xxKOLOMBOxx Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2009 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie Tak się dziś nudziłem w domu i do głowy przyszło mi głupie pytanie a co jakbym miał choć głupie 20tys zł??:632: (niestety nie mam ale fajnie sobie pomarzyć:667:) I nurtuje mnie takie głupie pytanie z racji iż uwielbiam passaty i o innym autku nawet nie myślę. :580: czy mając dzisiaj te 20 kawałków lepiej było by kupić jakąś ładna B5 na wypasie czy władować te 20 tys w remont B3?? Chodziło by mi głownie o to aby posiadać autko praktyczne a przede wszystkim długowieczne oraz tanie w naprawach (może to mit ale słyszałem ze nie jedna B3 spokojnie przeżyje taką B5) i tak myślę że za tą kasę można w B3 zrobić kapitalke silnika, lakierek ładny dać, w środku jakieś wygodne foteliki i prawie jak B5 (prawie robi jednak różnice) (może ktoś uznać ten temat za głupi ale jak się człowiek nudzi to tak jest... a jak sie komuś nie podoba to niech nie czyta) i ciekawią mnie wasze opinie co wy byście zrobili mając te 20 tysków i te 2 warianty do wyboru a raczej 2 VARIANTY :597: dodam tylko że nigdy nie chodziło by mi po myśli coś takiego : Edytowane 26 Stycznia 2009 przez xxKOLOMBOxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysios Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2009 Witam wszystkich Ma bozia tę klientelę. Ależ ci ludzie maja na srane w głowach, jak można wymyśleć coś takiego? Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2009 hmmmm za 20 tys to by był niezły wypas b3 wszystko w srodku obszyc skórą, nowiutki silnik z aso, nową zawieche, nowy lakier.. ahhh nie jeden by tu dostał orgazmu a tenn teges zapytam, jezdziles kiedys jakims nowszym audikiem albo bmką, ze nie chcesz innego samochodu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxKOLOMBOxx Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2009 (edytowane) prowadzić nie, miałem okazje jako pasażer i wiadomo wypas... ale to chyba nie ta półka cenowa Edytowane 26 Stycznia 2009 przez xxKOLOMBOxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2009 robić b3 za 20tys? szkoda kasy... lepiej już kupić b1/santane, wsadzić mu AFNa po chipie i zając się nim, oldschoolowe wnętrze, chromy, mocna gleba, profesjonalny matowy lakier i masz kota... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxKOLOMBOxx Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2009 przyznam że pomysł też nie głupi... (tak to dopiero mącisz w głowie a nie pomagasz hehe) tylko w b1 jest ABW (ABSOLUTNY BRAK WYPOSAŻENIA) klima i trochę elektryki w dzisiejszych czasach by się przydała no ale dalej nikt nie odpowiedział na pytanie co by wybrał z tych 2 variantów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanka1981 Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2009 ładne B4 + lekki remont i doposażenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2009 Pomimo wszystko wsadzać 20 tyś w B3-kę to nieracjonalne zachowanie Brać B5 i jeździć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #9 Napisano 26 Stycznia 2009 przyznam że pomysł też nie głupi... (tak to dopiero mącisz w głowie a nie pomagasz hehe)tylko w b1 jest ABW (ABSOLUTNY BRAK WYPOSAŻENIA) klima i trochę elektryki w dzisiejszych czasach by się przydała no ale dalej nikt nie odpowiedział na pytanie co by wybrał z tych 2 variantów o to się dołoży... wiec tak: 1. kupujemy b1/santane za 2tys z dobra blacharką (zostaje 18000) 2. wsadzamy silnik od b5 (wcześniej wspomnianego) ze wszystkimi gadżetami, możemy sobie też dorzucić deske (zostaje 8tys) 3. kupujemy flexa, soli i robimy go na rosta (zostaje 7500) 4. sprzedajemy pozostałości po Be piątym (mamy 10000, no może 9000) 5. robimy fotele na jakiś ładny skórzany oldschool (zostają 2000) 6. sprzedajemy na jakiemuś frajerowi B3 wciskając, że stan igła (nie ważne ze rozrząd powinien zostać wymieniony 30tys temu) (mamy z 8000) 7. kupujemy gwint (zostaje 7000) 8. kupujemy jakieś cultowe koło (zostają 3000) 9. polerujemy ja na błysk (zostaje 2900) 10. dokupujemy sensowną opone (zostaje 1200) 11. wsadzamy sensowena audio (zostaje 9zł -na piwo i fajki) i w ten sposób jesteśmy o 3lata starsi... ale za to posiadamy b1/santane po ładnej rzeźbie we wnętrzu, konkretnym motorem pod maską i rdzą na zewnątrz, ale co z tego jak przez te walone koła i glebe nie możemy wyjechać z własnego garażu, bo mamy za stromy podjazd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxKOLOMBOxx Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2009 Pomimo wszystko wsadzać 20 tyś w B3-kę to nieracjonalne zachowanie Brać B5 i jeździć! a kto mówi że trzeba wydać cała kasę resztę można zostawić na paliwo i wozić się jedyna taką b3 po całym świecie o to się dołoży... 6. sprzedajemy na jakiemuś frajerowi B3 wciskając, że stan igła (nie ważne ze rozrząd powinien zostać wymieniony 30tys temu) (mamy z 8000) Nie ładnie tak robić :584: o to się dołoży... i w ten sposób jesteśmy o 3lata starsi... ale za to posiadamy b1/santane po ładnej rzeźbie we wnętrzu, konkretnym motorem pod maską i rdzą na zewnątrz, ale co z tego jak przez te walone koła i glebe nie możemy wyjechać z własnego garażu, bo mamy za stromy podjazd? zakończeniem mnie zaskoczyłeś a tak ładnie się zapowiadało :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2009 a kto mówi że trzeba wydać cała kasę resztę można zostawić na paliwo i wozić się jedyna taką b3 po całym świecie Kup w takim razie w stanie igła B3-kę, za 7 tyś możesz przebierać a resztę wydaj na paliwo i fajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxKOLOMBOxx Zgłoś #12 Napisano 26 Stycznia 2009 Kup w takim razie w stanie igła B3-kę, za 7 tyś możesz przebierać a resztę wydaj na paliwo i fajki niestety nie mam 20 tysiaków ani 8 też nie ;( no i fajek nie pale ale zostało by na paliwo i browar... tylko za kierownicą nie ma co pić... jeszcze ktoś we mnie stuknie w zderzak i mi się rozleje :D:D:D:D:D:D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bedo Zgłoś #13 Napisano 26 Stycznia 2009 ja bym sie nie zastanawiał i bym brał b5 albo cos mniejszego a nowszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #14 Napisano 26 Stycznia 2009 b5 trzeba myslec tez o sprzedazy, bo kto kupi 'w razie wojny' tak odpicowanego b3 za te cene? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #15 Napisano 26 Stycznia 2009 fajnie tak sobie pomarzyć ale 20 tys to trochę mało mi starczyło by na remont silnika + turbo i tyle a pasowało by do tego: odnowić lakier, gwint, fela, hamulce, odnowić wnętrze, car audio, remont zawieszenia itp... czyli żeby fajnie się wozić trzeba mieć nie 20 a 40 tys zrobił bym niepowtarzalne B3/B4!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastikbiker Zgłoś #16 Napisano 27 Stycznia 2009 Za 20000zl kupil bym sobie takiego passia i jeszcze by 3500zl zostalo czyli jakies przyciemniane szybki, a za reszte bym opil zeby dobrze jezdzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2009 Za 20000zl kupil bym sobie takiego passia i jeszcze by 3500zl zostalo czyli jakies przyciemniane szybki, a za reszte bym opil zeby dobrze jezdzil Jak dla mnie to musi byc jakis BUBEL bo cena jest jak za B3 !!! Ale moge sie mylic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #18 Napisano 1 Lutego 2009 Jak dla mnie to musi byc jakis BUBEL bo cena jest jak za B3 !!!Ale moge sie mylic raz, że z anglii, dwa, że cena w funtach a nie w zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #19 Napisano 1 Lutego 2009 No jasne że B3 + np. AFN,AVB czy AVF (chryste ile tego jest?). Mi się marzy mod mojego z jednym z podanych wyżej silniczków i do tego dołożenie czego mi brak, czyli ABS, 2xpp, elektryczne ustawianie świateł, podgrzewane siedzenia + ich elektryczne sterowanie (choć to jest akurat zbędne). Odnowienie lakieru Briliant Black, orginalne soczewy Helli z dołożonymi xenonami (mogą być bi:D) lub ewentualnie zamontowanie ich w normalnych prostokątach, tarcze na wszystkie 4kółka, obniżenie zawieszenia jak w wersji GT czyli tak z 20mm (gwintowanym), założone stabilizatory(rozpórki) na przód i tył... i chyba wsjo . Najważniejsze by z zewnątrz był jak najbardziej orginalny. Czego bym nie chciał: elektryki na tyle i klimatyzacji - thermotronic doskonale daje rade. a gdybym miał jeszcze więcej to cała fura do piaskowania i do wrzucenia do kadzi z procesem galwanizacji ...ach te marzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grypsik Zgłoś #20 Napisano 4 Lutego 2009 Ewidentnie B3 do remontu. Ja już nie raz mysłałem podobnie z tą różnicą że zastanawiałem się ile te moje marzenia będą kosztowały. Mam Arivkę. Porządne ładne lampy przód-tył, nowy "orginalny" lakier, wnętrze w nowych materiałach (nie skóra), porządna zawiecha ale bez totalnej gleby, mocny silnik-jakieś 130 wystarczy spokojnie dla mnie , car audio ale także bez przesady, i wiele innych... Także mój pomysł na B3 jest raczej spokojny, ale tylko B3. B5 odpada. Fajne auto a 3bg to już wogóle miodzio dla mnie ale jednak B3 i koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach