martines Zgłoś #141 Napisano 11 Grudnia 2009 Po roku czasu od wymienionego złącza elastycznego znowu w kabinie nastało buczenie i rezonans. Ja już się poddaję chcę kupić cały zestaw. Czy może ktoś brał katalizator wraz z złączem z tej firmy? http://www.jmj.com.pl/?lang=pl&page=oferta&subpage=1&dzial=katalizatory&submenu=montazowe#view Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nowicjusz Zgłoś #142 Napisano 11 Grudnia 2009 też się nad tym zastanawiałem W poniedziałek jade "to" wymienić. U mnie jest trochu z tym dziwnie bo wystarczy, że jest mniej niż 7stopni i "to" przestaje o sobie znać hehe mam nadzieje, że po poniedziałku zapomne o tym w ogóle:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gatess Zgłoś #143 Napisano 11 Grudnia 2009 Ja tez mialem podobny problem, w koncu kupilem strumienice u tego goscia LINK łacznik jak i cała reszta pasuje idealnie wykonanie wydaje sie naprawde solidne. Ogolnie polecam. Stary kat. sprzedalem na alledrogo za 100 zuszkodzonym lacznikiem weic czesc kosztow sie zwrocila. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #144 Napisano 12 Stycznia 2010 Ja tez mialem podobny problem, w koncu kupilem strumienice u tego goscia LINK łacznik jak i cała reszta pasuje idealnie wykonanie wydaje sie naprawde solidne. Ogolnie polecam. Stary kat. sprzedalem na alledrogo za 100 zuszkodzonym lacznikiem weic czesc kosztow sie zwrocila. pozdr. I jaki rezultat tej wymiany, wszystko ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #145 Napisano 12 Stycznia 2010 Ja pozbyłem się problemu po wymianie wszystkiego na raz, tj.: 1. poduszki pod silnikiem (obie) 2. poduszki pod skrzynią biegów 3. dospawany drugi łącznik elastyczny, który został zamocowany do skrzyni biegów (na wzór nowszych silników - ja mam AFN). Hha opisywał to rozwiązanie w tym wątku. 4. oryginalny łącznik elastyczny wymieniłem parę miesięcy wcześniej. Mam problem z głowy, ale koszt był duży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #146 Napisano 12 Stycznia 2010 O, i super, a jak możesz to podaj orientacyjne ceny za poszczególne klamoty oraz producentów? Poduchy z ASO? Możesz podać wymiary łączników jakie zastosowałeś? Tej poduchy (odbojnika) z przodu nie wymieniałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #147 Napisano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Nie mam dokładnego kosztorysu, ale można bezpiecznie założyć, że zamknął się poniżej 800 zł z robocizną (robiłem sporo innych rzeczy przy okazji, więc nie mam dokładnego zestawienia). Zresztą możesz sobie to obliczyć na podstawie części do mojego silnika (brałem Lemfordera): 1. poduszka silnika lewa 8D0 199 379 J, LMI17701 2. poduszka silnika prawa 8D0 199 382 M, LMI21737 3. poduszka skrzyni lewa 8D0 399 151 H, LMI17702 4. poduszka skrzyni prawa 8D0 399 151 J, LMI21114 5. drugi łącznik elastyczny chyba 230mm, w każdym razie nie mniej niż 200mm zamocowany na prostym odcinku rury wydechowej, już po zejściu do tunelu w podwoziu. 6. dorobione zamocowanie do skrzyni biegów Fotki nie mogę przedstawić, bo w najbliższym czasie na podnośnik się nie wybieram, może na wiosnę. P.S. Jak ktoś ma dostęp do ETKI, a ma kłopoty z wydechem silnika AFN, to polecam spojrzeć na nowsze rozwiązania w Octaviach i Passatach z silnikami 1.9TDI - można tam sobie obejrzeć gdzie jest zastosowany ten łącznik i czy jest mocowanie do skrzyni biegów, czy nie. Na tej podstawie można zrobić rzeźbę, ale ogólnie rzecz biorąc śmiało stwierdzam, że hha miał rację. Edytowane 12 Stycznia 2010 przez Nol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #148 Napisano 12 Stycznia 2010 Jeszcze takie pytanie, czy jak dopychałeś wydech w stronę silnika do burczenie i wibracje ustawały? Katalizator rozumiem zostawiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #149 Napisano 13 Stycznia 2010 Katalizator miałem sprawny, więc został, a jakiekolwiek ustabilizowanie wydechu (np popchnięcie w stronę silnika) w moim wypadku pomagało i rezonans ustawał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #150 Napisano 3 Lutego 2010 Witam mam taki oto problem zakupiłem paska 1.9 AVF 4x4 2003 r. i powoli wychodzą jego grzeszki samochód mi dziwnie drży i buczy w poprzednim passacie 1.9 AFN [ przerobiony anglik] miałem ciszę, wymieniłem wszystkie filtry i olej od Marcina wtajemniczeni wiedzą kto to taki drgania silnika w dużym procencie zmniejszyły się ale jeszcze drży myślę że, to winna jest plecionka bo jest dziurawa zrobiłem fotke tej plecionki i mam pytanie czemu ta plecionka jest taka krótka przecież ona nie wytłumi drgań , jaką najlepiej kupić? spójrzcie na foto pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #151 Napisano 4 Lutego 2010 Podpowie ktoś jaki najlepiej kupić ten łącznik? bardzo mi na tym zależy pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #152 Napisano 4 Lutego 2010 Kup sobie taki normalny zeby byla plecionka normalna na zewnatrz, jakiejs lepszej firmy bo taniocha po miesiacu sie rozleci ,wymiary to 105x55 taka jest orginalna ,a przy okazji jak bedziesz ja zmienial to wspawaj druga 200mmx55 na tym prostym odcinku przy skrzyni to bedziesz mial spokoj u mnie pomoglo na buczenie i na drgawki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #153 Napisano 5 Lutego 2010 a przy okazji jak bedziesz ja zmienial to wspawaj druga 200mmx55 na tym prostym odcinku przy skrzyn Powiedz proszę, czy robiłeś specjalny dodatkowy wieszak przy tym łączniku pod skrzynię? Jest to konieczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #154 Napisano 8 Lutego 2010 Nie nic nie robilem jest wszystko luzno jezdze juz tak chyba z rok i jest wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustdelf Zgłoś #155 Napisano 25 Lutego 2010 No to teraz i ja mam lacznik do wymiany, tlumik lata jak szalony, objaw ten sam co u innych wiec nie bede sie rozpisywal. Moze tylko napisze po 2.5 roku uzytkowania pasata co wymienilem i co mi sie przytrafilo, takie rzeczy jak rozrzad i hamulce to wiadoma sprawa: woda pod nogami pasazera i zalany modul komfortu, woda w lewej przegrodce bagaznika, linka od podnoszenia szyby, przelywomierz, termostat, czujnik g62, map sensor, egr, olej w dolocie, nie odbija linka od otwierania klapy w efekcie 2 razy otworzyla sie na autostradzie szczesliwie jest zabezpieczenie, wskaznik plaliwa jeszcze nie zrobiony, silniczek v71. Teraz lacznik elestaczny, troche tego duzo i zaczynam sie zastanawiac czy aby na pewno nastepny bedzie passat? Wracajac do meritum na ebay mam dostepne min. takie wymiary: 54x200, 54x100, 57x100, 57x150, 57x200, 57x250, ktory najlepiej wybrac? Ktos wczesniej podal wymiar oryginalu 55x105 lepiej kupic 54 czy 57 no i jaka dlugosc. Chce wymienic oryginal nie wspawywac dodatkowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #156 Napisano 26 Lutego 2010 Kup najlepiej w motoryzacyjnym 105x55 i bedzie jak orginal i przynajmniej bedziesz widzial co kupujesz ,a z tych co podales to albo 57x100 albo 54x100 przy tym 57 bedzie troche do zalania spawem,wybor nalezy do ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #157 Napisano 31 Marca 2010 u mnie uszkodzenia tej plecionki wyglądają następująco. kliknij aby powiększyć Czy u kogoś wyglądało to aż tak? Widać porwaną plecionkę przy łączeniach. Wibracje i drgania pojawiły się dość nagle. Sprawdzone miałem poduszki pod silnikiem i skrzynią i są ok,tłumik pod podwoziem caly, ładnie wisi i nie drga jak pracuje silnik a katalizator faktycznie mocno drży na wolnych obrotach. trochę nie chce mi się wierzyć że to małe gówno tyle krwi psuje użytkownikom passatów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #158 Napisano 31 Marca 2010 Łącznik masz do wymiany. Miałem podobne uszkodzenia a nawet mniejsze i też drgania pojawiły się nagle. Po wymianie łącznika drgania ustały więc się nie zastanawiaj i wymieniaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #159 Napisano 31 Marca 2010 a pozostałem rzeczy tzn poduchy i resztę wydechu miałeś ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #160 Napisano 31 Marca 2010 a pozostałem rzeczy tzn poduchy i resztę wydechu miałeś ok? Wszystko miałem ok poza jedną poduszką skrzyni która jest już lekko zmęczona i jeszcze jej nie wymieniłem ale jak znajdę chwilę to zakupie nową i wymienię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach