kajos Zgłoś #441 Napisano 21 Stycznia 2016 Witam.U mnie podobnie. Wibracje zaczęły się już dłuższy czas temu, więc z czasem człowiek zdążył się przyzwyczaić. Udało mi się wymienić już poduszki pod silnikiem i dwumas. Wymiana koła pomogła częściowo - wibracje drążka zmiany biegów zniknęły, biegi lekko wskakują. Pozostaje jeszcze drganie kierownicy, co denerwuje najbardziej. Pomyślałem, że może plecionka do wymiany, ale spece od tłumików powiedzieli, że jest w porządku i nie ma potrzeby ją wymieniać na nową. Cały wydech ogólnie jest w dobrym stanie. Dowiedziałem się też, że jeden wtrysk podaje za dużo, a jeden za mało, ale może to nie mieć wpływu na drgania, bo komputer to podobno reguluje. Tak czy inaczej jestem świadomy, że i tu czeka mnie wymiana w niedalekiej przyszłości. Kolejną rzeczą będzie chyba sprawdzenie pompy paliwa i w tej sprawie chyba udam się do ASO, bo męczą mnie co raz to inne diagnozy wystawiane przez różnych mechaników. Dziwi mnie jedna rzecz: patrząc na silnik, nie drga jakoś mocno - powiedziałbym, ze pracuje tak samo jak zanim zaczęły się drgania - a mimo to na kierownicy wyczuwalne są wyraźne drgania. Najgorsza jest ilość rzeczy, która może za to odpowiadać, a każda naprawa kosztuje... a prubowales delikatnie podniesc obroty silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #442 Napisano 21 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie wczoraj rozwiązałem problem z "masowaniem" na wolnych obrotach, wymieniałem poduszkę na nową z ASO bo rzekomo ciekła ....nie pomogło. Więc postanowiłem sprawdzić tłumik, ale dalej pod autem... winnym okazał się tłumik co do poduszek - waga nowej z ASO !!!: waga niby wylanej 13 letniej (info od serwisanta VW przy sprawdzaniu i na tej podstawie wymieniłem): pozostały tylko delikatne mrowienia na kierownicy (ale to chyba normalne przy dieslu) Edytowane 21 Stycznia 2016 przez dariusz198012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #443 Napisano 21 Stycznia 2016 jak masz mrowienia to spoko co najwyzej tak jak wyzej radzilem sprubowac podniesc lub obnizyc obroty i zobaczyc co bedzie sie dzialo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #444 Napisano 21 Stycznia 2016 w b5 FL w kierownicy powinien byc obciążnik na gumeczkach - taka masa antywibracyjna.. sprawdź czy jest i czy się może delikatnie ruszać.. ona może mieć wpływ na wibracje na kierownicy. napisz mi co zrobiłeś z tym tłumikiem bo mnie to dokładnie interesuje. Ja mam wrażenie że w moim dudni przed środkowym tłumikiem. nie wiem czy to moze być spowodowane tym że wyjąłem pasywnego DPFa bo w moim aucie juz był taki wczesny model teraz rura jest prosta a był Taki DPFo katalizator.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #445 Napisano 21 Stycznia 2016 Ten obciążnik to tłumik drgań i nie wszystkie passaty go miały. Ja w trójramiennej go miałem a po zmianie na multi nie ma go tam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #446 Napisano 21 Stycznia 2016 ja w jednej kierownicy go nie miałem ale dało się go dołożyć bo miejsce było. Do multi powinien podejść z czteroramiennej. ja bym spróbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #447 Napisano 21 Stycznia 2016 (edytowane) w b5 FL w kierownicy powinien byc obciążnik na gumeczkach - taka masa antywibracyjna.. sprawdź czy jest i czy się może delikatnie ruszać.. ona może mieć wpływ na wibracje na kierownicy.napisz mi co zrobiłeś z tym tłumikiem bo mnie to dokładnie interesuje. Ja mam wrażenie że w moim dudni przed środkowym tłumikiem. nie wiem czy to moze być spowodowane tym że wyjąłem pasywnego DPFa bo w moim aucie juz był taki wczesny model teraz rura jest prosta a był Taki DPFo katalizator.. co zrobiłem ? kupiłem dwie obejny połączyłem te dwie obejmy kawałkiem rury fi 55 mm( tak jak ori tłumik)usunietej bo była zgnita i połączyłem oba tłumiki (pozwoliło to zachować odpowiedni wymiar i nie spawać jak chcieli mi to zrobić) - jeśli chcesz zdjęcie mogę zrobić. kierownica ma tłumik drgań ale widocznie on nie wytłumi do "0" mrowienia - i on chyba działa bardziej podczas jazdy z tego co się dowiedziałem a nie na postoju. do "kajos" nie wiem czy można w 4 motion podnosić obroty, a jeśli tak czy Wagiem sam to mogę zrobić ? teraz mam ponad 900 i według gdzieś znalezionego opisu tak powinny te silniki z tym napędem posiadać. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez dariusz198012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #448 Napisano 21 Stycznia 2016 w b5 FL w kierownicy powinien byc obciążnik na gumeczkach - taka masa antywibracyjna.. s Pokażcie jak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #449 Napisano 22 Stycznia 2016 http://www.ebay.com/itm/Steering-wheel-balance-weight-Golf-MK4-Bora-1J0419526-New-genuine-VW-part-/121122100027 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #450 Napisano 29 Stycznia 2016 Witam panowie zakupiłem passata 2 miesiace temu i ponad miesiac stoi u mechaników sprawa jest taka nie chcial palic diagnoza uszczelnienia PD przy okazji uszczelnien zrobione pompki po montazu wszystkiego auto dziwnie chodzi strasznie szarpie na zimnym i przerywa podczas jazdy tzn nie rozwija płynnie mocy sprawdzełem korekty i bipy oto wyniki Korekty 1. -0,60 2. + 1,10 3. 0,00 4. 0,60 Bipy 1 -40 2 -57 3 -25 4 0 Podpowiedzcie co zrobic - - - - - aktualizacja - - - - - http://vaglog.pl/log_247982.html wrzucam log robiony na szybko i nie wiem czy do konca dobrze robiony na zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derbi013 Zgłoś #451 Napisano 29 Stycznia 2016 witam, mam u siebie silnik AFN , musze wymienic poduszki pod silnikiem, a mam możliwośc założenia od fl 130km, czy poduszki są identyczne?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #452 Napisano 30 Stycznia 2016 Witam panowie zakupiłem passata 2 miesiace temu i ponad miesiac stoi u mechaników sprawa jest taka nie chcial palic diagnoza uszczelnienia PD przy okazji uszczelnien zrobione pompki po montazu wszystkiego auto dziwnie chodzi strasznie szarpie na zimnym i przerywa podczas jazdy tzn nie rozwija płynnie mocy sprawdzełem korekty i bipy oto wynikiKorekty 1. -0,60 2. + 1,10 3. 0,00 4. 0,60 Bipy 1 -40 2 -57 3 -25 4 0 Podpowiedzcie co zrobic - - - - - aktualizacja - - - - - http://vaglog.pl/log_247982.html wrzucam log robiony na szybko i nie wiem czy do konca dobrze robiony na zimnym silniku Co mamy rozumiec pod pojeciem "zrobione pompki" Bo BIPY na 1 i 2 pompce za wysokie. Na 3 moga jeszcze byc, a na 4 idealne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #453 Napisano 30 Stycznia 2016 (edytowane) pompki były rozebrane wyczyszczone i ustawione gosc który to robil stwierdzil ze ma byc ok 1,2,3 cyl to pompki aa 4 cyl to pompka al mam wydruki z maszyny i wyglada na to ze wszystkie parametry mieszcza sie w normie Edytowane 30 Stycznia 2016 przez pingwin12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #454 Napisano 1 Lutego 2016 panowie to co sprawdzic przy tych minusowych bipach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #455 Napisano 1 Lutego 2016 Podoginaj konektorki na pompkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #456 Napisano 1 Lutego 2016 Podoginaj konektorki na pompkach i to moze byc przyczyna nie równej pracy na zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #457 Napisano 1 Lutego 2016 Morze ale nie musi. Podoginaj jak nie pomorze to jedną przyczynę będziesz miał wyeliminowaną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #458 Napisano 1 Lutego 2016 i to moze byc przyczyna nie równej pracy na zimnym silniku Może, tylko każdy pin (są 2) każdej wtyczki co idzie do wszystkich pompowtrysków podoginaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #459 Napisano 2 Lutego 2016 http://vaglog.pl/log_248483.html http://vaglog.pl/log_248482.html witam prosze o analize logi robione dzis na cieplym silniku na zimnym w aucie faluja obroty od 880 do 940 gddzies tak na ciepłym pracuje ladnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #460 Napisano 2 Lutego 2016 Zadałeś pytanie w dziale analizy logów to czekaj na odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach