Skocz do zawartości

Wodz

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wodz

  • Urodziny 12.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów okolice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1996
  1. Wodz

    GTB2260VK w Passacie AFN

    W trzy miesiące można zrobić 5km,a inny np 5tyś Ja od ostatniego stage 235/450 mam ponad 50tyś (przez półtorej roku) z jedna małą awarią (seryjne szpilki głowicy=uszczelka poleciała) po jakiś 36tyś.Co do napędu to mam podobnie,teraz przy wymianie sprzęgła i skrzyni na 6g wskakuje w końcu na duże przeguby. No ale z tego co widzę to kolego masz PD,a my piszemy o VP. PD na wstępie ma stopień sprężania mniejszy :-)
  2. Wodz

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Pompowałeś 3bary w seryjnego AFN,jak długo jeździło? Długo już jeździsz na 2.6b, ile przejechałeś? Mi sprzęgło vr6+tarcza kevlar poddawało się powyżej 470NM,obecnie mam 450 i przeszło 50tyś już nalatało. Pytam bo mam już kupiony jednomas 240 i po zmianie na pewno będę chciał dołożyć do obecnych kresek.Obecnie dmucham 2.15 b,auto użytkuje na co dzień.
  3. Dokładnie tak samo będę jechał moim grobem
  4. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    1Z/AFN po modach 235/450. Dziękuje
  5. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Powtarzam po raz kolejny,z głowicą było wszystko w porządku.Miał dopiero 660tyś przelotu:roll Akurat u Maćka przy strojeniu sonda była nie sprawna.Uruchomiłem wskaźnik EGT (założyłem kolejną chińską sondę która obecnie też już nie działa) jakieś dwa miesiące później. Tu na filmiku niżej przy gazie w podłogę odpuszczeniu do 190 i nadal podłoga EGT nie przekroczyło 940.Tak że EGT według mnie ok co było widać po tłokach jak ostatnio zaglądałem. Mi chodzi o zakres obrotów w których będzie dostępny ten Nm. Obecnie mam +400Nm od około 2250obr (wiem troszkę wysoko,ale chciałem oszczędzić seryjne korby)do przeszło 4300obr Grobik ciągnie cały czas a nie wali na chwile w "krzesło" i później nic więcej się nie dzieje.Co zresztą widać na powyższym filmiku,od razu napiszę że waga auta 1490kg z ćwiartką baku. To wiem,tylko kto mi ustawi na pewno dobrze te ciśnienia,Kuca?Gdzie mogę złapać jakiś kontakt do niego,nie zrobił by gotowych wtrysków?
  6. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Ale ja posiadam wskaźnik EGT,obecnie już nie sprawna sonda ale jakiś czas działał.Co do uszczelki głowicy to chyba kwestia czasu w każdym Vp z doładowaniem około 2barów.U mnie głowica sama w sobie była ok,ale miałem w swoich zbiorach nową fabryczną to założyłem.Co prawda była ona przeznaczona do drugiego silnika co miałem składać pod mocniejszy set,ale na razie odpuszczam i czeka na leprze czasy. OK,to powiedz mi kto Twoim zdaniem zrobi porządny soft w VP np moim?Podejmiesz się tego,znasz kogoś i polecisz?Dla mnie to nie problem zamówić kolejne wtryski i zrobić kolejny soft.Oczekiwał bym podobnych parametrów do tych co mam,zależy mi szczególnie na jak największym zakresie obrotowym powyżej 400 Nm nie przekraczając 450Nm.
  7. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Wiem dobrze że są inne sposoby i zapewne skuteczniejsze na zmniejszenie stopnia sprężania.Ja mam otyle dobrze że mój obecny blok z 1Z był na uszczelce jedno rowkowej.Po przejściu na trzy na pewno co stopień się zmniejszył,może to właśnie dlatego dobiłem już na tym setapie 40tyś. U mnie siedzą 0.270 i tylko takie były dostępne na już.Szukałem polecanych przez Ciebie i nie tylko WZM 0.260 ale nie mogłem dotrzeć do żadnego zaufanego sprzedawcy ,a niestety czas mnie gonił Takie parametry jak mam obecnie bez problemu by uzyskał na 0.260. Moje auto służy mi na co dzień i dlatego zrezygnowałem z "cyferek". Teraz to nawet się cieszę że sprzęgło poddało się przy 247/480 z tego co dobrze pamiętam i zamiast koksować dalej, zostało ujęte. Obecne graty teoretycznie wszystkie z zapasem i może kiedyś przyjdzie dzień by z nich więcej spróbować wydusić.Więc tak jak pisze parcie na cyfry mi przeszło,auto ma jeździć jak najdłużej bezawaryjnie. Co do logów to zrobił bym Ci je z chęcią i dał do weryfikacji,ale Ty jak tylko coś znajdziesz w nich nie tak(a na pewno coś mniej lub więcej ważnego się dopatrzysz) zrobisz aferę na kilkunastu forach. Wierz mi albo i nie ale na prawdę jestem zadowolony z tunera co mi ogarnął "groba",a dzwoniłem do kilku i nie chcieli się podjąć tak "z modzonego" VP. Autem tak jak pisałem wyżej zrobiłem już 40tyś,po 37tyś była zdjęta głowica i tłoki zero skaz.Seryjny silnik,a znosi 110% mocy więcej,coś daje do myślenia o tunerze.Dlatego w razi "w" nie chcę tu nikomu robić antyreklamy. Pozdrawiam
  8. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Sagon czy Ty potrafisz normalnie pogadać,popisać? Zapytałem bo byłem ciekaw Twojego zdania,a Ty odbierasz wszystko jak by to był jakiś atak na Ciebie i twoją wiedzę.Moje zdanie widzę już znasz bo nawet zacytowałeś je tu wyżej,a nawtykałeś mi i "grobowi" Mój set rzeczywiście teraz dmucha przeszło 2bary,ale powiedzmy że się na to przygotowałem i zmniejszyłem w swoim silniku stopień sprężania. Tak całkowicie się z Tobą zgadzam że FIRAD-y długo nie pożyły u mnie,od 30tyś zaczęły "podlewać" i tak do jeździłem do 37tyś i zostały wymienione. żeby było ciekawiej to na jeszcze gorsze gowno niż FIRAD :fuj Pozdrawiam.
  9. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Ori cała puszka i filter,też mam starego piertburga.Tak go "wykastrowałem" Dobra koniec spamu. Więcej o moim 1Z-AFN w temacie tu na forum możesz znaleźć. http://forum.vw-passat.pl/threads/138023-A4-B5-Avant-Gr%C3%B3b-TDi-by-Wodz-ko%C5%82o-20-quot-AFN-235KM-450NM Pozdrawiam.
  10. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Tak jak pisałem u mnie puszka wraz z górną częścią ori. Oczywiście pozbyłem się środka przepływki za pomocą małej tokarki.Turbo GTB22 sterowanie po MAPsensor,mój motor jest baaaaardzo stary. Pozdrawiam.
  11. Wodz

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Hmmmmmm, dziwne rzeczy tu z tym filtrem piszecie. Mi ori wyrabia przy grubo ponad 200KM.
  12. Audi A4 AFN -pompa orginalna 11 -turbo Gt 1749v -wałek sdi -wtryski 230 -map zewnętrzny 3 bara -fmic -wydech 2.5" - dmuchnięte na 1,5 bara
  13. Kawał dobrej roboty,gratki dla wykonawców jak i samego właściciela autka. P.S. Też bym prosił o namiary na wzmocnione sprzęgło na PW jak można. Z góry dziękuje i do zobaczenia na drodze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności