Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana na 10mm to trochę kasy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak juz bylo wczesniej mowione problem wystepuje w kazdym CR wyprodukowanym przed pazdziernikiem 2010, w tych modelach stosowano zabierak 77mm, dopiero pozniej zaczeto stosowac zabierak 100mm. Mozliwe ze CBAB o ktorych mowisz maja juz poprawiony modul i zabierak.

Czyli od B7 z silnikami z nowej gamy (m.in. CFGB) już jest poprawiony ten wybierak?

Niedawno robiłem przegląd z wymianą oleju (silnik i DSG) u siebie w CFGB ale ASO nic nie sugerowało ;) ale wiadomo jak jest - czasami jak się sam niezainteresujesz to oni nawet nie podpowiedzą. Przy najbliższej wymianie (zrobie na 15tys a nie na LL) to każe wymienić a stary oddać żeby ocenić w jakiej kondycji jest po 200tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W CFFB/CFGB jest juz dluzszy zabierak 100mm, zreszta potem juz do CBAB/CBBB tez montowali dluzszy zabierak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie czy była może akcja serwisowa na ten wadliwy napęd pompy olejeowej ?

Kolega ma auto z 2005r i ma jeszcze łańcuch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik bkp-szukam we wrocku warsztatu ktory by przeprowadzil modyfikacje mojej pompy-Pomocy!!! Dodam ze w ksiazce mam wbita akcje serwisowa na akcje pompy olejowej 721693509

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Różnica jest tylko w silniku 2.0 (CBDC) - 110 KM - tu dół silnika jest na pompie z 1.9 TDI.

Czy aby napewno motor CBDC ma pompę od 1.9tdi bo już różne historie słyszałem? Jeżeli tak to rozumiem że problem z pompą nie występuje w tym motorze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja już jestem po przy przelataniu w moim pasku 228 kkm był luz i gniazdo i zabierak wymieniony cały koszt samych części wyszedł 600 złoty plus 250 za demontaż i montaż miski z wymianą a do tego mam 3 lata gwarancji pisemnej także teraz jeżdżę spokojnie. Jakby ktoś szukał to mam fajny warsztat w Gdyni.

Edytowane przez maciej1976

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby ktoś szukał to mam fajny warsztat w Gdyni.

 

Rozumiem, że robiłeś wszystko u Tomka z Gdyni, który regeneruje pompy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez zastanawiam sie czy byl u mnie wymieniany ten mechanizm. Mam tylko wpis z serwisu przy 80 000 tys km wymiana cytuje "short block" i numer czesci 03G100103HX. Moze ktos bedzie wiedzial o co kaman???? Wyszukiwarka za wiele nie mowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tez zastanawiam sie czy byl u mnie wymieniany ten mechanizm. Mam tylko wpis z serwisu przy 80 000 tys km wymiana cytuje "short block" i numer czesci . Moze ktos bedzie wiedzial o co kaman???? Wyszukiwarka za wiele nie mowi

 

wymiana bloku silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzę że kolega zna Warsztat u Tomka

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Rozumiem, że robiłeś wszystko u Tomka z Gdyni, który regeneruje pompy?

No widzę że kolega zna Warsztat u Tomka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No widzę że kolega zna Warsztat u Tomka

 

Oczywiście, ze jest mi zanany. Mi także regenerował moduł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy aby napewno motor CBDC ma pompę od 1.9tdi bo już różne historie słyszałem? Jeżeli tak to rozumiem że problem z pompą nie występuje w tym motorze?

 

 

Prawda to, ktoś potwierdzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś rozwinąć ten rysunek bo mi nic nie mówi. Czy ma z 1.9 TDI oraz nie występują tu żadne problemy z pompą ? Nie trzeba się martwić o zabierak itd. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam zamiar wymienić wałek w pompie oleju w silniku 2.0 BRE. Jestem z Podkarpacia i stąd moje pytanie odnośnie usługi regeneracji pompy. Gdzie najlepiej zlecić wykonanie tej usługi? Słyszałem kilka pochlebnych słów o firmie FUTURUM.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mógłby ktoś rozwinąć ten rysunek bo mi nic nie mówi. Czy ma z 1.9 TDI oraz nie występują tu żadne problemy z pompą ? Nie trzeba się martwić o zabierak itd. ?

Napęd z 1.9 tdi, więc raczej problemów brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich czytając te opinie mam mentlik, czy może ktoś doradzić czy wymienić pompę czy wałek Mam silnik 2,0 BRE i zgłupiałem co mam zapobiegawczo zrobić.

Jaką firmę polecacie do generacji.

 

dzięki za odp.

Edytowane przez rob1014
blędy stylistyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności