Skocz do zawartości

gatess

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gatess

  • Urodziny 01.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Jadwiga
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B7 3.6 V6 300KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2011
  1. Witam! Takie jak srebrne są też czarne, tylko na razie do B6 ale rozmawiałem z gościem z allegro, który poinformował mnie iż w granicach 1-2 miesiące będą mieli do B5. http://aukcja.interia.pl/item1056504...a_zderzak.html Mam jeszcze pytanko? czy ktoś wie czy te srebrne są ok co sprzedają na allegro? są gładkie i z nacięciami ale nie wiem która lepsza ( mam auto czarne z listwami srebrnymi ) http://aukcja.interia.pl/item1070352...passat_b5.html http://aukcja.interia.pl/item1063462..._b5_kombi.html Ja miałem ten z drugiego linku niestety tasma dołaczana w zestawie nie trzymała i blacha odstawała w koncu przymocowałem listwe na małe nity - pomoglo generalnie nie warto blaha nie trzyma sie idealnie i zbiera sie brud - chyba ze ktos ma idealny zderzak nigdy nie pukniety
  2. gatess

    Kierunkowskazy boczne, jakie?

    Mam je , niestety po wizycie w myjni czy deszczu paruja jak cholera.
  3. Prosiłbym tez o schemat na [email protected] Kupiłem AMT inferno, mam nadzieje ze dam sam rade Z góry dzieki .
  4. Co do opłat to sam swego czasu prowadzilem serwis i forum niegdys dosc poczytnego i grywalnego do dzis enemyterritory.pl, co do kosztów to wynajem serwera wirtualnego itd, to dosc duzy koszt - co do skladki na takowa opłate jestem za - ale abonament napewno uderzyl by w ogladalnosc i popularnosc serwisu. W mojej opinii z tak duza gladalnoscia nalezałoby finansowac serwis ze sprzedazy reklamy i gadzetow to chyba najzdrowszy pomysł. Pozdrawiam Userow jak i Adminów tego Szacownego serwisu.
  5. gatess

    Klimatronik wariuje

    To i ja sie pdoepne do tematu, u mnie problem jest nastepujacy : Po przekreceniu stacyjki, klimatronik załacza sie w taki sposob iz na wyswietlaczu ok 15s swieca wszystkie mozliwe komunikaty, po jakims czasie ew, jak nacisne auto przycisk wszystko wraca do normy. Pozdr
  6. Ja słyszałem opinie ze wlasnie to wersja gammy sony jest najlepsza jakosciowo. Ja osobiscie miałembete i gamme blaupunkta i jakosciowo jezeli chodzi o radio - całkiem przyzwoicie graja - no i ten design zadne z panelem temu nie dorówna. Niestety mp3 podlaczane pod łacze zmieniarki (niejako ja emulujace) to wydatek ok, 350-400 zł . Ew sam symulator zmieniarki + twoja mp3 . Pozdr
  7. To widzisz to dziwne bo, po tej regulacji jak odebralem auto 3 miesiace temu auto odpalało ok, warsztat skasował mnie 200 zł i odjechałem , teraz znów te same problemy z odpalaniem, dziwne ze jak odbierałem auto nikt nie wspomniał owymianie tego czujnika, ja sie tez nie dopytywałem bo przed naprawa wymienialem ten czujnik kupiłem zamiennik,wiec błedu nie powinno byc.
  8. Jakies 3 miesiace temu miałem problem z odpalaniem, z warsztatu dostałem log - w załaczniku - czy bład 020A to czujnik temp. cieczy chłodzącej , bo wymieniłem przed warsztatem na nowy zamiennik i dziwne ze blad ten znowu pokazywal. Obecnie znów mam problemy z zapłanem w temp. +2 do -5 jak jest b.zimno albo ciepły silnik to pali , oprosze o ew. analize co na warsztacie wtedy robili przy aucie. pozdr.
  9. Miałem to samo, u mnie powodem był przetarty przewód abs, sprawdz czy któryś nie ma zwarcia itp. Pozdr
  10. gatess

    Radio pioneer deh-2200ub+ubb

    A jak z integracja z panelem klimatronik i zegarami wyglada to w miare ? Jeśli mozesz prosiłbym o fotki model w miare swiezy i jako jeden z niewielu w kolorystyce pods. vwe
  11. Ja tez mialem podobny problem, w koncu kupilem strumienice u tego goscia LINK łacznik jak i cała reszta pasuje idealnie wykonanie wydaje sie naprawde solidne. Ogolnie polecam. Stary kat. sprzedalem na alledrogo za 100 zuszkodzonym lacznikiem weic czesc kosztow sie zwrocila. pozdr.
  12. Wymiana jest dośc pracochłonna, ale nie warto moim zdaniem kierowac sie na warsztat, wystarcza zdolności manualne , narzedzia i checi. Umnie trwało to troche długo bo robiłem sam - jak sie zabierzesz przygotuj - imbus + przedłuzka +grzechotka - mała latarka albo dobry halogen - swiatlo sie cholernie przyda bo dolna śruba jest pod rura olej. ktora najlepiej odgiąc dokrecajac srube -montując nie dawałem zadnych silikonow itd oring sam wystarcza - zacisk rury od odmy wywalilem , załozylem zwykla opaske Najszybciiej wymienisz wkrecajac sruby imbusem z przedłuzka bez grzechotki tak zeby złapały gwint a pozniej dopiero dokrec z wyczuciem sruby grzechotka. Aha nic nie trzeba wykręcac zeby dotrzec do mocowania weza odmy. Pozdr. Jak coś to pisz
  13. No byłem na w miare dobrym vagu jak robilem regulacje pompy i niby wszystko ok, wiec zostaje nastepny warsztat albo pomoc kolegow z forum.
  14. Na poczatek troche historii z ostatnich tygodni zmagan z moja b5. Problemy zaczely sie od problemow z odpalaniem - wymienilem swiece na beru - nic- zmienilem filtr paliwa, sprawdzilem akumulator wszystko ok. VAG wskazał na czujnik G12 - ten od temp cieczy chłodz - auto zapalalo wtedy kiedy odlaczalem od niego wtyczke - mimo ze czujnik wymienilem na nowy. Po kilku tygodniach zmagan pojechalem do pompiarza bo wszystko wskazywalo na to ze pompa skonczyla swoj zywot - na drugi dzien auto zostalo zrobione - wystarczyla regulacja pompy i dolotu pow. chyba od turbo. Ok, mysle wszystko ok po klopocie, lecz na drugi dzien - byc moze przypadek sprawdam olej - od jakiegos czasu silnik ciagle byl zalany na dole olejem - wycieki wczesniejsze z pokrywy zaworow ,lecz zdziwilem sie jak okazało sie ze bagnet jest suchy a silnuk cały obryzgany kropkami oleju jakby bryzgał pod cisnieniem - złapałem za przewod odowietrzajacy odmy a tu zdziwienie wisial jakby ktos go ukrecił tuz przy bloku. Nic kupilem zamiennnik i wymiana wg. porady jednego z kolegówz forum. Narazie wydaje sie sie nic nie cieknie- po drodze wymiana łacznika przy katalizatorze -zmienilem na strumienice. Dzis własnie wracam z trasy legnica gerlitz - cały zcas autostrada i tu sie zaczyna moj obecny problem - auta znow jakby stracilo moc , choc zapala ok, i co najciekawsze kiedy wlaczam tempomat i nim przyspieszam czuc kopa - na pedale gazu muł i jakby turbina sie nie właczala 140 i czasami gaz przy podłodze. Zauwazylem tez niepokojacy wzrost zzuzycia paliwa - auto zatankowane do pełna przed naprawa pompy - obecnie mam 570 km i wskazowka jest na 2 kreski przed rezerwą. Przepraszam za poemat ale moze wszytsko to co napisalem ma cos wspolnego z problemem . Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności