gatess
-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gatess
- Urodziny 01.06.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Jadwiga
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
Polska
Samochód
-
Silnik
B7 3.6 V6 300KM DSG 4x4
-
Rok produkcji
2011
-
-
Witam! Takie jak srebrne są też czarne, tylko na razie do B6 ale rozmawiałem z gościem z allegro, który poinformował mnie iż w granicach 1-2 miesiące będą mieli do B5. http://aukcja.interia.pl/item1056504...a_zderzak.html Mam jeszcze pytanko? czy ktoś wie czy te srebrne są ok co sprzedają na allegro? są gładkie i z nacięciami ale nie wiem która lepsza ( mam auto czarne z listwami srebrnymi ) http://aukcja.interia.pl/item1070352...passat_b5.html http://aukcja.interia.pl/item1063462..._b5_kombi.html Ja miałem ten z drugiego linku niestety tasma dołaczana w zestawie nie trzymała i blacha odstawała w koncu przymocowałem listwe na małe nity - pomoglo generalnie nie warto blaha nie trzyma sie idealnie i zbiera sie brud - chyba ze ktos ma idealny zderzak nigdy nie pukniety
-
Mam je , niestety po wizycie w myjni czy deszczu paruja jak cholera.
-
Prosiłbym tez o schemat na [email protected] Kupiłem AMT inferno, mam nadzieje ze dam sam rade Z góry dzieki .
-
Co do opłat to sam swego czasu prowadzilem serwis i forum niegdys dosc poczytnego i grywalnego do dzis enemyterritory.pl, co do kosztów to wynajem serwera wirtualnego itd, to dosc duzy koszt - co do skladki na takowa opłate jestem za - ale abonament napewno uderzyl by w ogladalnosc i popularnosc serwisu. W mojej opinii z tak duza gladalnoscia nalezałoby finansowac serwis ze sprzedazy reklamy i gadzetow to chyba najzdrowszy pomysł. Pozdrawiam Userow jak i Adminów tego Szacownego serwisu.
-
To i ja sie pdoepne do tematu, u mnie problem jest nastepujacy : Po przekreceniu stacyjki, klimatronik załacza sie w taki sposob iz na wyswietlaczu ok 15s swieca wszystkie mozliwe komunikaty, po jakims czasie ew, jak nacisne auto przycisk wszystko wraca do normy. Pozdr
-
Ja słyszałem opinie ze wlasnie to wersja gammy sony jest najlepsza jakosciowo. Ja osobiscie miałembete i gamme blaupunkta i jakosciowo jezeli chodzi o radio - całkiem przyzwoicie graja - no i ten design zadne z panelem temu nie dorówna. Niestety mp3 podlaczane pod łacze zmieniarki (niejako ja emulujace) to wydatek ok, 350-400 zł . Ew sam symulator zmieniarki + twoja mp3 . Pozdr
-
To widzisz to dziwne bo, po tej regulacji jak odebralem auto 3 miesiace temu auto odpalało ok, warsztat skasował mnie 200 zł i odjechałem , teraz znów te same problemy z odpalaniem, dziwne ze jak odbierałem auto nikt nie wspomniał owymianie tego czujnika, ja sie tez nie dopytywałem bo przed naprawa wymienialem ten czujnik kupiłem zamiennik,wiec błedu nie powinno byc.
-
Jakies 3 miesiace temu miałem problem z odpalaniem, z warsztatu dostałem log - w załaczniku - czy bład 020A to czujnik temp. cieczy chłodzącej , bo wymieniłem przed warsztatem na nowy zamiennik i dziwne ze blad ten znowu pokazywal. Obecnie znów mam problemy z zapłanem w temp. +2 do -5 jak jest b.zimno albo ciepły silnik to pali , oprosze o ew. analize co na warsztacie wtedy robili przy aucie. pozdr.
-
mam problem z kontrolką abs i brak błędów
gatess odpowiedział nowoa → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem to samo, u mnie powodem był przetarty przewód abs, sprawdz czy któryś nie ma zwarcia itp. Pozdr -
Prosiłbym tez o schemat na [email protected] Z góry dzieki .
-
A jak z integracja z panelem klimatronik i zegarami wyglada to w miare ? Jeśli mozesz prosiłbym o fotki model w miare swiezy i jako jeden z niewielu w kolorystyce pods. vwe
-
Elastyczny łącznik rury wydechowej...
gatess odpowiedział Nol → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Ja tez mialem podobny problem, w koncu kupilem strumienice u tego goscia LINK łacznik jak i cała reszta pasuje idealnie wykonanie wydaje sie naprawde solidne. Ogolnie polecam. Stary kat. sprzedalem na alledrogo za 100 zuszkodzonym lacznikiem weic czesc kosztow sie zwrocila. pozdr. -
Wymiana jest dośc pracochłonna, ale nie warto moim zdaniem kierowac sie na warsztat, wystarcza zdolności manualne , narzedzia i checi. Umnie trwało to troche długo bo robiłem sam - jak sie zabierzesz przygotuj - imbus + przedłuzka +grzechotka - mała latarka albo dobry halogen - swiatlo sie cholernie przyda bo dolna śruba jest pod rura olej. ktora najlepiej odgiąc dokrecajac srube -montując nie dawałem zadnych silikonow itd oring sam wystarcza - zacisk rury od odmy wywalilem , załozylem zwykla opaske Najszybciiej wymienisz wkrecajac sruby imbusem z przedłuzka bez grzechotki tak zeby złapały gwint a pozniej dopiero dokrec z wyczuciem sruby grzechotka. Aha nic nie trzeba wykręcac zeby dotrzec do mocowania weza odmy. Pozdr. Jak coś to pisz
-
No byłem na w miare dobrym vagu jak robilem regulacje pompy i niby wszystko ok, wiec zostaje nastepny warsztat albo pomoc kolegow z forum.
-
Na poczatek troche historii z ostatnich tygodni zmagan z moja b5. Problemy zaczely sie od problemow z odpalaniem - wymienilem swiece na beru - nic- zmienilem filtr paliwa, sprawdzilem akumulator wszystko ok. VAG wskazał na czujnik G12 - ten od temp cieczy chłodz - auto zapalalo wtedy kiedy odlaczalem od niego wtyczke - mimo ze czujnik wymienilem na nowy. Po kilku tygodniach zmagan pojechalem do pompiarza bo wszystko wskazywalo na to ze pompa skonczyla swoj zywot - na drugi dzien auto zostalo zrobione - wystarczyla regulacja pompy i dolotu pow. chyba od turbo. Ok, mysle wszystko ok po klopocie, lecz na drugi dzien - byc moze przypadek sprawdam olej - od jakiegos czasu silnik ciagle byl zalany na dole olejem - wycieki wczesniejsze z pokrywy zaworow ,lecz zdziwilem sie jak okazało sie ze bagnet jest suchy a silnuk cały obryzgany kropkami oleju jakby bryzgał pod cisnieniem - złapałem za przewod odowietrzajacy odmy a tu zdziwienie wisial jakby ktos go ukrecił tuz przy bloku. Nic kupilem zamiennnik i wymiana wg. porady jednego z kolegówz forum. Narazie wydaje sie sie nic nie cieknie- po drodze wymiana łacznika przy katalizatorze -zmienilem na strumienice. Dzis własnie wracam z trasy legnica gerlitz - cały zcas autostrada i tu sie zaczyna moj obecny problem - auta znow jakby stracilo moc , choc zapala ok, i co najciekawsze kiedy wlaczam tempomat i nim przyspieszam czuc kopa - na pedale gazu muł i jakby turbina sie nie właczala 140 i czasami gaz przy podłodze. Zauwazylem tez niepokojacy wzrost zzuzycia paliwa - auto zatankowane do pełna przed naprawa pompy - obecnie mam 570 km i wskazowka jest na 2 kreski przed rezerwą. Przepraszam za poemat ale moze wszytsko to co napisalem ma cos wspolnego z problemem . Pozdr.