MRostek Zgłoś #501 Napisano 15 Stycznia 2014 Dla przykładu, dziś sprawdzone w moim Passacie dopiero co zakupionym, wolałem dla świętego spokoju zobaczyć. Przebieg 186 tys, potwierdzony. Wybierak mocno wyrobiony: Gniazdo też juz troche przeszło: Dobrze zrobiłem, że wolałem to sprawdzić, nie wiem ile bym na tym jeszcze przejechał...:hmm: Już zamówiłem u Pana Tomka nowy, w piątek montaż i w weekend zaprezentuje Paska na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #502 Napisano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Przebieg Passata można potwierdzić po wyglądzie zabieraka Edytowane 30 Stycznia 2014 przez zarembaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #503 Napisano 16 Stycznia 2014 Może to też oznaczać że każdy z naszych passatów sprowadzonych z DE ma odkręcone po równą liczbę kilometrów. Np. -100 tyś. Zabierak być może wyrabia się dopiero po 300 tyś, a nie po 200 tyś jak myślimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MRostek Zgłoś #504 Napisano 16 Stycznia 2014 Mój akurat jest z polskiego salonu (aczkolwiek sprawdzałem takiego z polski który był skręcony o 150tys...) i do samego końca był serwisowane w ASO na co mam kilka stron historii i przebiegi roczne cały czas podobne, wiec myśle ze wyrabiają sie tak jakoś koło 200tys Chociaż w passacie znajomego był już bardzo wyrobiony po 136 tys a kupiony nowy w salonie, nie wiem czy to może zależeć od stylu jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koper84444 Zgłoś #505 Napisano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Niedawno zmieniałem zabierak w swoim aucie - wyglądał podobnie, jak na zdjęciach z postu MRostka. Wymieniłem jedynie sam zabierak bez zdejmowania zespołu pompy i wałka. Wystarczy odkręcić misę, zdjąć zabezpieczenie i zabierak wychodzi przy małej pomocy pęsety. Roboty samodzielnej na ok 1-2h (razem z dokładnym czyszczeniem misy ze starego silikonu). Przebieg 210 tys. km. Jeśli gniazdo się wyrobi całkowicie, to będzie regeneracja, na zapas nie chciałem robić. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez koper84444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MRostek Zgłoś #506 Napisano 16 Stycznia 2014 My sprawdziliśmy gniazdo wysadzając nowy wybierak, który miałem zakupiony już wcześniej i wyszły już małe luzy zreszta gniazdo widać ze bardziej ma kształt gwiazdki niż szesciokata, wiec już wolałem zrobić nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy styl jazdy ma wpływ na to? Na przykład jazda miejska częste odpalanie auta? Nie znam sie na tym, pytam z ciekawości :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koper84444 Zgłoś #507 Napisano 16 Stycznia 2014 Logicznie rozumując, bardziej stabilny (autostradowy) styl jazdy powinien wydłużyć życie zabieraka - mniejsze chwilowe obciążenia przekazywane na pompę oleju. Częste odpalanie silnika delikatnie skróci jego żywot. Z całą pewnością wpływ ma również temperatura, w jakiej nocuje samochód (garaż, cieplejsze rejony, szczególnie zimą). Wiadomo - im gęstszy olej (czyli im zimniej), tym większe opory pompy olejowej i większe zużycie zabieraka. Ale nic z powyższych nie zmienia faktu, że napęd pompy jest niewłaściwy i trzeba to cudo rozbierać przy przebiegach ok 200 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #508 Napisano 17 Stycznia 2014 Czy ktoś z regenerujących wałek z zabierakiem w 2011r zaglądał do napędu pompy aby zobaczyć co tam się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #509 Napisano 19 Stycznia 2014 W tym tygodniu będę robił pompę. Lecz nie wiem czy wkładać cala zregenerowana czy jak Tomek sprawdzi to tylko wymieniać zbieraj i coś tam jeszcze ? Różnica w kosztach zapewne duza (regenerowane + montaż około 1000.)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykapral Zgłoś #510 Napisano 19 Stycznia 2014 ja przy swoim wymieniałem przy przebiegu 430 tyś, i całkiem dobrze sie to prezentowało. Wymieniałem już przy kilku passatach zabieraki, jeden miał 120 tyś i mocno zużyty zabierak i gniazda rok 2006 pierwszy właściciel i jazda miejska tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #511 Napisano 19 Stycznia 2014 No bo chcę się wybrać ale nie wiem czy odrazu całą pompę zregenerowaną wrzucać czy sam zbierak.. W sensie mam nadzieję, że Tomek mi coś doradzi jak się umówię albo po sprawdzeniu powie czy trzeba całość czy sam zbierak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo19 Zgłoś #512 Napisano 20 Stycznia 2014 To chyba kiedyś pompę musiałeś robić ? Nic nie robiłem, podałem specjalnie nr VIN. Sprawdź po tym numerze to było seryjnie montowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thys0n Zgłoś #513 Napisano 26 Stycznia 2014 Sprawa się wyjaśniła, po tygodniu czasu pękł nowy zabierak !?!. Dodatkowo po sprawdzeniu na imadle - wałek miał luzy, nie wyczuwalne kręcąc palcami. Zakupiłem zregenerowany wałek pod wzmocniony zabierak u Pana Tomka i wszystko śmiga Czy możecie mi dać koledzy namiary gdzie będę mógł w Poznaniu lub Szczecinie założyć wzmocniony zabierak i zmienić wałek na wzmocniony? Silnik BMR 170KM DSG przebieg 130 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #514 Napisano 27 Stycznia 2014 AUTO NAPRAWA RYSZARD MARUNIAK - Poznań i powołaj się na mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #515 Napisano 27 Stycznia 2014 Do Gdyni mam ponad 400km, do Poznania już trochę bliżej bo ok. 200km a może tomek wskażesz speca w tym temacie - we Wrocławiu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #516 Napisano 27 Stycznia 2014 Ja po prostu wysłałem do Gdyni i po kilku dniach miałem z powrotem zregenerowaną. Demontaż i montaż w dowolnym warsztacie albo samemu, jak umiesz i masz garaż. Z Łodzi do Gdyni tez kawałek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #517 Napisano 27 Stycznia 2014 Do Gdyni mam ponad 400km, do Poznania już trochę bliżej bo ok. 200km a może tomek wskażesz speca w tym temacie - we Wrocławiu? http://dobrymechanik.net/mechanicy/wroclaw/autostrefa-jaroslaw-mazurek.html autostrefa mazurek osiniecka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #518 Napisano 27 Stycznia 2014 Mam pytanie techniczne. Czy po wymianie i zamontowaniu zregenerowanego modułu pompy w bloku oraz zamontowaniu miski wystarczy wlać odp. ilość oleju i pompa zassie (samoczynnie się zaleje) - czy przed montażem trzeba czegoś dopilnować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #519 Napisano 29 Stycznia 2014 Zalej samą pompkę oleju,po zalaniu silnika olejem procedura zassania oleju ruszy samoczynnie-oczywiście po odpaleniu auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #520 Napisano 7 Lutego 2014 Dla przykładu, dziś sprawdzone w moim Passacie dopiero co zakupionym, wolałem dla świętego spokoju zobaczyć. Przebieg 186 tys, potwierdzony.Wybierak mocno wyrobiony: [ATTACH=CONFIG]112959[/ATTACH] Gniazdo też juz troche przeszło: [ATTACH=CONFIG]112960[/ATTACH] Dobrze zrobiłem, że wolałem to sprawdzić, nie wiem ile bym na tym jeszcze przejechał...:hmm: Już zamówiłem u Pana Tomka nowy, w piątek montaż i w weekend zaprezentuje Paska na forum Podasz link gdzie umieściłeś link ze swoim autem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach