Skocz do zawartości

Bedo

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bedo

  • Urodziny 12.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bedo

    ANDROID - telefony i aplikacje

    [ame] [/ame] tutaj ciekawe porównanie [ame] [/ame]
  2. Bedo

    ANDROID - telefony i aplikacje

    niby te same parametry, ale porównajcie jak chodzą wymagające gry albo cokolwiek na tym i na tym (na youtubie jest pare ciekawych filmików). Galaxy s bije na głowe htc. No i kwestia dokladnosci akcelerometru w ktorej to galaxy s znowu wygrywa. Galaxy s jest wg mnie telefonem idealnym. Jest dosyc duzy, ale za to cienki. Jakość wykonania zgadzam sie, ale to jak kazdy samsung, czy laptop czy telewizor, wszystko taki sam chinski plastik ;p Mi osobiscie to wogole nie przeszkadza. Brak lampy; do zdjec mi nie potrzebna, a jako latarka są rózne aplikacje które robią latarke z wyswietlacza. Pozdro
  3. Bedo

    ANDROID - telefony i aplikacje

    oczywiście adyno hamownia i to bardzo dokładna podobne do pocketdyno na iphona robi nawet wykresy ;p
  4. ja mozliwe bede jechal nowym vwejem, ale nie wiem jeszcze jak inne plany
  5. Bedo

    Phaeton 3,2??

    No przyznam sie bez bicia, ze mialem pewne problemy z samochodem. Sterownik silnika siadł i bylo duzo klopotów, ale juz chyba wszystko ok i lada dzień mam nadzieje pokaże foty;) Pozdrawiam i trzymajcie kciuki razem ze mną ;D
  6. Bedo

    Phaeton 3,2??

    nom, lekkie poprawki tylko rejestracja i wrzuce moze jakies foty
  7. Bedo

    Phaeton 3,2??

    Phaeton jest nie-sa-mo-wi-ty z passatem nie ma porownania. Wszystko ze swietnych materiałów, dokladnie spasowane, dynamika wystarczająca...i ta przerazajaca cisza w srodku. Oprocz pomruku silnika nic nie slychac. Nic nie puka stuka. Wygodne fotele. Polecam phaetona.
  8. Bedo

    Phaeton 3,2??

    no tak Dla Ciebie mija, a dla mnie to (przynajmniej mi sie tak wydaje) kompromis. Samochód luksusowy, z przyspieszeniem (jezeli by bylo te 8,4s) to wystarczającym dla mnie no i samochod na ktorego utrzymanie jeszcze by bylo mnie stac (spalanie/ubezpieczenie/potencjalne naprawy) A jak bedzie w rzeczywistosci to sie okaze jeszcze ;p
  9. Bedo

    Phaeton 3,2??

    No wlasnie znalazlem z manualną A czy pomylka czy nie. Moze i nie pasuje manual, ale ja wole manual, i ze wzgledu przyspieszenia i ze wzgledu spalania i wogole wieksza kontrola nad samochodem. Skąd dane? Duzo szukalem o tym samochodzie juz i przy wersji z manualna skrzynia zawsze jest koło 8,4 Chociazby tu jakas tam stronka http://www.globalcar.com/datasheet/Volkswagen/2002_Volkswagen_Phaeton_V6.htm czy http://www.moto-portal.pl/glowna/Techniczne/Volkswagen/Phaeton/4498 Z reszta jezeli z automatem na 9,4s (ze strony internetowej vw) to 8,4 jest mozliwe na manualu Dane ogolnie chyba wygladają tak: 9,7 automat naped na 4 kola 9,4 automat 1 oska 8,4 manual 1 oska
  10. Bedo

    Phaeton 3,2??

    3,2 w manualnej skrzyni niewiele ponad 8s ma do 100 A TDI swietny, ale nie chce ;p
  11. Ktos mial stycznosc z silnikiem VR6 3,2 ? awaryjnosc ceny? Chodzi o skrzynie manualną. Jak komfort i jak sie sprawdza naped na przednią os w samochodzie o wadze 2t? Pozdrawiam
  12. a jak jest juz zanizona 30% i jeszcze od tego nie chce placic akcyzy? ;d to sie dowiedz i daj znac, ale watpie zeby to byly jakies nowe pozytywne wiadomości dla mnie.
  13. dzownilem dowiadywalem sie i: Zeby samochod byl ciezarowy i zeby nie zaplacic akcyzy trzeba spełnic warunki samochodu ciezarowego w polsce, (zadne inne; a juz napewno nie niemieckie chociazby wpisy w briefie czy zamiana PKW na LKW) Jezeli samochod jest fabrycznie nie ciezarowy to nie ma mozliwosci nie placenia akcyzy, jezeli samochod jest fabrycznie w niemczech ciezarowy to w urzedzie celnym NIEKONIECZNIE musi byc ciezarowy . Musi spelniac ich warunki tj min. brak siedzen, przegroda, brak zapięć pasów, mocować siedzeń itd itp. Prawo niemieckie nie ma zadnego znaczenia jezeli chodzi o placenie akcyzy. Samochod mozna zarejestrowac na ciezarowy, zrobic przeglad na podstawie TUV, mozna miec samochod ciezarowy np z vw passata, ale i tak nie zmienia to faktu ze akcyze placic bedziemy za samochod osobowy. Podsumowując, urzedu celnego nie obchodzą inne przepisy, a juz napewno to co jest napisane przez niemców, i jezeli samochod jest osobowy, to nie ma sily zeby nie zaplacic akcyzy. A tak juz swoją drogą to burdel straszny jest w polsce. Ide do wydzialu komunikacji um i oni mowia ze wystarczy ze w niemczech wpisany samochod jako ciezarowy. W stacji kontroli pojazdow mowią ze mozna rejestrowac jaka ciezarowy jezeli jako taki przyjechal z niemiec, ale zeby dzwonic do UC po wiecej informacji. W urzedzie celnym dostalem dopiero informacje ze tak nie mozna i ze i tak zaplace akcyze. Zna ktos jakies inne sposoby na ominięcie akcyzy legalna i bezpieczna drogą?
  14. uszkodzenia uszkodzeniami ale ciekawi mnie jak przerobil w niemczech z PKW na LKW, jutro jade ogladac auto i mam nadzieje ze bd wszystko wiedzial. Nie chce zeby za rok dwa pięć UC zapukał do drzwi ;p
  15. no wlasnie za ciezarowe sie nie placi (podobnie CHYBA jest z nietypowymi, np maszyny uzytkowe) Ale jakim cudem sedan moze byc ciezarowy. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=100&t=105584&start=45 tu watek jest ale oni mowia o kombi tudziez merivie jakiejs czyli samochodach ktore jeszcze czaje ze moga byc "ciezarowe" Gdzies znalazlem ze samochod moze byc ciezarowy jezeli ładowność przy np 5 osobach musi byc 697kg. Mi chodzi o audi a8 ktore ma ladownosc koło 600kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności