sebek1302 Zgłoś #481 Napisano 23 Listopada 2010 U mnie ręczny blokuje...Jak nacisnę krótko to blokuje na krótko i odbija. Jak nacisnę i trzymam to koło blokują się na stałe. Powinien wykonać hamowanie awaryjne (przytrzymanie przycisku), tzn. nie blokować kół, i mrugać awaryjnymi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomryb Zgłoś #482 Napisano 23 Listopada 2010 Dzisiaj w Auto Świecie poświęcili 8 stron na opis nowego Paska - więcej się dowiedziałem niż w salonie i z oficjalnej strony VW... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #483 Napisano 23 Listopada 2010 Może i nie blokuje na stałe, ale auto zatrzymuje do zera. Zrobiłem takie coś raz, przez przypadek. Chciałem koledze pokazać chwilowe blokowanie, ale się zagadaliśmy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #484 Napisano 23 Listopada 2010 mówcie sobie co chcecie ale dziś widziałem B7 w salonie i powiem wam ze wygląda o wiele lepiej od B6 nie potrafie określić dokładnie co jest lepsze ale wygląda lepiej sprawia lepsze wrażenie ogolnie jest git Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #485 Napisano 23 Listopada 2010 Faktycznie po przeczytaniu testu w AŚ można się bardzo dużo dowiedzieć. Okazuje się że zmian jest więcej niż się spodziewałem min. grubsze szyby, lepsze materiały wyciszające, silniki zużywające mniej paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #486 Napisano 23 Listopada 2010 Bo jest nowy i świeży Syndrom każdego nowego auta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #487 Napisano 23 Listopada 2010 nie o to chodzi on poprostu inaczej wyglada stwarza inne wrarzenie niz B6 zmiana przodu nadała inny charakter modelowi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franc_ Zgłoś #488 Napisano 23 Listopada 2010 Duży plus to wreszcie dostepna w polskim salonie wersja 170KM TDI + DSG+ 4x4. Reszta bez rewelacji, ale pomimo tego Passat zostaje jedną z najlepszych opcji w swojej klasie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #489 Napisano 24 Listopada 2010 nie ma tez na razie RNS 510,jest tylko RNS 315,pewnie cos modza z softem do obsługi systemu rozpoznawania znaków. Dobry by był taki pakiet ksenony plus RNS 510 jak jest teraz w cc. A czy z tyłu sa na pewno LEDy??? Bo nie pisza nic o tym opisie wypsazenia,a była informacja ze beda w lepszych wersjach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #490 Napisano 24 Listopada 2010 W czasie jazdy możesz sobie ręczny wciskac do woli i tak nie zablokuje Ci kół, nawet na śniegu - sprawdzałem :-) To zalezy od prędkości. MAX siła hamowania + awaryjne to przy hamowaniu z duzej predkosci za pomocą ręcznego (hydraulika działa) - trzeba trzymac przycisk hamulca cały czas. Mała prędkość - auto sie toczy, działa elektromechaniczny hamulec tylko na tylną oś. Auto się zatrzymuje po jednym naciśnięciu, czuć zdecydowaną róznice. Nie bać się i spróbować na suchej i opuszczonej drodze nie rozleci sie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil Zgłoś #491 Napisano 25 Listopada 2010 dla tego właśnie o gustach się nie dyskutuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #492 Napisano 25 Listopada 2010 ogólnie jeżdżą już po drogach u nas one?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #493 Napisano 25 Listopada 2010 Pewnie tylko testówki z salonów. Zamawiane chyba jeszcze nie dotarły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #494 Napisano 25 Listopada 2010 Jak by ktoś chciał to takie 2 pdf-y cennik i wyposażenie. passat_limousine.pdf passat_variant.pdf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #495 Napisano 25 Listopada 2010 A ja dziś byłem w ASO i powiem że mnie mile pasek zaskoczył ,gadałem ze taki i taki ,a w realu naprawdę dobrze się prezentuje ,stał się taki masywniejszy ,widziałem sedana Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RHB Zgłoś #496 Napisano 25 Listopada 2010 http://www.autogaleria.pl/migas/vw-passat-b7,97.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli Zgłoś #497 Napisano 25 Listopada 2010 jak niska ma byc ta predkosc?sprawdzalem na piachu przy okolo 40km/h i hamulec dziala na wszystkie kola. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sygar Zgłoś #498 Napisano 25 Listopada 2010 Czy warto wydawać 13.000 za silnik 2.0 TSI czy zostac przy silniku 1.8 TSI.Pomocy:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #499 Napisano 25 Listopada 2010 Kombi mi się bardziej podoba, już go widziałem w realu... w sobote jazda próbna obowiązkowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #500 Napisano 25 Listopada 2010 w zależności kto czego oczekuje i jak będzie wykorzystywał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach