jarsyb Zgłoś #101 Napisano 14 Listopada 2012 Dostaniesz mandat i od mnóstwo punktów za te kierunki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto1223 Zgłoś #102 Napisano 14 Listopada 2012 wtam jak powrocic do standardowego wlaczania i wylaczania swiatel? tylko vagiem? aktualnie mam tak ze jak zalacze zaplon przy wylaczonym hamulcu recznym swiatla od razu zapalaja sie, jak wlacze reczny to gasna, nie moge wogole wylaczyc swiatel jak jest uruchomiony silnik i wylaczony reczny. o co tu caman pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #103 Napisano 14 Listopada 2012 Tu tylko VCDS kaman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piontek Zgłoś #104 Napisano 14 Listopada 2012 Dostaniesz mandat i od mnóstwo punktów za te kierunki:) to się okaże jak mnie zatrzymają, ale punktów raczej za to nie dostanę a tym bardziej mnóstwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #105 Napisano 15 Listopada 2012 To to jest tryb amerykański, nie wiem czy mandatu za to nie dostaniesz czasem. W USA kierunki są jako obrysówki/pozycyjne w EU nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piontek Zgłoś #106 Napisano 15 Listopada 2012 To to jest tryb amerykański, nie wiem czy mandatu za to nie dostaniesz czasem. W USA kierunki są jako obrysówki/pozycyjne w EU nie. wiem że to jest tryb Amerykański, bo właśnie taki chciałem ze względu na zapalanie się halogenów jako świateł dziennych, co do tych kierunkowskazów to z policją może się dogadam jak mnie zatrzymają, ale bardziej mnie martwi jak podejdzie do tego diagnosta w czasie przeglądu :hmm w ostateczności trochę z tym pojeżdżę a jak będzie problem to się przekoduję żeby się nie paliły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #107 Napisano 15 Listopada 2012 bardziej mnie martwi jak podejdzie do tego diagnosta w czasie przegląduWyjmij żarówki i będzie ok :lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piontek Zgłoś #108 Napisano 15 Listopada 2012 Wyjmij żarówki i będzie ok :lol2 a jak będę chciał zasygnalizować zamiar skrętu, to łapa za szybę :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #109 Napisano 15 Listopada 2012 diagnosta będzie się czepiał palących się kierunków, policja co najwyżej wlepi mandat i w ostateczności zabierze dowód rejestracyjny. bez punktów. ja też mam je włączone, bo tak chciałem, i w każdym moim samochodzie było to zrobione - to już chyba podpada pod przyzwyczajenie za dnia nie palą się (pali ameryka na 60%), a po zmroku jeżdżę głównie po trasach, gdzie raczej nie stoją, więc udaje się już kupę lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #110 Napisano 15 Listopada 2012 A ja jestem ciekaw, co w tym dobrego? Nie wiem zbytnio, w czym to pomaga. Lepiej auto widać? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #111 Napisano 15 Listopada 2012 jeden sobie szybki przyciemnia, drugi wiesza spojlery, ja palę kierunki. tym podobnych można by jeszcze długo wymieniać. i każdemu zadasz to samo pytanie. dla mnie 2 pierwsze przykłady, które wymieniłem wywołują identyczne pytanie jak Twoje - i nie stosuję tego bo nie widzę sensu. czy Ty nie masz żadnego zboczenia? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #112 Napisano 15 Listopada 2012 czy Ty nie masz żadnego zboczenia? Bardzo ryzykowne pytanie... A tak na temat - ciekawy patent z tymi kierunkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #113 Napisano 15 Maja 2016 Mam problem... Koduję tryb amerykański, do tego światła dzienne w halogenach, ale nie działają mi te światła. Fizycznie halogeny i bixenon msm w pełni sprawny, VCDS przyjmuje kodowanie, tak samo miałem w poprzednim Passacie i eszystko działało. Gdzie może być problem? bordnetz 3c8...e (30-bitowy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #114 Napisano 15 Maja 2016 Zacznij od zwolnienia ręcznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #115 Napisano 15 Maja 2016 Zacznij od zwolnienia ręcznego No to chyba oczywiste, że w trybie amerykańskim drl powinny włączyć się po zwolnieniu hamulca postojowego. Światła nie włączają się po zwolnieniu hamulca. Jak wspomniałem, kodowałem te światła w poprzednim B6 i tam wszystko działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #116 Napisano 15 Maja 2016 w temacie o bordnetzie 3c8 jest link do mojego kodowania borda 3c8. porównaj z moimi kodowaniami. U mnie działa wszystko elegancko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #117 Napisano 15 Maja 2016 (edytowane) Zaraz zerknę :-) No i jestem ponownie w punkcie wyjścia... Kodowanie dot. świateł do jazdy dziennej mam zrobione tak samo, jak w Twoich zrzutach ekranu (z wyjątkiem trybu skandynawskiego-ale jak go uruchamiałem jednocześnie z trybem amerykańskim, to drl nadal nie działały) i ten DRL u mnie nie działa... jedna osoba miała ten sam problem, ale nie widzę rozwiązania kłopotu. Edytowane 15 Maja 2016 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blady_talib Zgłoś #118 Napisano 23 Maja 2016 Może to głupie pytanie i nie powinienem go zadawać Ale czy da się zrobić tak, żeby podczas otwierania kluczykiem samochodu zapalały się swiatła w sytuacji kiedy moje auto nie posiada czujnika zmierzchu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #119 Napisano 23 Czerwca 2016 No i jestem ponownie w punkcie wyjścia... Kodowanie dot. świateł do jazdy dziennej mam zrobione tak samo, jak w Twoich zrzutach ekranu (z wyjątkiem trybu skandynawskiego-ale jak go uruchamiałem jednocześnie z trybem amerykańskim, to drl nadal nie działały) i ten DRL u mnie nie działa... Sprawa wyjaśniona :-) W Passacie 2006 miałem włącznik z ikonką tunelu (czujnik zmierzchu) i Bordnetz 23-bitowy 3C0...J W Passacie 2010 mam włącznik z napisem AUTO (czujnik zmierzchu) i Bordnetz 30-bitowy 3C8... coś tam. W 2006 światła do jazdy dziennej działały mi w ustawieniu 0 i tunel. W 2010 światła dzienne działają jedynie w ustawieniu AUTO. Jak ustawię 0, to żadne światła nie świecą. Kodowanie miałem takie samo w obu autach-tryb amerykański, światła drl w halusach. Dlaczego wcześniej myślałem, że kodowanie nie wchodzi mi w 2010? Ano dlatego, że światła kodowałem w garażu i byłem przekonany, że również będą działąć w ustawieniu o, a jak ustawiałem na AUTO, to włączały się światła mijania. Będę musiał w tym 2010 przekodować jeszcze czułość czujnika zmierzchu, bo zbyt wcześnie włączają się światła mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marel Zgłoś #120 Napisano 21 Sierpnia 2016 Jestem świeżym posiadaczem B6 CR 2009 i nie mogę się przyzwyczaić do konieczności włączania/wyłączania świateł. Czy ktoś z bardziej doświadczonych może mi podpowiedzieć co dokładnie powinienem kupić (allegro?) i jakie oprogramowanie ściągnąć, aby włączyć opisywaną powyżej opcję świateł skandynawskich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach