Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

panowie skoro koncern VW nazywa to auto b7 to mamy kolejna generacje modelu passat a to czy i jak i w jakim stopniu nawiązuje do poprzedniej generacji to juz kwesta do dyskusji ... ale po co się sprzeczać o cos co jest napisane czarno na białym B7

No a nie dopuszczasz myśli, że robią to celowo, gdyż lepiej wygląda niż b6fl? Owszem bardzo głęboki, ale jednak raczej lift.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne ze dopuszczam taka myśl, nie powiedziałem ze sie nie zgadzam z opiniami na forum, poruszyłem kwestie nazewnictwa i tego dziwnego sporu czy to lift b6 czy b7 i skoro firma tak zadecydowała i ochrzciła to auto b7 to mamy b7 a nie 6 po lifcie, i jak juz pisalem zmiany techniczne mniejsze lub wieksze czy zmiany wizualne to juz inny temat... na bank dla wielu z nas to konkretne auto bedzie liftem poprzednika bo jak wiadomo ilu ludzi tyle opini ale nie zmieni to faktu ze w nomenklaturze motoryzacyjnej będziemy mieli na rynku b7 a to co niby wyjdzie za dwa lata może bedzie b8 lub b7fl tego nikt nie wie chyba:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem raczej to jakie ma oznaczenie model to najmniej istotna zmiana, dla mnie to mógłby mieć oznaczenie b5 fl x2 najważniejsze aby nie był awaryjny. Tak zdecydował koncern VW i czy to się komuś podoba czy nie tak będzie i żaden z nas tego nie zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No a nie dopuszczasz myśli, że robią to celowo, gdyż lepiej wygląda niż b6fl? Owszem bardzo głęboki, ale jednak raczej lift.

Przecież to zaleta auta. Jak by co kilka lat trzaskali nowe auto, o całkowicie innej konstrukcji, to by się na części po okresie gwarancyjnym nie wyrobiło. A teraz 99% części mechanicznych będzie pasować z b6 :) To duży plus dla kogoś kto kupuje auta używane. O takich użytkowników vw też musi dbać, bo to od nich wychodzi najwięcej opinii. Jak ktoś używa auta tyko przez okres gwarancji, to go to nie obchodzi co tam się popsuło i ile by to kosztowało, byle by za często do serwisu nie jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wersja z tegorocznego paryskiego salonu

 

http://www.autoblog.com/photos/2011-volkswagen-passat-live-images/#3416400

 

a tu środek, dużo się nie zmienił:

 

http://www.autoblog.com/photos/volkswagen-new-passat/#3415649

Edytowane przez chevy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie mogę się do niego przekonać.

Pierwszy link, pierwsze zdjęcie - Golf Sedan jak siemasz. Ble :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież to zaleta auta. Jak by co kilka lat trzaskali nowe auto, o całkowicie innej konstrukcji, to by się na części po okresie gwarancyjnym nie wyrobiło. A teraz 99% części mechanicznych będzie pasować z b6 :) To duży plus dla kogoś kto kupuje auta używane. O takich użytkowników vw też musi dbać, bo to od nich wychodzi najwięcej opinii. Jak ktoś używa auta tyko przez okres gwarancji, to go to nie obchodzi co tam się popsuło i ile by to kosztowało, byle by za często do serwisu nie jeździć.

 

I jest jeszcze jedna strona medalu-nowy model=nowe choroby wieku dziecięcego, a model po lifcie przeważnie ma usuwane dotychczasowe niedociągnięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisze krotko. Cholernie mi sie podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisze krotko. Cholernie mi sie podoba.
no mi po tych fotach coraz bardziej się podoba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w ruchu prezentuje się już całkiem ciekawie. Do tego każdy już się trochę oswoił z tym "nowym" designem...ja też ;) więc powoli zaczyna mnie przekonywać.

PS: A do tego na ostatnich zdjęciach jest już ciekawsza felga niż na pierwszych prezentowanych fotkach. A jak wiadomo na ładnym kole to i maluch dobrze wygląda :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche polatalem po necie i z tego co pisza B7 to tylko przejsciowka do calkiem nowego

modelu 2011,ale ten jest niczego sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech już jest konfigurator, zabawne jak w poszczególnych wersjach zwiększa się ilość chromowanych dodatków. Trendline to jak zwykle golas na stalówkach, a topowy Highline od środkowego Comfortline różni się jedną, jedyną srebrną "beleczką" umieszczoną pośrodku przedniego zderzaka ;)

0873e3533f163054m.jpg

 

Koła :

 

Trend 205/55 R16

Comfort 215/55 R16

High 235/45 R17

 

Co szkodziło do podstawy dać troche szersze tak jak w Comfort ? Ciekawe jak będzie u nas...

Edytowane przez Gutierrez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
topowy Highline od środkowego Comfortline różni się jedną, jedyną srebrną "beleczką" umieszczoną pośrodku przedniego zderzaka

 

Na zewnątrz, jest jeszcze wyposażenie i cały środek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Comfortline różni się jedną, jedyną srebrną "beleczką" umieszczoną pośrodku przedniego zderzaka

W kombi comfort ma relingi czarne, a highline chrom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno doszło dużo dodatkowych wygłuszeń, w to akurat jestem w stanie uwierzyć. W Niemczech seryjnie nędzny Climatic, dwustrefowa klima dopiero w Highline, tak samo było u nas w 2005 r. jak wchodziła poprzednia generacja, dopiero potem się wszystko stopniowo poprawiało. Powtórka z rozrywki, krótko mówiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce za CLIMATRONIK w comfortline i sportline nie trzeba było dopłacać, ale trzeba było to zaznaczyć inaczej dostawaliśmy climatic. W highline był tylko climatronic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde przód padaka straszna, szkoda, że się nie postarali, tył mi się podoba, fajne ledowe lampy, ale przednie lampy i przeciwmgłowe - tragedia :D Od zawsze w b6 od CL był climatronic bez dopłaty? Mi się zdawało, że też się słono dopłacało... Teraz powinien być troszkę tańszy passat, w końcu dużo flaków ma z b6, ciekawe jak zawieszenie, podobno pracuje dużo lepiej. W salonach ma się pojawić w listopadzie, nie omieszkam pomacać i ew. się przejechać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co konfigurowałem i udało mi sie przeszrajbować to dużo fajnego wyposażenia jest w highline w standardzie.no i te klimatyzowane fotele nie kosztuja strasznego majątku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności