DarkFace Zgłoś #1341 Napisano 23 Sierpnia 2017 Wg mnie na wymianę imbusa za późno, masz już na bank gniazdo w wałku wyrobione i za pare tys kilometrów będzie to samo. To prawda jeśli imbus wyrobiony to gniazdo też, były przypadki wyrobienia się nowego imbusa po 100km, wszystko zależny od stopnia wyrobienia gniazda. lepiej to popraw bo następnym razem możesz mieć więcej rzeczy do wymiany. np turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dudus8 Zgłoś #1342 Napisano 23 Sierpnia 2017 Czyli jednak CR też ma wadliwe pompy oleju? Zaczynam się martwić o swoją pompę w CFGB...... Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #1343 Napisano 23 Sierpnia 2017 Czyli jednak CR też ma wadliwepompy oleju? Zaczynam się martwić o swoją pompę w CFGB...... Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Nie aż tak, cfgb ma dłuższy imbus i jest zrobiony podobno z twardszego materiału. ale tez zdarzają się przypadki wyrobienia się ale to w granicach 200k km. - - - - - aktualizacja - - - - - warto sprawdzić zużycie tego imbusa i gniazda, tak dla świętego spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1344 Napisano 23 Sierpnia 2017 Ten mechanizm się zużywa - tak jest zaprojektowany i nic tego nie zmieni. CR-y mają to po prostu wydłużone w czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #1345 Napisano 25 Sierpnia 2017 czyli mój CFGC 2013 rok 177 konia w dsg jak ma 215k nalatane swieżo przywieziony z niemcowni też może mieć ten problem? a może na niemczech wymieniali ... po niemiecku w książce serwisowej jak to szukać w lutym miał wymieniony rozrząd w serwisie jest szansa że przy rozrządzie to zrobili ? czy lepiej sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #1346 Napisano 25 Sierpnia 2017 czyli mój CFGC 2013 rok 177 konia w dsg jak ma 215k nalatane swieżo przywieziony z niemcowni też może mieć ten problem? a może na niemczech wymieniali ... po niemiecku w książce serwisowej jak to szukać w lutym miał wymieniony rozrząd w serwisie jest szansa że przy rozrządzie to zrobili ? czy lepiej sprawdzić Wątpię rozrząd niema nic wspólnego, a do pompy i tego inbusa trzeba miskę zdemontować zęby zdiagnozować zużycie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #1347 Napisano 26 Sierpnia 2017 czyli mój CFGC 2013 rok 177 konia w dsg jak ma 215k nalatane swieżo przywieziony z niemcowni też może mieć ten problem? a może na niemczech wymieniali ... po niemiecku w książce serwisowej jak to szukać w lutym miał wymieniony rozrząd w serwisie jest szansa że przy rozrządzie to zrobili ? czy lepiej sprawdzić Spokojnie, nie masz co się martwić, jeszcze nie widziałem objechanego zabieraka w tych silnikach, niech się wypowiedzą ludzie co mają auta z tymi silnikami przebiegi 300 tyś +.... . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #1348 Napisano 26 Sierpnia 2017 Spokojnie, nie masz co się martwić, jeszcze nie widziałem objechanego zabieraka w tych silnikach, niech się wypowiedzą ludzie co mają auta z tymi silnikami przebiegi 300 tyś +.... . Tu bodajże masz już dłuższy "ołówek" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1349 Napisano 29 Sierpnia 2017 Tu bodajże masz już dłuższy "ołówek" To znaczy jaki dłuższy? 10 cm czy w B7 jeszcze inne/dłuższe są? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1350 Napisano 29 Sierpnia 2017 10cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelMusic1989 Zgłoś #1351 Napisano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Passat B6 końcówka 2009 2.0 tdi 170km cbbb przebieg 235tys. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez PawelMusic1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #1352 Napisano 30 Sierpnia 2017 Passat B7 końcówka 2009 2.0 tdi 170km cbbb przebieg 235tys. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Prawie okrągły!!!!!! To 10 cm-wy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #1353 Napisano 30 Sierpnia 2017 To 7 cm, który miesiąc produkcji 2009? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelMusic1989 Zgłoś #1354 Napisano 30 Sierpnia 2017 To 7 cm, który miesiąc produkcji 2009?7cm - październik 2009. Powiem tylko tyle. Paska kupiłem w czerwcu. Odrazu chciałem zmienić ten imbus bo bałem się o niego. Mechanik miał mi to ogarnąć lecz niestety moe wyrobił się z czasem. Przyszedł koniec lipca wyjazd na wakacje i obudziłem się 3 dni przed wyjazdem że mam dalej nie zmieniony imbus. Bujałem się z myślami wymieniać czy nie wymieniać.... i dobrze że podjełem właściwą decyzje.... Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #1355 Napisano 30 Sierpnia 2017 tylko imbus wymieniłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelMusic1989 Zgłoś #1356 Napisano 30 Sierpnia 2017 Tylko wałek o dziwo nie byl wybity. Pompe wyciagałem cała na wierzch Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #1357 Napisano 30 Sierpnia 2017 Tylko wałek o dziwo nie byl wybity. Pompe wyciagałem cała na wierzch Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Ciekawe czy to od nowości taki ? Tzn czy byl kiedykolwiek zmieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelMusic1989 Zgłoś #1358 Napisano 30 Sierpnia 2017 sorki źle napisałem ja mam rocznik październik 2008, modelowo 2009. Ksiązkę otrzymałem od niemca cała. Nigdzie nie było wzmianki o imbusie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #1359 Napisano 30 Sierpnia 2017 Wystarczy co stronę wklejać informacje z poprzednich stron i każdy już będzie wiedział do kiedy były krótkie imbusy a od kiedy długie, i tak co stronę... lub czasami przeczytać stronę lub kilka stron do tyłu i nie tworzyć dziesiątki nowych o tym samym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1360 Napisano 30 Sierpnia 2017 Ludziom się modele jakimi jeżdżą mylą [patrz parę postów wyżej] a Ty się dziwisz że ciągle ktoś się upewnia o jaką długość imbusa chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach