Łysy Zgłoś #541 Napisano 26 Marca 2014 Bzdura sory No niestety nie jest to bzdura. Ori graty nie przeniosą takiego momentu bez strat Co prawda u mnie mocna przeróbka auta No heloł my tu piszemy o serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #542 Napisano 26 Marca 2014 Tak.. ale rozchodzi się o dwumasę.... ja mam taką samą dwumasę jak w AVF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #543 Napisano 26 Marca 2014 Miałem podnoszoną moc w moim pasku. Orginalnie było 115KM, po chipie 143KM. Niestety w zakresie obrotów do 2000, czyli te używane na codzień, do jazdy jest dość kiepsko. Ciężko bardzo sie zbiera. A jak juz jedzie sie w 4 osoby to całkiem słabiutko.Plik po update w załączeniu - proszę o ocenę [ATTACH=CONFIG]116656[/ATTACH] Mam nawet wrażenie, że po chipie jest slabszy niz przed chipem (chodzi oczywiście o zakres do 2000obr). Może ktoś ocenić wykres, wszystko jest w porządku? Ktoś może się wypowiedzieć o tym wykresie do 2000 obr? Specom od kursu jazdy bardzo dziękuję, ale nie o tym mowa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #544 Napisano 26 Marca 2014 Widzę że dyskusja o momencie ostra Ja tak nie piłuje auta, aby na 4 - 100 i but w podłogę chociaż nie powiem, że tak nie bywało bo od czasu do czasu auto trzeba przegonić by turbo się nie zastało. Ja zazwyczaj preferuje styl jazdy dziadkowy. Do wyprzedzania to ładnie na 5 odchodzi z 90 wiec po co redukować i zazwyczaj spokojnie zdążę się wyrobić - bywa gorzej jak się do innego auta przesiądę bo wtedy nie czuje że to auto jedzie <lol> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #545 Napisano 27 Marca 2014 (edytowane) Ktoś może się wypowiedzieć o tym wykresie do 2000 obr?Specom od kursu jazdy bardzo dziękuję, ale nie o tym mow Do 2000obr jest jak najbardziej OK. jak będzie dużo więcej Nm w tym zakresie obrotów to uwalisz dwumase, jazda do 2000 obr a już dynamiczna jazda w szczególności i mocne przyśpieszanie to celowe niszczenie własnego samochodu Nie trzymaj się kurczono tych 2000 obrotów jak @ drzewa, spójrz na wykres - najlepsza dla silnika diesla będzie jazda w zakresie max Nm zapraszam do lektury: http://forum.vw-passat.pl/threads/111766-Kto-wymienia%C5%82-dwumas-na-jednomas-s%C5%82ysza%C5%82em-ze-skrzynie-padaja?p=2016645&viewfull=1#post2016645 Edytowane 27 Marca 2014 przez Vpuchaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #546 Napisano 27 Marca 2014 Do 2000obr jest jak najbardziej OK.jak będzie dużo więcej Nm w tym zakresie obrotów to uwalisz dwumase, jazda do 2000 obr a już dynamiczna jazda w szczególności i mocne przyśpieszanie to celowe niszczenie własnego samochodu Nie trzymaj się kurczono tych 2000 obrotów jak @ drzewa, spójrz na wykres - najlepsza dla silnika diesla będzie jazda w zakresie max Nm zapraszam do lektury: http://forum.vw-passat.pl/threads/111766-Kto-wymienia%C5%82-dwumas-na-jednomas-s%C5%82ysza%C5%82em-ze-skrzynie-padaja?p=2016645&viewfull=1#post2016645 Spoko, dzięki za opinie:) Tylko i tak w najbliższym czasie będę musiał chyba zdjąć tego chipa, cos turbina mi nie domaga:( Musze testy na czysto zrobić i jak coś to turbiną się zająć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #547 Napisano 27 Marca 2014 Witam, co do tego Widzę że dyskusja o momencie ostra Ja tak nie piłuje auta, aby na 4 - 100 i but w podłogę chociaż nie powiem, że tak nie bywało bo od czasu do czasu auto trzeba przegonić by turbo się nie zastało. Ja zazwyczaj preferuje styl jazdy dziadkowy. Do wyprzedzania to ładnie na 5 odchodzi z 90 wiec po co redukować i zazwyczaj spokojnie zdążę się wyrobić - bywa gorzej jak się do innego auta przesiądę bo wtedy nie czuje że to auto jedzie <lol> to jeszcze gorzej dla sprzęgła niż jakbyś na 4ce wciskał gaz. :brawo Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #548 Napisano 28 Marca 2014 Zobaczymy, w chwili obecnej nic się nie dzieje wiec to zostanie, jak zacznę czuć że się coś zaczyna padać to się zmniejszy tych NM i pomyśli o nowym mocniejszym sprzęgle Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P1wel Zgłoś #549 Napisano 16 Kwietnia 2014 Witam. Dzisiaj rozpocząłem przygodę z tuningiem. Od 2 lat jestem właścicielem Passata B5. Zawsze marzył mi się tuning i akurat jak mam Paska trafiła się okazja=trochę kasiory. Myślałem, ze Pasek jest w idealnym stanie do tego. Po podłączeniu do kompa wyszło turbo do czyszczenia- konkretnie kierownice turbiny a później jeszcze zawór N75. To musiałem zrobić przed modyfikacją u tunera Poniżej wykres. Zawsze chciałem mieć taki swój, niestety nie bardzo wiem jak go interpretować poza tym, że najwyraźniej był bonus od fabryki. Program wgrany z oszczędnością sprzęgła i innych. Perspektywy są bo dziadek trzyma się jeszcze nieźle ale by pójść dalej muszę odłożyć na tarczę sprzęgła i pewnie amorki. Z resztą wiadomo nie wszystko na raz póki co oswajam się z nową mocą. Mam nadzieję, że się nie rozpisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #550 Napisano 16 Kwietnia 2014 Też poprzedniego afna robiłem u Uysego wykres praktycznie identyczny miałem chyba z 10 niutków więcej wykresik ładnie rozłożony zresztą kolega który ci to robił jest godny zaufania i dobrze robi obecnego avfa też mi dłubał mocy zawsze mało więc to oswajanie się za długo nie potrwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #551 Napisano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) Golf R 2.0 TSI :-) Edytowane 22 Kwietnia 2014 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vario2g Zgłoś #552 Napisano 19 Kwietnia 2014 Witam .Koledzy oceńcie świeży program . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #553 Napisano 25 Kwietnia 2014 Witam .Koledzy oceńcie świeży program .Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: adam_avf.jpg Wyświetleń: 41 Rozmiar: 57.1 KB ID: 117778 Bardzo ładne kreski i widzę że był spory bonus w serii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #554 Napisano 27 Maja 2014 (edytowane) Witam Panowie i Panie, wreszcie i ja zmobilizowałem się żeby grzebnąć serie, zobaczcie i oceńcie jak wyszło Edytowane 27 Maja 2014 przez sivy07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #555 Napisano 28 Maja 2014 No i ja w końcu odwiedziłem Darka i wyszło tak Było tak Było lepiej ale sprzęgło tego nie zniosło i trzeba było ograniczyć i przenieść moment wyżej. Sprzęgło już czeka, może będzie korekta... Co sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz220V Zgłoś #556 Napisano 28 Maja 2014 Nie licz że ktoś się wypowie ja zamieściłem 3 tygodnie temu wykres ale 2 dni temu skasowałem bo i tak nikt się nie wypowiedział więc nie widziałem sensu żeby ten wykres tutaj był (być może po tej wypowiedzi na przekór zaczną się wypowiadać he he było by fajnie ) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ame-tuning Zgłoś #557 Napisano 30 Maja 2014 Leon 1.8 AUQ fmic +dp+tip+wtryski 380 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #558 Napisano 5 Czerwca 2014 Podszedłem do tego bardzo rozsądnie "jeśli można mówić o rozsądku w tym przypadku " bez żyłowania silnika. Technik był w głębokim szoku po pierwszym pomiarze, stwierdził że w swojej karierze to jest drugi przypadek, że silnik o dystansie 119 tyś km trzyma konie ... A ja byłem dumny i blady ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #559 Napisano 5 Czerwca 2014 Łukasz powiedz mi jakie odczucia po programie ?? ciekaw jestem akurat tego silnika - przyrost Nm bardzo fajny i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #560 Napisano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Nie uwierzysz mi, ale ja sam nie ogarniam tej sytuacji... Obecnie - 6 bieg i 80km/h = 8.7l/100km, Przed chipem - 9.7l/100km / Czy moment ma naprawdę tak wielkie znaczenie...?Co do prędkości to 234km/h a po miałem 250km/h i musiałem odpuścić, bo nie było miejsca. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach