theOne Zgłoś #341 Napisano 10 Października 2010 panowie skoro koncern VW nazywa to auto b7 to mamy kolejna generacje modelu passat a to czy i jak i w jakim stopniu nawiązuje do poprzedniej generacji to juz kwesta do dyskusji ... ale po co się sprzeczać o cos co jest napisane czarno na białym B7 No a nie dopuszczasz myśli, że robią to celowo, gdyż lepiej wygląda niż b6fl? Owszem bardzo głęboki, ale jednak raczej lift. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #342 Napisano 10 Października 2010 jasne ze dopuszczam taka myśl, nie powiedziałem ze sie nie zgadzam z opiniami na forum, poruszyłem kwestie nazewnictwa i tego dziwnego sporu czy to lift b6 czy b7 i skoro firma tak zadecydowała i ochrzciła to auto b7 to mamy b7 a nie 6 po lifcie, i jak juz pisalem zmiany techniczne mniejsze lub wieksze czy zmiany wizualne to juz inny temat... na bank dla wielu z nas to konkretne auto bedzie liftem poprzednika bo jak wiadomo ilu ludzi tyle opini ale nie zmieni to faktu ze w nomenklaturze motoryzacyjnej będziemy mieli na rynku b7 a to co niby wyjdzie za dwa lata może bedzie b8 lub b7fl tego nikt nie wie chyba:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #343 Napisano 10 Października 2010 A moim zdaniem raczej to jakie ma oznaczenie model to najmniej istotna zmiana, dla mnie to mógłby mieć oznaczenie b5 fl x2 najważniejsze aby nie był awaryjny. Tak zdecydował koncern VW i czy to się komuś podoba czy nie tak będzie i żaden z nas tego nie zmieni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoriuss Zgłoś #344 Napisano 10 Października 2010 dokładnie tak = AMEN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #345 Napisano 10 Października 2010 No a nie dopuszczasz myśli, że robią to celowo, gdyż lepiej wygląda niż b6fl? Owszem bardzo głęboki, ale jednak raczej lift. Przecież to zaleta auta. Jak by co kilka lat trzaskali nowe auto, o całkowicie innej konstrukcji, to by się na części po okresie gwarancyjnym nie wyrobiło. A teraz 99% części mechanicznych będzie pasować z b6 To duży plus dla kogoś kto kupuje auta używane. O takich użytkowników vw też musi dbać, bo to od nich wychodzi najwięcej opinii. Jak ktoś używa auta tyko przez okres gwarancji, to go to nie obchodzi co tam się popsuło i ile by to kosztowało, byle by za często do serwisu nie jeździć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevy Zgłoś #346 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) wersja z tegorocznego paryskiego salonu http://www.autoblog.com/photos/2011-volkswagen-passat-live-images/#3416400 a tu środek, dużo się nie zmienił: http://www.autoblog.com/photos/volkswagen-new-passat/#3415649 Edytowane 13 Października 2010 przez chevy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #347 Napisano 13 Października 2010 Nie no nie mogę się do niego przekonać. Pierwszy link, pierwsze zdjęcie - Golf Sedan jak siemasz. Ble Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #348 Napisano 14 Października 2010 Przecież to zaleta auta. Jak by co kilka lat trzaskali nowe auto, o całkowicie innej konstrukcji, to by się na części po okresie gwarancyjnym nie wyrobiło. A teraz 99% części mechanicznych będzie pasować z b6 To duży plus dla kogoś kto kupuje auta używane. O takich użytkowników vw też musi dbać, bo to od nich wychodzi najwięcej opinii. Jak ktoś używa auta tyko przez okres gwarancji, to go to nie obchodzi co tam się popsuło i ile by to kosztowało, byle by za często do serwisu nie jeździć. I jest jeszcze jedna strona medalu-nowy model=nowe choroby wieku dziecięcego, a model po lifcie przeważnie ma usuwane dotychczasowe niedociągnięcia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #349 Napisano 15 Października 2010 Kolejne informacje i bardzo dużo nowych zdjęć http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8515416,Volkswagen_Passat___Galeria.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RHB Zgłoś #350 Napisano 15 Października 2010 Napisze krotko. Cholernie mi sie podoba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #351 Napisano 15 Października 2010 Napisze krotko. Cholernie mi sie podoba. no mi po tych fotach coraz bardziej się podoba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #352 Napisano 15 Października 2010 No w ruchu prezentuje się już całkiem ciekawie. Do tego każdy już się trochę oswoił z tym "nowym" designem...ja też więc powoli zaczyna mnie przekonywać. PS: A do tego na ostatnich zdjęciach jest już ciekawsza felga niż na pierwszych prezentowanych fotkach. A jak wiadomo na ładnym kole to i maluch dobrze wygląda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg83 Zgłoś #353 Napisano 17 Października 2010 Troche polatalem po necie i z tego co pisza B7 to tylko przejsciowka do calkiem nowego modelu 2011,ale ten jest niczego sobie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #354 Napisano 27 Października 2010 (edytowane) W Niemczech już jest konfigurator, zabawne jak w poszczególnych wersjach zwiększa się ilość chromowanych dodatków. Trendline to jak zwykle golas na stalówkach, a topowy Highline od środkowego Comfortline różni się jedną, jedyną srebrną "beleczką" umieszczoną pośrodku przedniego zderzaka Koła : Trend 205/55 R16 Comfort 215/55 R16 High 235/45 R17 Co szkodziło do podstawy dać troche szersze tak jak w Comfort ? Ciekawe jak będzie u nas... Edytowane 27 Października 2010 przez Gutierrez Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #355 Napisano 27 Października 2010 topowy Highline od środkowego Comfortline różni się jedną, jedyną srebrną "beleczką" umieszczoną pośrodku przedniego zderzaka Na zewnątrz, jest jeszcze wyposażenie i cały środek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #356 Napisano 27 Października 2010 Comfortline różni się jedną, jedyną srebrną "beleczką" umieszczoną pośrodku przedniego zderzaka W kombi comfort ma relingi czarne, a highline chrom. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #357 Napisano 27 Października 2010 Podobno doszło dużo dodatkowych wygłuszeń, w to akurat jestem w stanie uwierzyć. W Niemczech seryjnie nędzny Climatic, dwustrefowa klima dopiero w Highline, tak samo było u nas w 2005 r. jak wchodziła poprzednia generacja, dopiero potem się wszystko stopniowo poprawiało. Powtórka z rozrywki, krótko mówiąc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #358 Napisano 27 Października 2010 W Polsce za CLIMATRONIK w comfortline i sportline nie trzeba było dopłacać, ale trzeba było to zaznaczyć inaczej dostawaliśmy climatic. W highline był tylko climatronic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #359 Napisano 27 Października 2010 Kurde przód padaka straszna, szkoda, że się nie postarali, tył mi się podoba, fajne ledowe lampy, ale przednie lampy i przeciwmgłowe - tragedia Od zawsze w b6 od CL był climatronic bez dopłaty? Mi się zdawało, że też się słono dopłacało... Teraz powinien być troszkę tańszy passat, w końcu dużo flaków ma z b6, ciekawe jak zawieszenie, podobno pracuje dużo lepiej. W salonach ma się pojawić w listopadzie, nie omieszkam pomacać i ew. się przejechać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #360 Napisano 27 Października 2010 z tego co konfigurowałem i udało mi sie przeszrajbować to dużo fajnego wyposażenia jest w highline w standardzie.no i te klimatyzowane fotele nie kosztuja strasznego majątku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach