Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Bzdura sory

 

No niestety nie jest to bzdura. Ori graty nie przeniosą takiego momentu bez strat ;)

 

 

Co prawda u mnie mocna przeróbka auta

 

No heloł my tu piszemy o serii ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.. ale rozchodzi się o dwumasę.... ja mam taką samą dwumasę jak w AVF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem podnoszoną moc w moim pasku. Orginalnie było 115KM, po chipie 143KM. Niestety w zakresie obrotów do 2000, czyli te używane na codzień, do jazdy jest dość kiepsko. Ciężko bardzo sie zbiera. A jak juz jedzie sie w 4 osoby to całkiem słabiutko.

Plik po update w załączeniu - proszę o ocenę

[ATTACH=CONFIG]116656[/ATTACH]

Mam nawet wrażenie, że po chipie jest slabszy niz przed chipem (chodzi oczywiście o zakres do 2000obr).

 

Może ktoś ocenić wykres, wszystko jest w porządku?

 

Ktoś może się wypowiedzieć o tym wykresie do 2000 obr?

Specom od kursu jazdy bardzo dziękuję, ale nie o tym mowa:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dyskusja o momencie ostra :D Ja tak nie piłuje auta, aby na 4 - 100 i but w podłogę chociaż nie powiem, że tak nie bywało bo od czasu do czasu auto trzeba przegonić by turbo się nie zastało. Ja zazwyczaj preferuje styl jazdy dziadkowy. Do wyprzedzania to ładnie na 5 odchodzi z 90 wiec po co redukować i zazwyczaj spokojnie zdążę się wyrobić - bywa gorzej jak się do innego auta przesiądę bo wtedy nie czuje że to auto jedzie <lol>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś może się wypowiedzieć o tym wykresie do 2000 obr?

Specom od kursu jazdy bardzo dziękuję, ale nie o tym mow

 

Do 2000obr jest jak najbardziej OK.

jak będzie dużo więcej Nm w tym zakresie obrotów to uwalisz dwumase, jazda do 2000 obr a już dynamiczna jazda w szczególności i mocne przyśpieszanie to celowe niszczenie własnego samochodu

 

Nie trzymaj się kurczono tych 2000 obrotów jak @ drzewa, spójrz na wykres - najlepsza dla silnika diesla będzie jazda w zakresie max Nm

 

zapraszam do lektury:

http://forum.vw-passat.pl/threads/111766-Kto-wymienia%C5%82-dwumas-na-jednomas-s%C5%82ysza%C5%82em-ze-skrzynie-padaja?p=2016645&viewfull=1#post2016645

Edytowane przez Vpuchaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do 2000obr jest jak najbardziej OK.

jak będzie dużo więcej Nm w tym zakresie obrotów to uwalisz dwumase, jazda do 2000 obr a już dynamiczna jazda w szczególności i mocne przyśpieszanie to celowe niszczenie własnego samochodu

 

Nie trzymaj się kurczono tych 2000 obrotów jak @ drzewa, spójrz na wykres - najlepsza dla silnika diesla będzie jazda w zakresie max Nm

 

zapraszam do lektury:

http://forum.vw-passat.pl/threads/111766-Kto-wymienia%C5%82-dwumas-na-jednomas-s%C5%82ysza%C5%82em-ze-skrzynie-padaja?p=2016645&viewfull=1#post2016645

 

Spoko, dzięki za opinie:)

Tylko i tak w najbliższym czasie będę musiał chyba zdjąć tego chipa, cos turbina mi nie domaga:( Musze testy na czysto zrobić i jak coś to turbiną się zająć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, co do tego

Widzę że dyskusja o momencie ostra Ja tak nie piłuje auta, aby na 4 - 100 i but w podłogę chociaż nie powiem, że tak nie bywało bo od czasu do czasu auto trzeba przegonić by turbo się nie zastało. Ja zazwyczaj preferuje styl jazdy dziadkowy. Do wyprzedzania to ładnie na 5 odchodzi z 90 wiec po co redukować i zazwyczaj spokojnie zdążę się wyrobić - bywa gorzej jak się do innego auta przesiądę bo wtedy nie czuje że to auto jedzie <lol>

to jeszcze gorzej dla sprzęgła niż jakbyś na 4ce wciskał gaz. :brawo

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, w chwili obecnej nic się nie dzieje wiec to zostanie, jak zacznę czuć że się coś zaczyna padać to się zmniejszy tych NM i pomyśli o nowym mocniejszym sprzęgle :D Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj rozpocząłem przygodę z tuningiem. Od 2 lat jestem właścicielem Passata B5. Zawsze marzył mi się tuning i akurat jak mam Paska trafiła się okazja=trochę kasiory. Myślałem, ze Pasek jest w idealnym stanie do tego.

Po podłączeniu do kompa wyszło turbo do czyszczenia- konkretnie kierownice turbiny a później jeszcze zawór N75. To musiałem zrobić przed modyfikacją u tunera :)

Poniżej wykres. Zawsze chciałem mieć taki swój, niestety nie bardzo wiem jak go interpretować poza tym, że najwyraźniej był bonus od fabryki. Program wgrany z oszczędnością sprzęgła i innych. Perspektywy są bo dziadek trzyma się jeszcze nieźle ale by pójść dalej muszę odłożyć na tarczę sprzęgła i pewnie amorki. Z resztą wiadomo nie wszystko na raz póki co oswajam się z nową mocą. Mam nadzieję, że się nie rozpisałem :)

 

wykres.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też poprzedniego afna robiłem u Uysego wykres praktycznie identyczny miałem chyba z 10 niutków więcej wykresik ładnie rozłożony zresztą kolega który ci to robił jest godny zaufania i dobrze robi obecnego avfa też mi dłubał

 

mocy zawsze mało więc to oswajanie się za długo nie potrwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Koledzy oceńcie świeży program .adam_avf.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam .Koledzy oceńcie świeży program .Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: adam_avf.jpg Wyświetleń: 41 Rozmiar: 57.1 KB ID: 117778

 

Bardzo ładne kreski i widzę że był spory bonus w serii...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie i Panie,

wreszcie i ja zmobilizowałem się żeby grzebnąć serie, zobaczcie i oceńcie jak wyszło

 

Porównanie.jpg

Seria..jpg

Program.jpg

Edytowane przez sivy07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ja w końcu odwiedziłem Darka i wyszło tak

AVF + BRD.jpg

 

Było tak

Seria.jpg

 

Było lepiej ale sprzęgło tego nie zniosło i trzeba było ograniczyć i przenieść moment wyżej.

Sprzęgło już czeka, może będzie korekta...

 

Co sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie licz że ktoś się wypowie ja zamieściłem 3 tygodnie temu wykres ale 2 dni temu skasowałem bo i tak nikt się nie wypowiedział więc nie widziałem sensu żeby ten wykres tutaj był

(być może po tej wypowiedzi na przekór zaczną się wypowiadać he he było by fajnie ) pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leon 1.8 AUQ fmic +dp+tip+wtryski 380

LEON.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podszedłem do tego bardzo rozsądnie "jeśli można mówić o rozsądku w tym przypadku " bez żyłowania silnika.

 

20140605_170017.jpg

 

Technik był w głębokim szoku po pierwszym pomiarze, stwierdził że w swojej karierze to jest drugi przypadek, że silnik o dystansie 119 tyś km trzyma konie ...

A ja byłem dumny i blady ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz powiedz mi jakie odczucia po programie ?? ciekaw jestem akurat tego silnika - przyrost Nm bardzo fajny i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie uwierzysz mi, ale ja sam nie ogarniam tej sytuacji...

 

Obecnie - 6 bieg i 80km/h = 8.7l/100km, Przed chipem - 9.7l/100km / Czy moment ma naprawdę tak wielkie znaczenie...?Co do prędkości to 234km/h a po miałem 250km/h i musiałem odpuścić, bo nie było miejsca.

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności