Skocz do zawartości

Tatanka1981

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tatanka1981

  • Urodziny 09.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 1.9 D 68KM (1Y)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Ja mam chyba samoróbke poprzedniego właściciela. Piszczyk (taki np jak te malutkie PC Speakery do kompa na kabelkach) wetkienty we wlacznik swiatel. Podwazasz kluczykiem od stacyjki wlacznik swiatel i wyciagasz go palcami. Z tylu duzo kabelkow. W ktores dwa zaciski mam wetkiente (tylko na "wpych", bez mocowania) kabelki od piszczka, ktory sobie tam luzem lata. Dziala to tak juz dlugo. W ktore kabelki sie wtyka - teraz nie mam jak sprawdzic.
  2. Ja zaplacilem 350 PLN z robocizną. Niecaly rok temu w Gdansku. Ostatnio padla mi pompa wody i znowu wydalem 280 zl (i to podobno po znajomosci). Pompa nie jest droga, droga byla robota bo musieli rozpinac rozrzad. Wniosek - zmien sobie pompe tez, bo potem zaplacisz za robote dwa razy.
  3. Przeczytaj wszystkie mozliwe napisy na nim, takze te z tylu czy spod spodu - potem google - i ustal do czego to jest. Moze BT - wtedy masz farta. Jak nie dopasujesz to ta druga opcja co zaproponowałes, aczkolwiek może byc tak ze spece z jakiegos zakladu caraudio cos dopasuja - w sensie wywala tylko ten element ze zdjecia, ale nie wiadomo do czego to jest dalej podlaczane i moze wlasnie tamte sie przydadza do innego zestawu.
  4. Mozesz nie zalewac, ale wtedy po odpaleniu gaz w podloge na dluzsza chwile. Moj mechanik kiedys tak mi zrobil, wiec teraz mam juz innego Szkoda silnika. Zalanie ropa dziala bardzo dobrze.
  5. Tatanka1981

    co byście wybrali??

    ograniczylbym wybor do passata i mazdy6
  6. Tatanka1981

    Radio z bluetooth

    AFAIK BT5000 juz nie produkowany, na allegro jest kilka, nawet tanio - w cenie nowego BT3600U. BT5100 nowy znacznie drozej.
  7. Ja tez mam 185/65/14 ale tylko na przodzie. Na tyle mam wciaz jeszcze 185/60/14 - kupilem paska to mial 4 takie. Nie polecam tych 185/60/14 - Passat jest na nie za ciezki. Producent tez ich nie poleca, na naklejce ich nie ma. Za to 185/65/14 sa na naklejce i dlatego takie kupilem te dwie. Niedlugo nastepne dwie. Wole miec takie jak producent chce. Poza szerokosciami opony maja jeszcze wskaznik obciazalnosci. Na naklejce producent chce 185/65/14 85T, ja mam 185/65/14 86T - bo ten rozmiar ma najczesciej obciazenie 86. Za to rozmiar 185/60/14 ma najczesciej obciazenie 82 czyli za male do wymagan producenta. Moje tylne tez maja 82. Oczywiscie na naklejce jest wiecej rozmiarow zalecanych, ja po prostu mam 185 i chce miec 185 bo mam najslabszy silnik jaki mialy passaty, wiec po co mam mu utrudniac za szerokimi laczkami.
  8. ładne B4 + lekki remont i doposażenie
  9. A czy to nie jest tak, ze pompa ma zbiorniczek i po zamknieciu lekko go dopelnia (zebys potem mogl otworzyc?). U mnie tez tak jest, ze po zamknieciu po ok.10 sekundach pompka na chwile robi "buuu" i wlasnie tym dopelnianiem zbiorniczka mi to ktos tlumaczyl. Uznalem wiec za normalne. Jesli mam racje, ze tak ma byc, to znaczy ze najprawdopodobniej wzbudzenie alarmu u rrudi powoduje sam dzwiek. Wtedy jedynym rozwiazaniem bedzie albo zlikwidowac czujniki dzwieku albo opoznic wlaczanie sie alarmu, tak zeby sie uzbrajal po pompce CZ. A - ostatnio mialem taki klopot ze pomimo otwiarcia drzwi (odglosy pompki normalne) nie moglem otworzyc drzwi kierowcy. Rygielek szedl do gory, ale drzwi byly zablokowane - rozwiazanie - lekko sie rygielek odkrecil i cos tam widac nie lapalo, dokrecilem rygielek i teraz gitara. Wiec posprawdzajcie wasze rygielki.
  10. mam 1Y (1.9D) i Passata kombi - za slaby. Jezdzilem wczesniej Toledo 1.9 TD 95rok (chyba to samo co ten AAZ, tez mial 75 koni) i auto jezdzilo bardzo fajnie jak na moje potrzeby. Wolnossacy diesel to jednak nie to. Zwlaszcza do B3 kombi, w Golfie III to moze jakos jezdzi, nie wiem. Zreszta kazdy ma inne zapatrywania na moc i potrzebne mu przyspieszenie. Jeden lubi tak, drugi inaczej. Dla mnie ojcowa Octavia 1.9 TDI 105 KM jest super i nic wiecej bym nie potrzebowal. Mialem okazje jezdzic Mondeo 2.0 benzyna 136 KM i dla mnie byl juz za mocny, nie widzialem potrzeby by az tak szybo przyspieszac. Caly czas mowa o miescie.
  11. 60km/h i V bieg? I to w 2.0 TDI PD ?! To powodzenia..... i pozdrów turbine
  12. U mnie kiedys bylo tak ze po zalaniu na full przez 200-300 km wskazowka stala jak zaczarowana na 70 litrach (zerowe spalanie ) a potem powoli opadala. Po 700 km pokazywalo polowe baku, przy czym wlac moglem ok 50 litrow (czyli bylo 20 a pokazywal ze 35 litrow). Potem opadala juz szybko i po przejechanych 900 km pokazywal juz prawie rezerwe. Spala mi 7-7,3 litra na 100km. Teraz mam tak, ze 70 litrow to pokazuje przez pierwsze 30km od zalania na full i powoli sobie rowno opada, wskazanie 35 litrow mam po 500-600km, rezerwe po 900 km. Moja rada - olac ten wskaznik albo traktowac go bardzo orientacyjnie. Tym bardziej ze u mnie na przyklad po zjezdzie z solidnej gorki wskazowka podosi sie mniej wiecej o podzialke (gdy mam tak 35-40 litrow w baku) i tak zostaje nawet jak dalej jade po rownym, no powoooluuutku opada do wczsniejszego wskazania. Przy podjezdzie pod gorke wskaznik zaraz opada o podzialke, a podniesienie sie go do wczesniejszego wskazania sprzed podjazdu zajmuje mu cale wieki - i 10 kilosów nieraz. Dlatego zmierz sobie spalanie tankujac 2 x pod rzad do pelna i sprawdzajac przejechane km w tym czasie i przy kazdym tankowaniu na full zerujesz licznik. Tabliczka mnozenia i w pamieci liczysz zawsze ile jeszcze masz w baku. Proste i dziala. Ja tak robie i klopotow nie mam zadnych. A jak tankuje nie do pelna to tez mozna zerowac licznik (jesli sie nie chce spalania zmierzyc, ale tank nie na full i tak to wyklucza) i przy dystrybutorze patrze ile weszlo i licze ile na tym przejade, mniej wiecej, zawsze z zapasem bezpieczenstwa (np. pali mi 7 litrow, wlewam 15 - to zakladam 200 km ze przejade na tym, wlewam za 100 zeta - wchodzi 22-23 litry - zakladam 300 km, itd.)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności