spawacz Zgłoś #601 Napisano 30 Grudnia 2014 Nie VAG , BMW e39 2.5 TDS -remont glowicy -pompa 10/11/timing mod -turbo GT2256V -wydech kwas 2.5" -FIMC -soft Daron - spokojny -takie zycznie wlasc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #602 Napisano 4 Stycznia 2015 seat toledo2 asv pompa 10/11 turbo arl walek sdi wtryski 216 map 2.5 bara fmic auto jeszcze nie wystrojone program 1.4 b projekt jeszcze sie rozwinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #603 Napisano 4 Stycznia 2015 Nie ma takiej opcji zebys z tego osprzetu na 1.4B zrobil 192km , nie ma i nikt mi tego nie wcisnie, i to jeszcze turbo aRL i hybrydowa 10/11. Moze na GTB17 by zrobil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wodz Zgłoś #604 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Audi A4 AFN -pompa orginalna 11 -turbo Gt 1749v -wałek sdi -wtryski 230 -map zewnętrzny 3 bara -fmic -wydech 2.5" - dmuchnięte na 1,5 bara Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Wodz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefano189 Zgłoś #605 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Nie ma takiej opcji zebys z tego osprzetu na 1.4B zrobil 192km , nie ma i nikt mi tego nie wcisnie, i to jeszcze turbo aRL i hybrydowa 10/11. Moze na GTB17 by zrobil. jest taka opcja, sam na turbinie CAHA, słupku AHU, ciś. 1,44 bara, na 216-tkach mam 187 PS. Stojenie CTR. też mam wałek z SDI ( 38E) i też pompę hybrydę Mogę dać telefon do mumina z CTR zabrze. Sam był zdziwiony tą mocą, ale tyle wyszło Nm specjalnie obniżony. Gdyby nie moja obawa o silnik, to z dymem wyjdzie 195 / 390 Nm. Silnik zdrowy jak tur. Magia ori 216-tek Boscha Edytowane 4 Stycznia 2015 przez stefano189 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #606 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Nie ma takiej opcji zebys z tego osprzetu na 1.4B zrobil 192km , nie ma i nikt mi tego nie wcisnie, i to jeszcze turbo aRL i hybrydowa 10/11. Moze na GTB17 by zrobil. spawacz , nie mam zwyczaju udzielac się w takich tematach, ale wynik sam mnie zaskoczył i spodziewaliśmy się , że będzie niedowierzanie z takiego wyniku. Mimo to wykres pokazany został jako ciekawostka , ze jednak są wyjątki od reguły. (PRZYPOMINAM, że auto NIE JEST WYSTROJONE i jeździ na programie pod seryjna 10-tke - AUTO DYMI, ale mechanicznie jest perfekcyjnie przygotowane przez Krzyśka). Pomiar powtarzaliśmy 4-krotnie , a na koniec Seat skonfrontował sie ze Skodą Octavią 1.9 ALH zrobioną na 200 PS i 437 Nm przez znaną firmę tuningowa z północy Polski. Seat odstawał na 2 dlugości moze troszke więcej przy jednym wyścigu od 1000 rpm i o jedną dlugość może troszkę więcej przy rolce z 2000 rpm (jest film , napisz do Krzyska , powinien udostepnić). Wielkość jak i wagi aut podobne, roznica moze 70 kg (Seat cieższy ze względu na potężnego kierowce i pasażera ) Edytowane 4 Stycznia 2015 przez spanky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #607 Napisano 5 Stycznia 2015 przeciez pisalem ze jeszcze nie wystrojony i jezdzi na programie na 1.4b a pompuje 100 mb wiecej ale nie wtym zecz wynik jest zaskakujacy pompe poskaladalem na fali de110 do czasu strojenia ogarne druga pompe juz na de143 i jak zdaze z czasem moze wpadnie turbo gtb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #608 Napisano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Jestem zaskoczony na takim lichym turbo , zaslona dymna pewnie jest niezla.W sumie sam zrobilem mechanicznie auto ktoro na 216 i 1.5b dalo 204km po wystrojeniu darka . Tylko ze tam bylo duze turbo - wielke nawet powiem. Nie porownujecie Caha do ARL boto kiepskie porownanie. Kiedys sam mialem ARL w corbie , cienkie sa te turba... Edytowane 6 Stycznia 2015 przez spawacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #609 Napisano 10 Stycznia 2015 seat dostal gtb17 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=025be1b31bf42a06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefano189 Zgłoś #610 Napisano 10 Stycznia 2015 seat dostal gtb17 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=025be1b31bf42a06 aż się prosi autko o 230 albo 270 -tki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #611 Napisano 11 Stycznia 2015 230 tak, ale nic ponadto, to turbo i tak ma potencjal 220-225km max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #612 Napisano 11 Stycznia 2015 w planach sa 270 i turbo gtb 2060 vklr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avesso Zgłoś #613 Napisano 12 Stycznia 2015 Witam ostatnio byłem na hamowni w Poznaniu TuneForce i passat dostał nowy program. Seria miała 129.9 KM i 302.6Nm po modzie wyszło 161.1 oraz 351.7Nm tuner nie szalał z mocą, bo wtryski już nie są pierwszej młodości i opóźnił moment obrotowy ze względu na sprzęgło. Jak oceniacie wykresy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
esde Zgłoś #614 Napisano 17 Stycznia 2015 Ja również postanowiłem odwiedzić tunera. Wybór padł na Auto Lider w Poznaniu (dealer vTech'a) i oto wynik: Po zobaczeniu wyniku byłem trochę przerażony (i dumny zarazem). Zastanawiałem się, czy nie zmniejszyć trochę tego, ale w sumie zostało Jakieś komentarze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #615 Napisano 17 Stycznia 2015 Jakieś komentarze? Proponował bym podjechać na inną hamownie Inercja v-techa słynie z dobrych wyników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #616 Napisano 18 Stycznia 2015 Inercja zawyża delikatnie moment(10-15Nm) przy tego rzędu mocach...każda, nie tylko v-techa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #617 Napisano 27 Stycznia 2015 Paczka 3 x 300KM Audi A6 2.7Biturbo 230KM + soft 310Km 412NM Seat Leon Cupra R 1.8T 225KM BAM - 300KM / 400NM A3 2.0TFSi 200KM - 300KM / 400NM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #618 Napisano 27 Stycznia 2015 Malina takie wykresy az chce sie ogladac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #619 Napisano 31 Stycznia 2015 Poza 1-wszym , seryjne wtryski maja 285ccm . Nie ma opcji na 300hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #620 Napisano 8 Lutego 2015 A6 2.7 TDI -usuniety DPF -Soft Daron7 (mocny) BMW E91 2.0d 163 DPF -seria -soft Daron7 Leon ASV 110 -turbo ASZ -soft Daron7 - via map Passat B5FL 2.0 TDI BGW 136KM -turbo GT17/20 -DP 2.5' -Cat/egr/DPF out -Soft Daron7 - lajtowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach