmienial to wspawaj druga 200mmx55 na tym prostym odcinku przy skrzyn

Powiedz proszę, czy robiłeś specjalny dodatkowy wieszak przy tym łączniku pod skrzynię? Jest to konieczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nic nie robilem jest wszystko luzno jezdze juz tak chyba z rok i jest wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz i ja mam lacznik do wymiany, tlumik lata jak szalony, objaw ten sam co u innych wiec nie bede sie rozpisywal.

 

Moze tylko napisze po 2.5 roku uzytkowania pasata co wymienilem i co mi sie przytrafilo, takie rzeczy jak rozrzad i hamulce to wiadoma sprawa:

woda pod nogami pasazera i zalany modul komfortu, woda w lewej przegrodce bagaznika, linka od podnoszenia szyby, przelywomierz, termostat, czujnik g62, map sensor, egr, olej w dolocie, nie odbija linka od otwierania klapy w efekcie 2 razy otworzyla sie na autostradzie szczesliwie jest zabezpieczenie, wskaznik plaliwa jeszcze nie zrobiony, silniczek v71.

Teraz lacznik elestaczny, troche tego duzo i zaczynam sie zastanawiac czy aby na pewno nastepny bedzie passat?

 

Wracajac do meritum na ebay mam dostepne min. takie wymiary:

54x200, 54x100, 57x100, 57x150, 57x200, 57x250, ktory najlepiej wybrac? Ktos wczesniej podal wymiar oryginalu 55x105 lepiej kupic 54 czy 57 no i jaka dlugosc. Chce wymienic oryginal nie wspawywac dodatkowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup najlepiej w motoryzacyjnym 105x55 i bedzie jak orginal i przynajmniej bedziesz widzial co kupujesz ,a z tych co podales to albo 57x100 albo 54x100 przy tym 57 bedzie troche do zalania spawem,wybor nalezy do ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie uszkodzenia tej plecionki wyglądają następująco.

elastyczny-cznik-th.jpg kliknij aby powiększyć

 

Czy u kogoś wyglądało to aż tak? Widać porwaną plecionkę przy łączeniach. Wibracje i drgania pojawiły się dość nagle. Sprawdzone miałem poduszki pod silnikiem i skrzynią i są ok,tłumik pod podwoziem caly, ładnie wisi i nie drga jak pracuje silnik a katalizator faktycznie mocno drży na wolnych obrotach. trochę nie chce mi się wierzyć że to małe gówno tyle krwi psuje użytkownikom passatów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łącznik masz do wymiany. Miałem podobne uszkodzenia a nawet mniejsze i też drgania pojawiły się nagle. Po wymianie łącznika drgania ustały więc się nie zastanawiaj i wymieniaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pozostałem rzeczy tzn poduchy i resztę wydechu miałeś ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a pozostałem rzeczy tzn poduchy i resztę wydechu miałeś ok?

 

Wszystko miałem ok poza jedną poduszką skrzyni która jest już lekko zmęczona i jeszcze jej nie wymieniłem ale jak znajdę chwilę to zakupie nową i wymienię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności